Kolejka do komisji we Wrzeszczu
5708 wyświetleń 28 czerwca 2020 (1034 opinie)Kolejka do obwodowych komisji wyborczych w Szkole Podstawowej nr 39 na ul. Obywatelskiej we Wrzeszczu
Więcej na ten temat
Opinie (1034) ponad 300 zablokowanych
-
2020-06-28 08:38
Oby nie dudnilo i nie trzaskalo. (4)
Ja ide na bosaka bo gorąco:)
- 79 126
-
2020-06-28 09:06
żebyś odparzyn nie dostał albo w psie guano nie wdepnął (1)
bo trądzik jest niebezpiecznie zaraźliwy
- 11 16
-
2020-06-28 09:13
Wroc do szkoly. Tradzik nie jest zarazliwy.
Takie głupoty mogl napisac jedynie fan pisu i jarka
- 17 15
-
2020-06-28 13:52
W łeb się jeszcze menelowym stuknij.
- 4 10
-
2020-06-28 18:08
Wszędzie te kuce w komentarzach xD
- 1 4
-
2020-06-28 08:38
Nie trzaskajcie drzwiami jak wchodzicie. Niby kulturalni i postępowi.Dziękuje
- 57 58
-
2020-06-28 08:40
Niemcy niech siedzą w domach. (1)
Co z tego że mają kandydata. Nie powinni głosować i tyle.
- 63 59
-
2020-06-28 09:21
Ruscy też powinni raczej siedzieć w domach.
- 16 0
-
2020-06-28 08:40
glosujac uzylem flamastra. nie lubie dlugopisow!!! (3)
- 97 50
-
2020-06-28 08:48
A kogo to, trollu?
- 11 6
-
2020-06-28 08:50
a głowy użyłeś
- 14 4
-
2020-06-28 08:51
To weź skażone koperty.
- 11 3
-
2020-06-28 08:41
Jak na wybory (8)
To tylko bez butów, w żółtej koszuli i z Ciechanem w ręku ;)
- 33 40
-
2020-06-28 09:58
(2)
To w końcu za kim jesteś
- 8 0
-
2020-06-28 11:51
Sam nie wie biedula. Cos tam plecie. (1)
- 7 1
-
2020-06-28 11:58
Po prostu nie idę sam ma wybory? Geniusze :)
- 1 1
-
2020-06-28 11:22
Tylko Amber!!
- 1 2
-
2020-06-28 11:23
czasem zabierz ze soba mozg i uzyj (3)
- 6 4
-
2020-06-28 12:04
(2)
Widać kolega już po wyborach, bo słoneczko za bardzo przygrzało w dyńkę. Ochłoń sobie.
- 3 1
-
2020-06-28 14:36
pełen miłosierdzia język czerskiej uchem tvp się wylewa (1)
- 6 2
-
2020-06-28 15:11
Żalisz się czy chwalisz?
- 1 1
-
2020-06-28 08:41
Bałagan w komisjach na Karwinach (2)
Trzy komisje zlokalizowane w jednej szkole. Dystansowanie jest fikcją bo wejście i wyjście do budynku szkoly do trzech komisji tylko jedno. Wielki budynek, a jedne drzwi otwarte. Na korytarzach kolejki, zaduch. Wszystkie okna zamknietę bez możliwości otworzenia, bo w oknach brak klamek
- 31 3
-
2020-06-28 15:51
Ja tam czekałam z 15 minut, zaduchu nie było, wszystko w porządku.
- 0 0
-
2020-06-28 16:22
Bez klamek to znajomy szpital.....
- 1 0
-
2020-06-28 08:41
Trzasnęłam swój głos, aż długopis się złamał. (6)
- 118 106
-
2020-06-28 08:47
Pisz za siebie, trollu.
- 19 12
-
2020-06-28 08:49
...i szambo się do Wisły wylało (4)
- 35 18
-
2020-06-28 08:57
i popłynęło na Podkarpacie
aż ewangelista Matołusz musiał z pomocą jechać w respiratorze przeciwpowodziowym
- 17 13
-
2020-06-28 09:03
(2)
Tak, tak, to RT popsuł kolektor w oczyszczalni. Szkoda, że musieli spuścić część ścieków do rzeki, bo by tak pięknie wybiło z twojego kibla...
