Jacy zdziwieni, że już nie można parkować na trawniku
5575 wyświetleń 3 stycznia 2017 (205 opinii)Wygląda na to, że Straż Miejska w Gdyni wzięła się porządnie do roboty, nie tylko na pokaz. Kolejni trafieni za parkowanie na trawniku, bo przecież "zawsze było można". Ps. 10 metrów dalej jest pusty parking. W momencie nagrania też były miejsca.
Więcej na ten temat
Opinie (205) 4 zablokowane
-
2017-01-03 15:24
) (6)
Fajny ten Lancerek)Oczywiście GD i GDA brylują...a tak narzekają na GWE.
Prawda jest taka że jak ktoś ma do przejścia choćby tylko 50 metrów to woli się pchać w niedozwolone miejsce.A najlepiej tuż przed drzwiami wejściowymi Galerii/biura.I niestety...im lepsza furmanka tym "mistrz parkowania" mniejsze IQ.Najlepsi są Ci w suwach....jak to mówią duża klatka mały.....)A autem wprost do windy)
P.S.Jakby co w sieci jest filmik jak w 2 r******h ściągnąć blokadę))- 106 16
-
2017-01-03 16:49
Tablica nie ma znaczenia (2)
Nie wiem czemu się tak uczepiliście tablic, przecież ludzie którzy parkują i jeżdżą jak chcą, a nie jak mówi kodeks drogowy mieszkają wszędzie i na pewno każdy z nas widział takiego ananasa z każdą możliwą kombinacją literek z przodu..
- 17 2
-
2017-01-03 23:12
GD i GA uczepili sie tablic bo doskonale wiedza ze wsrod nich sa rowniez "miszczowie kerownycy" (1)
... ale pokazujac wiecznie palcami na GKA, GPU i GWE staraja sie odwrocic uwage innych od siebie, a przy okazji moga sie dowartosciowac - jacy to wielkomiejscy sa.
- 5 6
-
2017-01-04 00:29
Hej, nie krzycz na wszystkich. Ja mam GA ale wcale nie uważam ani siebie ani moich sąsiadów za ideały. I do tych trzy literowych też nic nie mam. Proponuję nie zwracać na tych orłów uwagi ;)
- 3 5
-
2017-01-03 18:47
GWE to najgorsi kierowcy (1)
i nic już tego nie zmieni.
- 20 15
-
2017-01-03 22:48
czyli te samochody GD
to są służbowe samochody kierowców GWE?
- 4 2
-
2017-01-04 13:00
Hm, tak samo jak GA pod OBC
- 0 1
-
2017-01-03 15:25
III świat (9)
tak wygląda urbanistyka, której nie ma. Gdy inwestor jest panem, a urzędnicy klaniają sie w pas, a architekt nie ma nic do gadania, to wygląda to jak w III świecie. Jak w Bangkoku i Kairze. Tylko aspiracje są wielkie do europejskości.
- 103 12
-
2017-01-03 15:29
to jest powierzchnia biurowa mniejsza niz jeden wieżowiec który powstaje w Oliwie!!! (1)
- 13 5
-
2017-01-03 15:32
3 świat - tam parkujesz za darmo.
i gdzie popadnie.
- 11 11
-
2017-01-03 15:45
urbanistycznie to parkingów jest tam pełno - dookoła (1)
problem jest w ludziach, którzy parkują nie tam, gdzie mogą
- 22 7
-
2017-01-04 09:02
dookoła tj w promieniu 5 km?
- 5 3
-
2017-01-03 19:29
(1)
Inwestowałaś gdzieś, że wiesz, kto jest Panem?
- 3 3
-
2017-01-04 09:47
dla niego każdy jest Panem
- 1 1
-
2017-01-04 07:18
Bzdura. (1)
Inwestor realizuje to, co zapisano w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego. Problem tkwi w ludziach. Każdy musi zaparkować przy wejściu, tak blisko jak to możliwe, nawet kosztem otrzymania mandatu. Przejść kilkaset metrów z darmowego parkingu? Nieeeeeee, to zbyt wiele...
- 4 1
-
2017-02-07 11:00
Jasne, ale miasto i inwestorzy też nie są bez winy.
