Auto w rowie na Armii Krajowej
19197 wyświetleń 23 października 2018 (436 opinii)Uwaga, mogą wystąpić utrudnienia w ruchu z powodu auta które znalazło się w rowie.
Więcej na ten temat
Opinie (436) 9 zablokowanych
-
2018-10-23 11:47
To samo miesjce, jak zawsze na mokro :)
Wchodzą tam jak w masło po deszczu. To już d**il nr 38 i 39 w tym roku :) Następny deszcze, biorę parasol staję na górze i bede kręcił (mieszkam obok). Czekajcie na efektowne nagrania. pozdr
- 0 0
-
2018-10-23 12:54
Jakis czas temu w tym samym miejscu bmw wbite było
- 0 0
-
2018-10-23 13:03
Ta 50 jest tam całkowicie dla beki... (1)
Nikt tam nie jedzie wolniej jak 60-70km/h
- 2 1
-
2018-10-23 19:08
A powinien...
- 1 0
-
2018-10-23 13:15
(1)
Duża prędkość, krzywa droga = rów
- 0 2
-
2018-10-23 13:21
Krzywa droga? Raczej zakręt...
- 0 1
-
2018-10-23 13:36
No to Wam powiem, że pierwsze auto to BMW X5 pierwszej generacji.
Miiiiiiistrz B-)
- 0 2
-
2018-10-23 14:16
Nie ma tam jakiejś plamy oleju ? Żeby dwóch na godzinę w tym samym miejscu ? (2)
- 0 0
-
2018-10-23 15:30
Nie ma (1)
Skody przejechały. Ople też. Tylko VW i BMW zanotowały skuchę.
- 1 0
-
2018-10-23 21:36
Jechałem teraz i jest kolejny. Coś małego. Przodu nie było, więc nie wiem co, być może 107.
- 0 0
-
2018-10-24 10:23
donata
Napewno kolejny uber ...
- 3 12
-
2018-10-24 11:32
... jak sie spi... zakret to stawia się ograniczenie (38)
specjalisci od budowy duktów...
- 188 357
-
2018-10-24 11:33
(5)
Ale ty jesteś głupi
MAsz chociaż prawo jazdy?- 88 37
-
2018-10-24 12:33
mam (3)
się nie martw tam mozna wyrobic sie spokojnie przy 100 tylko własnie oprócz prawa jazdy trzeba potrafić jeździć!
Poza tym nie dziwi Cię komentarz że teraz przyjrza się sprawie, moze bedzie tak jak na ślowackiego gdzie się okazuję że za wypadkami stała oprócz za wysokiej prędkosci, zbyt niska szorstkość nawierzchni.... ale tak tak wina kierowcow bo niedostosowali predkości ...no nie ja oczekuję że droga spelnia normy w tym i te dotyczące odpowiedniego profilowania łuków, odpowiedniej szorstkosci, odpowiedniej nosnosci (koleiny) i paru innych!- 27 51
-
2018-10-24 12:59
może potrzebny jest próg zwalniający (1)
- 26 14
-
2018-10-24 15:20
Mózg jest potrzebny...
- 22 5
-
2018-10-24 18:23
To, że potrafisz pokonać jakiś zakręt
jadąc 100, 140 czy nawet 200km/h wcale nie oznacza, że umiesz jeździć. Jeżeli nie rozumiesz co mam na myśli to tym większe jest moje przekonanie o Twoim braku umiejętności prowadzenia auta.
- 23 8
-
2018-10-24 12:42
po co mu prawo jazdy do Need for Speed?
wystarczą czipsy i cola
- 44 5
-
2018-10-24 11:40
(16)
zakręt jest zrobiony po to, by zmniejszyć prędkość samochodow wjezdzajacych z obwodnicy, gdyż zaraz po nim natsepuje redukcja ilości pasow. Inaczej, gdyby wpadali tam po 140 km/h , dochodziloby do wiekszych tragedii.
- 102 14
-
2018-10-24 11:57
(8)
Na obwodowej proszę Ciebie jest 120km/h a na wz 100. Także można było to trochę lepiej przemyśleć i zaprojektować. Nie bronię oczywiście tych co łamią tam przepisy. Skoro tak zrobili to trzeba się dostosować. Druga sprawa to deszcze, które zawsze weryfikują umiejętności, fantazje oraz stan ogumienia co po niektórych...
