Więcej na ten temat
Opinie (1244) ponad 300 zablokowanych
-
2020-12-02 06:25
Opinia wyróżniona
Akcja jest bez sensu (6)
Elektrownia to nie kran, który można zakręcić jak się energii (wody) nie potrzebuje. Elektrownia to skomplikowany system reagujący na zapotrzebowanie z dużą inercją. Jeśli nagle odłączy się ogromną ilość odbiorników to elektrownia nie zareaguje nagłym zmniejszeniem produkcji bo to niemożliwe (pomijam już kwestię modulacji mocy, szczególnie
Elektrownia to nie kran, który można zakręcić jak się energii (wody) nie potrzebuje. Elektrownia to skomplikowany system reagujący na zapotrzebowanie z dużą inercją. Jeśli nagle odłączy się ogromną ilość odbiorników to elektrownia nie zareaguje nagłym zmniejszeniem produkcji bo to niemożliwe (pomijam już kwestię modulacji mocy, szczególnie elektrowni węglowych, która w większości bloków nie może spaść poniżej 50-70% nominalnej). Cały "nieodebrany" prąd pójdzie w eter - konkretnie zmarnuje się, pójdzie w nadmierną emisję CO2 i tyle. Żadnych oszczędności nie będzie...
- 151 20
-
2020-12-02 23:01
Straszna...
...ogromna ilość odbiorników została odłączona.
Gigawaty normalnie. :D- 0 0
-
2020-12-02 18:25
dobrze mądrego posłuchać
- 0 1
-
2020-12-02 14:12
Jak juz oficjalnie globalisci dojda do wladzy to beda wlaczac gaz, prad i wode na godzine dziennie albo rzadziej.
Beda ganiac ludzi ze szczepionkami w reku i klaniac sie panu wladcy.
To byl wlasnie taki trening a nie jakis tam protest.- 4 0
-
2020-12-02 10:26
do wiochmenów
- 0 0
-
2020-12-02 09:46
Neptun sam zgasił światło (1)
bo już jest zmęczony patrzeniem na rządy Gdańskiego magistratu...
- 16 4
-
2020-12-02 16:13
Brawo Ola! To było mocne!
Z pewnością akcja zatrzęsła podwalinami Kaczystanu!
Ja z koleżankami chciałyśmy sobie strzelić focie na tle wygaszonego Neptuna, ale było tak ciemno, że focie nie wyszły. Znaczy się akcja ściemniania była skuteczna!
Ale najważniejsze, że Pisiory się nas teraz bardziej bojom.
Ola walcz dalej!- 1 1
-
2020-12-02 08:52
Opinia wyróżniona
Popieram gaszenie świateł (8)
oszczędność energii i ekologia, mniejszy ból oczu i przemęczenie mózgu. Ale ideologii do tego nie popieram. Samorządy mają za dużo kasy, widać to właśnie po takich wydatkach jak oświetlanie napisów czy fontan
- 73 56
-
2020-12-02 12:08
(3)
Samorządy mają za dużo kasy? chyba za mało, a będzie jeszcze mniej bez dotacji z unii Pisowski trollu.
- 1 6
-
2020-12-03 00:23
Niech się wezmą do roboty.
Większość ludzi nie dostaje jałmużny tylko musi zapracować na wynagrodzenie. Niech zdolni samorządowcy wezmą się do roboty a nie liczą na dotacje z EU. Nie ma darmowych obiadów. Za darmo żrą tylko komuniści...
- 1 0
-
2020-12-02 14:19
ciekawe ...
Ciekawe, że te same samorządy, ustawiają na głównych ulicach dekoracje świąteczne, podświetlają w barwach, różne budynki użyteczności publicznej i nie liczą kasy??? Wyłączenie świateł i ponowne włączenie, może spowodować awarie w stacjach "Trafo". No tak, ale to nie własność miasta, tylko operatora energii, prawda? Oni, obrazili się na to, że w
Ciekawe, że te same samorządy, ustawiają na głównych ulicach dekoracje świąteczne, podświetlają w barwach, różne budynki użyteczności publicznej i nie liczą kasy??? Wyłączenie świateł i ponowne włączenie, może spowodować awarie w stacjach "Trafo". No tak, ale to nie własność miasta, tylko operatora energii, prawda? Oni, obrazili się na to, że w czasie pandemii, są mniejsze wpływy z powodu podatkowych. I nie tylko w miastach Pomorza, ale w całym kraju. Z tym problemem boryka się cały świat, nie tylko Polska. Czy sami płacili więcej swoim pracownikom? Czy w tym czasie, zlecali wykonawcom różnych inwestycji w mieści więcej projektów, by mogli zatrudniać więcej pracowników. A co za tym idzie, firma na terenie miasta, zostawiałby większe podatki? Jestem przekonany, a wręcz mam pewność, że tego nie robili. Pani Dulkiewicz ma pieniądze na różne antyrządowe protesty, a nie ma na podstawowe wydatki miasta? To niech odejdzie ze stanowiska.
- 3 0
-
2020-12-02 12:45
A wiesz skąd unia ma kase na dotacje? Ze składek Państw członkowiskich m. in. Polski
I zależy co to znaczy 'za dużo kasy' - jest to pojęcie niemierzalne, nieprecyzyjne więc nie będę się z Tobą spierał na ten temat. No bo czy 1000 zł to dużo kasy czy mało? Ale powiem inaczej: wydają pieniądze na dyrdymały, na które bym zakwalifikował jako marnotractwo. Kasy nie marnotrawi ten, co ma jej za mało
- 4 1
-
2020-12-02 10:03
(3)
Kolejny który nie rozumie jak działa produkcja prądu...To nie jest kran który możesz zakręcić, i zaoszczędzić na rachunku.
- 11 2
-
2020-12-02 12:52
Rozumiem, a nawet Ci wytłumacze bo chyba ty nie rozumiesz (1)
Farmy wiatorowe - są 'włączane' i 'wyłączane' przez wiatr - analogicznie do wody w kranie (leci, nie leci -> wieje, nie wieje). Niestety energia zielona nie wystarcza na zaspokojenie potrzeb Gdańska, więc dopalamy paliwami kopalnianiymi aby dostarczyć tyle prądu aby zaspokoić potrzebe miasta. Im większe zapotrzebowanie na prąd, tym więcej paliw
Farmy wiatorowe - są 'włączane' i 'wyłączane' przez wiatr - analogicznie do wody w kranie (leci, nie leci -> wieje, nie wieje). Niestety energia zielona nie wystarcza na zaspokojenie potrzeb Gdańska, więc dopalamy paliwami kopalnianiymi aby dostarczyć tyle prądu aby zaspokoić potrzebe miasta. Im większe zapotrzebowanie na prąd, tym więcej paliw kopalnianiych trzeba spalić. Jeżeli nie będzie wystarczjąca dużo prądu wyprodukowanego w elektrowni, to w sieci zmniejszy się ilość amperów na tyle, że nie będą w stanie zaspokoić potrzeb urządzeń i urządzenia 'siądą'. Dlatego spalamy tyle ile planujemy, że będziemy potrzebować - słowo planujemy to słowo klucz. Jeżeli będziemy wiedzieć, że zużyte będzie tego dnia tyle i tyle prądu, no to odpowiednią ilość paliw spalimy. Acha, no i pytanie kontrolne na które sobie odpowiedz zanim zaczniesz insynuować coś innym: dlaczego istnieją taryfy w których w nocy prąd jest tańszy niż w dzień?