Powstają często biurowce, które mają tylko płatny parking podziemny... I i kiepsko wykorzystaną przestrzeń naziemną, na której ledwo zmieści się kilkadziesiąt aut (vide PPNT), a mogłoby kilka razy tyle (wystarczyłoby wywalić zatoczki i wysepki od "starej" strony). Efekt? Pracownicy i kontrahenci parkują po osiedlach, parkingach sklepowych, itd. Wiem, bo sam tam pracowałem i stawiałem auto np. pod Biedronką czy na pobliskich osiedlach na Legionów (legalnie, żeby nie było). A wina miasta? Nie wiem jak w Gdyni, ale w Gdańsku co roku jest problem z parkowaniem latem i w czasie Jarmarku Dominikańskiego. WSZYSTKIE ulice są tak zastawione, że miejscowi nie mają gdzie stawiać swoich aut. A jest tyle pustych terenów postoczniowych... Czemu by tam nie zrobić parkingu, choćby na klepisku? Nie trzeba NIC inwestować (klepisko i tak tam jest), a byłoby łatwiej (nie twierdzę, że problem dałoby się rozwiązać całkowicie, ale na pewno w dużym stopniu).
- 0 0
-
2017-02-07 16:36
Akurat w tym miejscu "inwestorem" było komunistyczne państwo.
Wszystko było centralnie za łeb trzymane, a nie pomogło. Dziwne, prawda?
- 0 0
-
2017-01-03 15:26
Marzy mi się taka straż miejska jak w Gdyni (7)
W Gdańsku nie ma opcji aby przyjechało kilka patroli i ukarało parkujących na chodniku w Oliwie. Ile razy bym nie zadzwonił, nigdy nie mają ludzi, a przecież za pieniądze z madatów możnaby odnowić pół dzielnicy
- 77 23
-
2017-01-03 17:16
(1)
za kasę z twoich narządów też można wiele dobrego zrobić
- 9 21
-
2017-01-03 23:21
Za to za kase z twoich niewiele
- 7 3
-
2017-01-03 19:09
Popieram
Tymczasem w Gdańsku na ulicach burdel taki, ze głowa boli. Jak jeszcze jest płatne parkowanie to w miarę to wygląda, ale poza strefą to zaparkowane gdzie się da...wstyd...ale to podobno miasto wolności...
- 9 1
-
2017-01-03 20:27
Straż miejska powinna zająć się karaniem pieszych, zwłaszcza tych co łażą na czerwonym.
Wydaje wam się to niemożliwe? Pojedźcie do Bydgoszczy. W kuj-pomie wszyscy są tak wytresowani mandatami od lat, że nikt nie chodzi na czerwonym. A jak idzie, to łatwo się domyśleć że przyjezdny :)- 6 3
-
2017-01-03 21:10
Spokojnie, to dopiero od niedawna, do tej pory było jak w Gdańsku lub jeszcze gorzej.
- 4 0
-
2017-01-03 23:09
Mnie tez..... tacy dzielni, przyjezdzaja na kazde wezwanie.....
- 0 0
-
2018-02-07 13:57
Siedzi w oknie i dzwoni kto gdzie zaparkował:)))
- 0 0
-
2017-01-03 15:26
wybudowali 4 kurniki zwane biurowcami a zapomnieli o parkingach, nie ma miejsca nawet na płatnych parkingach (24)
fatalna, oddalona komunikacja miejska... szczurek jak dawałeś pozwolenie na budowę, to myślałeś o ludziach którzy będą tam pracować? Myślisz, ludzie tam tyle zarabiają, że stać ich na szklane domy w centrum?
