Kolejka do namiotów BOR przed pogrzebem Pawła Adamowicza
3157 wyświetleń 19 stycznia 2019 (992 opinie)Kolejka do namiotów BOR przed pogrzebem Pawła Adamowicza.
Więcej na ten temat
Opinie (992) ponad 300 zablokowanych
-
2019-01-19 11:02
Spoczywaj w pokoju (1)
smutno w Gdańsku
- 250 36
-
2021-01-15 22:40
Rest in
PIS
- 0 0
-
2019-01-25 14:25
Kochany Pan Prezydent
Będzie nam Pana i Pana uśmiechu zawsze brakować a wszystkie inwestycje w miescie ktore Pan powolal do zycia beda nam o panu przypominac.
- 2 1
-
2019-01-22 14:32
Pani p.o. myli się
Pani p.o. nie zna podstaw biblijnych i kieruje się obrazem Memlinga w opiniowaniu na temat tego, kto znajdzie się w niebie. A obraz ten wiadomo, że całkowicie przekręca prawdę Pisma świętego.
- 1 0
-
2019-01-19 11:05
(56)
Polska to dziwny kraj. Niedawno na niego pluli, dzisiaj chcą beatyfikować.
- 411 58
-
2019-01-19 11:32
A znasz zasadę ,że o zmarłych albo dobrze albo wcale w czasie żałoby...? (12)
- 16 19
-
2019-01-22 12:54
ta rzymska zasada dotyczyła osób prywatnych
nigdy nie obejmowała osób publicznych i ich oceny i krytyki. o historii warto wiedzieć nieco więcej niż wyświechtane i często wypaczone frazesy
- 0 0
-
2019-01-19 12:20
(5)
Zatem Stalin to był dobrym człowiekiem, bo wałczył z Niemcami. Źle o nim nie można powiedzieć, bo nie żyje?
- 35 15
-
2019-01-19 12:46
(1)
...w czasie żałoby
- 7 2
-
2019-01-20 07:42
dokładnie
jest okres kilku dni kiedy mozna sie powstrzymac.
- 2 0
-
2019-01-19 14:57
czego nie zrozumiałeś w określeniu "w okresie żałoby"??
- 4 2
-
2019-01-19 12:26
Hitler tez był dobry? (1)
- 24 15
-
2019-01-19 13:23
dobry nie, ale namalował ładne obrazy. gdyby przyjęli go do akademii sztuk pięknych we Wiedniu, II WŚ nie byłoby
- 17 4
-
2019-01-19 14:26
wedle tej zasady ktoś, kto zarżnął pół miliona ludzi w bezsensownej wojnie (1)
po śmierci powinien być przyklepany jak zwyczajny poczciwina. Ta zasada jest po to, że owce siedziały cicho. Głupia zasada dla głupich ludzi.
- 16 5
-
2019-01-19 16:06
Kogo ty porównujesz?
- 8 5
-
2019-01-19 14:30
Zatem czemu wcale nie milczą? (1)
Po co sztucznie kreować autorytety?
- 8 0
-
2019-01-19 15:02
Dlatego, że teraz warto mówić co zrobił dobrze...
- 5 4
-
2019-01-19 11:51
Glupia zasada
- 28 20
-
2019-01-20 18:07
Ale za co niby?
......
- 0 1
-
2019-01-19 11:19
(13)
"Pluli" ludzie mali i podli, "beatyfikować" chce milcząca większość.
- 63 84
-
2019-01-19 14:40
(8)
Twoja ocena też jest mała. Adamowicz dopuścił się pewnych niezgodnych z prawem działań, ich waga wygląda na umiarkowana, niemniej nie jest tak, że zarzuty były sfabrykowane. Trzeba mieć odwagę to przyznać. Mimo to był przez dwie dekady cenionym prezydentem, lubianym człowiekiem, zrobił wiele dobrego, wykazał się przyzwoitością i odwagą w ważnych sprawach i pozostawił po sobie dobre wspomnienia. Bilans jest pozytywny, a przy tym zginął w straszych okolicznościach podczas wydarzenia jednoczącego wszystkich przyzwoitych ludzi, symbolizującego to, co w ludziach najlepsze.