- 5 0
-
2020-12-02 18:26
nie dyskutuj z głupim bo cię sprowadzi do swego poziomu
- 1 0
-
2020-12-02 12:36
Dziwne
U siebie w domu jak wyłącze sprzęty, to licznik nie nabija mi zużycia i widoczne jest to potem na rachunku. A jak jest u Ciebie w domu? Nie możesz wyłączyć światła tak jak kranu i zakrywasz żarówki pończochą na noc, czy jak?
- 2 4
-
2020-12-02 07:29
Przypomina mi to czasy okupacji ludobóców niemieckich w Polsce (1)
Musi Dulkiewicz w koncu stanac przed sądem
- 21 1
-
2020-12-02 09:06
Zglos sie do ambolatorium.
Tam ci napewno pomoga.
- 0 6
-
2020-11-30 22:36
Opinia wyróżniona
Ciemno na ulicach (13)
Są ulice w Trójmieście gdzie cały rok jest taki protest, nie tylko przez godzinę.
- 559 20
-
2020-12-02 15:01
Taka dzielnica to Klukowo, zapomniany przez Boga i włodarzy miasta
- 1 0
-
2020-12-01 11:15
jeśli protestują Łomianki wraz Sopotem to sprawa jest poważna
dziękuje Wam za ciemnosć
- 7 0
-
2020-12-01 10:33
Miliony złotych samorządowcy przewalają w fundacjach i innych niby publicznych organizacjach. (1)
Organizacjach które zarządzane są przez "wolontariuszy" otrzymujących sowite wynagrodzenia z naszych podatków. Tutaj szukajcie oszczędności. Ba te organizacje oprócz kasy samorządowej często żyją także z dotacji unijnych i tak zamiast dawać stypendia dla zdolnych lekarzy, naukowców itd. utrzymujemy ideowych bojowników z ramienia prawicy lub lewicy.
- 10 2
-
2020-12-01 13:10
Kto wtedy będzie na nich głosował?
To jest przecież kupowanie elektoratu za publiczne pieniądze.
- 3 1
-
2020-12-01 07:04
Teraz czerwone trójmiasto stanie się wreszcie ciemnogrodem
- 27 6
-
2020-12-01 07:01
u nas na znak protestu zrobili dziury w jezdni
podobno to wina pisu bo zablokował dostawę asfaltu
- 34 4
-
2020-12-01 04:09
Cynk (1)
Samorząd dziękujemy i że o nas pamiętasz a rząd kochany zapomniał po ciemku będzie dobrze kraść wystarczy godzinę . Dziękujemy bardzo . Zombi
- 10 9
-
2020-12-01 09:34
Nie wychodź z domu, to będziesz kradł najwyżej u siebie
- 2 6
-
2020-12-01 01:57
w gdyni to norma (1)
Chylonia; Cisowa; Pustki... po 17 nie wychodz
- 22 2
-
2020-12-01 15:59
I Pogórze Górne przy szkole/przychodni/kościele, masakra. Ciemno. Tylko przy Biedronce oświetlone
- 3 0
-
2020-12-01 00:47
To dziwne jest. Portal Trójmiasto kwalifikuje "protesty", które utrudniają życie mieszkańcom jako imprezy, to wyłączenie światła to happening?
- 36 5
-
2020-12-01 00:30
...aaaa już wiem, one twierdzą, te samorządy, że to jest fojna i robią nam zaciemnienie..takie są sprytne
- 20 4
-
2020-11-30 23:38
Weź tam projektor i wyświetl flagę
Ola zaraz przybędzie z odsieczą
- 40 5
-
2020-11-30 22:56
Współczuję wyborcom opozycji... (2)
liderzy coraz fajniejsi. A Warszawa Wisłę na brunatno pofarbowała.
- 39 2
-
2020-12-01 00:41
Tak. (1)
Bo Lech Kaczyński był prezydentem Warszawy. Wtedy zaczęły się kłopoty....
- 0 5
-
2020-12-01 00:48
Piskorski
"Dzień po tej publikacji zarząd krajowy PO postanowił o jego wykluczeniu z partii, a 17 maja tego roku usunięto także dziesięciu jego współpracowników, m.in." itp itd Taka warsiafka.
- 4 0
-
2020-11-30 22:24
nrd
niemcy nie odpuszczają...
- 35 3
Wszystkie opinie
-
2020-11-30 20:01
(117)
Bez sensu...z jednej strony mówią ile rząd im zabiera ale już jak rząd daje na ustawę metropolitalną czy drogę czerwoną to już jest ok...rozumiem że jak będzie w tey ciemności wypadek,prezydenci jednym głosem zapłacą...nie jestem pisiorem ale jeśli faktycznie miliony idą na tęczowe oświetlenia to jednak stwierdzam że coś tu nie helou.A do prezydenta Sopotu-wetowanie budżetu unijnego to nie odbieranie suwerenności czy chcenie wyjścia z UE.To obrona polskiej racji stanu i interesów rodaków a nie interesów zachodu.Drobna różnica.
- 843 277
-
2020-11-30 20:05
(31)
Dzisiaj w Gdyni testowali już wyłączenie świateł. Widziałem jak jedna kobieta idąc do paczkomatu niemal sobie zębów nie wybiła w ciemności na gdyńskich nierównych chodnikach.
- 57 12
-
2020-11-30 20:52
Złodzieje już się zkrzykuja , brawo ! (8)
- 31 9
-
2020-12-01 04:27
Starosto Dulkiewicz trzeba płacić za prąd to nie będą wyłączać ! (4)
- 19 14
-
2020-12-01 07:45
Od nowego roku doliczą ci podatek mocowy do prądu, sam będziesz światło gasił. (2)
- 16 11
-
2020-12-01 10:04
12 złotych rocznie więcej ? (1)
Faktycznie zgasze wszystko
- 10 6
-
2020-12-01 19:28
nie rocznie tylko miesięcznie
- 1 1
-
2020-12-01 10:37
tuz intelektu
wiocha niech wraca
- 0 1
-
2020-12-01 08:11
Niech złodzieje nie będą tacy odważni, rząd nie lubi konkurencji. (2)
- 14 16
-
2020-12-01 08:52
PO już nie rządzi (1)
- 20 12
-
2020-12-01 16:38
i zlodziejstwo zaczelo sie rozpleniac wykladniczo, tym bardziej ze policja caly swoj potencjal skierowala na obrone trzymajacych wladze i gazowanie i szykanowanie kobiet i dziewczyn, a w wolnych chwilach produkcje konfetti
teleskopowytajniak- 3 5
-
2020-11-30 20:53
Jak za komuny w PRLu ...tragedia (15)
Ciekawe ile osób w windzie się zatrzyma ?
