Browar Port Gdynia już czeka na gości
18660 wyświetleń 10 marca 2016 (346 opinii)Długo wyczekiwany przez miłośników piwa lokal przy bulwarze został otwarty i już cieszy się sporą popularnością.
Więcej na ten temat
Opinie (346) 2 zablokowane
-
2016-03-10 15:53
fajnie (32)
można będzie w cywilizowanych warunkach piwka sie napić i w lecie na foczki popatrzyć
- 229 72
-
2016-03-11 21:57
popatrzEć....
- 0 0
-
2016-03-10 15:56
(17)
Przeciez foki sa na Helu!! ;)
- 44 10
-
2016-03-10 16:21
chyba w Helu (14)
- 16 19
-
2016-03-10 17:45
(6)
Tu nie chodzi o te ssaki,tylko te z długimi nogami !
- 21 8
-
2016-03-11 07:49
te z długimi nogami (3)
to też ssaki.
- 19 0
-
2016-03-11 18:42
nie każda jest ssakiem, niektóre mają odruch wymiotny:)
- 4 0
-
2016-03-11 11:27
I ssają lepiej niż foki... (1)
- 7 3
-
2016-03-11 14:08
Widocznie ma chłop porównanie.
- 7 0
-
2016-03-10 18:23
(1)
To nie foczki tylko kobiety.
- 19 14
-
2016-03-11 01:10
w filmach mawiają o kociakach i nie chodzi o sierściuchy
i też poprawiasz reżyserów?
- 21 2
-
2016-03-11 01:11
w Helu (miasto) oraz na Helu (półwysep) (4)
...
- 11 3
-
2016-03-11 07:51
Nie ma takiego półwyspu jak Hel (3)
Jest Półwysep Helski, czy też Mierzeja Helska. Mówisz Zatoka Gdańska, czy Zatoka Gdańsk?
- 3 4
-
2016-03-11 08:46
mówisz Bałtyk czy Morze Bałtyckie? (2)
Hel potocznie to także cały półwysep - byłem na Helu oznacza, że byłem w paru (dwóch a nawet tylko w jednej) miejscowościach Płw. Helskiego.
- 6 2
-
2016-03-11 18:00
Pogoda na Bałtyku.
Leci nad Bałtykiem. Wpadl do Bałtyku i utopil sie w Bałtyku.
- 1 0
-
2016-03-11 11:33
A masz takie miasto jak Bałtyk?
Półwysep Helski - nazwa od miasta, miasto Hel. Na cieśniny duńskie nie powiedziałbyś, że to Dania, To, że potocznie na półwysep mówi się Hel, to nie znaczy, że to jest poprawne.
- 1 0
-
2016-03-10 19:01
(1)
obie formy sa poprawne :)
- 18 2
-
2016-03-11 07:52
nie, nie są
Browar z artykule jest w Gdyni czy na Gdyni?
- 3 3
-
2016-03-11 08:50
odpowiedział na tę kwestię (Mirosław Bańko, Uniwersytet Warszawski)
Czy zdanie: Byliśmy w fokarium w Helu (Hel jako nazwa miejscowości) jest poprawna? A może fokarium znajduje się wyłącznie na Helu?
Pozdrawiam,
D. G.-U.
Jeśli fokarium jest w mieście Hel, to znaczy, że jest w Helu. Zarazem jest na Helu, ponieważ Hel znajduje się na Półwyspie Helskim, potocznie określanym jako Hel. Gdyby fokarium było np. w Jastarni, to nadal moglibyśmy mówić, że jest na Helu, ale że w Helu już nie.- 5 0
-
2016-03-11 01:08
ale chodzi o foczki, nie o foki
subtelne odróżnianie kotów od kociaków...
- 11 0
-
2016-03-11 07:23
(2)
Te 80 procent to nie foczki ,tylko wielorybice kaszalowate.
- 8 2
-
2016-03-11 15:20
powiedział facet wyglądający, jakby połknął piłkę do kosza
- 4 0
-
2016-03-11 13:06
I właśnie
żeby badania kontrolne co do proporcji: foczki/kaszaloty były bardziej korzystne dla tych pierwszych, punkt obserwacyjny w browarze jest jak najbardziej korzystny. Optyka złocistego płynu powoduje "awans" części kaszalotów do gatunku foczek
- 2 1
-
2016-03-11 13:22
dla ciebie wstawili zdjecie foczek juz mozesz patrzec
Po co czekac!