Świat nie jest czarno-biały.- 59 14
-
2019-01-19 18:53
I przez 3 lata... (2)
nie potrafili mu postawić zarzutów? Słaba ta nasza prokuratura albo nie było podstaw. Znając pisowców raczej to drugie.
- 6 6
-
2019-01-20 15:25
raczej slaba prokuratura.
pko bp sa powinno być na świeczniku .to taki POwski bank
- 0 1
-
2019-01-19 20:12
Prokuratura?
Gdybyś kiedyś miał doczynienia (czego nie życzę) z prokuraturą to byś wiedział, że tak właśnie jest. W Polsce prokuratura jest słaba albo nie ma jej wcale. Znam osoby okradające ludzi do tej pory, przy zgodzie policji i pseudoprokuratury. Bo to taki dziki kraj jest. Ludzie mali tacy jak Ty czy Ja tu się nie liczą.
- 13 0
-
2019-01-19 15:35
(4)
Skoro nie były sfabrykowane, to ile czasu zajęłoby udowodnienie winy. Póki co w 3 lata się nie udało.b
- 25 14
-
2019-01-19 17:34
(1)
Jego problemy skarbowe i z oświadczeniami majątkowymi są powszechnie znane i nie da się ich podważyć. Myślę, że nie ma sensu iść w zaparte. Niezależnie od nich był ceniony, lubiany i można bardzo wiele dobrego o nim powiedzieć. Zajmował jednoznacznie przyzwoite stanowisko w sprawach publicznych, głośno i wyraźnie. To i tak jest i pozostanie najważniejsze. To jest jego dziedzictwo.
- 13 4
-
2019-01-19 20:21
pozostaje jeszcze kwestia polityki przestrzennej i gospodarczej miasta tak poza tym jeszcze.
- 8 2
-
2019-01-19 17:04
Bo w ten sam sposób podatki za nieruchomości obchodzi co drugi polityk (1)
Jakby go skazali, to nagle by się okazało, że pół parlamentu musi przed sądem odpowiadać.
- 14 3
-
2019-01-19 20:20
to nie obchodzenie podatków było tu problemem
tylko pieniądze nieznanego pochodzenia i mieszkania po okazyjnych cenach
- 12 3
-
2019-01-20 11:27
Kto pluł, to pluł.
Oceniasz po sobie rozumiem.
- 0 1
-
2019-01-19 12:26
Co innego płuc i krytykować na co dzień, nikt nie jest idealny... co innego stracić kogoś na zawsze... (1)
- 38 6
-
2019-01-20 07:39
moi drodzy i mili.
- 1 1
-
2019-01-19 23:22
Nie ma ludzi idealnych ani nieśmiertelnych. Każdy popełnia jakieś błędy lub podejmuje decyzje które nie podobają się innym. I każdy kiedyś umrze. Czy to znaczy, że za życia tych błędów i kontrowersyjnych decyzji nie można krytykować? Ależ oczywiście że można.
Ale to że się kogoś za coś skrytykowało nie oznacza, że krytykowało się go w całości, ani tego, że nie ma żalu po jego śmierci. Zwłaszcza w takich okolicznościach.
Nie mogę powiedzieć, że wszystko co robił Adamowicz mi się podobało, ale uważam że był dobrym prezydentem. I obawiam się, ze o lepszego może być trudno- 6 1
-
2019-01-19 12:07
Kto plul ? (8)
Pluli trudniacy sie z przejeciem komentarzami gowniarze. Stosunek do zmarlego byl i jest jednak inny. W przeciwnym przypadku dawno dawno temu bysmy juz o Nim zapomnieli. Oczywiscie nie byl bez wad - sam mialem do Niego pretensje o rozne sprawy. Ale czy mozna dogodzic kazdemu? Obecny Gdansk to jego dzielo. Zajmujacy sie komentarzami najczesciej z racji wieku nie pamietaja jak to miasto wygladalo 20 lat temu. Na koniec przypomne slowa zmarlego Stanislawa Lema ....nigdy nie sadzilem, ze w Polsce jest tylu idiotow - az pojawil sie internet....