- 42 13
-
2020-11-30 21:44
Ty, (1)
a gdzie masz windę na ulicach Skweru Kościuszki?
- 18 15
-
2020-12-01 04:28
Za komuny czyli okupacji rosyjskiej też wyłączali prąd ...
- 17 7
-
2020-12-01 08:06
Przecież mamy komunę bis. (10)
Protesty w całym kraju, milicja i wojsko na ulicach, w publicznej TV propaganda sukcesu partii rządzącej 24/7, nawet Jarozelski przemawiał do narodu polskiego, dobrze że Teleranka już nie ma..
- 17 24
-
2020-12-01 08:54
Milicji dziadku już nie ma , a ty dalej się slinisz? (5)
- 18 14
-
2020-12-01 10:59
Nie ma, są potomkowie wysyłający zomo na kobiety. (4)
- 8 15
-
2020-12-01 11:01
A co to ZOMO ?
Urodziłeś się w 1902?
- 7 6
-
2020-12-01 11:18
Skąd wiesz że to były kobiety? To język przemocowy
- 13 3
-
2020-12-01 13:06
Te "kobiety" w większości to są potomkinie ZOMO. (1)
- 14 5
-
2020-12-01 16:41
mowisz o balbince?
- 0 4
-
2020-12-01 08:54
Jakie protesty?
Żeby prądu Starosta nie wyłączała ?
- 5 9
-
2020-12-01 10:08
Piszemy Jaruzelski ...
Mogłeś chociaż podstawówkę skończyć wieczorowo
- 5 0
-
2020-12-01 11:18
Jechałem dziś ulicą i nie widziałem czołgów. Telefon też działa.
Może cos jest nie tak z twoją głową?
- 14 3
-
2020-12-01 20:52
Jaruzelski przemawiał?
To nie był jaruzelski to marsz.Grocki
- 2 1
-
2020-12-01 10:06
Może chociaż Starosta da znać sygnałem dźwiękowym ?
- 4 2
-
2020-12-01 16:48
chyba wszystkie, jeszcze nie widzialem zeby ludzie w windzie chodzili lub biegali, no chyba ze pisowcy maja inaczej ale tych to nikt nie czai
- 2 4
-
2020-12-01 07:02
te chodniki zostały wykrzywione na znak protestu (3)
- 19 5
-
2020-12-01 08:55
A niech was piorun strzeli (2)
- 9 2
-
2020-12-01 10:22
Czerwony jak krew (1)
- 3 1
-
2020-12-01 11:02
Hitlerjugend znak
- 9 4
-
2020-12-01 13:04
Odszkodowania szykujcie za wypadki, napady i włamania! (1)
Módlcie się cymbały żeby nikomu nic się nie stało z powodu tej waszej głuPOty!
- 6 4
-
2020-12-01 16:52
no tak, milicja teraz na zoliborzu
- 1 2
-
2020-11-30 20:10
Na D.Czerwoną (10)
A skąd pobiera rząd kasę z cła itd. , a najlepiej gdyby skowronki na skrzydłach towar przewoziły, a miasto budowało im karmiki i dożywiało. Już b. durnego komentarza nie mogło być.
Brawo prezydencie. Niech radny PiS z swoich apanaży, które pobiera z licznych spółek skarbu państwa zrównoważy budżet Gdyni.- 32 53
-
2020-11-30 20:16
niech Szczurek (9)
wyłącza sobie światła na swoim lotnisku :D
- 47 17
-
2020-11-30 20:56
Widziałem już dwa okna wybite z błyskawicami (5)
Wystawiacie się jak kaczki brukselki
- 23 13
-
2020-12-01 08:55
A ile samochodów szybciutko znaki SS usunęło... (2)
- 10 7
-
2020-12-01 10:23
Głupi zawsze się oklei...
- 15 5
-
2020-12-01 17:26
onry czychaja na patriotow
- 0 3
-
2020-12-01 10:22
Przeważnie Ukrainki tam wynajmują (1)
- 1 3
-
2020-12-01 16:56
czego pisiory chca od tych kobiet, czemu je terroryzuja?
- 2 5
-
2020-11-30 21:05
Brawo Starosta Dulkiewicz (2)
Może by tak tylko tym z PiSu wyłączyć ?
- 10 27
-
2020-12-01 02:27
Tobie to mózg dawno wylaczyli widać... (1)
- 16 7
-
2020-12-01 08:56
Są już listy Polaków którym wyłączycie prąd?
- 13 2
-
2020-11-30 20:11
Nie kłam że nie jesteś pisiorem! 5 razy skłamałeś w swoim tekście... (18)
...a właściwie kłamliwej propagandzie jak ze stanu wojennego...
- 31 48
-
2020-11-30 20:33
Dla ciebie lepiej żeby był hitlerowcem, prawda? (1)
W sumie ci hitlerowcy nie byli tacy źli, nie to co ci wredni pisowcy.
A o stanie wojennym to ci babcia opowiadała.- 33 15
-
2020-11-30 21:00
Szeciopaskowcy znów przegrali
- 19 2
-
2020-11-30 20:53
(3)
On jest pisiorem, nawet o tym biedak nie wie. Biedny człowiek z wypranym rozumem. dr-cha, cha. Jaki masz dyplom prosty człowieku. svencjusz- Homo simplex to twój prawdziwy nick.
- 20 26
-
2020-12-01 04:21
Pisiory to Polacy reszta to jakiś zakompleksiony motłoch z kompleksami (2)
Najlepsi są ci co z faszystowskimi błyskawicami jeżdżą , większość że Starej Kiszewy
- 15 11
-
2020-12-01 08:57
I okolic
- 2 5
-
2020-12-01 11:00
Polacy pod wodzą rodziny przysłanej spod Odessy.
