Jak wygląda e-kontrola? Warszawscy urzędnicy informują
6831 wyświetleń 22 stycznia 2020 (484 opinie)Warszawscy urzędnicy od stycznia stosują e-kontrolę w strefie płatnego parkowania. Tylko jednego dnia wykonano ponad 13 tysięcy zdjęć.
Więcej na ten temat
Opinie (484) ponad 20 zablokowanych
-
2020-01-23 07:33
Opinia wyróżniona
Wprowadzić system kontroli jak najszybciej (35)
Kontrola nie uczyni szkody kierowcom, którzy parkują legalnie. Skończy się wreszcie stanie na chodnikach i trawnikach. A i pewnie zmaleją korki.
- 229 91
-
2020-01-23 13:42
Kto to pisze?
Bardzo poprawny politycznie wpis, pewnie wyróżniony przez moderatora ale tak na prawdę nudny, przewidywalny i głupi , szczególnie o tych korkach.
- 1 1
-
2020-01-23 13:16
racja mandaty placą tylko buraki ale ich w Gdańsku najwiecej
- 1 1
-
2020-01-23 11:08
ekonomicznie i taniej:
-oddelegowac po 2 straznikow miejskich niech kontroluja na piechote (zdrowiej) do kazdej strefy i ze 2 patrole mobilne do szybkich interwencji niech wystawiaja mandaty i wzywaja lawety do wywozu.gwarantuje o 90 % skutecznosc od systemu mobilnego.
- 5 0
-
2020-01-23 09:41
Upublicznić parkingi przy urzędach i zrobić je płatne.
- 11 0
-
2020-01-23 09:04
z tych danych w artykule wynika, że mniej niż 5% ze sfotografownych samochodów parkowało bez opłat (6)
Zatem zastanawiam się, czy warto ponosić tak duże nakłady na poprawienie skuteczności skoro jak widac kierowcy są raczej zdyscyplinowani w opłacaniu parkowania.
- 16 6
-
2020-01-23 10:07
Zastanawiasz się?? (5)
Jeśli w takiej Warszawie ten system wykrył brak opłat i tym samym mandaty na 30k, to ten samochód zwróci się po tygodniu. W Gdańsku niech będzie zwracał się choćby i przez miesiąc. Dolicz do tego nawet dodatkowe koszty przygotowania systemu i niech będzie że pół roku się zwraca. Potem czysty zysk. Dalej się zastanawiasz? Tu nie chodzi o to czy oszukujących jest 1 czy 11%, tylko jaki zysk można wygenerować dla miasta likwidując ten 1 czy 11%. A można sporo.
- 6 10
-
2020-01-23 10:49
Ty chyba żartujesz. (4)
30 tys to kwota wystawionych mandatów.
Samochody + system kosztowały ponad 1mln. Od kwoty mandatów odejmij jeszcze reklamacje a podejrzewam, że będzie ich sporo, bo kamery nie odczytują tablic samochodów zaparkowanych równolegle. Wystarczy, że jakiś samochód był krzywo zaparkowany, miał nieczytelną tablicę i już mandacik leci. Dodaj do tego30 tys to kwota wystawionych mandatów.
Samochody + system kosztowały ponad 1mln. Od kwoty mandatów odejmij jeszcze reklamacje a podejrzewam, że będzie ich sporo, bo kamery nie odczytują tablic samochodów zaparkowanych równolegle. Wystarczy, że jakiś samochód był krzywo zaparkowany, miał nieczytelną tablicę i już mandacik leci. Dodaj do tego koszty obsługi przez zewnętrzną firmę (w przypadku fotoradarów to było ok 70% kwoty mandatu), obsługę systemu oraz amortyzację i serwis sprzętu, ładowanie baterii (bo to jak dobrze pamiętam elektryczne leaf'y) i wynagrodzenie kierowców jeżdżących tymi samochodami po mieście. Dodaj do tego, że Warszawa jednak jest o wiele większym miastem niż Gdańsk. Z kwoty nałożonych mandatów to może z 4-5 tysięcy zostanie w kasie miasta.- 12 2
-
2020-01-23 11:36
(1)
Wystarczy na nowe kwiaty co roku w mieście - uważam że warto, nawet w celach dydaktycznych społeczeństwa, jak w domu rodzice nie dali rady to trzeba innych sposobów.