- 38 21
-
2019-01-19 14:51
(1)
Jesteśmy na niebezpiecznej, irracjonalnej granicy. PA miał pozytywny wkład w rozwój miasta i ogólnie rzecz biorąc sprawnie nim zarządzał. Ale naprawdę nie zbudował go sam, na jego dzisiejszy stan wiele i wielu miało wpłw, w tym i wiatr historii... Nie popadajmy w hagiografię, bo ani to mądre, ani sprawiedliwe, ani potrzebne. Oddajmy sprawiedliwy szacunek jego pracy i zastanówmy się może, co sami możemy zrobić dla innych, zamiast nazywać ich idiotami...
- 25 0
-
2019-01-20 07:45
Wracasz mi wiarę w homo sapiens w Gdańsku.
- 2 0
-
2019-01-19 12:30
(5)
20 lat prezydentury. Już sam ten fakt to przejaw patologii, a dla młodych blokowanie stanowisk przez starą sitwę współpracowników świętej pamięci zmarłego.
- 39 32
-
2019-01-19 15:42
Ty jesteś kolejnym frustratem czy trolem internetowym??? (3)
Jeżeli uważasz, że za długo był prezydentem to mogłeś kandydować na urząd. Mamy demokrację - wygrywa lepszy!
- 13 11
-
2019-01-20 07:44
nie lepszy a ten co wiecej obieca i oszuka oraz rozda medale
- 0 1
-
2019-01-19 20:28
a dlaczego w demokracji istnieje kadencyjność? (1)
- 4 1
-
2019-01-20 07:43
ze wzgledu na patologie jakie cechowaly monarchie
- 1 0
-
2019-01-19 15:53
No sam się nie wybierał...
- 10 3
-
2019-01-19 18:20
Chwytaj socjologu w dzień normalny
Różnice proszę chwytać w dzień powszedni. Dzisiaj liczy się dobro, a nie społeczne analizy.
- 1 0
-
2019-01-19 11:28
Czy oskarżanie o przekręty finansowe to "plucie" ? (7)
Dzisiaj pogrzeb więc cisza nad trumną.
- 62 15
-
2019-01-19 13:34
(6)
popieram. Za niewinność prezydenta po sądach nie ciągano. Mam jednak szacunek do jego 20 letniej pracy na stanowisku Prezydenta miasta i uważam, że godny pochówek mu się należy.
- 27 9
-
2019-01-19 15:14
A ostatnio za pobicie i znieważenie młodego człowieka? (5)
Został skazany, ale apelował i druga instancja skasowała wyrok z uwagi na "niską szkodliwość"
- 12 21
-
2019-01-19 17:19
może dzięki temu ten "młody człowiek" nauczy się kultury, a przynajmniej nie zachowywania jak dzicz w miejscach publicznych, od tego mają swoje "męskie" spotkania w piwnicach.
- 7 5
-
2019-01-19 15:27
(2)
Jakie pobicie pissowska Tyrolu dolnej zmiany złodziei
- 14 17
-
2019-01-19 16:39
(1)
W lipcu był wyrok dla niego za "naruszenie nietykalności cielesnej". Krótka pamięć?
- 9 6
-
2019-01-19 17:08
No to nawet siebie przeczytaj- gdzie tu pobicie. Nie mówiąc, że zupełnie inne były całe okoliczności zdarzenia- stanął w czyjejś obronie.
- 6 4
-
2019-01-19 17:08
Pobicie?
Ledwo szturchnął agresywnego drechola. Fakt, nerwy poniosły, przeprosiny tez mogły być konieczne, ale pobiciem to tego bym w życiu nie nazwał.
- 7 5
-
2019-01-19 14:24
po prostu owczy pęd i skrajny konformizm (1)
i zero własnych refleksji.
- 9 9
-
2019-01-19 17:11
Konformizm? Stać po kilka godzin ?
- 6 1
-
2019-01-19 16:23
Przecież w kolejce stoją sami "totalni" !!!!! Nie widać ??????