takie problemy, gnębienie przez straż miejską a to jest powierzchnia biurowa mniejsza niż jeden wieżowiec który powstaje w Oliwie!!!- 101 66
-
2017-01-03 15:34
A do twojego gimnazjum jest zdecydowanie bliżej? Czy gimbusem dojeżdżasz? Podziel się doświadczeniem (7)
- 30 24
-
2017-01-03 15:43
zmykaj do domu miejski trollu, juz po 16:)! (6)
- 11 12
-
2017-01-03 15:46
no ale byłeś na Łużyckiej wogóle? (5)
przecież tam parkingów jest mnóstwo i to, że ludzie na nich nie parkują, tylko na ulicy to tylko wina kierowców - nikogo innego
- 31 18
-
2017-01-03 15:52
nowoczesny biurowiec powinien mieć miejsca parkingowe. Ktoś płaci za wynajem biura a nie może wynająć miejsc parkingowych. (4)
- 18 12
-
2017-01-03 15:56
to niech wynajmuje biura gdzie ss miejsce parkingowe
- 13 6
-
2017-01-03 16:01
(2)
Pod i przy biurowcu miejsc jest pełno, ale wszystkie zajęte. A jak ktoś przyjeżdża po 8:30 to trzeba parkować koło stadionu i spacerek 5 minut (przyda sie).
Dla kontrachentów co przyjechali na chwilę są po 2 miejsca przed każdym budynkiem.
Robicie w komentarzach g.wnoburzę- 31 8
-
2017-01-04 07:20
To przyjeżdżaj wcześniej. Znajdziesz miejsce. (1)
Albo zaparkuj przy hali sportowej/Rivierze, przejdź się te kilkaset metrów - dobrze ci zrobi.
- 0 5
-
2017-01-04 09:48
czytaj spokojnie, on napisał właśnie, że są miejsca i to dużo
- 1 0
-
2017-01-03 16:08
Nadmieniam ze Pod kazdym z tych biurowców sa parkingi.zapraszam.
- 16 9
-
2017-01-03 19:48
Przystanki autobusowe pod budynkami, SKM Redłowo rzut beretem , a z drugiej strony budowany jest przystanek PKM Stadion.. I gdzie daleko do komunikacji miejskiej ???
- 18 5
-
2017-01-03 21:17
a do SKM jest ze 300 metrow
tyle samo do wiekszosci autobusow, czesc zatrzymuje sie pod smaymi drzwiami. Chyba mis widzial Luzycka tylko na google maps
- 12 2
-
2017-01-03 22:36
Miejsc parkingowych jest mnóstwo (4)
Bez problemu radzi sobie kilka tysięcy pracowników z 8 dużych biurowców, oprócz kilku buraków, którzy stają na przejściu dla pieszych albo na wiazdach do firm.
Popieram straż miejską, choćsugerowałbym odholowywać wymienione przypadki, bo ograniczanie widoczności w takich miejscach skończy się kiedyś wypadkiem.- 12 1
-
2017-01-03 23:19
Skoro musza parkowac poza parkingami (jak piszesz) to znaczy ze miejsc nie jest wystarczajaco duzo. (3)
- 2 12
-
2017-01-04 08:51
Nie muszą (1)
tylko jak z parkingu trzeba przejść 100 czy 150 metrów to dla niektórych już jest wielki problem, dlatego staja nawet na przejściu dla pieszych, żeby tylko nie trzeba było iść...
- 2 3
-
2017-01-04 09:49
widac ich stać na 500 zł codziennie i czekanie na zdjęcie blokady
- 0 2
-
2017-01-04 10:38
Niektóre parkingi są oddalone o kilkaset metrów
To paniusia w szpilkach i wszystkomogący brzuchacz nie będą szli taki kawał, lepiej postawić na przejściu dla pieszych.
- 1 2
-
2017-01-04 00:38
COOO?! Komunikacja miejska na Łużyckiej jest daleko?!
Pod samymi biurowcami są przystanki autobusowe. Pętla ZKM przy przystanku SKM Redłowo. Sam przystanek SKM Redłowo wyjątkowo blisko. Przejdziesz przez kładę i jesteś przy al. Zwycięstwa/ul. Redłowskiej, gdzie autobusów jest jakiś milion. To wszystko w zasięgu 5 minut spacerem od biurowca!
- 16 2
-
2017-01-04 07:51
(2)
A ktoś karze pracownikom biurowym jeździć samochodami do pracy? 8 tys. pracowników i oczywiście każdy musi sam swoim samochodem do pracy jechać. Może by tak się umawiać i jeździć po 3-4 osoby jednym samochodem? To i mniej spalin i dużo mniej miejsc parkingowych potrzeba.