- 0 6
-
2020-01-23 14:18
za milion to tymi kwiatkami mógłbyś obsadzić całe miasto przez najbliższe 20 lat.
- 2 0
-
2020-01-23 11:35
Ten samochód w Wawie zamortyzował się w ciągu miesiąca (1)
Twój argument jest inwalidą
- 0 8
-
2020-01-23 12:25
Tak samo jak twój komentarz.
W Warszawie wprowadzono to dopiero od stycznia tego roku. Styczeń się jeszcze nie skończył a ty twierdzisz, że już samochody są zamortyzowane? :D
Ciekawe skąd masz tak ciekawe i świeże dane z Warszawy.
Jakoś do innych argumentów się nie odniosłeś.- 9 0
-
2020-01-23 08:32
(2)
Wprowadzić zakaz wjazdu z nr rejestracyjnym gda, gwe, gka, ........ to 70% szkodników porzucających auta gdzie popadnie.
- 17 31
-
2020-01-23 10:05
No
d**il
- 1 2
-
2020-01-23 08:35
Bzdura, większość aut w Gdańsku to GD i GDA
- 13 5
-
2020-01-23 08:33
bez zwiazku (1)
oplata w SPP dotyczy miejsc wyznaczonych i oznakowanych poziomymi i pionowymi znakami
- 20 3
-
2020-01-23 09:59
Dokładnie
- 3 0
-
2020-01-23 08:35
(12)
I podnieść opłaty w centrum miasta tak by komunikacja miejska była tańszym rozwiązaniem niż postój samochodu.
- 16 13
-
2020-01-23 12:55
a potem będą narzekać na ścisk w autobusach i tramwajach :-)
- 3 1
-
2020-01-23 10:06
Świetnie
I podnieść ceny paliwa
I ubezpieczenia
I jeszcze- 2 1
-
2020-01-23 10:05
Komunikacja miejska w trójmieście jest niewydolna, zejdź na ziemię. (3)
Polecam przejechać się w godzinach szczytu SKM lub PKM. Za namową licznych aktywistów-specjalistów, przejechałem się SKM i PKM w godzinach szczytu. Czyli zrobiłem to co robiłem kiedyś przez większość swojego życia. .dziękuję bardzo.
Już kiedyś było lepiej. Nie widzę nic przyjemnego w byciu stłoczonym jak sardynka w puszcze. Do tego jeszcze,Polecam przejechać się w godzinach szczytu SKM lub PKM. Za namową licznych aktywistów-specjalistów, przejechałem się SKM i PKM w godzinach szczytu. Czyli zrobiłem to co robiłem kiedyś przez większość swojego życia. .dziękuję bardzo.
Już kiedyś było lepiej. Nie widzę nic przyjemnego w byciu stłoczonym jak sardynka w puszcze. Do tego jeszcze, w przypadku SKM, dochodzi hałas i ogólne wrażenie zajeżdżonego sprzętu, ogrzewanie albo jest na max albo go nie ma. To już wolę stać 10minut dłużej w korku w samochodzie. Bo akurat tyle maksymalnie zabiera mi czasu korek.- 14 5
-
2020-01-23 13:20
A wiesz dlaczego komunikacja jest beznadziejna bo zamiast inwestować w nia inwestuja w udogodnienia dla kierowców! (1)
- 2 5
-
2020-01-23 20:02
jakie udogodnienia?
30 lat i 3 drogi?
- 1 0
-
2020-01-23 10:19
ile czasu trawisz na szukanie wolnego miejsca do parkowania?
odpowiedź: przypuszczalnie coraz więcej. Twój wywód nie zawiera argumentów przeciwko wprowadzeniu systemu ściślejszego egzekwowania opłat za parkowanie. Głównym czynnikiem wpływającym na warunki twojej jazdy jest nadmiar ludzi myślących tak jak ty i korzystających z samochodu nawet wtedy, gdy mają alternatywę. Samochód w mieście pada ofiarą własnego sukcesu.
- 5 7
-
2020-01-23 09:35
tak, podnieść opłaty za parkowanie do 20 zł za godzinę, a potem bilet miesięczny na komunikację do 500 zł bo przecież nie będzie innego wyboru. tak to się robi w Polsce. tak jak ze śmieciami: za więcej pracy przy sortowaniu płać więcej.