- 3 8
-
2019-01-19 13:21
Był prezydentem 20 lat, został wybrany w wyborach demokratycznych. Zginął tragicznie, zamordowany na oczach ludzi! Zasłużył na pochówek godny prezydenta miasta. Nie jestem wyborcą śp. Adamowicza, w wielu kwestiach się nie zgadzam z jego polityką rządzenia miastem, za niewinność po sądach też nie był ciągany......ale, szacunek dla Jego rodziny i najbliższych w tym strasznym momencie, na pewno się należy Jemu i każdemu, po tamtej stronie. To nie nazywa człowieczeństwo! Którego tak mało ostatnio w nas wobec bliźnich i każdej istoty żyjącej.
- 42 1
-
2019-01-19 13:16
Kto pluł
To pluł jak by był zły to by tylu ludzi nie było- 11 0
-
2019-01-19 13:14
w tym kraju łatwiej szanować zmarłych niż bliźnich za ich życia, walczyć o dzieci nienarodzone niż pomagać tym pośród nas,
jakże prosto kochać Boga, jak trudno powiedzieć sąsiadowi "dzień dobry", słodko umierać za ojczyznę, ciężko podnieść papierek z chodnika....
kraj hipokrytów ....- 39 5
-
2019-01-19 13:03
Kto pluł, to pluł.
Pisz o sobie.
- 11 4
-
2019-01-19 11:26
refleksja (1)
Jutro znów zaczną pluć. Taki kraj...
- 34 15
-
2019-01-19 12:30
Jest czas powagi i czas krytyki, co ma kraj do tego?
- 18 5
-
2019-01-19 11:23
niestety przy wyborach ponosi ludzi, ale nie zasłużył na taką śmierć, w takich okolicznościach, po tym co zrobił dla Gdańska poświęcając mu całe życie
- 36 6
-
2019-01-20 00:29
Żenada (27)
Oglądałam relację z pogrzebu w tv... Z kilku względów. Po pierwsze nie za bardzo było mi po drodze z Panem Prezydentem(nie głosowałam na niego, za dużo afer, zarzuty etc.), po drugie, nie jestem baranem i nie idę za tłumem (żeby sobie zrobić selfie z trumną i piznac na fejsa), po trzecie jak chcę iść do cyrku to wyszukuję dobre oferty, a ten był słabych lotów... Stop hejtowi i nienawiści, a pierwsze co się rzuciło w oczy? Podział!! platfusy z przodu pis dzielce z tyłu... No kabaret istny... Prezydent Polski przyjechał i siedzi z tylu jak jakiś bezdomny(brakowało tylko torby jak u wloczykija), a typ w t-shircie z tlustymi kłakami siedzi z przodu... No dobra, ok niech będzie to nie wesele miejsc się nie wydziela.. Ale zaraz... idą do komunii i tam kartki przy ławkach, czyli jednak rozsadzeni według listy... No to myślę małe niedopatrzenie, słabe w kit, no trudno. Dalej przemówienia itp. Itd. Obejrzałam całą relacje i niesmak został... Dlaczego? Otóż w głowę zachodzę jak to jest, że partia, która Adamowicza olała (mało tego w wyborach wystawili przeciwko niemu kandydata!!) jest gloryfikowana, siedzą w pierwszym rzędzie, ale byli panowie prezydenci (jednego z nich syn przed wyborami domagał się od Adamowicza wyjaśnienia skąd ma walizkę pieniędzy), a obecny Prezydent RP siedzi gdzieś w 3 czy 4 ławce bez prawa głosu... No kurka żart jakiś... No dobra w d*pie z tym prezydentem, ale te przemowy, Ci ludzie co tam siedzieli... No kabaret!!! Pani co chciała zlikwidować episkopat klęka, Tuskowa nieco znużona, Owsiak co zerkał na zegarek, Morawiecki jemu też się dłużyło strasznie... Ogólnie katastrofa!! Pan Rzeplinski co hymnu nie zna (no chyba, że był tak zawstydzony, że tylko