- 5 12
-
2020-06-28 09:14
Szambo
Tu nie chodzi o to kto zepsuł, tylko o to że ukrywał fakt :)
- 18 4
-
2020-06-28 13:07
To jak to jest?
Jak jest otwarcie np. nowego mostu, to prezydent miasta chwali się, że to jego zasługa, chociaż tego nie budował. Ale jak coś się spiepr..y to nie jego wina.
- 6 1
-
2020-06-28 08:45
(2)
Nie może być tak żeby z całym szczacunkiem Pcim decydował. Mam nadzieję, że zadecyduje Trójmiasto.
- 63 44
-
2020-06-28 09:53
Zgoda. Ręce precz od Lotosu.
- 5 6
-
2020-06-28 14:38
Trójmiasto przeciw trzaskaniu obrotowymi drzwiami
- 5 3
-
2020-06-28 08:47
Opinia wyróżniona
Dlaczego nie zrobią głosowania poprzez profil zaufany lub podpis elektroniczny? (103)
Po co ten cyrk z lokalami wyborczymi, chodzeniem, staniem w kolejkach, ryzykiem zarażenia? Tak naprawdę można by zrobić nawet głosowanie poprzez SMS, przecież numery telefonu są imienne. Nawet banki to respektują.
Powiecie - możliwość oszustwa. Moim zdaniem nie większe, niż ręczne wprowadzanie głosów z kart wyborczych i możliwośc manipulacji przy tym.
A kto nie ma konta ani telefonu, wtedy prosze bardzo głosujemy korespondencyjnie.- 438 118
-
2020-06-28 08:53
Spoleczenstwo chce miec namiastke uczciwiosci. (1)
- 35 23
-
2020-06-28 14:55
no chyba rządzący nie chcą by społeczeństwo mogło łatwo głosować - szcególnie Ci młodzi obyci z technologią
i Ci co kumają co się dzieje w tvp i skąd się biora pieniądze
- 30 5
-
2020-06-28 08:56
(8)
Ciężko raz na 5 lat pójść ? Taki z ciebie obywatel ale jaki jesteś tak będziesz miał.
- 39 85
-
2020-06-28 09:02
(1)
To jest odpowiedź na pytanie?
- 56 8
-
2020-06-28 12:45
ja mam profil zaufany, ale nie każdy ma np. starsze osoby
więc ewentualnie mieszany sposób to tak, ale nie tylko elektronicznie. Poza tym znając naszych fachofcuff to pewnie ruskie by się włamali do systemu. Trzeba by to z Estonią zrobić, oni się znają na tym/
- 21 6
-
2020-06-28 09:36
ale pierdaczysz... jest piekna pogoda... moze od piatku jestem nad jeziorem czy nad morzem.... (2)
Po co mam sobie skracac week i wracac do domu? Siedze sobie w basenie czy jeziorze.... klikam profil zaufany i glosuje... To jest jakis problem tym bardziej, że nawet na kupę jest już kolejna aplikacja.... Nie przesadzaj. Świat idze do przodu.
- 46 30
-
2020-06-28 12:40
(1)
Po pierwsze nie masz basenu. Po drugie skoro jesteś zbyt leniwy żeby pójść raz na pięć lat na wybory to tym bardziej nie będziesz chciał pojechać nad jezioro . Co do wyborów przez SMS , aplikację to będzie zbyt ciężkie do ogarnięcia dla takiego lenia , który nie ma czasu na oddanie głosu raz na kilka lat.
- 19 27
-
2020-06-28 13:44
Nienawiść przez ciebie przemawia
Szkoda, że jesteś tak opętany nienawiścią i jadem. Bóg ci wybaczy.
- 11 10
-
2020-06-28 09:55
Inteligencie ostatnio były wybory w do sejmu samorządu rady miasta ,unieuropejskiej !Rady dzielnic
i inne wiec jak widać wracaj do podstawówki bo nawet nie potrafisz policzyć na palcach! Wiec w ciagu dwóch lat były wybory wielokrotnie
- 9 7
-
2020-06-28 11:28
(1)
Wybory są średnio raz do roku, a nie co 5, cymbale.