A Ty człowieku czepiaj się developerów, którzy robią za mało miejsc parkingowych, a nie Szczurka. To że masz do d.py życie bo Ci się do szkoły nie chciało chodzić, to też wina Szczurka, Adamowicza albo innych prezydentów?- 3 6
-
2017-01-04 11:20
(1)
O losie, pisać "karze" (od słowa kara a nie kazać) i wytykać braki edukacji - cebulowy Oskar
- 2 0
-
2017-02-07 11:05
Dziwisz się?
To tacy zakompleksieni osobnicy jak on wytykają innym braki wykształcenia. Widać jakiś miejski troll...
- 0 0
-
2017-01-04 07:58
Komunikacja jest bardzo dobra. Autobus pod nosem, (1)
SKM tez blisko. No pewnie ze mogli to na torach wybudować.
Taki Intel to przecież w centrum postawili...- 3 1
-
2017-01-04 09:51
dokładnie, do pierwszej pracy miałem 2 prezesiadki i 20 min z buta
i przez 3 lata byłem zadowolony i w ogóle mi to nie przeszkadzało,
tylko w zimę trzeba było szybko iść żeby uszy nie odmarzły :),
teraz jeżdżę autem, stać mnie na parkowanie i nie mam problemu, żeby auto zostawić i przejść się 3 minuty, normalne życie- 0 0
-
2017-01-04 12:04
Do skm idzie sie 5 minut ??? Serrio?
- 0 0
-
2017-01-04 23:07
Na Łużyckiej jest już 8 takich "kurników" a w przeliczeniu na liczbę osób tam pracujących, miejsc parkingowych zewnętrznych jest pod biurowcami więcej niż przy w biurowcach w Oliwie...
- 0 0
-
2017-01-03 15:26
(4)
Dla większości kierowców przejście z parkingu do docelowego miejsca 50m to za daleko. Widzę to dzień w dzień pod domem. Najlepiej niektórzy by zaparkowali za schodach albo w windzie.
- 74 10
-
2017-01-03 20:23
(3)
I to jest właśnie tworzenie sztucznych problemów. Najpierw tworzy się warunki niewydolne (brak parkingów tam gdzie trzeba). Następnie stawia się zakazy. Potem się łapie i karze. A następnie prowokuje się ludzi, aby zaczęli obrzucać się błotem. Równocześnie zaś "sprzedaje się sprytne sposoby" aby nie zostać ukaranym. Ten artykuł to właśnie tego przykład.
a można to rozwiązać od przyczyn! Parkingi są potrzebne tam gdzie ludzie mieszkają i mają swoje interesy. A nie pod odległym stadionem, za lotniskiem, na poligonie albo w lesie!
dopóki nie będzie miejsc parkingowych tyle ile potrzeba tam gdzie potrzeba, tak długo ludzie będą stawać na chodnikach, "wjeżdżać do windy", rysować sobie nawzajem lakier albo tłuc gazrurkami.- 6 11
-
2017-01-03 21:17
twój komentarz jest tworzeniem tych problemów
bo tam parkingi są i jest gdzie parkować. Problemem są ci, którzy oszukują i nie stosują się do ogólnoprzyjętych zasad, które są po to, aby było łatwiej.
- 9 2
-
2017-01-04 09:49
Sam tworzysz sztuczny problem (1)
Każdy pracuje, mieszka i dojeżdża z wybranego przez siebie domu do wybranej przez siebie pracy czym chce.
Jak Ci łatwiej i lepiej autem, to nie rób problemów, że nie masz gdzie zaparkować swojego prywatnego przedmiotu, jakim jest samochód.- 4 0
-
2017-02-07 11:07
Jasne, zrobię tak, gdy tylko państwo przestanie pobierać te wszystkie podatki w paliwie (stanowią ok. 2/3 jego ceny). Dopóki płacę, to wymagam.
- 1 1
-
2017-01-03 15:30
W Polsce rozwój budownictwa nie idzie w parze z (7)
miejscami parkingowymi.
Buduje się wyżej i wyżej a miejsc do parkowania brak albo tyle co nic a o drogach już nie wspomnę.