- 5 3
-
2020-11-30 20:59
Już niepotrzebnie bo prawnicy unijni już orzekli że wiązanie funduszy z praworządnością jest niezgodne z prawem unijnym (10)
- 43 7
-
2020-11-30 21:31
Czyli pisiory mają rację. (9)
- 28 8
-
2020-11-30 21:53
Chcieli by, bo boją się, że będą siedzieć lub wisieć jak ich elektorat kasy nie dostanie (8)
- 9 23
-
2020-11-30 23:49
Kto tak zrobi ? Komuna ? (5)
- 7 2
-
2020-12-01 04:23
I znowu porażka , wiązanie budżetu z praworządnością niezgodne z prawem unijnym (4)
Ale mi was szkoda robaki
- 17 5
-
2020-12-01 09:47
Pierwszy będziesz ze sztachetą szedł jak nie będzie zasiłku na wódę (3)
Historia już wielokrotnie takie historie odnotowywała.
- 2 8
-
2020-12-01 10:11
(1)
Ty pierwszy, potencjalny miłośniku wódy.
- 3 2
-
2020-12-01 11:11
Nie jestem pijakiem, nie głosuję na pis
- 2 3
-
2020-12-01 10:25
Ale argument ...
- 2 1
-
2020-12-01 04:22
Ty masz jakiś kompleks pisiora? (1)
- 7 9
-
2020-12-01 10:12
Raczej nie. Wychodzi na to, że to chyba młody bojówkarz anty pis.
- 2 0
-
2020-12-01 10:10
Ogarnij się młody warchlaku!
- 0 0
-
2020-11-30 20:29
w ciemnogrodzie rządzi się najlepiej, gdy zgasi sie swiatła (1)
to pasuje do Gdańska, 400-tysiecy zabobonnych ciemniaków daje sie urabiac garstce cwaniaków z ratusza
- 45 18
-
2020-11-30 23:10
łapka w górę x 100
- 12 3
-
2020-11-30 20:34
a gdzie widziałeś tęczowe oświetlenie kosztujące miliony eu geniuszu? (1)
- 19 20
-
2020-12-01 10:26
W Warszawie
- 2 5
-
2020-11-30 21:33
Bo, widzisz, rzad niczego swojego nie ma, wiec nie moze niczego dac. Za to zabiera juz jak najbardziej naprawde. (3)
- 15 18
-
2020-12-01 07:04
samorząd też nie ma niczego swojego - to tez tylko urzędasy (1)
- 14 2
-
2020-12-01 08:58
Starosta i jego urzędnicy państwowi
- 3 2
-
2020-12-01 17:04
chociazby na premie, bo im sie naleza! i pancerne limuzyny tez
- 1 1
-
2020-11-30 21:47
Jakim prawem " władze" miasta utrudniają życie mieszkańcom. Niech raczej coś rozświetlą
- 26 12
-
2020-11-30 22:04
Wcale nie jestem pisiorem! (3)
...
- 4 8
-
2020-12-01 04:24
Nie możesz być bo oglądasz ruski TVN (2)
- 5 5
-
2020-12-01 08:59
I masz ss na samochodzie i w oknie (1)
- 6 4
-
2020-12-01 10:27
Zakres 5000 słów ...to jest dramat strajkujących CH wie o co
- 2 2
-
2020-11-30 22:26
(7)
Chłopie ogarnij się zanim coś napiszesz rząd nie daje na żadną drogę czy ustawę rząd nic nie daje to są nasze pieniądze
- 11 15
-
2020-11-30 23:50
Za peło i**oto mówili ci ze piniendzy ni ma i nie będzie ! (6)
- 21 8
-
2020-12-01 09:53
Bo były w kieszeniach obywateli. Pisuary wepchnęły obywatelom, swoje brudne łapska w ich kieszenie, aż po łokcie. (5)
Zadłużają nas na potęgę. Już rozkradli i zmarnotrawili całe rezerwy złota ściągnięte z banku anglii, gdzie były przechowywane od wojny.
- 4 10
-
2020-12-01 10:07
U złodziei były ! (2)
Jechały do rajów POdatkowych , a tusk z Vincentem i ich szajka co rusz POdwyższali POdatki, a sam Vat kilkakrotnie. Chyba PO to aby kolesie mogli więcej nakraść.
- 8 3
-
2020-12-01 11:01
Teraz jadą do kieszeni handlarzy bronią (1)
- 2 1
-
2020-12-01 17:40
maseczki, respiratory to tez ekstra okazja do dorobienia sie, tym bardziej ze ustawa o bezkarnosci uchwalona
- 0 1
-
2020-12-01 10:09
Widzę, że masz dziś od rana dyżur.
Zacietrzewiony młody anty pisiorze.
- 4 2
-
2020-12-01 12:16
I Anglia nam teraz to złoto oddała?
- 2 0
-
2020-12-01 06:35
(3)
Nie rząd daje tylko my podatnicy.
- 6 1
-
2020-12-01 06:50
(1)
Ja tam daję na oświetlenie miejsc publicznych w Gdańsku.
- 4 1
-
2020-12-01 17:43
ciekawe czemu takie ciemnosci na zarekwirowanym przez rzadzacych westerplatte
- 0 0
-
2020-12-01 11:09
To tak samo, jak samorząd.
- 2 0
-
2020-12-01 07:02
Gdyby opozycja nie ujadała na Polskę w Brukseli to nie byłoby tematu (3)
jak można pluć na własną ojczyznę?
- 16 8
-
2020-12-01 09:55
Pisuar, to nie ojczyzna. Może twoja. Moja nie! (2)
- 4 12
-
2020-12-01 10:07
Oczadziałeś? (1)
O czym, ty zaciekły warchole, piszesz? Na kim skupia się ten atak? Na pisie? To pisowi chcą zabrać środki, czy Polsce?
- 8 4
-
2020-12-01 17:46
pisom piana na ustach nie znika, tym razem nie napelnia kieszeni
- 1 1
-
2020-12-01 09:06
Rząd daje? A skąd rząd bierze pieniądze? (2)
- 3 4
-
2020-12-01 14:05
Z tego samego źródła, co samorząd. (1)
jarzysz?
- 3 1
-
2020-12-01 17:47
zagrabiajac samorzadom, jarzysz?
- 1 1
-
2020-12-01 09:57
Rząd daje? (1)
Rząd daje? Człowieku hahah. Rząd niczego nam nie daje. Dysponuje naszymi pieniędzmi.
- 4 1
-
2020-12-01 13:06
Rząd PO też tylko dysponował naszymi pieniędzmi !!!
Tylko jakoś dziwnie zawsze było słychać od rządu PO , że pieniędzy nie było , nie ma i nie będzie ! Tak samo samorządy dysponują naszymi pieniędzmi i to nie zawsze zgodnie z życzeniem mieszkańców .
- 7 4
-
2020-12-01 10:05
Ten człowiek bardzo dobrze to wie. Ale chodzi o władzę. Więc żadna żenada, wychodząca z ust, nie jest dla niego obciachem.