- 1 0
-
2016-03-10 18:29
Możesz liczyć (3)
Proporcje foczek do kaszalotów. Takie badania terenowe.
- 20 5
-
2016-03-11 07:59
Im więcej tych piwek
Tym współczynnik foczka/kaszalot będzie wyższy
- 13 0
-
2016-03-11 00:39
Wielorybom i kaszalotom (1)
na Bałtyckich plażach mówimy stanowczo NIE.
- 10 5
-
2016-03-11 00:57
na plażach może i nie,
ale w toni przybrzeżnej?
- 6 3
-
2016-03-10 16:10
(3)
Nie dajcie ludzie z siebie robić totalnych alkoholików , w tamtym rejonie buda na budzie z alkoholem
- 12 40
-
2016-03-11 07:57
Budy z alkoholem? Na bulwarze? Gdzie ludzie, w tym turyści spędzają wolny czas?
Faktycznie, niebywałe i niespotykane... w niektórych krajach arabskich
- 11 1
-
2016-03-10 18:23
Tobie Adi i tak nie sprzedadzą. Potrzebny jest dowód osobisty.
- 21 1
-
2016-03-10 17:39
moze nie byc zadnej budy, a ludzie beda pijakami
moze byc cala dzielnica, a odpowiedzialny czlowiek zna umiar.
- 29 1
-
2016-03-10 22:58
No i na finiszu półmaratonu można będzie łyknąć ;-)
- 9 0
-
2016-03-11 21:43
kolejny powód żeby odwiedzić Gdynię
w maju spróbuję :) a cieszę się już teraz :)
- 9 2
-
2016-03-11 20:56
Piwo mocno srednie z tendencja do miernego. Menu z pogranicza malej gastronomii a bistro. Wystroj industrialny z lokalizacja mocno na plus!
Duzy potencjal na przyszlosc po dopracowaniu gastronomii i warsztatu pracy na warzelni. Do pracy i powodzenia!- 2 6
-
2016-03-11 06:38
natychmiast śledztwo w sprawie łapówy za pozwolenie na budowę tego koszmarka (1)
oczywiście: wóda i piwsko to są piorytete urzędasów miejskich za łapówki...
- 7 15
-
2016-03-11 19:21
Proponuję dołączyć sprawę jako wątek poboczny komisji Maciarewicza
- 2 1
-
2016-03-10 20:06
Hmmm... (7)
Niektórzy piszą, że 9zł za piwo to dużo. Jak ktoś nie chce wydawać pieniędzy to niech faktycznie sobie kupi Żubra i wypije przed telewizorem ;) Nikt nikogo na siłę tam nie wyciąga, jak komuś nie odpowiada to niech nie idzie. Ja staram się na to spojrzeć z perspektywy inwestora (swoją drogą faktycznie ciekawe kto nim jest, w wolnej chwili poszperam ) - opłata za teren, koszt budowy ( z tego co widziałem to wysoki standard), dodatkowo koszty urządzeń do produkcji, koszt produkcji, koszt pracowników ( piwowarzy i reszta personelu ) = duża inwestycja, a ktoś kto dużo inwestuje chce też zarobić odpowiednio do zainwestowanej kwoty. Pomyślcie Państwo sami, ktoś z Was by zainwestował np. milion przy założeniu 2tys zysku miesięcznie? Lepiej wrzucić kasę na lokatę, BEZ RYZYKA INWESTYCYJNEGO. Moim zdaniem tylko osoba, która nie ma styczności z biznesem może tak powiedzieć.
