Wypadek w stoczni Nauta Gdynia 27.04.2017
124239 wyświetleń 27 kwietnia 2017 (528 opinii)Statek przewrócił się razem z dokiem. Do zdarzenia doszło na terenie stoczni Nauta w Gdyni.
Więcej na ten temat
Opinie (528) ponad 20 zablokowanych
-
2017-04-29 05:59
Stocznia zatopiona
Szkoda Nauty 90 lat przetrwała dopóki nie przyszli z nadania spadochroniarze ''fachowcy;;z Remontowej,którzy wykończyli stocznię . Zresztą zostali z Remontowej za swoją 'fachowośc'' wyrzuceni bo tam narobili szkód .No niestety taka katastrofa wykończy i tak już słabiutka stocznie .
- 3 0
-
2017-04-29 03:44
remontowa - wiadomo
a tak sie chwalo.. a tu prosze..
- 2 0
-
2017-04-27 14:43
(16)
rządowa stocznia więc to nie dziwi...
- 113 82
-
2017-04-27 22:17
DOBRA ZMIANA i .... (1)
...jej efekty dotarły do Nauty....Misiewicze w akcji....
- 6 4
-
2017-04-29 00:06
To z pewnością wina poprzedników a co tam napiszę sobie,bo wolno pisać.
- 0 0
-
2017-04-28 23:58
Rządu własnego mózgu brak Ci
- 1 0
-
2017-04-28 16:40
echhh (2)
To co powiesz o remontowej(prywatnej stoczni) gdy przewrócił się duński prom w doku 2 lata temu ? Cała maszyna do remontu bo ją zalało .Jak zwykle wioskowi mędrkowie mają najwięcej do powiedzenia .
- 1 0
-
2017-04-28 16:54
Gwoli ścisłości Gdańska Stocznia Remontowa im J. Piłsudskiego (1)
Niestety, wypadki się zdarzają. ALbo coś zawiedzie albo zawiedzie czynnik ludzki. Dziwię się ludziom że oskarżają obecny rząd o to co się stało z dokiem. Zupełni etak jakby mówić ze to Kaczyńśki rządzi dokiem...Tak na rozum biorąc to nikt z zatrudnianych przez znajomości ludzi nie decyduje o położeniu jednostki w doku...
- 1 1
-
2017-04-28 22:31
ja się
nie dziwię, przecież 8 lat rządów wychowało nam matołów, przyszłych niewolników.
- 0 3
-
2017-04-27 16:37
(1)
Taki dok sam z siebie się nie wywraca czyżby bomba termobaryczna?
- 22 9
-
2017-04-28 10:07
jakich debilków wyprodukowało wsi24
biedny jesteś umysłowo
- 2 2
-
2017-04-27 16:35
(1)
Takie tragedie za PISu to normalka, już nic mnie nie zdziwi.
- 18 15
-
2017-04-28 10:06
rudy był w trojmiescie przez kilka dni
- 4 4
-
2017-04-27 19:54
Za duży statek na mały dok... (2)
...i wszystko jasne-przesyt formy nad treścią "władz Nauty" :/
- 8 0
-
2017-04-28 08:07
Bradzo mały luz pomiędzy burtami statku a basztami
doku
- 1 0
-
2017-04-27 21:19
Teraz rządzą pany!
- 6 1
-
2017-04-28 01:15
Jaka??
Może tereny, bo reszta to same spółki i społeczki. Wszystkie wydziały się podzieliły na osobne firmy.
- 2 0
-
2017-04-27 21:26
Za dużo Misiewiczów na jedną burtę
xD
- 16 2
-
2017-04-27 16:30
ach ten kaczynski.. nawet statek wywroci
- 22 2
-
2017-04-28 21:44
Nauta kiedyś a dzis
Kto pamięta kiedy w Naucie było 2 dyrektorów , kiedy statki były w terminach , kiedy klienci prosili się o remonty w tej stoczni , kiedy były pełne nabrzeża i kasa na czas dla podwykonawców , kiedy kadra to młodzi i perspektywiczni inżynierowie , kiedy premie były co miesiąc i kiedy wszyscy cieszyli się ze pracują w fajnej firmie . Dzisiaj to już tylko wspomnienie ale jakże piękne . Może jeszcze doczekamy zmiany.
- 6 0
-
2017-04-28 10:52
Okulary (2)
Ciekawe czy wszyscy mieli okulary założone
- 2 1
-
2017-04-28 19:03
Śmiejcie się, śmiejcie.
Dzisiaj w stoczni kierownikowi wpadło coś do oka, bo nie nosił okularów ochronnych. Teraz chodzi z plastrem :)
- 0 0
-
2017-04-28 11:06
tak, dlatego jeszcze mają oczy
- 1 0
-
2017-04-27 15:31
Mowilem od dawna jak trzeba wykonywac remonty (11)
Od dawna twierdzielm gdy jescze pracowalem w stoczniach, ze takie statki naprawia sie inaczej, nie powinno ich sie stawiac na suchym doku, a powinny ciagle byc zanurzone w wodzie, chyba, ze cos jest z dolem np. gruszka czy sruba. Inaczej to nie ma sensu, sa niebotyczne koszty! No i sie stalo a ja mowilem, co prawda nie pracuje juz w tej branzy, bo ciezko bylo sie rozwijac jak cale towarzystwo jest jakie jest i zmienilem branze i jestem zadowolony. Mam za to satysfakcje, ze mialem racje :)
- 7 34
-
2017-04-28 18:34
he
wiadomo dlaczego juz nie pracujesz w tej branzy.