szczęką ruszał, żeby nie było, że nie śpiewa) dla mnie totalna porażka... Bardzo daleko mi do PiS (co prawda na Andrzeja Dudę głosowałam), ale po dzisiejszym "pozegnaniu" jeszcze dalej mi do PO... Zaklamanie, fałsz, obłuda... Nie spodziewałam się tego... Przede wszystkim co mnie uderzyło to brak szacunku do hymnu i głowy państwa... No mi się w głowie nie mieści, że "chowam" męża i tych co rękę wyciągnęli (samolot był? Był! Żałoba była? Była! Przybycie na pogrzeb było? Było!) traktuję po macoszemu, a tych co się odwrocili (zawieszenie w partii było? Było! Wystawienie kontrkadydata było? Było! Odsunięcie się po wypłynięciu afer było!? Było!) traktuje jak lud wybrany... No ludzie czy wyście poszaleli już do reszty? Naprawdę tego nie widzicie? To jest dramat! Żremy się przez takich, a oni i tak to w d*pie mają i choćby sr*li jeden na drugiego to i tak w kupie się trzymają, a my!? No my to mamy się żreć jak oni między sobą z tą różnicą, że oni potem idą na ośmiorniczki i "łiski", a my się żremy dalej w imię jakichś wydumanych wytworzonych i wbitych nam do łbow przez PiStv i inne tvn ideologii... Aaa no i najważniejsze stop nienawiści
- 63 26
-
2019-01-21 13:53
Wszystko napisane idealnie w punkt
- 1 2
-
2019-01-20 21:37
niesmak to ja mam po przeczytaniu tych pani bzdur
- 4 2
-
2019-01-20 19:21
(1)
Zgadza się, co by nie mówić to Polski Prezydent, wybrany przez Polskie społeczeństwo w demokratycznych wyborach, i szacunek należy się z automatu, jak psu buda.
- 4 3
-
2019-01-20 19:53
szacunek za samo sprawowanie urzędu? księdza proboszcza też po rękach całujesz, bo jest księdzem proboszczem?
- 3 4
-
2019-01-20 17:59
gdańszczanka
No właśnie i o to chodzi 'stop nienawiści"I unikajmy takich komentarzy.
- 2 1
-
2019-01-20 02:14
Kilka wyjaśnień (15)
NA pogrzebie nie przemawiają politycy, a przyjaciele.
Więc przemawiała żona, córka, brat. Wieloletni przyjaciel Aleksander Hall, Przyjaciel wśród prezydentów miast czyli Karnowski i jego zastępczyni Aleksandra Dulkiewicz. Do tego mentor O.Wiśniewski. Jeżeli gdzieś widzisz partyjne PO to proponuje zmienić leki.
Co do siadania to jest pogrzeb, a nie czerwony dywan. W pierwszym rzędzie siedzi rodzina i przyjaciele. Stąd po lewej siedziała żona i rodzina. Drugi rząd za nimi to przyjaciele najbliżsi. Po prawej siadł jego przyjaciel polityczny Tusk, (bo PA to Schetyna nie leżał, a nie Tusk), obok siadł Komorowski, z którym też mu blisko i LW, który był jednym z jego mentorów (wonty do Adamowicza to miał Jarek W., a nie LW). Jako czwarty siał Kwaśniewski i tyle. Obecny prezydent poprostu nie chiał siedzieć między nimi i chciał siąść z rządowymi, a tym samym zepchnął siebie do trzeciego rządu zaraz za rodziną i przyjaciółmi i tyle tłumaczenia.
Można by się zapytać czemu Owsiak, który był jego przyjacielem siedział tak daleko, a bo nie chciał poklasku i tyle. Pamiętaj o jednym to jest pogrzeb, a nie czerwony dywan i tu nie stanowiska decydują o twoim siedzeniu, a Twoja bliskość do zmarłego. Całemu PiS nigdy nie było po drodze z Adamowiczem, więc posadzenie ich w tym rzędzie było nie dalekie, ale bliskie.