Ja jeszcze nie byłem, ogólnie nie przepadam za alkoholem, ale chętnie tam wpadnę. Idea mi się podoba - można spotkać się z kobietą na piwo w eleganckim miejscu a nie w typowym pubie gdzie często brakuje kultury ( czasem tam też trzeba wyskoczyć ). Podsumowując ciekawa alternatywa. Życzę wszystkim miłego wieczoru ;)- 29 14
-
2016-03-11 11:19
z początku myślałem ,że to jakiś magazyn albo jakaś szklarnia, (1)
słowem - architektura dla ubogich, a ceny z kosmosu , nie dla przecietnych Polaków. Swoją drogą , kto z nazwiska wydał pozwolenie i ile to ,,kosztowało,,-
Gdynianie chcieli by to wiedzieć: ten teren to nie jest prywatna własność
dla promocji alkocholu! dość wokół lokali z alkocholem, na to wszystko
patrzą dzieci i młodzież!!!- 1 5
-
2016-03-11 19:16
Januszu wspaniale wPiSujesz się w aktualny klimat Wolski:-P
- 1 0
-
2016-03-11 08:56
(2)
do Jarka (post wyżej)..
jak czytam takie pierdoły to mi się niedobrze robi. Ciągłe powtarzanie zasłyszanych frazesów. Tak się składa, że warzę piwo w jednym z browarów i wiem ile wszystko kosztuje. Rozumiem chęć zarobku, ale ludzie bez przesady. Jakby to piwo kosztowało 5-6zł i tak zarobią, tym bardziej, że po kumplowsku dostali stawki za czynsz- 2 6
-
2016-03-11 10:31
Hmm... (1)
Którą część mojej wypowiedzi uważa Pan za pierdoły:
- że inwestor chce zarobić adekwatnie do przeznaczonej kwoty? Skoro Pan sam siedzi w tej branży, skoro można zarobić sprzedając piwo za 5-6 zł to niech Pan sam wyłoży milion albo dwa lub weźmie kredyt, otworzy lokal w tym standardzie nad samym morzem i sam zarabia :)
- że konsument nie zyska na wzroście konkurencji wśród przedsiębiorców?
- że wyższy zarobek firmy powinien się przełożyć na dobre pensje dla pracowników?
Jeśli ma Pan jakieś informacje odnośnie przetargu na ten teren, czynszu to chętnie się dowiem jak to wyglądało ;)
Chodzenie do pubu na piwo nie jest zaspokojeniem potrzeby podstawowej np. jak zakup żywności. Można protestować przeciwko wzrostom cen jedzenia, paliwa itp - to jest niezbędne, ale jak ktoś ma słabszy finansowo okres ( doskonale to rozumiem ) to niech po prostu nie pije alkoholu, nie chodzi po pubach - dla mnie to logiczne.
Sporo osób wypowiada się z perspektywy eksperta - łatwo krytykować, trudniej coś samemu zrobić. Otwórzcie Państwo swoją firmę, sprzedawajcie lub dostarczajcie usługi za najniższą możliwą cenę rynkową, dajcie Państwo pracownikom minimum średnią krajową i umowę o pracę, zróbcie Państwo wszystkie opłaty i na koniec sami zaróbcie miliony! :) Jest wśród krytykujæcych jakiś Ekspert z praktyką, czy tylko teoretycy krytykują? :)- 4 1
-
2016-03-11 10:57
Ja pomimo dość młodego wieku (niedługo 30-stka stuknie) prowadzę kilka firm. Kiedyś jak zaczynałem pracę też myślałem w ten sposób - pomiatali mną jako młodym chłopakiem, a wypłata to śmiech. Denerwowałem się, że jestem tak traktowany i na nic mnie nie stać, czułem bezsilność, żal do życia i innych. Zacząłem się uczyć odpowiednich rzeczy, dużo czytać aż w końcu zdecydowałem się SAMEMU coś zrobić. Pamiętam jak na otwarcie pierwszej firmy musiałem sprzedawać swoje rzeczy nawet a i tak było skromnie. W końcu kilka rzeczy w życiu mi się udało, dzisiaj mogę żyć godnie i spełniać marzenia. Jeśli na coś mnie nie stać to nie szukam winy w kimś innym, nie denerwuje się na kogoś kto chce za coś "górę pieniędzy" tylko patrzę na siebie - dla czego MNIE nie stać? Teraz pewnie zazdrośnicy będą mnie mieli za tego bogatego fifarafa. Biedny nie jestem, ale pamiętam czasy jak byłem i nigdy tego nie zapomnę.
