Więcej na ten temat
Opinie (956) ponad 50 zablokowanych
-
2021-05-01 13:50
Brawo (3)
- 47 37
-
2021-05-01 13:52
mogą być wolne kwatery po wszystkim
- 14 4
-
2021-05-01 13:59
Bezdomny?
- 2 2
-
2021-05-02 10:43
Ma Pan
jakiś samochód odstąpić? Jesli bym mógł zasugerowac to cos niemieckiego najlepiej BMW albo Mercedes
- 0 0
-
2021-05-01 13:51
wspaniałe wieści! (16)
brawo Pomorzanie!
- 137 135
-
2021-05-01 13:53
(13)
antyszczepy w szoku :))) tyle starań, tyle wpisów każdego dnia na tym portalu i wszystko na nic
- 36 27
-
2021-05-01 13:56
(11)
Co by nie mówić to ta akcja naprawdę okazała się sukcesem!
- 31 14
-
2021-05-01 14:14
Propaganda (10)
Ludzie stoją kilka godzin w kolejce, niektórzy się nie zaszczepią, a ty piszesz, że to sukces. To propaganda rządu i lans pisowskich urzędów wojewódzkich.
- 19 14
-
2021-05-01 14:58
(8)
Sukces bo pokazuje odpowiedzialność ludzi za zdrowie publiczne i wlasne
- 22 19
-
2021-05-01 15:12
(4)
Odpowiedzialność? W Polsce? Chyba nie jesteś aż tak naiwny. To tylko i wyłącznie strach o własne zdrowie. Ludziom wmawia się, że szczepionka ich, tj. poszczególne osoby, zabezpieczy przed zachorowaniem w przypadku kontaktu z chorym.
- 15 9
-
2021-05-01 15:24
(2)
Wg mnie jedno nie wyklucza drugiego. Szczepienie w obawie przed zachorowaniem to również przejaw odpowiedzialności. Szczrpionki to jedyne skuteczne co mamy obecnie w walce z pandemia. Porą otwierać szeroko gospodarkę i wracać do normalnego funkcjonowania beż tych wszystkich prac i nauk zdalnych.
- 14 12
-
2021-05-01 16:22
Szczepienie w obawie przed zachorowaniem to tylko i wyłącznie własny interes, a nie odpowiedzialność. Ryzyko -> strach -> zapobieganie. O odpowiedzialności można mówić wtedy, gdy ryzyko jest minimalne, odległe, a działanie jest na wszelki wypadek. Teraz szczepią się głównie ci, którzy są wystraszeni i wierzą, że szczepionka uczyni ich "nieśmiertelnymi", całkowicie odpornymi na wirusa.
- 14 10
-
2021-05-03 17:52
Ciekawe nie?
Same szczepionki wam proponują. Niestety nic o lekarstwach! Ciekawe dlaczego?
- 1 1
-
2021-05-03 14:50
a ziemia jest plaska....
- 1 0
-
2021-05-02 18:59
buahahaha - odpowiedzialność .? szczepionki w fazie testów a ci ochoczo na eksperyment (1)
to nie odpowiedzialność tylko wygoda - myślą że odsyskają jakieś podstepem zabrane prawa ,
brak honoru- 2 3
-
2021-05-03 14:51
sam jestes eksperyment
- 0 0
-
2021-05-03 17:50
Buhahaha
Ale mnie rozbawiłeś! Rzeczywiście każdego przeciętnego Kowalskiego obchodzi zdrowie publiczne. Takie ściemy to nie dla nas. Papka propagandowa widzę, że dobrze wbita do głowy. Jak wam rozkażą zabić w imię własnego zdrowia nie jeden się nie zawaha. Straszne co władza wyczynia i straszne że ludzie wierzą w każde jej słowo.
- 0 0
-
2021-05-01 16:01
Autor, bzdurzysz. Zamknij laptka i idź na spacer.
- 5 9
-
2021-05-04 11:10
Ja się ciesze że idą zostaną tylko normalni a resztę niedorozwojów niech szczepią i niech znikają z tego świata...
- 0 0
-
2021-05-01 14:06
Wpłynięcie pancernika Schleswig-Holstein, to też była dla wielu ludzi świetna wiadomość.
Historia pokaże lub pokarze.- 22 10
-
2021-05-04 11:09
Jak dobrze że tyle idzie się szczepić dzięki temu świat podniesie się chociaż trochę intelektualnie i mniej będzie tych baranów na świecie szczepcie ich jak najszybciej i niech opuszczą te planetę....
- 0 0
-
2021-05-01 13:52
(4)
haha zamiast odpoczywac to majowka w kolejce brawo wy
- 137 132
-
2021-05-01 14:38
Haha zamiast odpoczywac ty sledzisz czy ktos przypadkiem dobrze o rzadzie w necie nie pisze. Pozdro z kolejki.
- 20 10
-
2021-05-01 16:38
Piwka z biedronki 12+12 gratis już wyżłopane?
- 18 5
-
2021-05-01 17:51
(1)
a ty co, zamiast odpoczywać czytasz o szczepieniach na trojmiasto.pl?