- 6 10
-
2020-06-28 15:39
Ale on chodzi tylko na prezydenckie
Dlatego taki gieroj.
- 2 1
-
2020-06-28 09:09
Bo elektorat partii, która rozdaje pieniądze ludzi pracujących, nie ogarnia ePuap i najprostrzych technologii (11)
Przegrali by wszystko, w wyborach parlamentarnych progu by nie przekroczyli.
- 101 34
-
2020-06-28 09:22
Racja
- 39 13
-
2020-06-28 09:22
Dokładnie.
- 35 14
-
2020-06-28 09:39
ja tam już 23 czerwca zagłosowałem ... (3)
Niby wykształciuchy ,a nie potrafili zamówić pakiet właśnie poprzez ePuap . Osobiście też bym wolał bez tej papierologi ale puki co jest jak jest .
- 8 19
-
2020-06-28 09:49
puk puk (1)
- 20 2
-
2020-06-28 10:27
Kto tam?
To ja, twój słownik ortograficzny!
- 20 1
-
2020-06-28 15:46
Gimbusie
krzywdę ci zrobili
- 3 0
-
2020-06-28 09:55
Nie bój żaby
Ogarniamy :)
- 8 3
-
2020-06-28 12:41
słownik
ofiaro reformy edukacji
- 8 0
-
2020-06-28 14:45
Może "ogarniasz" ePuap, ale ortografii już nie bardzo, (1)
trochę komiczne. Pomyśl trochę zanim klikniesz "wyślji". Są słowniki on-line, stopniowanie "prosty" znajdziesz bez trudu (bo ogar z ciebie).
- 8 4
-
2020-06-28 15:40
Tylko gada a nie ogarnia
- 0 3
-
2020-06-29 11:01
ten wasz e puap się zawiesi i co?
- 0 0
-
2020-06-28 09:23
Może dlatego że wybory mają być tajne? (16)
Dzięki epuap twój głos byłby przypisany do twojego profilu zaufanego.
- 46 7
-
2020-06-28 09:38
Przy obecnej technologii nie problem zrobić protokół utajniający głos, za to widoczny tylko dla głosującego (4)
By za jakiś czas podejrzeć, czy w dniu wyborów głosowałeś na tego, który teraz jest w twoim profilu, a nie zamieniony :)
- 15 20
-
2020-06-28 10:02
jasne, kolejne pieniądze na protokół utajniający (1)
- 18 11
-
2020-06-28 10:55
Brakło by na TVP?
- 27 10
-
2020-06-28 12:49
i tak by zrobili jakąś furtkę, żeby obejść i podejrzeć, np. w trakcie głos leci w jedno miejsce, (1)
a jego kopia w inne, o którym oficjalnie nie wiadomo
- 16 2
-
2020-06-28 13:47
Na pewno. Wszyscy oszukują, tylko jedni mniej a drudzy bardziej
Kiedyś ktoś powiedział, że gdyby ludzie mieli na cokolwiek wpływ, to nie byłoby wyborów powszechnych
- 8 1
-
2020-06-28 13:02
tajne wybory? to co powiesz o obecnym korespondencyjnym? (10)
dla testów zamówiłem pakiet wyborczy przez ePUAP, dostalem cały pakiet składający się ze zwykłych prześwitujących kopert. To jest żart. Masz trzy opcje na zwrot pakietu: oddajesz na pocztę, do urzędu lub do komisji w dniu głosowania.
Jeśli oddasz na pocztę to listonosz może pod światło przeczytać wsztystko w środku razem z tym na kogo został oddany głoś. Oczywiście razem z oświadczeniem z twoim imienim i nazwiskiem. Serio tajność?
Druga sprawa, to Jak sie nie podoba listonoszowi twój głos to może przecież zniszczyć taką kartę. Kto sprawdzi czy oddałem pakiet wyborczy? jaką mam gwarancję, ze moj glos zostanie przekazany?
A zamawiać pakiet korespondencyjny aby gonić do urzędu czy stać w kolejce do lokalu wyborczego jest bez sensu. To już wole pojsc i miec pewnosc, ze glos zostal oddany prawidlowo.- 15 5
-
2020-06-28 13:35
A czy nie masz obawy, że jak wrzucisz kartę do przezroczystej urny to ta spadnie drukiem do góry (2)
Listonosz to nie J-23.