- 5 0
-
2016-03-10 20:26
(1)
Szczerze
To z perspektywy klienta mało mnie obchodzi koszt inwestycji - milion czy 10 milionów.
Zakładając różnice w zarobkach między Polską a cywilizowaną Europą na poziomie 1euro = 1 złoty, to nie wiem jakim cudem kawa w Barcelonie kilka lat temu kosztowała 1 euro, piwo w drogim Dublinie jakieś 4-5 Euro...
O to się rozchodzi
O robienie z zwykłego piwa luksusu dla rodaków, a później płacz, że jak Niemców czy tam nazistów nie ma zimą to biznes upada.- 4 7
-
2016-03-10 20:39
;)
Sceptyczni Klienci jak Pan/i też mogą na tym skorzystać - konkurencja w pobliżu będzie musiała obniżyć ceny lub podwyższyć standard. A propos zarobków faktycznie słabo wypadamy na tle zachodu, ale o tym byśmy mogli dłuuugo rozmawiać. Temat gospodarki to temat rzeka. Mam nadzieję, że osoby tam zatrudnione będą miały w ramach tego dobre wynagrodzenie na dobrej umowie. Dla mnie 9zł za piwo to nie jest wygórowana cena ( na pewno są bardziej wyszukane, luksusowe i droższe trunki ). Z MOJEJ perspektywy jako konsumenta miejsce jest dobre, lokal w dobrym standardzie i jestem w stanie tyle zapłacić. To oczywiście moja prywatna opinia i każdy ma prawo myśleć inaczej - szanuję to :)
- 9 3
-
2016-03-10 16:34
wszystko Ok" - tylko ani słowa o właścicielach ! - coż to tajemnica? (11)
ja lubie wiedzieć ! , dużo albo i więcej ! - trzeba przyznać miał chłop dobry pomysł tak jak ten z Barakudą ,Drażni mnie tylko to ,że miasto w stosunku do swoich Mieszkańców jest nie fer ! ,brak przejrzystości i transparętności ! , o takich rzeczach powinno się mieszkańców informować np. ;- zgłosił się do nas pan X z zamiarem pobudowania na Bulwarze -Knajpy, Browaru, Piekarni ,Rzeżni , itd. itp. co wy Państwo mieszkańcy o tym sądzicie ? ,czekamy na wasze opinie i wnioski !,Tak to się odbywa w miastach cywilizowanej Europy i nie tylko! A w przypadku kiedy ni stąd ni z owąd wyrasta z pod ziemi taki Browar Potr Gdynia to tworzy to nieprzyjemną atmosferą i żle świadczy o włodarzach miasta, o ich Samowolce a niesie to za sobą również różne przypuszczenia i domysły jeżeli chodzi o sfere finansową ... i niosą się potem po mieście ploty ...
- 48 18
-
2016-03-11 18:21
browar (1)
wlasciciel to brat prezydenta
- 0 3
-
2016-03-11 19:08
Autor postu powyżej to pedofil (wiadomość pewna jak ta powyżej :-P )
- 2 0
-
2016-03-10 16:51
(1)
No niestety takie rzeczy mają tu miejsce;/ zamiast jakiegoś przetargu, uczciwego konkursu architektonicznego. Tylko ni z tego, ni z owego pojawia się info, że coś takiego powstanie w tym miejscu. Terenie który nigdy nie był przeznaczony pod zabudowę.
- 10 10
-
2016-03-10 22:57
Od 10 lat (tyle mniej więce ma plan dla Kamiennej Góry) ten teren jest pod zabudowę usługową. Po co zatem kłamiesz?
- 8 0
-
2016-03-10 20:39
Ale o co chodzi? (2)
WŁadze miasta ogłosiły przetarg, do którego mogli stanąć chętni (było ich kilku). Ten wygrał. NA czym polega więc niesmak?
- 11 0
-
2016-03-10 20:45
(1)
masz jakaś informację o tym przetargu?
