Kolizja w Gdańsku 19.01.2021
16482 wyświetlenia 19 stycznia 2021 (478 opinii)Do kolizji doszło 14 stycznia przed godz. 20 w Gdańsku.
Więcej na ten temat
Opinie (478) ponad 20 zablokowanych
-
2021-01-21 15:54
Celowe spowodowanie kolizji (3)
Nawet jak mamy pierwszeństwo to nie możemy wjechać komuś w auto jeśli mieliśmy szansę kolizji uniknąć.
Policja po przejrzeniu nagrania powinna kierowcy po prawej również wystawić mandat i uznać go współwinnym kolizji, do tego nagłośnić sprawę by skończyło się "strażnikowanie"- 2 3
-
2021-01-21 18:55
Owszem, ten (ta) z lewego pasa celowo doprowadzil(a) do kolizji. (1)
- 0 1
-
2021-01-22 06:46
Ten z lewej się tylko wpychał na chama.
- 0 0
-
2021-01-21 16:46
precedens
to będzie precedens. tak jest w usa ale jesteśmy w pl
- 0 0
-
2021-01-19 14:17
Tak to jest jak się próbuje wyprzedzać a nie ma się czym (4)
Napiął się ten po lewej jak plandeka na Żuku, a koników nie stykło.
- 150 44
-
2021-01-22 00:47
Dobre :)))
- 0 0
-
2021-01-20 20:36
Biały niestety był wolniejszy o pól auta, ale nie odpuścił, zabrakło dosłownie kawałek i by go walnął w tył a nie w bok i wtedy by była jego wina.
- 0 0
-
2021-01-20 14:42
Chętnie wyklepię te dwa autka.
- 1 0
-
2021-01-19 14:18
ameba umysłowa ?
- 15 5
-
2021-01-21 22:36
:D:D:D:D
Wszyscy, którzy uważają kierowcę z prawego pasa za buraka albo że jest on winny kolizji, powinni jak najszybciej pozbyć się prawa jazdy.
To smutne, że aż tyle osób w komentarzach wykazuje się brakiem podstawowej wiedzy, a potem można je spotkać na drodze gdy prowadzą swoje auta :)- 6 1
-
2021-01-21 22:04
O czym wy tu gadacie ? Jaki suwak ?
Tu nie ma takiego przypadku . Za to ewidentna potrzeba skierowania kierowcy z lewej do psychiatry po uprzednim zabraniu prawa jazdy !
- 4 1
-
2021-01-19 14:15
mam wątpliwości czy winny jest ten z lewej strony (35)
odnoszę wrażenie że kierujący pojazdem z kamerą celowo dynamicznie przyśpieszył (widać że znacznie przekraczając dopuszczalną prędkość) by tylko nie dać sie wyprzedzić w efekcie doprowadzając do stłuczki.
- 227 151
-
2021-01-21 21:25
To nie ma znaczenia, to było wymuszenie.
- 1 0
-
2021-01-21 19:55
Masz watpliwosci, bos pospolity d**il.
- 0 0
-
2021-01-19 14:29
(11)
mógł tam jechać 350 km/h albo na wstecznym. Najwyzej dostałby mandat. Miał pierwszeństwo, winny kolizji nagrywający. Tyle.
- 21 62
-
2021-01-21 19:01
A z jakiegoz to tytulu pierwszenstwo mial pojazd, ktoremu sie pas skonczyl?
Jak tu ma byc na drogach, keidy tak oczywistej sytuacji tak wielu ludzi nie rozumie, przy czym sa gotowi sie klocic, w zwiazku z czym nie ma zadnych szans, ze wyciagna z tej sytuacji jakakolwiek nauke.
- 2 0
-
2021-01-20 16:50
pierwszeństwa nie miał, ale nagrywający nie powinien przyśpieszać jak go ktoś wyprzedza... (1)
- 2 4
-
2021-01-21 16:30
pierwszeństwo
jazda na suwak nie ma nic wspólnego z wyprzedzaniem
- 1 0
-
2021-01-21 16:25
dlaczego
przecież to była chęć wymuszenia pierwszeństwa. suwak tylko w korku
- 1 0
-
2021-01-20 19:44
Bzdurę piszesz, lewy zmienił pas i miał obowiązek ustąpić.