Co do opisywania czy ktoś ziewał i jak śpiewał. Heh człowieku, jeżeli ty się tym interesujesz podczas pogrzebu to powinieneś się leczyć. Bo jedynie co powinno ciebie interesować to padające słowa i zaduma nad życiem i śmiercią. Oddanie części zmarłemu i tyle.
Czy patrzyłem jak inni śpiewają hymn? Nie bo wtedy sam śpiewałem. Czy patrzyłem jak inni uczestniczą we mszy, nie bo wtedy się skupiałem na własnym uczestnictwie i zadumie.
Resztę bzdur co napisałeś to nawet nie warto komentować, bo sam jad leci.- 19 24
-
2019-01-20 08:23
Tak czytam ten twój tekścik i się zastanawiam., czy kiedykolwiek widziałeś tego typu uroczystości? (13)
Opisujesz prywatne ceremonie pogrzebowe, które nijak się mają do tych państwowych! Widziałeś relację z pogrzebu prezydenta Busha seniora? Czy tam obecny domownik Białego Domu siedział z tyłu? Do reszty tekstu, a właściwie inwektyw, nie będę się odnosić. Szkoda czasu!
- 8 13
-
2019-01-20 09:25
(7)
mowa nienawiści to nie posadzenie Adriana z przodu? ty chyba uważasz go za bardzo małostkowego i próżnego człowieka, co?
- 3 7
-
2019-01-20 14:17
I dalej nie rozumiesz, mieszasz (1)
Brak szacunku, zachowanie jakiś zasad....w mowach pożegnalnych wielkie apele o miłość, szacunek dla innych.... Co innego na ustach a co innego w czynach- czyści faryzeusze, a takich należy się strzec
- 3 4
-
2019-01-20 16:28
Jakichś, nie jakiś...
Faryzejstwem jest nie posadzenie na niepaństwowym pogrzebie "niezbyt" przychylnego zmarłemu prezydenta? Czy to znaczy, że jak Pan Andrzej Duda przyjdzie na pogrzeb bliskiej mi osoby, to mam ustąpić mu miejsca w pierwszej ławce? Bycie prezydentem w obliczu śmierci nic nie znaczy. Nie jest ważne, gdzie siedział.
Gdyby obowiązywał protokół, to pewnie zająłby "lepsze" miejsce. Ale nie obowiązywał.- 6 3
-
2019-01-20 11:12
Adriana to sobie poszukajna swoim brudnym podworku.
- 2 4
-
2019-01-20 09:45
(3)
Dalej uprawiasz mowę nienawiści!
- 3 3
-
2019-01-20 10:09
(2)
dobrze się bawisz, ułomny trollu...?
- 1 2
-
2019-01-20 10:13
Ogarnij się, prosiaczku! (1)
- 1 1
-
2019-01-20 10:22
harnaś wszedł mocno widzę
- 1 0
-
2019-01-20 09:46
Ten pogrzeb nie był państwowy. (4)
Tylko wojsko asystowało.
I tyle w temacie.- 7 4
-
2019-01-20 11:10
Moze wyznacz sibie cel na nowy rok i zscznij uzywac innych uzasadnien niz,, i tyle w temacie". Posieje sie jakis glupi tekst i slabi ludzie maja tekst roku. Moze teraz czegos nowego sie naucz
- 0 3
-
2019-01-20 09:55
Nie zmienia to faktu, że popełniono faux pas. (2)
A uroczystość nie była stricte prywatna!
- 5 4
-
2019-01-20 10:01
Faux sr*s (1)
Kto był mu bliższy? Przyjaciele czy prezydent z premierem?
- 5 4
-
2019-01-20 10:02
Uprawiasz mowę nienawiści!
- 2 4
-
2019-01-20 08:25
" W pierwszym rzędzie siedzi rodzina i przyjaciele. Stąd po lewej siedziała żona i rodzina."
drugi rząd to też rodzina/powinowaci - żona brata, jego dzieci itd.
a ta reszta bzdur o której wspominasz to zwykłe, szukanie sensacji przez hieny cmentarne. przyłażą takie na pogrzeb tylko po to, by móc potem skomentować liczbę uczestników, długość spódnicy wdowy, kto jaki bukiet przyniósł, kto z kim rozmawiał, kto z kim nie rozmawiał itd.- 5 8
-
2019-01-20 10:37
Całkowicie się zgadzam
Fałsz i obłuda - tylko czy czasem nie nazywa się polityką.