- 16 2
-
2020-01-23 08:43
Od kwietnia podnoszą w Gdańsku drastycznie ceny biletów komunikacji miejskiej (4)
- 16 7
-
2020-01-23 09:03
drastycznie - bo matołuszek podnosi CENY (3)
w PiSie boją się użyć słowa "podatek" ... zamiast tego podnoszą ... albo nakładają całkiem nowe ,,, "akcyzy" "opłaty" "daniny" :))))))))))
....
praca, pokora, umiar .... a te Nagrody nam się po prostu należały
2015 - wystarczy nie kraść
2017 - oni kradli więcej
2019 - oni też kradli- 25 12
-
2020-01-23 10:03
2020 - no i co z tego że kradniemy? (2)
2021 - nie interesuj się bo kociej mordy dostaniesz
- 15 5
-
2020-01-23 10:41
Pozwolę sobie uzupełnić (1)
2017 - Wystarczy nie kraść
2018 - Może faktycznie troszkę kradniemy ale dla waszego dobra
2019 - Oni kradli więcej
2020 - No i co z tego, że kradniemy
2021 - Nie interesuj się bo kociej mordy dostaniesz- 10 6
-
2020-01-23 10:52
wojna to pokój
wolność to niewola
ignorancja to siła- 4 2
-
2020-01-23 07:38
Dokładnie! (5)
- 16 13
-
2020-01-23 09:58
(4)
Bez sensu. Potem będą musieli się z tego wycofywać, bo nie będą w stanie ogarnąć kar. Tak samo jak zlikwidowano kamery na buspasach. W Gdańsku jest przyzwolenie na łamanie prawa przez kierowców. 1 (jeden) patrol straży na każdą strefę uporządkowałby ten chlew z parkowaniem gdzie popadnie, ale się nie da.
- 15 6
-
2020-01-23 11:26
W Gdańsku nie było kamer na buspasach. (3)
- 1 5
-
2020-01-23 11:53
na wszystkich drogach powinny być i mierzyć prędkość (1)
i mam nadzieję, że będą
- 3 1
-
2020-01-23 15:44
Tristar ma taką możliwość, ale wiadomo. Tak samo z jazdą na czerwonym.
- 0 0
-
2020-01-23 11:31
Przy Teatrze Szekspirowskim była.
Chyba nawet do dziś tam wisi, ale już nie działa.
- 5 0
Wszystkie opinie
-
2020-03-04 00:44
Parkingi przy skm - pks
No niech spoczątku wybudują parkingi przy np. skm/pks żebym ja mieszkający gdzięś obok gdańska móg normalnie dojechać do skm czy do pks i dojechać do cenrum miasta. Tym bardziej ze jak jezdzi km to nie ma opcji poruszać po miejscie bez opóznień..
- 0 0
-
2020-01-23 13:03
To jest dopiero fenomen na skalę światową! (1)
Tak wyprać mózgi żeby cieszyli się z tego, że zostali ukarani. To się chyba żadnym futurystom ani filozofom nie śniło!
- 11 3
-
2020-01-24 18:52
sniło - rok 1984
- 0 0
-
2020-01-24 14:48
Xxx
Wyłudzanie pieniędzy najłatwiejszy sposób od kierowcy . Wymyślanie sposobu na latwy Zarobek . Niech wprowadza e od pieszego , ze porusza się po mieście. Opłata chodnikowa . Śmiech za wszystko płacić i łapać karać itp .
- 0 2
-
2020-01-23 07:00
(33)
W Trójmieście brakuje parkingów i to jest główny problem.Lawinowo rośnie liczba aut,sporo ludzi ma po 3,4.Dróg nie przybywa,parkingów podobnie.Jedyne rozwiązanie to budowa w centrach 20,30 piętrowych parkingów jak w juesej.Wiem,bo widziałem na filmie.
- 86 186
-
2020-01-24 14:40
To dobry masz film
- 0 0
-
2020-01-23 07:17
rozwiązaniem jest zakazac poruszania sie samochodem prywatnym (10)
ewentualnie wprowadzic wysokie opłaty za wjazd i parkowanie.
- 49 23
-
2020-01-23 13:32
(3)
To zakładam działalność i zostaję dostawca. Podpisze umowę na dostawę 3 batonów sneakers raz w miesiącu do żabki kumpla i będę mógł jeździć po starówce.