- 38 33
-
2018-10-24 12:02
(2)
na obwodnicy może tak, ale nie na krętym zjeździe
- 26 5
-
2018-10-24 15:10
a pomyślałeś dlaczego? Bo jest z**b...ne. (1)
- 7 15
-
2018-10-26 14:52
nie jest z...bany, ja ten zakręt 90 km/h regularnie przejeżdżam i jakoś probemów nie mam
a auto mam h.jowe i cały rok śmigam na zimówkach. Wystarczy odrobinę zwolnić
- 4 1
-
2018-10-24 12:31
przecież tam jest bardzo długi ten zakręt
najwyczajniejszy w świecie ślimak, nie wyobrażam sobie, ze pruć tamtędy ile wlezie... Potem mamy dachowania i zagrożenie dla innych, bardziej rozgarniętych kierowców
- 38 4
-
2018-10-24 13:01
ależ, na obwodowej jest 120, a w mieście tempo 30 (2)
toż to absurd!
- 2 0
-
2018-10-24 18:15
Masz rację, powinno być odwrotnie
- 7 0
-
2018-10-30 11:53
fakt .... trzeb na obwodowej zmniejszyć do 70.
Dziękujemy za podpowiedź.
Pozdrawiamy
Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku- 3 0
-
2018-10-24 15:24
w tamtym miejscu dość szybko kończy się zjazd z obwodnicy i zaczyna pas do zjazdu z WZ na Jasień. widziałem tam kilka razy jak kierowcy z lewego pasa jadący od Kokoszek wbijali się na prawy pas pomiędzy tych zjeżdżających z obwodnicy zajeżdżając im drogę i potem kolejny raz zmieniali pas wjeżdżając na obszar wyłączony z ruchu. można marudzić na projekty i wykonania, ale tylko gdy się samemu wykazuje przynajmniej podstawowe zasady kultury jazdy
- 12 0
-
2018-10-24 11:58
Czyli jest spie....!!! (6)
Tam było tyle miejsca ,że spokojnie dało się tą łącznice zrobić bezpieczną!! W tej chwili jest postawiony tzw "d*pochron" w postaci ograniczenia prędkości. Bo komuś coś znów nie wyszło...... "w najbliższym czasie przyjrzą się oni ewentualnym rozwiązaniom, które mogłyby ograniczyć podobne zdarzenia w przyszłości " Czyli zamontują garby , szykany.
- 15 55
-
2018-10-24 12:05
(3)
napisał znawca tematu po budownictwie- haha! takim trolom powinni zakazac komentarzy w necie- pozwolenie tylko za okazaniem dyplomu z uczelni w danej dziedzinie
- 33 12
-
2018-10-24 12:38
... (1)
a pamietasz moze zjazd z wantowego na elblaska ... jak bylo 0,5 metra róznicy w połowie zakrętu no ale kierowca powinien wiedzieć i co po 10 latach w końcu ktos się dopatrzył ze to moglo byc przyczyną wypadkow w tym miejscu...
a co do fachowcow z dyplomem to czemu studzienka jest zawsze pod kolem a nie na srodku pasa... o masz inteligentów z dyplomem....- 16 8
-
2018-10-24 15:34
najpierw zobacz sam jakim jesteś fachowcem a potem ... przestań się wszystkiemu dziwić - dobrze że ktokolwiek jeszcze cokolwiek potrafi bo jak patrzę na pokolenie smartfonowych zombiaków to dopiero jestem przerażony -" dzień dobry pani doktor " yyy pan poczeka bo muszę zalajkowac trzy posty i odpowiedzieć trzem osobom na massangerze"
- 2 5
-
2018-10-24 12:48
To przejedź się fachowcu z dyplomami po A1 po opadach deszczu!!
To zobaczysz jakie rzeki i jeziora robią się na autostradzie !!! Ten zakręt to jest pikuś !!! Ale cóż - może to ktoś z Twojej rodziny jest odpowiedzialny za projekt tej łącznicy skoro tak żarliwie się wypowiadasz?? Jest spie...... y i tyle !!! A żeby za bardzo nikt nie wnikał to postawili ograniczenie i wszystko jest
OK!! Jakby co to d....pa kryta!!!- 13 17
-
2018-10-24 18:16
To, że jest jakieś miejsce jeszcze nie znaczy, że można na nim budować (1)
- 5 1
-
2018-10-24 23:44
Koszty
Tam jest miejsce na łagodniejsze połączenie WZ i łącznicy ale wymagało to likwidacji skarpy. A to kosztuje. Dlatego wykonawca zoptymalizował koszty i zrobił nie po łuku tylko z dość niebezpiecznym ostrym wyjściem z prostej.