- 2 0
-
2020-12-01 10:31
Svencjusz (1)
A jaka jest ta polska racja stanu czy obrona wartości kulturowych, które ponoć UE chce nas pozbawić. Obrona pedofili w kk zamiast miłości bliźniego. Odrzucenie wsparcia imigrantów, nawet samotnych matek z dziećmi zamiast miłości bliźniego. Prześladowanie ludzi LGBT zamiast miłości bliźniego. Polski, partyjny katolicyzm już kompletnie w Europie skompromitował sie brakiem miłości bliźniego. Tylko brać . Takie bractwo na europejskich salonach. Wstyd. Młodzież widzi ten fałsz.
- 5 7
-
2020-12-02 00:12
Prześladowanie - dobre sobie
Zupełnie odwrotnie do tego dowcipu, że dwóch skinów uratowało staruszkę przestając ją kopać - jak głośno nie piejesz z zachwytu na widok tęczowych to ich prześladujesz...
- 3 0
-
2020-12-01 10:36
drogie pisiaki (1)
Komuniści też myśli że są wieczni pomyślcie
- 2 7
-
2020-12-01 13:18
PO przez osiem lat też myślało , że jest nie ruszalne !
A prawda jest taka , że pycha kroczy zawsze przed upadkiem . To dotyczy wszystkich stron - za lekcje ważenie wyborców płaci się brakiem poparcia w najbliższych wyborach . Taki los spotkał ostatnio PO i wcale nie jest powiedziane że w najbliższych wyborach PiS nie podzieli losu PO . Za polityczną głupotę przyjdzie zapłacić - tylko pytanie jedno się nasuwa - na kogo głosować . Dość mamjuż wyboru pomiędzy dżumą a cholerą !!! Ten tekst popełnił zniesmaczony wyborca PiS-u i czuję , że nie jestem odosobniony , bo słupki sondaży potwierdzają moje odczucia .
- 3 1
-
2020-12-01 10:57
Nie ma trzeciej drogi
Możesz iść albo z UE albo z Putinem, nie ma trzeciej drogi. Jak nie potrafisz dogadać się z UE (tu chodzi o kompromis, musisz z czegoś zrezygnować, oni też) to będziesz musiał słuchać się Rosji. To ja wybieram to pierwsze.
- 1 4
-
2020-12-01 11:02
PIS okrada samorządy (5)
Nie zauważyłeś, że PIS okrada samorządy, a zwłaszcza Pomorze? Zwiększają zobowiązania samorządu (reforma oświaty, brak dodatkowych pieniędzy na służbę zdrowia w czasach pandemii) jednocześnie obniżając przychody z podatków (obniżyli PIT który jest podstawą budżetu samorządów). Jawne działanie na zniechęcenie wyborców do obecnie rządzących samorządowców. Chodzi zwłaszcza o duże miasta gdzie PIS nie ma szans.
Dodatkowo przez fuzję Lotosu i Energi PIS przenosi siedziby firmy (i miejsce płacenia podatków) poza Pomorze. Nie wspomnę już że Lotos + Orlen będzie mniejszy niż każda z firm osobno, ochrona konkurencji (słuszna bo walczy z monopolami) wymusi sprzedaż kilkuset stacji Lotosu. PIS jawnie działa na szkodę Polski i Pomorza.- 3 9
-
2020-12-01 11:04
Taki dzisiaj macie przekaz dnia? (1)
lol
- 2 3
-
2020-12-01 11:13
Tak poprostu jest
Tak po prostu jest, chyba umiesz liczyć i rozumować. Zresztą z faktami się nie dyskutuje.
- 3 3
-
2020-12-01 12:18
Przecież dochód miasta z PIT wzrósł w tym roku mimo obniżenia podatku przez PIS
Co ty bredzisz?
- 3 2
-
2020-12-01 12:19
Trzeba było nie atakowac rządu bez sensu. Nie za to płacimy samorządowcom. (1)
- 4 3
-
2020-12-01 18:17
nie trzeba bylo ograbiac samorzadow zeby odgrywac dobrego wujka wobec pincetow
- 1 1
-
2020-12-01 12:38
(3)
Typowy komentarz pisowskiego trolla. Rząd coś daje samorządom? A skąd rząd ma pieniądze? Czy nie są to przypadkiem między innymi pieniądze mieszkańców Gdańska? Co do dalszej części jakże "błyskotliwego" komentarza, jeżeli łamanie praworządności przez PIS, nazywasz obroną polskiej racji stanu to jesteś naprawdę zmanipulowany przez tvpis mogę tylko współczuć
- 3 6
-
2020-12-01 14:02
(1)
Typowy komentarz id****i.
- 2 1
-
2020-12-01 18:19
pisy maja osobista racje stanu
- 0 1
-
2020-12-01 20:02
rąbać PO
Za parę Judaszowych srebrników chcą sprzedać Polskę.Ale to przecież nic dziwnego,rudy szmaciarz od zawszę liże d*pę Merkelowej kukiełce.
- 1 1
-
2020-12-01 13:35
jesteś PiSiorem (1)
- 0 1
-
2020-12-01 14:00
No i co w związku z tym, chcesz nam przekazać, mały ćwoku?
- 2 1
-
2020-12-01 14:04
A z czego to rząd daje. Zbierają z diet, emerytury prezesa i dają samorządom. To są nasz pieniądze z podatków, które powinny trafić do gdańska a nie finansować darmozjadów z rządu
- 1 3
-
2020-12-01 16:13
Veto
A niech Unia sobie nami rządzi jak nasi nie potrafia A tylko o stołki walczą.Tyle młodych wyjechało do Unii i zgadzają się na unijne rządy i żyje im się tam dobrze wracać nie chca .
- 0 3
-
2020-12-01 19:27
ale s ciebie ciemniak
- 0 1
-
2020-11-30 20:02
brawo! (31)
tak trzymać! nie dajmy się!
- 263 714
-
2020-11-30 20:23
Już trole PiSowskie robią robote (24)
Klikać te łapki w dół trole padkudne, Ciekawe z czego będziecie żyć jak wasz rząd spluka państwo do konca
- 27 51
-
2020-11-30 20:33
A zapomnialem (14)
Pozwolę odpowiedzieć sam sobie... Wyborcy PiS będą przecież żyć z 500+ xD
- 17 31
-
2020-11-30 20:37
szczególnie emerytowani wyborcy xD (1)
- 10 9
-
2020-11-30 21:17
Oni z 13-emerytury :D
- 6 17
-
2020-11-30 21:41
A teraz realia. (10)
500 + to nic.Powiem wam ile Niemcy dostają na dziecko - 200 euro.razy 4,5 to się równa 900 zł.No i co powiecie o rozdawnictwie w UE.