Nie tedy droga, nie powinno się tworzyć kolejnych grup uprzywilejowanych.- 4 1
-
2020-01-23 14:27
To się zdziwisz gagatku (2)
Jak ci każą przedstawić list przewozowy.
Dostaniesz mandat za parkowanie, za składanie fałszywych zeznań i karę od sanepidu za nie spełnienie wymogów HACCP przy dostawie żywności. A, i pamiętaj by mieć książeczkę sabepidowska i certyfikat mycia pojazdu oraz termograf.- 1 3
-
2020-01-23 16:45
To będzie dowoził serwetki albo kostki toaletowe. (1)
Do tego nie musi miec haccapów, sanepidów ani termografów.
- 2 1
-
2020-01-24 13:44
List przewozowy?
Dalej go nie ma.
- 0 0
-
2020-01-23 07:39
(5)
a może strzelać?!
- 23 19
-
2020-01-23 08:23
poprostu każda minuta bez opłaty naliczna po 1000zł (1)
i po kwadransie autko stawałoby się bezwartościowe
- 5 8
-
2020-01-23 11:30
Moje wg twojego taryfikatora po dwóch minutach.
A weź je sobie. Kupię następne w tej samej cenie :)
- 2 0
-
2020-01-23 07:44
Ale dopiero w 30 sekundzie (1)
- 11 1
-
2020-01-23 08:31
i żeby trzech przeżyło to Antoni będzie ich tropił przez kolejne lata
- 4 2
-
2020-01-23 07:42
z kapiszonów
- 7 1
-
2020-01-24 10:55
Co z tego, że "osoba" ma 3-4 auta jak do centrum na raz pojedzie jednym bo się nie rozdwoi?
- 0 0
-
2020-01-23 14:56
Jak taki kretyn jak sven może się udzielać?
- 0 1
-
2020-01-23 07:33
Nie tylko nie przybywa, ale ubywa miejsc parkingowych (6)
Dziś w mieście auto to wróg publiczny. Żeby zaparkować w Gdyni w odległości 1km od celu, trzeba mieć szczęście
- 15 22
-
2020-01-23 08:03
(5)
Jesteś wyjatkowym pechowcem że zawsze znajdujesz miejsce tak daleko od twojego celu , moze trzeba zmienić miejsca które chcesz odwiedzać ?!
- 12 10
-
2020-01-23 08:11
a może nie ty (4)
będziesz mówić co i kogo przedmówca ma odwiedzać?
- 7 15
-
2020-01-23 14:11
Janusz! (1)
Przestań sapać, bo się spocisz. A nie, ty i tak się nie kąpiesz
- 1 3
-
2020-01-23 14:19
Grażynka
nie mierz wszystkich swoją miarą! To że ty muszki z psiuty odganiasz nie znaczy, że każdy tak robi.
- 2 0
-
2020-01-23 08:24
masz racje
bo to JA mu będę wskazywać - kogo mu wolno a kogo nie i gdzie odwiedzać ;)))))))
- 3 1
-
2020-01-23 08:16
Masz rację , przepraszam ! Odwiedzaj kogo chcesz a parkuj tam gdzie znajdziesz wolne miejsce tylko nie narzekaj proszę
- 23 2
-
2020-01-23 08:01
hehe (5)
To może widziałeś też na filmie amerykańskie korki na pięciopasmowych autoradach?
Należy ograniczać liczbę pojazdów w centrum a nie zachęcać do wjazdu do centrum poprzez budowę parkingu. Wszyscy się nie pomieszczą, nie ma takiej opcji. 'Na zachozie' już dawno to zrozumieli i idą w słuszną stronę. U nas niestety jak zawsze jesteśmy w tyle, o czym świadczy choćby taki komentarz o budowaniu dróg i parkingów. Ale kiedyś mam nadzieję też zmądrzejemy :)- 31 7
-
2020-01-23 08:13
w USA kuzyn samochodem z domu do BUSa lub SKMki a SKMką do pracy. (4)
bo koszty przejazdu przez tunel i most to 30$ dzień w dzień.
no czemu w Gdańsku się nie da wprowadzić 120zł opłat za sam wjazd do centrum?- 20 5
-
2020-01-23 09:41
(1)
Nie wiedzialem, ze Szybka Kolej Miejska dziala tez w USA. Szacun.