- 1 2
-
2019-01-20 09:34
Ludziom puszcza się sieczke, żeby się kłócili i nie jednoczyli się w ważnych sprawach. Rządzący w tym czasie dziela się synekurami i wpływami w biznesie raz jedni są u władzy raz drudzy. Są różnice światopoglądowe ale przecież wszyscy chcemy Polski dostatniej i bezpiecznej. We Francji to rozumieją.
- 4 0
-
2019-01-20 09:18
100/100
- 1 4
-
2019-01-20 07:59
+sugestie że to wina rządu za to co się stało
I to z ust kościelnych przedstawicieli...
Dla mnie to był cyrk- 8 5
-
2019-01-20 01:27
Napisałaś "żremy się przez takich" - w rzeczywistości takich głęboko zaangażowanych emocjonalnie osób jest niewiele. Naiwniacy, którzy robią za armatnie mięso cwanych polityków to max. 10-15% społeczeństwa (tzw. żelaźniacy, od żelaznych elektoratów) tyle że są wyraziści, głośni i dlatego z wiadomych względów chętnie pokazywani i promowani w mediach
- 4 1
-
2019-01-20 00:45
Absolutnie piekne
Dziekuje za ten głos
- 16 6
-
2019-01-21 08:24
Paradoks (3)
Pochówek w Bazylice Mariackiej to majstersztyk ze strony Kościoła - kto by pomyślał, że tylu agnostyków i ludzi plujących jadem na Kościół uda się zgromadzić w pierwszych rzędach, w takiej liczbie, w jednym miejscu?
- 7 2
-
2019-01-21 09:13
(2)
hm, czy wejście do synagogi, meczetu, kościoła ewangelickiego czyni z ciebie żyda, muzułmanina czy ewangelika?
- 4 1
-
2019-01-21 12:35
(1)
Ależ nikt nie wpuści do meczetu i do synagogi zapewne też, człowieka, który w jawny sposób obraża Boga każdej z tych religii.
- 1 3
-
2019-01-21 13:18
na jakiej postawie to piszesz? artykuły prasowe? osobiste doświadczenie? bo tak ci się wydaje?
- 4 1
-
2019-01-20 21:13
(2)
Jestem z Gdanska kocham Gdansk tak jak nasz ukochany Prezydent straszna strata dla nas wszystkich jestem tylko bardzo zdziwiona ze Prezytent siedzial sobie ot tak z tylu posadzony w oddali.....
- 6 6
-
2019-01-21 10:29
prezydent i premier powi nni byc w ostatnich lawkach za brak reakcji na polskie hejtyi kłamstwa wobec swego narodu
- 3 2
-
2019-01-20 22:45
"Ukochanym prezydentem wszystkich gdańszczan" to Adamowicz niestety został dopiero po śmierci, wcześniej nie było tak różowo, zwłaszcza w ostatnich latach, po ujawnieniu serii nieprawidłowości i afer.
Szczurek czy Karnowski to tak, ci są autentycznie lubiani, wybory samorządowe wygrywają w pierwszej turze i mają masowe poparcie wszystkich mieszkańców.- 2 2
-
2019-01-19 16:11
(14)
Dziwię się że żona Prezydenta miała jeszcze sile się tak długo wypowiadać. Ja nie miałabym tyle sił po śmierci bliskiej osoby. Trochę to dziwne.
- 52 39
-
2019-01-19 20:35
Siła powinności (3)
Musiała się trzymać, to publiczny, państwowy pogrzeb. Poza tym pewnie mieli wsparcie lekarzy i bliskich, coby wspięli się na ten wysiłek. Jak sama chowałam ojca to rokleiłam się 'po wszystkim'
- 12 1
-
2019-01-21 09:20
(1)
Czyli na pokaz ?
- 1 3
-
2019-01-21 09:47
jakby się popłakała to tacy jak ty też by mówili, że to na pokaz.