- 4 5
-
2016-03-10 22:53
Wejdź sobie na BiP UM Gdyni i znajdź sobie sam w historii przetargów na dzierżawę nieruchomości ~2 lata temu
- 7 1
-
2016-03-10 19:19
Kolejny pisowski roszczeniowiec, który niewiedzę pokrywa hucpą. Wpisz sobie nazwę spółki w wyszukiwrkę KRS online i będziesz miał udzialowców z imienia i nazwiska. Takie dane są tajemnicą tylko dla niedouczonych głąbów.
- 15 3
-
2016-03-10 17:22
A poza tym w domu wszyscy zdrowi?
- 4 4
-
2016-03-10 16:44
co za bzdury wypisujesz, pewnie konkuręcja, referendum teraz przy otwarciu każdej piekarni będziemy robić
- 9 3
-
2016-03-10 16:42
Właściciel ten sam co w Tawernie
- 0 10
-
2016-03-11 15:01
(2)
Na zdjęciu widać że to zwykła mordownia podobna do tej pod halą.
- 3 12
-
2016-03-11 19:02
hahaha, ale żart, boki zrywać.
- 2 0
-
2016-03-11 17:36
Pora do okulisty...
- 5 0
-
2016-03-10 16:19
0,4 litra (11)
piwa za 9 zł. Pomylił wam się bulwar w Gdyni zimą z Saint-Tropez latem. To, że w contaście 0,5 litra piwa jest po 9 zł. też jest przegięciem. Gdzie wy żyjecie?
- 53 18
-
2016-03-10 16:26
jakoś w Contraście nie brakuje chętnych to dlaczego mają mieć taniej ? (10)
to nie jest instytucja charytatywna, rynek reguluje ceny
- 15 10
-
2016-03-10 16:56
to niech (4)
piwko kosztuje 20 zł. za 0,4 litra jak szaleć to szaleć. To prawda nie jest to instytucja charytatywna ale piwo? nie wiado jakie w tej cenie na otwarcie lokalu?
- 4 7
-
2016-03-10 16:58
a jak byś miał interes i móg piwo sprzedawać za 20 zł to sprzedawał byś taniej ? (3)
na pewno :D
- 10 2
-
2016-03-10 23:31
a jakbyś miał interes, który na dłuższą mętę lepiej funkcjonowałby, gdyby sprzedawało się więcej piwa po niższej cenie, to (2)
sprzedawałbyś drożej?
współczuję :D- 1 5
-
2016-03-11 00:04
nie zrozumiałeś, masz lokale z tanim alkoholem to tam idz (1)
- 6 2
-
2016-03-11 18:55
zrozumiałem i widzę, że zabrakło ci argumentów :)
- 0 0
-
2016-03-11 07:46
(2)
W Contraście regularnie młodzież dolewa swoje piwo I wódę zakupione w sklepie z siaty lub plecaka.Dziesiątki razy widziałem te kombinacje,dlatego siedzą godzinami przy jednym zakupionym piwie
- 1 1
-
2016-03-11 08:52
a kelnerzy (1)
nie widzą?
- 2 1
-
2016-03-11 09:17
Kelnerzy w Contralu to gwiazdeczki
Rozwydrzone jak działdowski bicz. Zamiast pracować, gwiazdorzą. Głupie komentarze słyszane przez klientów, burdel za barem i fochy. Zresztą odkąd postawili nowy Contrast to już równia pochyła. Kiedyś było to miejsce żeglarzy, miejsce na zarąbiste koncerty, a teraz? Lansiarnia.
- 3 0
-
2016-03-10 16:53
tam też jest za drogo! (1)
- 6 5
-
2016-03-10 18:59
A sprzedają ci w ogóle?
Przecież trzeba dowód pokazać.
- 5 2
-
2016-03-11 12:54
gg (1)
Na co czeka gdynski urzedas jeszcze tyle bulwaru czeka na spaskudzenie no bieguchnem betonowac paskudzic szybko bieguchnem
- 2 10
-
2016-03-11 17:35
Weź pigułkę,weź pigułkę, weź pigułkę...
- 3 0
-
2016-03-11 10:10
dlaczego opozycja nie zgłasza tego do Prokuratury ! (1)
- 3 10
-
2016-03-11 17:33
Może dlatego że ma większą wiedzę o tej sprawie i myśli (w przeciwieństwie do przedmówcy)
- 5 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.