- 1 1
-
2020-01-23 11:32
Dlatego tak słabo u nas działa.
Wszystkie zasoby i know-how przerzuciła na rynek amerykański. Smutne to :(
;)- 3 0
-
2020-01-23 08:37
Alez można , płacę 120 zł rocznie za możliwość wjazdu i parkowania w strefie ścisłej starówki bo jestem mieszkańcem ul . Długiej.
- 1 4
-
2020-01-23 08:31
Bo w USA ruszyli głową i przymusili ludzi
U nas roszczeniowe Janusze muszą zaparkować pod drzwiami swojego celu. W przeciwnym przypadku jest za daleko...
- 26 3
-
2020-01-23 07:52
(3)
Po 1 listopada czytałem posty oburzonych kierowców którzy pisali że to skandal żeby nie mozna było zaparkować pod cmentarzem.
- 26 1
-
2020-01-23 08:57
(2)
No i co z tego?
- 0 10
-
2020-01-23 09:07
(1)
To świadczy o stanie umysłu piszących takie rzeczy.
- 11 1
-
2020-01-23 09:27
I takich co przy samej plazy chca parkingi dla blachosmrodow swych.
- 4 3
-
2020-01-23 08:10
w trójmieście Parkingów jest aż za dużo .... i w nadmiarze
tak samo jak cwaniaczków co zamiast chwilowego postoju - robią se z tych parkingów miejsca stałego garażowania
- 22 6
-
2020-01-23 07:39
Parkingów brakuje w Trójmieście , Krakowie , Bydgoszczy , Londynie , Berlinie ,Rzymie Atenach .......mam wymieniać dalej ? Dlatego właśnie wprowadzono system płatnego parkowania żeby wymusić abyś parkował tylko na czas załatwienia sprawy a nie postawienie auta na cały dzień bo za darmo
- 59 5
-
2020-01-24 13:18
Teraz e- kontrola, e- recepty, e- zwolnienia, e-dzienniki uczniowskie, e- urzędy, e- papierosy, wszędzie e . Bedze jeszcze e -dowód osobisty, e - prawo jady. a gdzie rodo., e- autobusy, e-samochody.Teraz to będą się szerzyć hakerzy, wyłudzacze danych itp Wszędzie nowe hasła, loginy, jak ktoś spamięta itp. Bo wszystkie dane w internecie. W jakim to kierunku idziemy. Elektronika zawsze może się pomylić i co, włamać ? Robimy teraz kasy samoobsługowe. Dochodzimy że wszystko za nas będą robić roboty, także wypisanie mandatu. Elektronika nie jest zdrowa. A co parkowania owszem trzeba karać tych co nie płacą za parkowanie. Ale trzeba najpierw poprawić komunikację, zrobić drogi i parkingi gdzie nie ma. Bilet na wszystko w przystępnej cenie i nowe autobusy, więcej kierowców, więcej połocząń, więcej kursów, lepszy komfort jazdy, Rozbudować skm i pkm.
- 2 0
-
2020-01-23 07:06
Wiemy że potraficie ścigać kierowców i serwować podwyżki za śmieci czy nieruchomości (34)
Pytanie kiedy zrobicie coś dla nas mieszkańców?
- 219 45
-
2020-01-23 07:55
np ogranicza liczbe samochodow w centrum, to duzo dla mieszkancow (10)
rozumiem, ze jedyne akcje i dzialania wladzy, ktore rozumiesz, to takie kiedy zysk jest widoczny i natymiastowy, Typu 500_ do łapy. PIS dobrze rozgryzl przecietnego Wolaka
- 12 17
-
2020-01-23 09:05
Jak Ciebie (9)
zachodzą od tyłu i robią bez masła, to wtedy się cieszysz, bo to tak po europejsku?
Miasto chce mieć zyski z nowych mieszkańców, nowych pracowników i nowych szklanych klocków. Ale żeby pomyśleć o zrównoważonym rozwoju, w tym spełnieniu potrzeb parkingowych i komunikacyjnych, to nie ma komu, bo jak to idzie? Liczy się tylko zysk widoczny i natychmiastowy? Jeśli tymi kategoriami myśli prosty człowiek, to jest mały problem. Jeśli tak samo myśli cały sztab ludzi wykształconych i zarządzających, to jest duży problem.- 15 5
-
2020-01-23 09:19
(8)
to chyba nie wiesz co to jest zrównoważony rozwój. to nie jest spełnianie potrzeb parkingowych i komunikacyjnych.