- 3 0
-
2018-10-24 11:56
.... jak się stawia ograniczenie na zakręcie to się nie zap..i..er... 3x tyle co ograniczenie.. (3)
....specjaliści od "bezpiecznej, szybkiej" jazdy
- 69 4
-
2018-10-24 13:18
(2)
Bzdura, ja tam regularnie walę 80-100 i nic takiego się nie dzieje.
Januszki mają zużyte opony, zużyte tuleje, zużyte amortyzatory.
To w połączeniu brakiem świadomości o swoim g*wnIANYM samochodziku kończy się jak na obrazkach powyżej.- 12 22
-
2018-10-24 15:25
tobie się wkrótce zużyją zapasy szczęścia i też tak skończysz (1)
myślisz że cały czas ci się będzie udawać?
- 12 3
-
2018-10-24 19:46
to nie jest szczescie a sprawny samochod
wiesz ze budowane drogi musza spelniac normy?
skoro jest zakret a na nim ograniczenie do 50 to nie znaczy ze jeden urzedac walnal ograniczenie z sufitu
to znaczy ze wedlug norm pokonanie takiego zakretu z taka predkosica jest bezpieczne
normy ustalano dla owczesnych samochodow. bylo to w latach 60 kiedy polacy jezdizli syrenkami warszwami i innymi zlomami
i dla takich aut ustalono normy
teraz masz w samochodach abs esp 30 innych systemow a i tak jeden jelop z drugim jak jedzie swoim zdezelowanym samochodem to nie daje rady i dachuje
czemu?
bo ich 20 letnie auta sa w gorszym stanie i mniej bezpieczne niz auta sprzed 60 lat- 1 9
-
2018-10-24 12:03
...powiedział specjalista od przestrzegania przepisów drogowych
- 17 2
-
2018-10-24 12:29
Ci co jadą od strony Kartuz mają prostą drogę, a nie zakręt
Z kolei Ci, którzy włączają się do ruchu, mają zwolnienie choćby z tego względu, nie mówiąc o zakręcie... Nie, nigdy nie byłem świadkiem wypadku w tym miejscu i nigdy bym nie pomyślał, że można z tego zakrętu wylecieć...
- 17 3
-
2018-10-24 13:09
Jest żle zaprojektowana i wykonana droga ..
A wy macie pretensje do mnie :) , nie chodzi o nieszanowanie ograniczenia tylko o spartoloną robote...ale jak ktos lubi bylejakosc i znaki zastepcze zamiast poprawnego wykonawstwa to jeszcze bedziemy się ciagnąć za europą przez kolejne 100 lat!
- 9 22
-
2018-10-24 13:20
Przecież wjazd w stronę Gdańska jest bezkolizyjny
Z kolei wjazd na obwodnice jest dość długi. Mądry ogarnie i dostosuje prędkość. A d**il nie wie że jest d**il więc cyk szosteczka i do podłogi, A później "te złodzieje nakładki, to nie wystarczyło na sensowny projekt".
- 21 2
-
2018-10-24 13:44
ten zakręt jest problemem tylko dla części kierowców - tych gorszych
- 14 2
-
2018-10-24 14:35
Jak jest ograniczenie to się do niego stosuje.
- 9 1
-
2018-10-24 15:48
Driver
Tam jest ograniczenie do 50 madralo
- 7 0
-
2018-10-24 17:14
98% kierowcow nie ma problemow,reszta powinna jezdzic komunikacja miejska.
- 12 0
-
2018-10-24 20:29
Bo jeździć to trzeba umieć
Do tego sprawne auto i normalne opony a nie używki po taniości.
- 3 0
-
2018-10-24 22:00
w tym miejscu jest ograniczenie prędkości
- 1 2
-
2022-02-11 08:18
jak się nie umie jezdzic...
... to sie nie z...a i nie SCINA zakretow. zwlaszcza w ruchu w ciagu dnia.
- 1 0
-
2018-10-24 11:32
gamonie jeździć nie potrafią (38)
a na tym zakręcie można spokojnie 120km/h jechać
- 283 191
-
2018-10-24 11:34
(5)
120 to może nie i nie w taka pogodę ale 80-90 na pełnym luzie
- 56 8
-
2018-10-24 14:54
Jadąc z łącznicy od strony A1 do WZ należy do końca wykorzystać pas do wyłączenia się (2)
i bez żadnego ruchu kierownicą jesteśmy na WZ. Jeżeli ktoś robi inaczej a robią Tak wszyscy to jesteście korkotwórcami bez mózgu.