- 3 0
-
2021-01-20 09:24
to, że masz opinię, nie znaczy, że masz rację. Przeczytaj tekst. Winny ten po lewej i koniec
- 9 0
-
2021-01-19 18:28
(1)
Odwrotnie.Jest taka ksiazka Kodeks Drogowy.
- 15 3
-
2021-01-19 22:01
Takiej to akurat od 1997 roku nie ma
- 5 4
-
2021-01-19 19:39
niedouczony a potem zoonk.
Jesteś chłopcze w błędzie.
- 7 0
-
2021-01-19 16:23
Niestety, nie mógł tam jechać ani 350, ani na wstecznym.
Teraz jest winny kolizji, dostał mandat i auto naprawi na własny koszt.- 13 2
-
2021-01-19 14:37
Raczej próbujący go wyprzedzić.
- 43 1
-
2021-01-19 14:47
To pomyśl szerloku jak 'znacznie' muisiał przyspieszyć ten na lewym pasie (3)
i co to znaczy 'celowo' przyspieszyć?
- 13 2
-
2021-01-20 19:16
Dla ubezpieczyciela to będzie bardzo znaczące. (2)
- 0 0
-
2021-01-21 16:31
policja (1)
to policja ocenia a nie ubezpieczyciel
- 2 0
-
2021-01-21 18:59
Kazdy osobno to ocenia. Policja bardzo czesto sie myli w swoich ocenach, bo to niedouczone gamonie, czesto malo bystre.
- 0 1
-
2021-01-20 09:23
Nie ma znaczenia, czy ten po prawej przyspieszał czy też nie. To nie on spowodował kolizję. (6)
Auto po lewej miało obowiązek ustąpić pierwszeństwa. Koniec i kropka. Nie ma znaczenia czy kierowca po lewej jechał szybko, wolno, miał kapelusz, wąsy, mrugał tylko jednym okiem. nie ma to znaczenia. nie ma spowolnienia, nie ma jazdy na suwak. Skąd ta ciągła chęć do bronienia cwaniaków? Gościu po prawej może jest bucem, ale to akurat nie jest nielegalne.
- 24 1
-
2021-01-20 16:55
ale nielegalne jest przyśpieszanie i ma to znaczenie (5)
Art 24 pkt 6
ja bym szedł z tym do sądu, bo to sytuacja podobna do wyprzedzania na skrzyżowaniu, gdzie mandat dostaje skręcający a nie wyprzedzający w miejscu zabronionym
w sądzie ten po lewej ma duże szanse na wygraną, gdyż z filmiku jasno widać, że prawy dążył do kolizji- 1 8
-
2021-01-20 19:47
ale tu wyprzedzanie nie było zakazane. Miał jednak obowiązek ustąpić temu z prawe,j bo zmieniał pas ruchu (2)
- 1 0
-
2021-01-21 18:58
Bylo zakazane, przeciez lewy pas sie skonczyl, a ameba nadal probowala wymusic pierwszenstwo.
- 1 0
-
2021-01-20 21:56
Na pasie zanikającym nie wolno wyprzedzać.
- 2 0
-
2021-01-21 16:34
SĄD
idz do sądu i zobaczysz wtedy ile to kosztuje
- 0 0
-
2021-01-20 18:34
Nawet policjanci z nieoznakowanego radiowozu
wyprzedzali pojazd skręcający w lewo na skrzyżowaniu powodując kolizje. Sąd wskazał ich jako sprawców. Jest zresztą dobre orzecznictwo na temat wyprzedzania na skrzyżowaniu i kolizji.
- 1 0
-
2021-01-21 16:23
pierwszeństwo
suwak tylko w korku a to była chęć cwaniackiego wymuszenia do brze że nie trafił na fachowca bo puściłby z torbami
- 0 0
-
2021-01-19 19:37
A dobrze im tak. (1)
No a ten z lewej też dynamicznie jechał jak czubek aby tylko wyprzedzić,aby tylko być pierwszy.No to teraz mają obydwaj uszkodzone auta a sprawca koszty i punkty karne,No i obydwaj tak się śpieszyli a pewno ta kolizja kosztowała ich kupę czasu na mrozie.A policja z całym szacunkiem się nie rozerwie i do takich prostych kolizji przyjeżdża na końcu.Zmarźli chłopcy - na pewno.