- 5 11
-
2020-01-23 09:55
zrównoważony rozwój to nie jest spełnianie dowolnie interpretowanych potrzeb (6)
parkingowych i komunikacyjnych osób korzystających z najbardziej terenochłonnych środków transportu jakimi są samochody prywatne.
- 1 7
-
2020-01-23 10:45
Paczę i oczy mnie bolą. (5)
Jeśli powstaje seria biurowców i miasto chwali się "dzielnicą biznesu", to właśnie miasto - jako gospodarz - powinno zapewnić odpowiedni dostęp komunikacyjny, adekwatny do potrzeb tej dzielnicy, bo to miasto tworzy PZP i wydaje WZ. Potrzeby komunikacyjne to jedne z najbardziej elementarnych potrzeb, a nie spełnianie zachcianek.
Nie chciano nowych samochodów? Nie trzeba było wydawać pozwolenia na biurowce, a nie rżnąć teraz głupa i kazać się wszystkim przesiadać na rowery i hulajnogi.- 13 1
-
2020-01-23 11:09
(4)
no to wykup sobie kawałek terenu pod biurowcem, będziesz miał swoje własne miejsce parkingowe. Dlaczego wszyscy mają się zrzucać na lenistwo innych?
- 0 9
-
2020-01-23 11:49
Jak mi miasto zapewni (3)
proporcjonalnie preferencyjne warunki na zakup kawałka gruntu, jak deweloperowi, to z przyjemnością. Samochód to w wielu przypadkach nie lenistwo a pragmatyzm lub wręcz przymus.
Mnie raczej zastanawia, czemu miasto samemu nie pozyskało lub nie zagospodarowało jakiejś działki choćby w Oliwie pod parking miejski ze strefą podziału na parking krótkoterminowy i np. abonamentowy. Kawałek ziemi pokrytej płytami lub kostką albo też w wersji zielonej (i można by się potem chwalić), który by tylko leżał i zarabiał dla wszystkich, bo do budżetu.- 10 1
-
2020-01-23 11:56
(2)
Biurowce w Oliwie są zbudowane w promieniu paru minut piechotą od SKM i tramwaju, kwadrans od PKM.
Jaki przymus?- 0 8
-
2020-01-23 12:58
Przymus dla tych, którzy jadą z miejsca, skąd nie zabierze ich transport publiczny, (1)
a pragmatyzm dla tych, którzy prócz swojej szanownej osoby odwożą jeszcze dzieci do przedszkola/szkoły i do pracy współmałżonka.
Albo dla tych, którzy tym samochodem także pracują.- 7 0
-
2020-01-24 12:23
taa, wiem, i jeszcze te 20 kg codziennie kupowanej cebuli.
- 0 1
-
2020-01-23 10:00
Jasne.
Zrównoważony rozwój to likwidacja PKP i PKS, przerzucenie prowincji do miast i sprzedaż prowincji na tereny łowieckie i pola golfowe. Coś pominąłem?
- 6 1
-
2020-01-23 11:58
Nigdy bo mieszkańcy tego nie chcą , lewactwo z Warszawy i Danzig lubi być dymane. (1)
- 4 0
-
2020-01-24 08:27
Ja też lubie byc dymana a wcale nie jestem lewakiem!
- 0 0
-
2020-01-23 07:48
Właśnie robią wolne miejsca postojowe dla mieszkańców (4)
Taki będzie efekt tego auto-mandatora. Większa rotacja miejsc.
- 6 12
-
2020-01-23 09:51
potrzebna jest nie tylko większa rotacja miejsc (2)
Potrzebna jest refleksja na temat roli samochodów w mieście i zdecydowane działania na rzecz jej redukcji. Opłaty mogą służyć zmniejszeniu skłonności do przyjeżdżania samochodem prywatnym do centrum miasta a także do zastanowienia się, czy warto kupować mieszkanie na przedmieściach słabo skomunikowanych z centrum przy pomocy SKM lub PKM.