Na każdym rogu tylko nowe centrum businessu.- 43 30
-
2017-01-03 15:42
no przecież jest napisane, że miejsc jest wystarczająco - czytać umiesz? (4)
- 14 4
-
2017-01-03 15:44
Nie wierz we wszystko (2)
co jest napisane. Miejsca sa ale platne i niedostepne dla ludzi z ulicy/szeregowych pracownikow tylko dla kadry menadzerskiej
- 10 16
-
2017-01-03 15:48
tobie mam wierzyć wtedy tak? (1)
- 7 3
-
2017-01-03 15:54
tak
- 3 8
-
2017-01-03 16:00
Ta opinia wyżej to raczej ogólna jest
jest napisane w Polsce, czytaj ze zrozumieniem. Chyba aż takie trudne to nie jest.
- 0 2
-
2017-01-03 16:14
Ziemia ma zarabiać. Nikt nie kupi terenu aby udostępnić go jako bezpłatny publiczny parking.
- 14 2
-
2017-01-03 21:19
na pewno tam nie pracujesz
jestes tylko typowym, komentarzowym januszem malkontentem.
- 4 0
-
2017-01-03 15:33
Wystarczy poczekać do 21 i sami przyjadą zdjąć bo takie mają przepisy, więc spoko czekać! (5)
A potem zostawią jakiś świstek za wycieraczką, który nalezy wyrzucić, ale to oni potem muszą potem udowodnić, kto jechał tym pojazdem, a to nie jest łatwe i po roku się przedawnia, więc olewka na tych darmozjadów pajacy miejskich.....
A jak jest zarejestrowany pojazd po za Gdańskiem to w ogóle mogą naskoczyć i obtoczyć.....
Ludzie znajcie swoje prawa!- 23 53
-
2017-01-03 15:36
Nie ściągają blokady tego samego dnia, tylko po 48 godzinach.
- 3 6
-
2017-01-03 15:39
Na Morskiej tydzień stał golf z blokadą.
- 10 1
-
2017-01-03 15:44
na zwycięstwa ile cieniak stał z blokadą? poźniej tydzień gnił bez blokady...
- 6 1
-
2017-01-03 20:09
Do urzędu skarbowego wysyłają
- 0 2
-
2017-01-04 11:18
idioto -podobno znasz prawo , a je swiadomie łamiesz.
- 0 0
-
2017-01-03 15:33
Parkingi przy stadionie (2)
Darmowe parkingi są też przy stadionie na ul.Olimpijskiej. Jeden jest zaraz na rogu z Małokacką drugi trochę dalej w olimpijską. Samochody osobowe parkują na obu aczkolwiek według znaków parking na rogu jest tylko dla autobusów - nie wiem w sumie czemu bo po sezonie nigdy nie widziałem tam żadnego autobusu - może warto byłoby zmienić to oznaczenie ?
Dodam że te dwa parkingi są zamykane kilka godzin przed meczemami Arki.
Przy okazji - kumunikacja miejska w rejonie Łużyckiej jest bardzo słaba, od Chwarzna raptem jeden autobus (121) co godzina i też nie przez cały dzień.- 32 6
-
2017-01-03 15:49
wyluzuj
z skm 500 m tak jak z przystanku z kilkunastoma autobusami , 109 i 172 podjeżdża pod same drzwi
- 10 4
-
2017-01-03 19:06
Chwarzno
W ogóle z chwarzna jest słaba komunikacja. Pierdylion autobusów do dworca głównego, które i tak jada wszystkie dokładnie ta samą trasą (żeby choć jeden zapuścił się na świętojańską...), 103 na obłuże jedyny chyba rozsądny, 141 to w ogóle jakaś porażka jeśli chodzi o częstotliwość szczególnie rano przed 8. Z leśniczówki 141 jeździ zarąbistych godzinach, z sosnowej w tak bezsensownych że prawie zawsze ten autobus jest pusty, jedynie do początków grabówka ktoś tam po drodze jedzie a na morskiej to chyba tylko uczniowe szkół przy tejże ulicy. (sam jestem uczniem, godziny przyjazdów 141 są naprawdę bez sensu). 121 powinien jeździć z 3 razy częściej, co najmniej. Oprócz tego porannego w który czasem wsiadam żeby dojechac na witomino nigdy nim nie jechałem bo po prostu szybciej było pojechać na około albo się przejść do innego przystanku. K i inne tego typu nieboraki, które zahaczają tylko o pętlę to pomijam. Ogólnie brakuje połączenia obwodnicą w stronę chylonii albo czegoś do gdańska (ten mógłby jeździć tyle co 121 albo i mniej, ale zawsze coś, a 121 na pewno miałby wzięcie). Brakuje czegoś co jeździ do orłowa. Już ogólnie o autobusach do sopotu nie wspomnę, tylko jeden trolejbus i drugi pospieszny. A bilety z gdyni nie są ważne po wjeździe do sopotu...