- 21 1
-
2021-01-21 07:14
i bardzo dobrze może się nauczą
- 0 0
-
2021-01-20 16:58
(1)
Oczywiście, że celowo przyspieszał, żeby nie pozwolić siebie wyprzedzić. Tyle tylko, że miał prawo przyspieszyć, a ten z lewego pasa nie miał prawa na niego zjeżdżać doprowadzając do kolizji.
- 12 0
-
2021-01-20 19:19
To jak z podłożoną skórką od banana
Miej do siebie pretensje bo nie powinieneś na nią stanąć. A to że ktoś ci ją podłożył pod nogi. Trudno.
- 0 0
-
2021-01-20 16:26
Czy jest
Znak jazda na suwak?! Jak nie ma to winna po lewej stronie z drugiej strony kierowca prawym pasem typowy Janusz nie wpuszczę przyspiesze
- 5 6
-
2021-01-19 18:26
(1)
Jak Ty wdzisz szybkosc Na filmie,?
- 13 3
-
2021-01-19 20:37
Fizyka ze szkoły podstawowej się kłania.
- 4 5
-
2021-01-19 14:25
Nie zmienia to faktu, że nagrywający miał pierwszeństwo.
- 79 3
-
2021-01-19 14:24
kamerujący sam na siebie nakręcił bat;)
- 11 45
-
2021-01-21 11:44
opinia (1)
może panowie z policji zabiora głos
- 0 0
-
2021-01-21 19:44
Zabrali i o dziwo w tym przypadku ocenili prawidlowo.
- 1 0
-
2021-01-21 07:44
Kierowca taxi (8)
Tutaj widzę że sami znawcy kodeksu drogowego. Odsyłam do poczytania i można się jasno dowiedzieć że kierowca pasa który się kończył ma pierwszeństwo i kierowca który w tej sytuacji miał kamerkę był zobowiązany aby ustąpić pierwszeństwa. Przepis jest jasny a tutaj uważam że debatują właśnie niedzielni kierowcy za jakich uważam 90% z was. Dopóki się ścigali to kierowca kamerki nie miał obowiązku go wpuszczać ale jak kierowca z lewej strony był na końcu pasa to ten z kamerką miał rąbany obowiązek ustąpić. Tyle
- 3 16
-
2021-01-21 11:51
taxi driver (1)
suwak tylko jak jest korek zrozum to nie jest skomplikowane
- 5 1
-
2021-01-21 19:30
Nawet gdyby tam byl korek, to to i tak nie tak dziala :)
Nigdy pojazd jadacy prosto swoim pasem nie bedzie zmuszony hamowac, zeby wpuscic przed siebie pojazd jadacy obok. Na suwak to musialby tego z lewego pasa wpuscic pojazd, ktory jechalby za nagrywajacym.
- 2 0
-
2021-01-21 19:28
Nigdy nie jest tak, ze na ostatnich metrach konczacego sie pasa mozesz wysforowac sie o metr przed kogos na prawym, zeby miec
...pierwszenstwo. Pewnie nie jestes w stanie tego zrozumiec, ale postaraj sie, to moze nie bedziesz w pewnym momencie musial pisac o zlych sedziach, ktorzy w przeciwienstwie do Ciebie nie znaja sie na polskim prawie.
- 1 1
-
2021-01-21 19:26
Szkoda, zes anonimowy, bo jutro by Ci licencje odebrali (w nie wylacznie teoretycznym kraju, rzecz jasna).
- 1 0
-
2021-01-21 14:31
Odsyłasz a sam nie czytałeś
Poczytaj i wtedy wróć się mądrzyć.