- 2 7
-
2020-01-23 20:08
"przedmieściach słabo skomunikowanych z centrum przy pomocy SKM lub PKM." (1)
to 90% nowych osiedli
- 1 0
-
2020-01-23 20:55
Nie tylko nowe osiedla.
W takim Nowym Porcie zlikwidowali skmkę a ostatnio zwnęlii tory...Pomijam fakt, że w Letnicy trwa budowa bloków na 20 tysięcy nowych mieszkańców. Ciekawe co ogarnie te hordy ludzi. Autobus 148 albo tramwaj nr 5 który jeździ raz na 20-30 minut jak akurat nie wypadnie?
- 2 0
-
2020-01-23 10:11
Jasne, rotacja... specjalnie będę przerywać to co robię, żeby wyjść i samochód przestawić?? co ty bredzisz....
- 3 1
-
2020-01-23 19:16
przecież ściganie kierowców
to jest właśnie działanie dla mieszkańców. my waszych aut nie chcemy, nie potrafisz tego zrozumieć?
- 0 2
-
2020-01-23 07:41
Nie narzekaj... (7)
Raczej domagaj się od administracji centralnej aby jak najwięcej kasy zostawało w samorządach! Będzie więcej inwestycji. Bo na razie bolszewia PiSlamska robi wszystko aby zabić samorządy i lokalne społeczności!
- 19 27
-
2020-01-23 11:11
Samorząd wydaje kasę
na rydwany, spotkania blogerek, piaskownice na skrzyżowaniach, utrzymanie stadionu, ECS-u, makiety, kunszty wodne i inne podobne światełka do nieba. Więcej kasy - więcej będzie roztrwonione. Ale mieszkańcom to pasuje.
- 9 2
-
2020-01-23 07:46
są zaprogramowani na centralizm demokratyczny (5)
Taka hybryda funkcjonowała już swego czasu w PRL, a wprowadzała ją w życie PZPR. Nie daleko pada jabłko od jabłoni.
- 14 8
-
2020-01-23 10:10
(3)
Pis to mieńszewicy jeśli już. Jakby byli bolszewikami, to już byłby porządek, a nie anarchia.
- 3 4
-
2020-01-23 10:24
Przede wszystkim to rak tego państwa.... (2)
- 1 8
-
2020-01-23 10:31
(1)
Rakiem i to złośliwym jesteś ty !!!!! Trolu
- 5 2
-
2020-01-23 10:40
Hahaha typowe dla PiStrolli
Obraził się i brak argumentów. Więc bach w łeb jak w piaskownicy. Intelekt na poziomie bolszewika z jedynie słusznej siły narodu :D
- 0 5
-
2020-01-23 07:53
Jak wszyscy bolszewicy
- 7 11
-
2020-01-23 07:27
Przecież Ci otworzyłam (4)
Aleje Adamowicza
- 26 10
-
2020-01-23 07:36
Tylko ta droga nie jest skończona (3)
- 17 7
-
2020-01-23 09:58
(1)
to , że nie jest skończona to jedno a to, że nikt nic tam cały czas nie robi to drugie
- 7 0
-
2020-01-23 11:00
Nie martw się , wykonają w czasie wyznaczonym w kontrakcie .
- 0 2
-
2020-01-23 08:07
Bo jeszcze nie upłynąl termin ukończenia budowy.
- 6 7
-
2020-01-23 09:48
interesy niektórych kierowców są sprzeczne z interesem wielu mieszkańców
jak na razie granica kompromisu była przesuwana na rzecz bezrefleksyjnych kierowców uzależnionych mentalnie od samochodu. Trzeba wreszcie zdecydowanie uwzględniać interes mieszkańców nie mających problemu z docieraniem do centrum miasta inaczej niż samochodem - wielu z nich posiada samochód, ale nie jest od niego uzależniona tak jak przedpiśca.
- 0 7
-
2020-01-23 07:33
Nam się to podoba
Od 20 lat na nich głosujemy
- 14 8
-
2020-01-23 07:22
(13)
Nie ma obowiązku podawania nr rejestracyjnego na bilecie za parking! Ja nigdy tego nie robię bo nie chcę, żeby jakikolwiek system to odnotowywał, po prostu kupujesz bilecik i cyk za szybkę. Jak rozwiążą ten problem w Gdańsku?