- 5 9
-
2020-06-28 20:03
Ziomek, jak wrzucę kartę do urny to może sobie ona stanąć i pionowo na rogu kartki. Moich danych osobowych na samej karcie nie uświadczysz, za to na zaadresowanej kopercie jak najbardziej. Trochę wyobraźni, to nic nie kosztuje.
- 3 0
-
2020-06-28 22:40
Składam kartę na kilka razy
Więc może sobie spaść jak chce
- 0 1
-
2020-06-28 13:46
i listonosz będize wiedział żę próbujesz trzaskać obrotowymi drzwiami, więc anstępnym razem cię nie obsłuży? (1)
będzie na ciebei patrzał z politowaniem do następnych wyborów?
- 4 0
-
2020-06-28 14:47
Być fajne to niech będzie tajne.
Wiedzą listonosza o tym na kogo mnie nie obchodzi. Natomiast karty do do komisji już tak.
- 0 0
-
2020-06-28 13:48
Ciii....takimi faktami skutecznie niszczysz retorykę pisowców i leśnych babci i dziadków (4)
Zakrzyczą cię. To co robi pis jest dobre i właściwe. Tak masz mówić :)
- 10 3
-
2020-06-28 17:34
Ciii....takimi faktami skutecznie niszczysz retorykę pisowców i leśnych babci i dziadków (3)
A co masz do babć i dziadków? Tobie kto powiedział co masz mówić? Masz z tym problem to się tu z nim nie obnażaj tylko skorzystaj z porady fachowca.
- 2 4
-
2020-06-28 18:08
Walnij w stół....
Pisałem o leśnych babciach i dziadkach. Szkoda, że nie widzisz różnicy. To tak jak pomiędzy staruchami a miłymi starszymi ludźmi. Łapiesz już?
- 3 0
-
2020-06-28 20:04
(1)
Z babciami i dziadkami (moich włączając) jest taki problem że to co widzą na ekranie uważają za prawdę objawioną. Starsi schorowani ludzie, głowa już nie pracuje tak jak trzeba ale przecież ten kościół taki ładny, ten ksiądz taki przystojny, skoro mówi na kogo głosować to musi mieć rację. No i głosują.
- 4 1
-
2020-06-28 20:28
Dokładne tak
- 2 0
-
2020-06-28 09:38
Nie zrobią bo pewna partia by mówiła że się nie da. (1)
- 12 7
-
2020-06-28 16:29
Jak w temacie pieczątek na kartach?da się czy nie da się ?
- 0 0
-
2020-06-28 09:41
Estonia (29)
Jest świetnym przykładem cyfrowego społeczeństwa. Wybory on line, sprawy urzędowe on line. W konstytucji mają zapis o dostępie do Internetu. Nie masz kompa? Proszę- poczta, komisariat czy urząd- tam czeka na Ciebie komputer. Taki Pesel jest twoim loginem i adresem urzędowym e mail. A jak pilnujesz swojego hasła to już Twoja sprawa.
Powinniśmy dążyć w tym kierunku. Każdy urodzony obywatel po 2020 powinien mieć profil i możliwość załatwienia wszystkiego on line. A kto z wcześniejszych roczników chce to też powinien moc się dopisać.- 45 11
-
2020-06-28 09:50
Raj dla Google (15)
Wszystko o Tobie, w jednym profilu, na co chorujesz, na kogo glosujesz, z kim śpisz. Zrealizowany Orwell
- 26 17
-
2020-06-28 10:04
serio?
Od tego jest hashowanie, Ani haseł, ani innych danych nie trzeba przechowywać na serwerach, wystarczy ich skrót. Są sposoby, wszystko zależy od tego, jak zostanie to zrealizowane.
- 10 14
-
2020-06-28 10:04
I tak wszystko o Tobie wiedzą, więc co Ci szkodzi? (5)
Co z tego, że będą wiedzieli na kogo głosujesz, to nie komuna, nie stracisz pracy i nie wywala Ci dzieci ze szkoły hehe
- 11 14
-
2020-06-28 10:24
A u mnie w pracy (3)
Jest terror POKO
- 13 17
-
2020-06-28 10:54
(2)
Nie tylko u ciebie, zgadnijcie na kogo kazał głosować deweloper Górski.