- 34 8
-
2020-11-30 21:47
Ale Niemców stać oni mają nadwyżkę budżetową a nie niezmierny deficyt (3)
- 10 32
-
2020-12-01 04:25
Niemców stać bo okradli 3/4 Europy (1)
A teraz doznali porażki w sporze z Polską ...można?
- 28 8
-
2020-12-01 18:28
no osmieszyc sie mozna, jak slynnym zwyciestwem beaty
- 0 4
-
2020-12-01 07:02
niemcy juz dawno nie maja nadwyzki -sa bankrutem przez emigrantow...
- 19 6
-
2020-11-30 21:54
Stać Polskę na to? (1)
- 4 9
-
2020-11-30 21:57
Polskę nie.. bo z czego?! Gdzie jest rezerwa złota przywieziona z Wielkiej Brytanii?
- 8 14
-
2020-11-30 23:27
Wielokrotnie bogatsi Niemcy dają nawet nie dwa razy więcej. (1)
I m.in. dlatego są bogatsi :)
- 7 5
-
2020-12-01 04:26
Niemcupy to złodzieje
- 9 2
-
2020-12-01 07:01
i prawie 2100 e jak jestes sniady i szukasz pracy i nie mozesz znalesc bo ci sie nie chce
- 7 1
-
2020-12-01 17:59
A teraz realia. Moja znajoma w Niemczech dostaje Kindergeld i wydaje je w całości na świadczenia, które w Polsce sa za darmo np. świetlicę szkolną.
- 2 1
-
2020-12-01 11:45
No jak nie durnie, jak durnie!
flota gdańskiego urzędu miejskiego powiększy się o dwa samochody elektryczne. Na ich zakup przewidziano kwotę 260 tys. zł. Aktualnie trwa wybór dostawcy pojazdów, a swoje oferty złożyło czterech dealerów samochodowych.
- 4 1
-
2020-11-30 21:13
ta sa bezmyslne cymbały (1)
mamusia z tatusiem, póki co daje papu i ubiera, wiec sprawy materialne ich nie dotyczą, jednak bal niedługo sie skończy, gdy skończy sie unijna kasa !
- 16 12
-
2020-12-01 18:05
Do roboty a nie tylko patrzeć na datki.
Jeszcze nikt nikomu nic nie dał za darmo. I w Polsce i w unii to wszyscy wiedzą.
- 0 0
-
2020-11-30 21:39
A będzie tak (3)
No myślę że wtedy KO pomoże na wszelkie bolączki ... i każdy Polak będzie za darmo dostawał na śniadanie zamiast kaszki ośmiorniczki.
- 18 7
-
2020-11-30 21:46
W ślepaki nic nie widzicie (2)
Jak wszystko idzie w górę.. jak inflacja Rośnie.. kiedy tak było że z roku na rok rośnie płaca minimalna? Inflacja zapier**la jak kaczka w brzoze.. teraz żałuję tego co mój pradziadek robił dla tego kraju. Jak by wiedział że będzie tak jak jest podniósł by ręce i wziąć słownik niemiecki do ręki i było by lepiej niż teraz
- 11 18
-
2020-11-30 23:31
Żeby wiedzieć, ze prąd podrożał, trzeba płacić rachunki.
- 14 1
-
2020-12-01 10:32
ciekawe ze na zachodzie nic nie drożeje. Byłem w WB i po roku chleb podrożał 30%, piwo 30% prąd 15%, ale za to ciuchy staniały. To naprawdę dziwne nie ma tam PiS-u i mają podwyżki!
- 8 1
-
2020-11-30 21:41
spłukać (1)
to możesz to swoje paplanie w klozecie, tyle jest warte co....
- 9 2
-
2020-11-30 21:55
No żebyś ty taki kocur był na żywo..
- 5 8
-
2020-11-30 23:14
Trzaskowski da nam po 20 groszy pajacu
- 16 4
-
2020-11-30 20:57
Niech się Trójmiejskie samorządy
Wezmą za samorządzenie najpierw. Gdańsk to jeszcze jeszcze jakoś się rozwija, ale zarządzanie Gdynią to leży i kwiczy. Marazm, ciągle wciskanie ludziom w oczy ściemy. Najpierw niech zaczną zmieniać Polskę od siebie a potem niech się bawią w krajową politykę.
- 32 5
-
2020-11-30 22:00
już się daliście
skowyt zza grobu
- 5 0
-
2020-12-01 10:03
Lubię kolory.
Abyście nie wyłączyli kolorowego oświetlenia twierdzy Dulczesy.
- 6 0
-
2020-12-01 13:01
trzymaj się ramy!
- 0 0
-
2020-12-01 18:07
jak niżej!
tak się trzymasz, że puścić się nie możesz!
- 0 0
-
2020-12-03 10:04
światło
Na oświetlenie Neptuna brak pieniędzy , bo potrzebne są na ochronę d...y pani Prezydent .
- 0 0
-
2020-11-30 20:03
(7)
Najpierw trwonicie kasę na głupoty później jęczycie że nie ma środków...
***** *** ale niektóre samorządy też jadą po bandzie...- 594 120
-
2020-11-30 21:01
Kto jak kto (5)
ale Pan Szczurek to powinien najpierw spojrzeć w lustro i zapytać się czy zarządza Gdynią w sposób tak doskonały, że teraz może prawić morały politykom w Warszawie.
Sam on i jego świta skłamała mieszkańcom, że zamyka parking pod Teatrem na pare tygodni, a teraz go likwidują. Pomijam już samą likwidacje parkingu ale sposób w jaki to zrobiono to raczej skłania ku stwierdzeniu, że Pan Prezydent co najwyżej może jechać na Wiejską i sobie z rządzącymi krajem ręce podać.- 20 4
-
2020-11-30 21:16
(4)
Oni teraz mają achievement do zrobienia: "zlikwiduj jak najwięcej miejsc parkingowych" ;D
- 21 1
-
2020-11-30 21:26
Pewnie grają w city skylinesxd (3)
- 4 1
-
2020-11-30 21:30
zbankrutowaliby nawet w trybie z nieograniczoną ilością pieniędzy... (2)
- 17 1
-
2020-11-30 21:38
(1)
Oni by po prostu czekali aż przyjdzie user pkp, rzad i deweloper i zrobi za nich wszelkie inwestycje.
- 10 1
-
2020-11-30 21:52
To trzecie to ich jedyna strategia. Wszystkie dostępne kratki malują na ciemnozielono, a potem się zastanawiają, czemu w panelu informacyjnym drogi są na czerwono :)
- 5 1
-
2020-11-30 21:11
zwolnijcie 1/3 niepotrzebnych urzędników
Zlikwidujcie dziesiatki rozmaitych instytucji, rad, organizacji które powołaliscie do życia niby dla mieszkańców a tak naprawdę żeby zdobyć lokalny elektorat i zapewnić mu wygodne miejsca pracy. Przestańcie dzielić wszystko co sie da na kolejne spółki miejskie mnożąc stanowiska, powielajac zadania, rozmydlając kompetencje.