- 24 21
-
2020-01-23 07:46
(8)
Nie podawaj dalej , tyle że jeżeli go nie podasz automat nie wyda biletu.
- 9 3
-
2020-01-23 09:34
Oczywiście że wyda. (3)
Wystarczy wpisać same 0
- 2 1
-
2020-01-23 11:06
(2)
To tak odczyta system sprawdzania opłat a Ty będziesz chodził się tłumaczyć . Ciekawe jak udowdnisz że opłaciłeś parking skoro będziesz miał bilet na same zera a w regulaminie będzie napisane że masz wpisać nr rej pojazdu.
- 1 1
-
2020-01-23 11:41
Kochany! (1)
W samym regulaminie firma (miasto) może sobie wpisać co chce. Są przepisy i wyroki sądowe sądów administracyjnych nadrzędne nad każdym regulaminem. Jeśli firma (miasto) w regulaminie wpisuje sprzeczne zasady z prawem nadrzędnym, nazywa się to wówczas zapisami abuzywnymi i nie oznacza, że mają jakąkolwiek moc prawną.
- 4 1
-
2020-01-24 11:04
Jezeli firma dzierżawi określony teren to firma jest odpowiedzalna za organizacje zasad korzystania z tego terenu i to ta firma określa zasady korzystania z tego terenu przez osoby trzecie . Jezeli firma uzna ze warunkiem skorzystania z parkingu jest konieczność wpisania nr rej to musisz sie do tego zastosować . Jezeli tego nie zrobisz popełniasz delikt wobec obowiazujacych przepisów a to rodzi określone skutki. Jest jednak wyjście i dla Ciebie , nie chcesz stosowac sie bo uznajesz je za niewygodne dla Ciebie do zasad ustalonych przez zarządce terenu nie korzystaj z takich parkingów. Pozdrawiam .
- 0 0
-
2020-01-23 12:56
wyda, po prostu nic nie wpisujesz, przynajmniej w Gdańsku
- 1 0
-
2020-01-23 07:54
(2)
W chwili obecnej jest taka możliwość, miasto jako samorząd nie może wg polskiego prawa zmusić do podawania takiej danej. Gwoli ścisłości, żeby tu nikt na mnie nie naskakiwał, płacę za parkingi tam gdzie trzeba ale nr rej nie podaję bo nikt mnie do tego nie może zmusić. Warszawski Wojewódzki Sąd Administracyjny wydał wyrok o sygn. VII SA/Wa 1069/16, który o tym mówi.
- 6 6
-
2020-01-23 09:33
A jednak w Warszawie zmusili kierowców do wpisywania blach na parkometrach :/ (1)
- 3 0
-
2020-01-23 12:56
Jak gdzie kiedy? Podaj jakiś link informację.
- 0 0
-
2020-01-23 08:42
niedługo będziesz musiał podać. (1)
- 3 2
-
2020-01-23 12:58
może tak a może nie, niedługo zamiast dowodów będą wszczepiać chipy, ja nie dam sobie tego zrobić
- 0 0
-
2020-01-23 07:50
Czytałeś artykuł czy tylko tytuł? (1)
Regulamin parkowania będzie zmieniony i podanie numeru będzie obowiązkowe
- 11 2
-
2020-01-23 12:58
może będzie ale nie jest, poza tym regulamin może łamać jakieś tam prawo więc nadal będzie można się odwoływać, ja nie mam zamiaru podawać nr rej
- 1 1
-
2020-01-24 11:00
Bardzo efektywne. To już planuję produkcję magnesów na rejestrację. Nie jest pojazd w ruchu i mieć rejestracji nie musi. Można też wyjąć po prostu. Tu je Polin, a nie Holandia. Tylko podatki i socjale, a płace jak w Kazachstanie. Nic dziwnego, że masę osób kombinuje.
- 0 1
-
2020-01-24 10:57
Parkingi?
Po co wam parkingi jak możecie mieć kolejną galerię albo apartamenty, na które was nie będzie stać? Pomyślcie trochę. Radni też chcą coś od życia, a nie tylko mierne pensje.
- 3 0
-
2020-01-24 10:56
Haracz
Jedziesz za takim i trzymasz wciśnięty klakson. Ani to uprzywilejowany ani nic.
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.