- 3 2
-
2017-01-03 15:35
Fajny wóz (2)
:-)
Stary dobry Lancerek- 6 15
-
2017-01-03 19:43
Ani to Evo, ani on stary.
- 3 2
-
2017-01-04 10:08
ważne, że bezawaryjny
- 2 0
-
2017-01-03 15:38
Lewarek. Zmiana koła. (15)
W domu szlifierą pociąć blokadę i spokój.
- 25 38
-
2017-01-03 15:41
(2)
Ciekawe w jaki sposób odkręcisz felgę, jeśli blokada zasłania śruby!
- 7 5
-
2017-01-03 16:07
normalnie
odkręcić samochód od koła a nie koło od samochodu
- 31 4
-
2017-01-03 21:05
Mam śruby bezprzewodowe
- 8 0
-
2017-01-03 16:14
(1)
Przyjrzyj sie.kola nie odkrecisz. Zawsze możesz spróbować jechać dale z plombą. Dasz rade napewmo.
- 7 2
-
2017-01-03 16:48
Ty się przyjrzyj. Na lewarku jak się uniesie blokada się lekko opuści.
Na tym zdjęciu też widać że do części śrub dojdzie. Na uniesionym możesz kołem kręcić.
- 4 1
-
2017-01-03 18:09
I za pare dni śmiało można postawić się na komisiariacie za kradzież mienia i jego zniszczenie
Blokada założona zgodnie z UPRD niestety musi wisiec aż grzecznie cebularz zapłaci mandat.
- 8 4
-
2017-01-03 18:36
(7)
Przetwornica + szlifierka. Odpalasz silnik, żeby aku nie rozładować i tniesz. Blokadę zostawiasz na miejscu, żeby nie było że ją ukradłeś. A jak cię potem spytają - to nic nie widziałeś, nic nie słyszałaś. "U mnie blokada na kole? A skądże! To niemożliwe! Żadnej blokady nie było!"
- 8 7
-
2017-01-03 18:50
Zapewne katolik jesteś, prawda? (4)
- 11 8
-
2017-01-03 19:46
(1)
No już dajcie se siana z tymi katolikami - nie od dziś wiadomo że tutaj 90% to ateiści.
- 9 2
-
2017-01-04 09:55
dokładnie, katolik ine umie pisać, on umie tylko napierdalać pustym łbem o posadzkę
- 2 0
-
2017-01-03 20:28
(1)
Nie, zielonoświątkowiec. I co głupio ci trollu?
- 4 3
-
2017-01-04 07:03
Ani zielonoświątkowiec ani katolik ,tylko zwykła menda .
- 0 1
-
2017-01-03 22:40
Bardzo sprytne
Gdyby nie to, że blokady zakładane są tylko ostatnim burakom parkującym np na przejściach dla pieszych.
- 2 1
-
2017-01-06 09:59
Niestety jesteś debilem .
Primo - nie trzeba posiadać przetwornicy , są szlifierki akumulatorowe .
Secundo- Strażnicy Wiejscy po założeniu blokady wykonują zdjęcie twojej bryki , jako dowód gdyby taki miszcz Januszek kombinował z przetwornicami i elektronarzędziami .
P.S. Kolejna sprawa to że wali cebulą od ciebie z daleka .Prawo jest od tego żeby je szanować i przestrzegać , ale tego w tym kraju nie uczą .- 1 1
-
2017-01-05 07:51
Taaaa,
...a Straż miejska jest tak głupia, że nie spisze numerów rejestracyjnych w czasie zakładania blokady i nie porobi zdjęć.
Taaak, a świstak zawija w sreberka...- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.