- 3 1
-
2021-01-21 14:27
Toś zabłysnął ...brawo
- 1 1
-
2021-01-21 11:42
TAXI
jaki to przepis? suwak tylko jak jest korek a winnym przypadku to wymuszenie
- 3 2
-
2021-01-21 09:55
Co bardzo ważne w kontekście przedstawionego filmu z kolizji - obowiązek jazdy na suwak tyczy się wyłącznie sytuacji, gdy w miejscu zwężenia doszło do znacznego spowolnienia ruchu. Na zarejestrowanym filmie o takiej sytuacji nie ma mowy, więc wskazanie winnego nie jest trudne.
- 6 1
-
2021-01-19 14:09
(12)
Noo nieładnie kamerzysto.
- 310 66
-
2021-01-19 14:25
Co zrobił niezgodnego z prawem ? (10)
- 19 19
-
2021-01-20 08:06
Po pierwsze to gdzie tu jazda na suwak (1)
Zwykłe wyprzedzanie. Po drugie nagrywający specjalnie w niego chyba przywalił...
- 6 5
-
2021-01-21 19:24
Nie, nagrywajacy jechal prosto swoim pasem, wiec nie mogl w tego i**ote na lewym przywalic.
- 2 0
-
2021-01-21 14:46
Przyspieszanie w momencie wyprzedzania (1)
to tez wykroczenie.
- 0 2
-
2021-01-21 19:23
Zaklad, ze zaden z nich nie przekroczyl 50 km/h?
- 0 0
-
2021-01-19 14:34
(3)
hahah;) Co prawda jeden i drugi to głąby bez wyorbaźni, ale co do całego "poszkodowanego"- to po pierwsze- nie przepuścił włączającego się do ruchu "na suwak", do tego widać że na burak zamiast zwolnić, to jeszcze chama bo przyspieszył. Do tego jechał szybciej niż prędkość dozwolona. Jeśli masz sprawny wzrok to również zauważysz, że jest zima(!), zaś miejsce ich wyscigu to okolice skrzyżowania oraz przejścia dla pieszych(!). Nawet jeśli kozak jechał z trudem wyżebranym od szefa plastykowem autem w leasingu, to obowiązują ich takie same prawa fizyki, w tym drogi hamowania- jak inne samochody uczestniczące w ruchu...
- 16 32
-
2021-01-19 20:33
A ty przeczytałeś artykuł ze zrozumieniem? Wiesz kiedy jest jazda na suwak? Nie tylko wtedy kiedy ci się pas kończy. Cyt.: "Obowiązek jazdy na suwak tyczy się wyłącznie sytuacji, gdy w miejscu zwężenia doszło do znacznego spowolnienia ruchu. Na zarejestrowanym filmie o takiej sytuacji nie ma mowy." Doedukuj się człowieku.
- 25 1
-
2021-01-19 19:03
Krowy to tobie pasać parobasie a nie za wykładnię kodeksu drogowego się brać.
- 12 1
-
2021-01-19 16:22
Makumba tutaj Europa, nie Araby.
- 12 0
-
2021-01-19 18:20
Wymusil pierwszenstwo.
- 14 0
-
2021-01-19 16:45
Spowodował zagrożenie w ruchu, zobacz na filmie zatrzymał się w połowie pasów na przejściu, gdyby kogoś potrącił też byś go bronił?
- 8 4
-
2021-01-19 18:19
Co nieladnego ,ze pokazuje piratow nie znajacych przepisow.
- 6 2
-
2021-01-21 18:17
Gdzie tu widzicie przyspieszenie???
Jadący prawidłowo prawym pasem nie miał pola manewru...wyhamował tak szybko jak mógł...sprawca z lewej bez dyskusji !!!
Gdzie Janusze widzą wątpliwość?
Ale trzeba się wymądrzać...jeden Polak dwie opinie
Masakryczny naród...widać po stylu komentowania we wszystkich mediach, zwłaszcza społecznościowych..tam są frustraci- 1 3
-
2021-01-20 19:35
Ten z prawego (1)
to buc bez kultury i tyle w temacie
- 3 8
-
2021-01-21 16:43
kultura
kultura tu nic nie ma do rzeczy są przepisy ruchu drogowego-- zrozum
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.