- 12 10
-
2020-06-28 14:54
Górski se może kazać
Oczywiście na co dzień w pracy udajesz PO-pozytywnego i da się żyć..
Niestety tak trzeba robic w mateczniku Platformy, aby zarobić na pensję i premię- 9 7
-
2020-06-28 15:44
A zgadnij na kogo kazal glosowac kosciol? 3 dni temuczekalam przed przejsciem na zielone swiatla, stala tez stara kobieta (okolo 80) z synusiem (okolo 50-55) i mamusia mowi do synusia, dziecko pamietaj, ze masz glosowac na (tutaj padlo nazwisko) bo jezeli zaglosujesz na (tutaj znowu nazwisko) to nie bedziesz mogl chodzic do kosciola bo oni zabronia.
- 10 4
-
2020-06-28 13:46
a dlaczego mają wiedzieć?
- 1 2
-
2020-06-28 10:58
I tak juz o tobie wszystko wiedzą. (4)
Apteka Gemini zbiera dane o klientach na podstawie recept, profiluje i sprzedaje koncernom. Google wie o tobie wszystko co potrzeba - co kupujesz, gdzie chodzisz i jeździsz. Właściciele kart płatniczych wiedzą co jesz gdzie kupujesz i co.
Zaskoczony?- 20 2
-
2020-06-28 13:47
dlatego używam gotówki (3)
- 10 1
-
2020-06-28 18:09
A recept nie używasz? (2)
Telefonu też nie?
- 0 0
-
2020-06-28 20:54
W różnych aptekach bez kart lojalnosciowych
- 0 0
-
2020-06-29 11:03
recept nie używam bo omijam to konowalskie ście*wo szerokim łukiem i wyobraź sobie czuję się świetnie
- 0 0
-
2020-06-28 20:06
(2)
Taa, straszna różnica. No i te dane tak bardzo wartościowe, google aż się ślini żeby zobaczyć co dzisiaj na ph oglądałeś.
- 1 0
-
2020-06-28 20:32
Na PH! Osz ty łobuzie :P
- 0 0
-
2020-06-29 11:03
oj baranku a gdyby one nie były bezwartościowe to dlaczego im tak na nich zależy?
- 0 0
-
2020-06-28 10:03
(5)
W maju przez profil zaufany wybierałem sobie lekarza POZ. Złożyłem jeden wniosek - na drugi dzień odrzucony. Lekarz nie pracuje w placówce. Wybrałem drugi raz - po kilku dniach odrzucony. Znowu to samo. Okazało się, że NFZ nie zaktualizował listy od 2 lat! W końcu poszedłem do tej placówki - 5 minutowy spacer i załatwiłem sprawę od ręki, a przez internet trwało to tydzień.
- 24 2
-
2020-06-28 10:59
I czegos to dowodzi? (4)
Chyba jedynie tego, że narzędzie jest OK, to instytucja zawodzi
- 17 3
-
2020-06-28 11:27
(2)
No i waśnie o to chodzi. Skoro tak prostej sprawy nie można załatwić to zrób wybory powszechne przez internet. Zaraz się okaże ze wyniki są zapisywane w pliku txt którego zawartość będzie latała po necie już w południe.
- 17 1
-
2020-06-28 11:55
Czarnowidztwo (1)
Nie każda instytucja działa jak NFZ
- 4 11
-
2020-06-28 14:26
W Polsce każda, bo tworzą je ludzie.
Czy Poczta będzie doręczać oddane głosy, czy tylko "powtórne awizo" (w mojej dzielnicy już nawet pierwszego nie doręczają).
- 10 0
-
2020-06-28 13:48
narzędzia mogą być super, ale nie działają
- 5 0
-
2020-06-28 11:05
(5)
Tylko że Estończyków jest 1, 3 mln z czego pewnie połowa uprawnionych do głosowania . Inna skala , inni ludzie inna mentalność.
- 16 2
-
2020-06-28 14:30
Skala inna, ale to akurat ma mały wpływ.
Natomiast ludzie i ich mentalność to przeszkody nie do przeskoczenia.