- 24 0
-
2018-10-25 07:53
Napiszę to tak (1)
jeżdżę tam bardzo często , fakt zakręt jest specyficzny , ale mogę się założyć o wszystko ,że jak by ludzie jechali tam tak jak jest , czyli te 50 km/h to żaden samochód nie wypadnie , nie wpadnie itp.
Ale jak ktoś jedzie szybko i do tego wydaje mu się że umie jeździć to jest tak jest , jeszcze nie wymyślono zabezpieczenia przed głupotą !- 9 1
-
2022-10-24 00:33
Twoja pisownia potwierdza złotą myśl na końcu.
- 0 0
-
2018-10-25 05:47
(1)
Jesteś idiota.
- 1 3
-
2018-10-25 07:31
Uzasadnij
- 1 1
-
2018-10-24 11:37
(7)
Taaa 150,mając Biemwu albo cztery pierścienie.Plus brak muzgu.
- 29 15
-
2018-10-24 12:17
(2)
bje em wu to akurat tyłek ucieka przy końcu zakrętu - te cztery kółka szybcioej zwłaszcza 4x4
- 3 2
-
2018-10-24 13:20
(1)
Nic nie ucieka, sunie jak po szynach.
Chyba, że jakiś tępy nieświadomy ćwoko-biedak ma 3+ letnie opony ;)
Do tego zużyte tuleje.
Nie sprawne amortyzatory.
Brak świadomości i wiedzy na temat działania zawieszenia.
Dlateog mamy sytuacje jak powyżej....
Opony się zmienia na nowe po max 3 latach.
Guma parcieje i traci swoje właściwości.
Zabij się a pokaż się.
To, że 99% ludzi na to nie stać to już inna kwestia - won do autobusów biedaki cebulaki!- 10 18
-
2018-10-24 17:16
profesor od tylca
lepiej ci?
- 7 0
-
2018-10-24 12:25
Ale mają słownik ortograficzny gamoniu
- 4 2
-
2018-10-24 13:59
do The Bill
MÓZGU to Ty nie masz pisząc "muzgu"
- 1 0
-
2018-10-24 17:44
mózgó (1)
- 3 0
-
2018-10-25 07:33
Muzguf nie macie
- 1 0
-
2018-10-24 11:37
raczej latać
- 1 0
-
2018-10-24 11:39
I kto tu jest gamoniem... (5)
- 5 1
-
2018-10-24 12:13
(4)
słoiki oraz wiesniaki z pod Gdańska!
- 0 11
-
2018-10-24 12:21
Z pod? (2)
- 14 1
-
2018-10-24 14:07
Pracownicze Ogrody Działkowe
- 3 0
-
2020-10-25 18:53
przed 1936
- 0 0
-
2018-10-25 05:50
A twojego dziadka ruskie wojsko przywiozło z takiego miejsca że nikt tej dziury nie pamięta. Hahaha
- 0 1
-
2018-10-24 11:41
dokladnie tam można wejsć i 120 ale trzeba mieć umiejetnosci i sprawny samochód a nie Passerati GKA.. (1)
- 16 16
-
2018-10-24 11:45
i nie więcej niż 2 promile
- 16 2
-
2018-10-24 11:41
dokładnie 167 rekord w tym miejscu
i to bez driftu!
- 8 13
-
2018-10-24 11:43
Biorę ten zakręt na pełnym fulu (5)
140 to rekord na tym zakręcie przy czym z obwodnicy zjezdzałem z około 150
Na samym zakrecie dajesz fuul gazu aby zachowac przyczepnosc.Najlepiej redukcja,wcisniete sprzegło,pełen gaz i na łuku puszczasz szybko sprzęgło.- 8 22
-
2018-10-24 11:44
ty chyba wciskasz to sprzęgło na łuku (1)
- 6 0
-
2018-10-24 12:45
strzelisz ze sprzęgła w polowie zakrętu i BMW robi obroty bziiiiii
- 3 0
-
2018-10-24 11:52
Mówiłem, abyś nie odstawiał leków...
