Dwa auta wjechały w posesję w Sopocie
25740 wyświetleń 6 grudnia 2017 (335 opinii)Przy ul. Bitwy Pod Płowcami 32 w Sopocie miała miejsce kolizja dwóch samochodów marki BMW oraz Volvo. Auta ostatecznie zatrzymały się przy samym budynku, powalając wcześniej płot.
Więcej na ten temat
Opinie (335) ponad 10 zablokowanych
-
2017-12-06 14:51
Temu od BMW czemu nie zatrzymali?
- 5 2
-
2017-12-06 10:48
Równo i równiejsi? (12)
A prawko geniusza z BMW nie zatrzymane? Ciekawe dlaczego?
- 127 20
-
2017-12-06 11:13
hahaha (1)
ale hejt do BMW, 'geniusz z BMW' bo prosto jechal ? hahaha
- 4 4
-
2017-12-06 14:48
Nie, bo wyprzedzał bez sensu.
- 7 0
-
2017-12-06 13:39
:)
Bo z Warszawy.....
- 3 1
-
2017-12-06 10:58
A widzialas te 'skrzyzowanie' ? (6)
Wszyscy oceniaja kierowcow po marce. To nie jest nawet skrzyzowanie tylko zjazd w podrzedna droge. Tam jest przerywana linia i nie ma znakow pionowych. Domyslam sie, ze volvo jechalo bardzo wolno i skrecilo nagle "a bo to jenak tutaj mialem jechac". Standard niestety.
- 8 17
-
2017-12-06 11:07
"zjazd w podrzedna droge" (3)
Nie ma czegoś takiego jak podrzędna droga. Może być skrzyżowanie z drogą podporządkowaną albo zjazd do posesji. Patrząc na street view zdecydowanie nie jest to zjazd do posesji a więc musi być skrzyżowanie.
- 27 0
-
2017-12-06 11:12
(2)
Mimo tego Volvo niestety wymusilo. Przerywana linia i brak zakazu wyprzedzania mowia same za siebie.
- 1 23
-
2017-12-06 11:56
nie mówi się "upord" tylko "uuuu piord"
- 1 2
-
2017-12-06 11:55
Skrzyzowanie bez swiatel = zakaz wyprzedzania, wynika z przepisow ogolnych (art. 24.7 upord), znaku nie musi byc.
- 23 1
-
2017-12-06 11:17
TO skrzyżowanie
- 10 0
-
2017-12-06 11:14
na tym odcinku jest strefa 30
wiec ile jechał że nie dał rady wyhamować ?
biorąc pod uwagę że padało, to i tak za dużo miał na liczniku, bo nawet przy 40 km/h to auto staje prawie w miejscu- 28 0
-
2017-12-06 10:57
Bo żadne nie powinno być zebrane
Pisiory
- 11 12
-
2017-12-06 10:56
Dlatego pewnie panie detektywie, że pracujący na miejscu kolizji Policjanci orzekli winę koerującego Volvo
- 17 18
-
2017-12-06 14:38
Jest proste rozwiazanie na takich odebrac prawo jazdy na pół roku a auto odcholowac na płatny parking .
Koszt holowania trzymania na parkingu na koszt takiego buraka!
- 3 0
-
2017-12-06 14:28
żenada
Wstrzymajcie się od komentarzy typu BMW, GKA czy GWE itd. Najbardziej wkurzają mnie komentarze ludzi strikte z trójmiasta. Co za różnica czy z Gdyni czy z Gdańska. Jeden mieszka tu, pracuje tam itp. Jesteśmy wszyscy tacy sami bez względu na to czym i skąd dokąd jedziemy. Ludzi można dzielić jedynie na tych myślących i niemyślących.
Pozdrawiam i miłego popołudnia życzę- 14 2
-
2017-12-06 14:17
Same???
- 2 0
-
2017-12-06 14:10
Ciekawe czy tą sprawę wezmie ta od rajdowca?
- 2 1
-
2017-12-06 14:01
Proszę o najwyższy wymiar kary.
- 5 0
-
2017-12-06 13:48
Bardzo Mała Wyobraźnia
Będziesz Miał Wydatki - i to się sprawdza
- 3 0
-
2017-12-06 13:22
Wystarczy na parę dni wyjechać (1)
a od razu tyle zmian. Wyprzedzanie na skrzyżowaniu stało się dozwolone, a 30 km/h zamieniło się na 30 mph. No i fajnie. Zobaczę co będzie po powrocie.
A swoją drogą czarne BMW = kłopoty (od zawsze).- 22 0
-
2017-12-06 13:48
Same dobre zmiany ;)
- 1 0
-
2017-12-06 09:51
Bardzo Mały Wacek (15)
Kolejny raz pokazał, że Bez Mózgu Wygodniej...
Jak mniemam BMW wyprzedzał nielegalnie kolumnę pojazdów w rejonie skrzyżowania i uderzył w auto legalnie skręcające w lewo.
Pamiętajcie piraci drogowi - na skrzyżowaniach bez świateł nie wolno wyprzedzać!
Nie wolno tez wyprzedzać auta z lewej strony jeśli te już sygnalizuje chęć wykonania manewru skrętu w lewo!
Łamiesz te przepisy - płacisz!- 138 44
-
2017-12-06 13:15
Szukam swiadkow tego zdarzenia (1)
Na jakiej podstawie co piszesz? Jakieś uzasadnienie prawne?