- 1 0
-
2017-04-27 15:47
Super ekspert - drugi Berczyński (1)
- 10 1
-
2017-04-27 21:54
też ucieknie
do USA?
- 0 0
-
2017-04-27 21:25
Biedronka ? Mc Donald
- 0 0
-
2017-04-27 20:21
przecież on musiał być wydokowany, bo otwierano dno zewnętrzne (1)
m.in. celem wstawienia steru strumieniowego na dziobie.
- 2 0
-
2017-04-27 21:21
Nie wiem
Ale wiem ze kazdy remont, zwlasza klasowy, wiaze sie z dokowaniem. Nawet tylko do przegladu i prysniecia farbka
- 3 0
-
2017-04-27 19:36
Odpowiedź
Deblu jak nie masz pojęcia o czym piszesz to wogole nie pisz. Bo może teraz sr*cze miejskie czyścisz!
- 2 1
-
2017-04-27 15:39
Rzeczywiście widać, że sie nie rozwinąłeś. I chyba zwinąłeś. (1)
- 6 1
-
2017-04-27 16:09
Jacek przechylil sie i zatonal w rozpaczy...
- 2 0
-
2017-04-27 15:56
Taki z ciebie ekspert z koziej d*py, że nie odróżniasz doku suchego od pływającego.
- 9 0
-
2017-04-27 15:36
co 5 lat statek musi zostać wydokowany w celu sprawdzenia, remontu i konserwacji, inaczej nie przejdzie świadectwa ,,klasy,, ciekawych miałeś kolegów skoro wypisujesz takie bzdury
- 14 1
-
2017-04-28 09:16
Zdumiewająca ilość komentarzy (1)
Dużo komentarzy ale większość to zwykły hejt. W sumie nie powinno to dziwić.
Mnie zastanawia tylko dlaczego nie udało się zatopić doku w pionie, co chyba byłoby korzystniejsze od zatonięcia z przechyłem. Czasu musiało trochę być skoro cała załoga bezpiecznie zeszła ze statku. A może właśnie przez akcję ratunkowa ludzi nie korygowano zanurzenia.
Nie wiem też jaki status obecnie ma stocznia Nauta. Kiedyś była to stocznia remontowa. Ale aktualnie nazwa Nauta jest przy bramie na tereny byłej stoczni Gdańskiej.
Redaktorzy mają więc pole do popisu, żeby przedstawić obecną sytuację przemysłu stoczniowego w 3-mieście.
Warto też zdawać sobie sprawę że jeśli Nauta obecnie buduje też nowe jednostki to nie robi tego w suchych dokach tylko na pochylniach. Technologia jest zupełnie inna więc ewentualni inwestorzy zamawiający nowe jednostki nie będą bać się problemów technicznych.- 0 0
-
2017-04-28 18:15
Od wielkosci statku zalezy gdzie jesty budowany.
Jeszcze w latach 30-stych wielkie jednostki jak pasazerskie Normandie, Queen Mary, Queen Elizabeth czy niemieckie pancerniki Bismarck i Tirpitz byly wodowane z pochylni. Mozna to zobaczyc na Youtube. Male jednostki z bocznych duze jak te powyzej ze wzdluznych. Obecnie (od lat 60-tych) wielkie statki jak wycieczkowce sa skladane z elementow wlasnie w suchym doku. Obecne polskie stocznie ptrzymuja zamowienia na malenkie jednostki to nie beda budowac ich w wielkim suchym doku. To nie czasy z lat 70-tych kiedy budowalismy kolosy dla Norwegow, ZSRR i Stanow.
- 0 0
-
2017-04-28 17:43
Zatopić Dok
na moje ..należy zatopić dok. Chemikaliowiec ma taki podział że powinien powstać.Oczywiście po odpompowaniu zalanych zbiorników i ich zabezpieczeniu.
Dok najprawdopodobniej mógł zostać uszkodzeniu i nastąpiło niesymetryczne zalaniu zbiorników .Jeżeli tak , to zatopić zbiorniki drugiej burty.Powinno nastąpic zanurzenie doku a statek powinien nabierać wyporności oraz zmniejszenie przechyłu..czyli wyprostowanie. Mozna użyć 300 t dżwigu . Niemniej dok musi być podtopiony..Ale zobaczymy,,- 4 0
-
2017-04-27 15:34
(3)
Wypadek wypadkiem wszędzie się zdarzają grunt żeby pracownicy byli cali nieważne czy to nałta crist czy remontówka
- 26 0
-
2017-04-27 17:52
(1)
W zeszłym tygodniu w Remontowej wypadek śmiertelny, upadek z 15 m. Stocznia wycisza sprawę. :(
Dobrze, że tym razem nic się nikomu nie stało.
Bezpieczności dla wszystkich budowlańców i stoczniowców. Trzymajcie się.- 7 0
-
2017-04-28 17:12
dokładnie, wyciszane jest to mocno
na pierwszej stronie była opinia o tym ale po paru godzinach i wielu łapkach w górę komentarz zniknął.... dziwie się bardzo.... ale to tylko gorzej dla nich, bo zginął człowiek a bliscy na pewno nie dadzą się uciszyć.
- 0 0
-
2017-04-27 15:36
Jak nie "nałta"to "ształer"
- 3 1
-
2017-04-28 16:55
Wiesiu!!!
Krzysiek cie ochroni. Bez ciebie nie ma krzysia
- 4 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.