- 9 0
-
2018-10-24 12:57
Brawo panie Pawle
własnie dlatego Budyniuniu tak bardzo Cię szanujemy
- 4 2
-
2018-10-25 05:51
Idiota
- 0 0
-
2018-10-24 12:44
gamoń
120 km/h? a może 150 km/h?
odważny kierowca zawodowy...- 4 0
-
2018-10-24 12:44
z jaką prędkością można wejść w zakręt? wejść w zakręt można z każdą prędkością! (1)
co innego z niego wyjść
- 22 0
-
2018-10-24 13:36
Z każdego zakrętu się wychodzi. Sztuką jest wyjść z niego na kołach w granicach swojego pasa ruchu ;-)
- 6 1
-
2018-10-24 13:30
Jak widać takie durne mity ludzie wierzą a potem jeszcze durniejsze artykuły o zakręcie katapulcie...
Ma wysoki samochód i nigdy tam szybciej niż 70-80 nie jadę. Bo i po co? Na górze zaraz się kończą dwa pasy, więc zapiep**anie tam 120 nic Ci nie da, poza pozornym przekonaniem o swoich umiejętnościach...- 6 1
-
2018-10-24 16:37
Tylko nie dla idjotow
Tyle razy piszę w komentarzu, nie hamować na zakręcie, już lepiej puścić pedały całkowicie niż delikatnie wcisnąć hamulec. A najlepiej dodać gazu
- 0 0
-
2018-10-24 18:18
dokładnie, jak tam można wywalić to nie wiem
mam 2 auta, Seat Leon spokojnie całą sekwencję 120-130, Nissan Micra 110 i nawet opony nie piszczą. Kto tym ludziom daje prawo jazdy ? jeżdżą jak ostatnie osły na "kanciato", z jedną ręką na kierownicy i jeszcze hamują w środku zakrętu. Kto im daje prawo jazdy ? Takie czasy, że teraz każdy "mapet" dostaje uprawnienia.
- 3 1
-
2018-10-25 07:32
jedź śmiało... jednego idiotę mniej będzie :) przy deszczu
- 2 0
-
2018-10-31 07:57
uwielbiam ten zakręt
... i tyle
- 0 0
-
2018-10-24 11:32
(12)
To nie zakręt jest zły. To kierowcy którzy nie mają wyobraźni i zapomnieli z podstawówki lekcję fizyki dotyczącą tarcia.
- 438 30
-
2018-10-24 11:36
wow sven...ty masz tarcie chyba w mózgu...dwie szare komórki zaczęły pracować??? (2)
- 3 33
-
2018-10-24 11:39
Nawet trzy)Ale muszę być ostrożny bo dzisiaj obsługuje piłę spalinową, 40 drzew do ścięcia bo jak nie to Norweg korun nie wypłaci)
- 16 0
-
2018-10-24 15:53
Brawo Sven- masz calkowitą rację. Głupków nie sieją, sami się rodzą.
- 4 1
-
2018-10-24 11:48
Sven - jestem pełna podziwu (2)
znasz fizykę, tarcie.. i pewnie siłę odśrodkową i moment bezwładności też byś ogarnął! Fiu fiu fiu - chyba zaproszę Cię na kawę do Sopotów ;)
- 18 3
-
2018-10-24 12:07
Blondie,rozwaze te propozycje ale daj mnie skonczyc rabac norweskie sosny)Ku chwale Odyna)
- 12 0
-
2018-10-24 12:08
to zabrzmiało jednznacznie
- 2 0
-
2018-10-24 12:12
Sven, geniuszu... znasz prawa fizyki brawo, a prawa murphy'ego też? (2)
A na psychologii też się znasz, biologii i medycynie? Bo sprawa jest nieco bardziej skomplikowana... tam , gdzie człowiek, tam prawo do błędu.
A Ty ludzi doprowadzasz tymi bredniami do obłędu :)- 1 6
-
2018-10-24 12:24
(1)
Prawdopodobnie musisz skorzystac z porady lekarza,moge Ci polecic dobrego psyhiatre))
- 3 1
-
2018-10-24 12:30
Przecież wiedziałem, że dobrze znasz psychiatrów :)
Ale do Twojego wolę nie iść, bo chyba złe leki przepisuje :PP
- 4 2
-
2018-10-24 12:33
Dlaczego Słowacy i Czesi uważają, że Polcy nie potrafią jeździć?
Bo tak jest, wcisnąć pedał gazu każdy "gupi" potrafi.... a to co widzę codziennie na drogach, to jest jakiż żart. Połowie z tych ludzi powinno się prawko zabrać dożywotnio!
- 12 0
-
2018-10-24 18:20
i rozkładu i transferu masy...
- 0 0
-
2018-10-24 23:55
sven kapsle zebrałeś ,podobno 6 ton trzeba aby wyjść
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.