Rozumiem że nierząd centralny pokrzyżwał wam wasze bizantyjskie plany wydatków ale jak zaciskamy pasa to wszyscy.- 32 4
-
2020-11-30 20:04
Upolitycznione samorzady (8)
A nie powinny być takie
- 645 137
-
2020-11-30 20:13
Upolitycznione samorządy nie walczą o swoje pieniądze (4)
Tylko wychwalają rząd federalny wniebogłosy jak partyjniacki adwokat p. Dudziński
- 17 9
-
2020-11-30 22:33
co za nieuki
PIT i CIT powinny być zlikwidowane dawno temu.
To podatek za "nie bycie przegrywem" - karanie ludzi za ciężką pracę....
Gminy powinny mieć tyle kasy ile wpłacą ich mieszkańcy - a nie ile dostaną "z centrali"
Po jakiego czorta dofinansowywać jakieś wsie gdzie internet na drutach zawraca?!
To nie ma żadnego ekonomicznego sensu - ani społecznego.
Bo ludzie z tych miejscowości i tak walą drzwiami i oknami do miast.- 6 11
-
2020-12-01 08:59
Podatki (2)
UE nie jest dojną krową, żeby dawała tylko pieniądze. Nie byliśmy w UE i jakoś światła się paliły. Należy podziękować np. Panu Lewandowskiemu, że zlikwidował sporo zakładów pracy z których państwo mogłoby czerpać dochody, do tego sprzedaż polskich banków itp. Teraz jest psioczenie na Władzę, ale to jest efekt wieloletnich złych działań poprzednich rządów. Teraz widać jak jesteśmy uzależnieni od UE. Kolejne Rządy na Nas bata ukręcili.
- 12 4
-
2020-12-01 09:25
jesli nie bylibysmy w UE
to bylibysmy na poziomie Ukrainy (tej sprzed wojny). Nie byloby tragicznie, ale jezdzilibysmy do Czech pracowac.
- 5 8
-
2020-12-01 11:20
Chyba nie pamiętasz jak wyglądała Polska przed wejściem do UE ...
- 4 4
-
2020-11-30 21:02
W Gdyni i tak nie ma inwestycji
Więc chyba na brak kasy z podatków narzekać nie będą;D
- 15 1
-
2020-12-01 10:37
Nie ma możliwości żeby nie były upolitycznione ... (1)
"... Bo mechanizm przyznawania środków europejskich, w oparciu o tzw. "praworządność" nie ma tak naprawdę nic wspólnego z kwestią praworządności..."
o i pojawiła się - tzw. "praworządność"
to samo hasło nadaje TVP na okrągło.
Pisowska młodzieżówka leci zgodnie z wytycznymi - kropka w kropkę.
;)- 1 5
-
2020-12-01 11:02
Pisowska praworządność jest jak demokracja
...ludowa.
- 3 8
-
2020-11-30 20:06
hipokryzja (25)
inicjatywa była by warta uwagi, gdyby nie fakt, że Gdańsk w ostatnim czasie nie szczędził pieniędzy na organizacje faszystowsko-feministyczne. Więc jak jest, mają pieniądze czy nie, bo już nie rozumiem.
- 703 167
-
2020-11-30 20:14
ale bzdura (9)
skąd takie informacje? Piłeś nie pisz...
- 24 75
-
2020-11-30 20:30
(5)
poniżej link :
radiogdansk.pl/wiadomosci/item/118309-dziesiatki-tysiecy-zlotych-dla-organizacji-ktora-promuje-aborcje-prawicowi-radni-oburzeni-dotacjami-miasta-gdansk- 60 14
-
2020-12-01 08:51
hhahaha (4)
Radio Gdańsk już od dawna nie jest źródłem wiarygodnych informacji. hahahhaha dobre, informacje z Radia Gdańsk, hahahahahah
- 7 29
-
2020-12-01 10:36
TVN i wybiórcza to "wiarygodne" źródła informacji...... koń by się uśmiał.
- 17 3
-
2020-12-01 11:39
Fakt nie istnieje, bo podały go "niewłaściwe" media? xD
- 10 2
-
2020-12-01 11:44
powielę komentarz ale jest wart podkreślenia: czy fakt nie istnieje dlatego że podały go niewłaściwe media?
ps. a jeśli o mnie chodzi to akurat oglądam wszystkie media, żeby wyrobić sobie swój punkt widzenia- 7 0
-
2020-12-01 14:00
TVNiemiecka jest wiarygodna???
Ha ha ha... zaśmiała się hrabina po francusku, bo w tym języku umiała najlepiej.
- 4 0
-
2020-11-30 22:33
(2)
naj nowsze dzrzewa w donicach za 200 tys, ktore od wody i mrozu szlak do wiosny trafi, i wirtualnysracz za 1,5 mln,aprzpompownia gowie nadal bez remontu
- 37 4
-
2020-11-30 23:14
Szlag, nie szlak, na szlaku to Geralta szukaj. (1)
Pieprzy taki matol o przepompowniach, a tak naprawde jest polanalfabeta.
- 9 21
-
2020-12-01 10:38
Szok. "matol", "naprawde", "polanalfabeta" to pewnie poprawnie po niemiecku?
- 8 0
-
2020-11-30 21:11
idź do kościoła i sprawdź, czy Cię tam nie ma
- 11 42
-
2020-11-30 21:14
nie rozumiesz
- 5 13
-
2020-11-30 22:06
Gaszenie światła jako protest (6)
Niech pani dulkiewicz ochronie płaci ze swojej kieszeni i już jest oszczędność a nie z naszych podatków i czemu ma ochronę
- 44 8
-
2020-12-01 08:09
(3)
a czemu ochronę ma pewien karzeł z Żoliborza?
- 9 20
-
2020-12-01 09:11
dlaczego obrażasz,nie umiesz inaczej?
- 13 2
-
2020-12-01 09:15
Ja tez uważam ze Michnik nie powinien mieć ochrony.
- 13 1
-
2020-12-01 10:39
tylko ze tak kobieta ma ochrone z publicznych pieniedzy a on z partyjnych. Łapiesz różnicę?
- 13 1
-
2020-12-01 09:32
A przed czym trzebaj ją chronić? przed mieszkańcami? (1)
- 13 2
-
2020-12-01 10:57
Przed bojówkami PiS z pałkami teleskopowymi.