Polsko-urzędnicza wersja "on-line" to:
1. Wejdź na stronę
2. Wypełnij formularz przygotowany w Word 97
3. Wydrukuj
4. Dostarcz osobiście- 6 3
-
2020-06-28 14:39
Co ma do tego skala? To akurat najprostsza rzecz w internecie. Wszystko można przeskalować. W Estonii 1,3 mln ludzi i mają telefony komórkowe, u nas 38 mln i też telefony działają... w China 1,3 mld... i też działają... to dziwne.
- 4 2
-
2020-06-28 16:05
Za to Hindusów 1,3 miliarda, i też głosują elektronicznie. (2)
I to nie od dziś.
- 1 2
-
2020-06-28 17:55
A my w niebo ślem rakiety!
- 0 2
-
2020-06-28 20:56
Zobaczymy jak długo. Chińczycy u bram
- 0 1
-
2020-06-28 13:41
Ile ich jest?
1,5 miliona?
Tyle co w Trojmiescie... A w Trojmiescie wspolnej taryfi nie ma...
Utopia sie nie skaluje...- 6 1
-
2020-06-28 10:28
(3)
Jedną z zasad wyborów demokratycznych jest ich tajność.
Jak chcesz logować się przez PZ i jednocześnie sprawić by nie można było dojść do tego, na kogo zagłosowałeś?- 21 1
-
2020-06-28 11:01
Sztuczne problemy (1)
W obecnych czasach nie ma znaczenia czy widac czy nie widać na kogo głosujesz. Sąsiad nie sprawdzi, pracodawca też nie. I co, służby będa cię nękały?
- 6 11
-
2020-06-28 13:49
może dla ciebie nie ma, ale konstytucja to gwarantuje
- 5 1
-
2020-06-28 14:30
Dlatego mamy prześwitujące koperty
- 5 2
-
2020-06-28 10:28
To nie jest takie proste jak się wydaje (4)
Każdy może mieć tyle numerów telefonu Ile mu się podoba. Co z tego że są rejestrowane na dowód osobisty, to nie ma żadnego znaczenia. Poza tym i tak większość starszych ludzi nie ogarnia rzeczywistości i miałoby duży problem z głosowaniem inaczej niż przez papier
- 11 4
-
2020-06-28 11:10
Przeciw profilowi zaufanemu i podpisowi elektronicznemu tez masz jakieś ale? (3)
Zawsze problemy i obiekcje
- 5 9
-
2020-06-28 11:47
tak, mam
jest taki youtuber/matematyk/informatyk Tom Scott. Polecam poszukać i zobaczyć filmik w którym rozwiewa wątpliwości co do tego że wybory elektroniczne to zły pomysł.
- 8 3
-
2020-06-28 13:51
a to jest taka zależność, że tylko interet, bo jak nie to odżegnanie od czci i wiary?
- 3 0
-
2020-06-29 11:12
dla mnie to bezużyteczne guano ja od tego państwa nic nie chcę i czuję się świetnie kiedy ono niczego ode mnie nie chce i im mniej ono ma styku ze mną tym lepiej wybory są co parę lat i tyle to mogę się udać z dokumentem i swoje wykonać
- 0 0
-
2020-06-28 11:12
Nie idz
Bo partia rzadzaca nie celuje w tego typu elektorat
- 4 3
-
2020-06-28 12:17
Przestan siać panikę:/ Matko przez takich ludzi bedziemy lazic w maskach do konca swiata. Klamstwo stulecia:/ Wyjdz wreszcie kobieto z domu do ludzi a nie siedzisz jak kret w swojej norze
- 6 6
-
2020-06-28 13:09
Głosowanie przez profil ma podstawowa wade- nie jest tajne
- 6 0
-
2020-06-28 13:17
Zbyt piękne (1)
Dopisywaliśmy się z narzeczonym przez profil zaufany do list w Gdańsku. Dziś okazało się, że nasze zgłoszenia nie zostały zanotowane. Jestem pozbawiona możliwości oddania głosu. Państw z g... I dykty, nawet to potrafili spartaczyć.