- 3 0
-
2019-01-19 22:40
To normalne, po śmierci kogoś bliskiego załamanie przychodzi dopiero jakiś czas potem, kiedy do świadomości dociera, że tej osoby już nie ma. Wcześniej włącza się mechanizm samoobronny i podświadomie tego do siebie nie dopuszczamy
- 7 1
-
2019-01-20 00:13
Kobieta przeszła swoje
Kobita przeszła swoją traumę, ale ma dla kogo żyć
- 7 1
-
2019-01-19 18:33
Prezes po śmierci Brata miał dużo więcej sił, bo przez lata (5)
przemawiał i przemawiał a nawet tworzył komisje - trochę to dziwne?
- 10 10
-
2019-01-19 20:06
(4)
Przez lata przemawiał??? Ja tu mówię o dniu pogrzebu bezpośrednio po śmierci bliskiej osoby. Umiera mi bliska osoba a ja wchodzę na mownice i paplam???
- 6 7
-
2019-01-19 21:04
(2)
przecież ty byś nie była w stanie sklecić dwóch zdań na mównicy nawet gdyby ci nikt nie umarł. o czym my rozmawiamy... przyczep się jeszcze do tego, że była umalowana i uczesana, to będzie już pełny obraz prostej baby szukającej sensacji.
- 6 5
-
2019-01-19 21:37
(1)
opinie swoją wyrażę to już atak. buractwo wylazlo:/
- 0 7
-
2019-01-19 23:41
na co liczyłaś cebulo? szukasz taniej sensacji pisząc "trochę to dziwne" i sugerując tym bóg wie co. widocznie nic w życiu nie widziałaś, nic nie przeżyłaś.
- 7 1
-
2019-01-19 21:39
no ale Brat kilkadziesiąt razy paplał przez całe lata i jeszcze wiele powie
oczywiście, ja też bym nie potrafił, byłbym załamany, ale Ty i ja to nie standardy - podczas wojny byli ludzie przeciętni i odważni i to oni wygrywali wojnę
- 4 2
-
2019-01-19 21:11
Pewnie była na lekach
Uspokajających. Bez tego to raczej średnio
- 4 2
-
2019-01-19 16:35
(1)
uwaga! proszę państwa! Maria ustanawia reguły zachowywania się w żałobie po zmarłym mężu - ona nie miałaby sił tak długo się wypowiadać, więc nikt inny nie powinien mieć!
- 22 17
-
2019-01-19 17:56
Dokładnie. Każdy ma prawo do własnych uczuć i zachowań
- 11 4
-
2019-01-20 14:56
(7)
Wstyd mi za Głódzia i rodzinę, którzy usadzili Prezydenta i Premiera w 5. ławce. wstyd mi za was
- 17 12
-
2019-01-20 15:53
(6)
Na pogrzebie niepanstwowym nie obowiazuje protokol dyplomatyczny a rodzinna I przyjacielska hierarchia
- 8 3
-
2019-01-20 20:44
ale obowiązuje takt, kultura, (5)
a "przyjaciel" L.W. nawet koszuli nie założył.
On się buntuje- sam już nie wie przeciwko czemu.- 2 4
-
2019-01-20 21:33
(2)
dokładnie, a duduś powinien fotel dostać, zaraz przed urną, co by mieć najlepszy widok. no i herbatka i kanapeczki, tyle godzin po jednym wafelku to wręcz urąga ludzkiej godności.
- 3 1
-
2019-01-21 07:36
Nie, po prostu w pierwszym rzędzie. (1)
- 0 3
-
2019-01-21 09:14
po co? dalej żyjesz mentalnością lizusa z podstawówki, który musi siedzieć naprzeciw pani?
- 2 0
-
2019-01-20 23:01
A PAD nawet kobity (1)
nie przywiozł.
- 3 0
-
2019-01-21 07:36
Cóż, nie wszyscy mają, czy mieli kobity.
Prawda?
- 1 1
-
2019-01-21 08:37
O co chodzi?
Przecież szerzył genderyzm!
- 5 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.