- 2 0
-
2017-12-06 13:44
Wyrok Sądu Najwyższego – Izba Karna z dnia 1 grudnia 2005 r. III KK 151/05
"Wymóg zachowania szczególnej ostrożności, określony w art. 22 ust. 1 p.r.d., przez zmieniającego kierunek jazdy w lewo, nie obejmuje obowiązku upewnienia się w chwili wykonywania tego manewru, czy nie zajeżdża on drogi nieprawidłowo (z lewej strony) wyprzedzającemu go."
Jeśli wykonywałeś skręt w lewo zgodnie z przepisami (był kierunkowskaz, sprawdziłeś lusterko, dojechałeś do osi jezdni, zacząłeś skręcać i w tym momencie BMW zaczął wyprzedzać - wina wyłącznie BMW.
Jeśli nie było kierunkowskazu, nie dojechałeś do osi jezdni, nie sprawdziłeś lusterka przed dojechaniem do osi jezdni - twoja wina jako, że źle wykonałeś skręt w lewo.
Jeśli po włączeniu kierunkowskazu sprawdziłeś lusterko i nikt ciebie nie wyprzedzał - od tego momentu nie ma już znaczenia lusterko - kto zacznie ciebie wyprzedzać po tym momencie - ten naprawia twoje auto w razie kolizji).- 4 0
-
2017-12-06 11:39
(2)
nestety nie masz racji, w swietle przepisow BMW dostatnie mandat za wyprzedzanie w niedozwolonym miejscu ale to Volvo dostanie mandat i bedzie winnym spowodowania kolizji... skrecajac w lewo masz obowiazek upewnic sie w lusterku czy nikt nie wyprzeda, nawet jezeli nie wolno. Jezeli uwazasz inaczej to niestety nie masz pojecia o przepisach, chociaz wcale nie twierdze ze to dobre przepisy. na chlopski rozum, obaj wykonali zakazane manewry (wyprzedzanie na skrzyzowaniu vs skret bez upewnienia sie w lusterku) ale to nieprawidlowy skret jest bezposrednia przyczyna zdarzenia.... moze i smutne ale tak jest w przepisach
- 5 5
-
2017-12-06 13:29
Niestety jesteś w błędzie
Tzn według przepisów masz rację jednakże ostatnie wyroki sądu wskazują iż nie masz obowiązku upewniania się czy ktoś nie wyprzedza cię na skrzyżowaniu. Z zasady nie wolno tego robić i tyle w temacie. Tak samo jak byś musiał się upewnić czy czasem ktoś po chodniku nie wjeżdża w ciebie z prawej strony... Przecież popełnia tylko wykroczenie jazdy po chodniku...
Co innego jeśli volvo skręcało we wjazd na posesję a tu i tak sprawa nie jasna bo w sumie liczy się kto rozpoczął manewr wcześniej... Dlatego najlepiej mieć kamerkę z przodu i z tyłu.- 4 1
-
2017-12-06 11:42
Dokladanie jak napisales :)
Podniecil sie chlopak i poplynal, a przepisow nie zna.- 2 4
-
2017-12-06 11:44
Poczytaj przepisy madralo :D jezeli tak bylo jak piszesz to wina Volvo
- 2 1
-
2017-12-06 09:58
Bardzo mały wacku (3)
Nie te auto tylko TO auto
- 13 18
-
2017-12-06 10:01
(2)
Gdzie ty masz "to" lub "te"?
Nie umiesz czytać czy pomyliłeś posty?
Czy chodzi ci o odmianę słowa "wyprzedzał" (która jest poprawna)?
"Bardzo Mały Wacek wyprzedzał".
Czy wolał byś - "Bardzo Mały Wacek wyprzedzało"?
Chcesz powiedzieć, że kierowca tego auta to obojnak?- 10 10
-
2017-12-06 11:30
chcialby miec BMW ale go nie stac
- 5 6
-
2017-12-06 10:19
ślepota?
"Nie wolno tez wyprzedzać auta z lewej strony jeśli TE już sygnalizuje..."
A geniusz, niech zapamięta: "wolałbyś" piszemy łącznie- to jest jeden wyraz!- 10 4
-
2017-12-06 10:33
Ale zaraz zaraz (2)
Czerwone sejczęto też wykonywało prawidłowo skręt e lewo,wyprzedzało je na skrzyżowaniu kolumna samochodów i okazało się, że wina sejczęto. Nie wyciagajcie pochopnych wniosków, wszystko zależy kto był kierowca BMW
- 9 6
-
2017-12-06 10:48
(1)
1) Seicento zjechało na pobocze (by przepuścić pierwszy radiowóz) i ponownie włączało się do ruchu (miało obowiązek ustąpić każdemu).
2) w tym przypadku BMW nie jechał na sygnałach.
3) w tym przypadku BMW nie jechało w kolumnie.
Stad różnice w "wyniku".- 8 4
-
2017-12-06 11:13
Ad. 1 - raczej mocna nadinterpretacja, że włączył
się do ruchu, po zjechaniu na pobocze. Nigdzie nie musiał zjeżdżać bo tam mieszczą się 2 samochody. Do kontaktu doszło za linią rodzielającą oś jezdni co swiadczy, że sc był w trakcie manewru skrętu.
- 6 2
-
2017-12-06 10:37
Elektorat i suweren
wiedzą,że wybrańcy narodu mogą wszystko,czy rozliczono już borowców za wypadek w ślaskim Pierdziszewie ? Chyba nie ....
- 2 4
-
2017-12-06 10:18
jak mniemam...
to nie mniemaj skoro nie wiesz jak było.
- 8 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.