- 9 4
-
2020-06-28 13:53
Przecież to jest specjalnie zrobione
Dopisują się ci co wiedzą o co chodzi w tym kraju i że zmiany są konieczne. Czyli ludzie kumaci. A tacy pisowi nie są na rękę
- 8 2
-
2020-06-28 13:26
(4)
Głosują ludzie w różnym wieku !!!! Starsi na SMS-ach czy internecie się nie znają a mają prawo głosować także!!!!!!!!
- 3 3
-
2020-06-28 13:46
Mlodzi tez sie nie znaja (2)
Ze uzywa, nie znaczy, ze wie jak dziala.
Ignoranci to dobry material do obrabiania.- 4 0
-
2020-06-28 15:47
(1)
Mlodzi wiedza tylko co to fejs i i instagram i nic wiecej, przeciez "przez" komuptery i smsy oni nie potrafia poprawnie pisac i nie znaja znaczenia wielu slow bo uzywaja skrotow, zgroza oni maja rzadzic kiedys tym krajem i firmami
- 0 2
-
2020-06-28 18:12
Właśnie! Kiedyś tego nie było!
Kiedyś to były czasy! Teraz nie ma czasów :)
Kiedyś ludzie liczyli na liczydłach, teraz są telefony i apki do liczenia. I wiesz co? Zadziwiające....wyniki się zgadzają!- 1 1
-
2020-06-28 13:52
Napisane jest - można korespondencyjnie
- 0 0
-
2020-06-28 13:32
(1)
Może jeszcze przez avatara? Albo scan tatuaży w Lidlu ;)
- 5 4
-
2020-06-28 13:54
I po co piszesz te brednie?
- 2 3
-
2020-06-28 14:08
No tylko
że tajnośc jest niezachowana
- 4 0
-
2020-06-28 14:19
bo wtedy nie byly by anonimowe
- 3 0
-
2020-06-28 14:38
wybory są rzadko, a transakcje bankowe codziennie
teraz są wdrażane podatki, za jakiś czas pewno wybory. Zrobił się "cyrk" bo nikt nie przewidział pandemii. Wyluzuj trochę.
Poza tym jesteśmy na niższym poziomie edukacji niż Estonia, Islandia. I to się przekłada na poziom organizacyjny. Gdybyśmy mieli lepszych nauczycieli, mielibyśmy wokół mądrzejszych ludzi.- 3 1
-
2020-06-28 15:34
Na mnie jest zarejestrowanych 6 nr tel. (1)
a numer z którego korzystam na codzień do mojego pracodawcy :)
- 0 1
-
2020-06-28 18:15
Poczytaj trochę o uwierzytelnianiu wieloetapowym
Ale ty z tych, co zawsze znajdą problem i są na nie. A znasz to?
"kto chce, znajdzie sposób. Kto nie chce, znajdzie powód"- 0 0
-
2020-06-28 18:53
Jak sie okazuje połowa tych samych młodych ludzi nie potrafiło obsługiwać e-PUAP,
dlatego nie zostali dopisani do spisu.
- 0 1
-
2020-06-28 19:15
Trzeba pomyśleć a później napisać (1)
Tak a jak osoba ma zarejestrowane kilka numerów na jedną osobę odpada. Tradycyjnie jest dużo lepiej. Starsi ludzie nie mają komputera w domu to byłby problem. A po przez profil zaufany tylko załatwia się urzędowe sprawy a nie głosowanie. Kij ma dwa końce ...
- 0 1
-
2020-06-28 20:39
To czemu się nie stosujesz do swojej złotej rady z nagłówka?
- 0 0
-
2020-06-28 19:32
Głosowanie jest anonimowe.
Głosowanie drogą elektroniczną, np. przy użyciu profilu zaufanego, nie daje 100% pewności, że ktoś nie powiąże twojej osoby z oddanym przez Ciebie głosem.
- 1 0
-
2020-06-28 20:11
Bo to jest niezgodne z konstytucją i tyle w temacie
- 0 1
-
2020-06-28 08:47
glosusjcie olowkiem, mazakiem, pisakiem.... tylko nie dlugopisem. (3)
- 86 56
-
2020-06-28 09:21
Dlaczego? Nie może być długopis niebieski, zielony?
- 6 3
-
2020-06-28 09:27
:))))) (1)
Tylko ołówkiem - fajnie się zmazuje :))))
- 8 0
-
2020-06-28 10:49
;D ;*
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.