- 4 10
-
2020-11-30 22:40
przecież nie wspierał rządu
- 5 0
-
2020-12-01 10:21
(3)
Faszyzm jest prawicowy, jeżeli mówi się o skrajnych lewakach to należy mówić o Antifie, czyli antyfaszystach oraz o anarchistach
- 1 5
-
2020-12-01 10:40
(2)
Faszyzm to socjalizm tak jak komunizm i hitleryzm.
- 9 0
-
2020-12-01 10:57
Faszyzm - progrsmy socjalne i szowinizm. (1)
Co mi to przypomina?
- 0 6
-
2020-12-01 11:14
Who cares?
- 0 0
-
2020-12-01 13:53
Hehe
Jak to, to wy faszyści marsz niepodległości robiliscie tez w Gdańsku? Dobrze że empik stoi.
- 1 2
-
2020-11-30 20:07
Emeryt z Gdańska. (4)
Niech wyłączą u siebie w domach,a nie na ulicach,żenada i śmiech na sali.
- 620 133
-
2020-11-30 21:50
Jeżeli ktoś coś sobie zrobi albo kogoś okradną
Pozwy wysyłać na Nowe Ogrody
- 18 5
-
2020-12-01 00:19
"Emerycie" z młodzieżówki PISu - wskaż na gdańskiej liście 1 ulicę, która nie będzie oświetlona. Ośmieszacie się, jak zwykle.
"Miliony" za przestawienie sterownika LED by podświetlenie było w innym kolorze to już mistrzostwo świata...- 7 10
-
2020-12-01 16:26
Emeryt z Gdańska. (2) Niech wyłączą u siebie w domach,a nie na ulicach,żenada i śmiech na sali.
zenada to ty jestes pisowy dziadku na sto jestes naplywowiec do gdanska
- 2 2
-
2020-12-02 12:21
Ty emeryt, doczytaj najpierw, nikt na ulicach nie wyłączył oświetlenia... ludzie jak barany, przeczyta tylko tytuł i już komentuje:(
- 1 0
-
2020-11-30 20:08
zgaście wszystko, przynajmniej gwiazdy będzie widać.
- 402 23
-
2020-11-30 20:08
(13)
Ciekawa akcja, taka ekologiczna trochę, oszczędzanie energii. Brawo
- 133 287
-
2020-11-30 20:58
energi pojdzie DWA razy wiecej ... (5)
klania sie fizyka - energi nie zatrzymasz jak wody w wiadrze.
- 31 2
-
2020-11-30 21:31
A mowilem Grazynie, zeby nigdy nie gasila swiatla, jesli chce na rachunkach oszczedzic, to sie w czolo popukala i wyzwala mnie (2)
od glupich ch.
- 8 8
-
2020-11-30 22:24
Tu chodzi o przepalanie niezużytej mocy w elektrowniach cymbale, a nie o oszczedności twojej grażyny.. (1)
Boszsz i wy się uważacie za nowoczesnych i oświeconych... z dużych miast.
- 16 3
-
2020-11-30 22:49
Tylko Tobie o to chodzi, gamoniu :)
- 2 11
-
2020-11-30 23:00
zostanie (1)
zamieniona w ..ciepło
- 4 2
-
2020-12-01 07:04
cieplo w pare ,a para w komin .... i potem te glupie komentarze w raporcie z trescia co sie dzieje w ec
- 9 2
-
2020-11-30 22:22
taa i to w wietrzny najlepiej jesienny dzień (2)
wiatraki same się zatrzymają i elektrownie węglowe się same wyłączą i potem w sekundę się włączą. To są najgłupsze możliwe akcje z tym wyłączaniem prądu. Kiedyś pamiętam jak papież zmarł i zgasili światło wszyscy, to było blisko blackout-u w Energetyce, a z takiego w zależności od miejsca w kraju to i 10 dni może trwać przywracanie systemu, synchronizowanie itd.
- 19 4
-
2020-11-30 22:51
Nadwyzki można przecież sprzedać Rosji albo Niemcom.
- 3 7
-
2020-11-30 23:06
Niech w te godzine pompuja Wisle w gore Buga, co mnie to obchodzi.
- 5 5
-
2020-11-30 22:56
W zasadzie nie kazdy ma
pojęcie o zasadach działania oświetlenia miejskiego ale koszt wyłączenia i ponownego uruchomienia na godzinę przerwy jest większy niż oszczędność. Pusta akcja. Jest kryzys i trzeba mieć pomysł na zarządzanie. Rząd też ma mniej kasy. W takiej sytuacji poznaje się dobrego managera. Trzeba zacisnąć pasa. Przyciąć pensje, zwolnić urzędników nieefektywnych itp. Tędy droga a nie tupanie jak dziecko nóżkami.
- 26 2
-
2020-12-01 08:33
A potem przez godzin jeździcie w samochodzie i robicie
Nikomu niepotrzebny wywiad z głupkami.
- 8 1
-
2020-12-01 08:52
Typowy zielony i**ota bez wiedzy.
- 3 1
-
2020-12-01 09:50
Puknij się w główkę
Jak chcesz być ekologiczny to wyłącz sobie prąd w domu
- 3 1
-
2020-11-30 20:09
Sciema (6)
Zgoda buduje kłótnia rujnuje. I co przez to Gdańsk uzyska ? Stratę mądrego miasta na przeciwieństwo czyli głupotę włodarzy miasta.
- 221 22
-
2020-11-30 20:17
A zgoda na to że złodzieje pieniądze z portfela samorządów wyciągają? (5)
To co buduje czy rujnuje? Jak Ci ukradną samochód to dorzucisz im gratis opony zimowe czy zgłaszasz na policję i próbujesz dorwać łajdaka i wsadzić do pierdla?
- 5 14
-
2020-11-30 22:04
Mnie na dorobku obniżyli podatki a Ola mówi, że to źle (3)
To z czego mam się cieszyć ? Bo Jej na jakąś organizację nie starcza. Co mnie to obchodzi ?
- 9 1
-
2020-11-30 22:26
niech rydwan sprzeda na licytacji
może jako masę upadłościową.
- 10 0
-
2020-11-30 22:47
przyszłym roku znowu prąd drożeje. (1)
- 3 0
-
2020-12-01 12:41
Być może, że zdrożeje. Ja nie pamiętam aby coś taniało nie tylko w Polsce.
- 0 0
-
2020-12-01 00:37
złodzieje wyciągają pieniądze samorządu?? pozwalają pit-owcom przejść na ryczałt a samorządom nie pasują niższe podatki
- 5 0
-
2020-11-30 20:09
Akcja polityczna (2)
to chyba jasne. Na garbie mieszkańców chcą "zabłysnąć". To was trzeba wyłączyć z życia samorządowego!!!
- 282 37
-
2020-11-30 21:51
Ola myśli że zrobi na złość pisowi
A zrobi zwykłym mieszkańcom
- 12 2
-
2020-12-01 08:49
Brawo
- 2 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.