- 13 3
-
2021-05-02 14:27
Stojac w kolejce po szczepionke
tylko pada za mocno
- 2 0
-
2021-05-01 13:53
Podziwiam odwagę (57)
Żeby dać sie ukłuć eksperymentalnym nieprzebadanym preparatem,to co mowią w tv to tylko wycinek prawdy,świadomość medyczna obywateli to tragikomedia
- 264 231
-
2021-05-01 14:04
Skad wiesz? Co wiesz? (3)
- 16 24
-
2021-05-01 14:08
(1)
Argument godny tych wszystkich celebrytek, z wyprasowanymi botoksem twarzami i warami jak karp od kwasów i innych praktyk pt jad z żab amazonskich, a krzyczących ze nie dadzą sobie wstrzyknąć trucizny. Komedia
- 47 12
-
2021-05-01 15:12
polać Tobie.
- 6 6
-
2021-05-02 19:00
w TV wiedzą ;) że to bezpieczne i skuteczne hahahahahahahahahah
- 4 4
-
2021-05-01 14:57
(13)
To nie jest odwaga, a bezmyślność. Szczepią się Ci, który nie przyjmują do wiadomości, że biorą udział w testowaniu eksperymentalnych preparatów. "Dla sportu" pytam entuzjastów szczepień o to, gdy tylko mam okazję.
- 32 43
-
2021-05-01 16:52
(6)
Zdajesz sobie, sprawę, że badania nad szczepionką mRNA trwały od lat?
- 15 22
-
2021-05-01 17:34
mRNA to tylko jedna z technologi "zakażania" komórek. To tak, jakbyś powiedział, że skoro tradycyjna metoda wytwarzania szczepionek poprzez przenoszenie wirusów na zwierzęta, by przestały wywoływać chorobę u ludzi, i szczepienie takim osłabionym wirusem, jest znana od pewnie stu lat, to w ogóle nie trzeba badać nowych szczepionek. Trzeba badać. Bada się oddziaływanie konkretnej szczepionki na organizm, a nie technologię wytwarzania szczepionek. Szczepionki przeciw covid zostały opracowane i wypuszczone na rynek w ciągu kilku miesięcy, a nie lat.
- 10 13
-
2021-05-01 20:25
nie nie zdaję sobie sprawy i czekam aż mi jakas k..rwa wreszcie powie jaki ja mam w tym interes żeby zostać darmowym królikiem doświadczalnym
- 22 8
-
2021-05-02 01:54
Testy szczepionek. (3)
Oczywiście, wiele lat. A wiesz co stało się ze zwierzętami na których testowano mRNA? Wszystkie z czasem dostały chorób autoimmunologocznych i pozdychały. Wykończył je ich własny system odpornościowy. Nieźle.
- 16 14
-
2021-05-02 06:10
Taak, widziałeś to na własne oczy, i napisałeś o tym kilka artykułów do najlepszych medycznych periodyków, prawda?
- 14 7
-
2021-05-02 18:55
Mądrą wypowiedz aż miło czytać
Niech się szczepią. Głupich nie sieją, nie orzą, a sami się rodzą.
- 4 4
-
2021-05-03 14:59
wszystkie?
:D
- 1 1
-
2021-05-01 19:53
(2)
Rety, zawsze musi być ktoś kto przetestuje produkt. Nie chcesz to się nie szczep. Zdrówka
- 10 5
-
2021-05-01 23:26
(1)
jest różnica między "ktoś" a wszyscy. I o dalej po pół roku nowy szczep i nowa dawka i tak ile lat? Aż ludzie padną czy koncerny powiedzą dość?
- 9 1
-
2021-05-02 11:39
Masz problem?
Nie szczepisz się więc wg Ciebie przeżyjesz. Ludzi będzie mniej, będzie lepiej. Więc o co Ci chodzi?
- 4 5
-
2021-05-02 07:25
Masz rację , nie daj się testować jest jeszcze trochę wolnych respiratorów
- 6 7
-
2021-05-03 14:55
eksperyment? (1)
a wiesz ze wiekszosc produktow leczniczych jest zwalniana do obrotu po 3 fazie badan klinicznych i wtedy przechodza do 4? I co teraz? odstawisz wszystkie leki? :D uwielbiam youtubowych "ekspertow" od wszystkiego XD
- 2 3
-
2021-05-05 05:45
Czyli?
Teraz jest lek w 4 fazie badań tak?
- 0 0
-
2021-05-01 15:00
cmentarz czeka nie szczep sie ! (2)
- 28 25
-
2021-05-01 15:20
Cmentarz (1)
Cmentarz czeka na wszystkich już od urodzenia. Dziś jesteś jutro cię nie ma. Covid po prostu niektórym tą drogę przyspiesza ale nie tylko Covid jest masę chorób upchnietych dziś na zaplecze.
- 20 7
-
2021-05-02 07:28
Oczywiście , lepiej wcześniej trafić na cmentarz , ilu się wtedy uniknie problemów .Mieszkanie , praca ,rodzina -same kłopoty ,to wszystko Cię ominie na cmentarzu nie musisz sie o nic martwić .
- 5 1
-
2021-05-01 15:02
Janse, bo biorąc np. tabletkę od bólu głowy lub gardła... (9)
...czy tam inny "super anty gripex" na pewno zawsze dokładnie analizujesz skład i w dodatku jeszcze dokładnie wyszukujesz w bibliotece medycznej wszystkie informacje o każdym składniku...
- 38 16
-
2021-05-02 02:01
TAK (8)
Tak. Zawsze. Bardzo dokładnie analizuje szczególnie leki a także każdy produkt który wkladam do koszyka w sklepie. Może właśnie dzięki temu jestem zdrowym silnym na nic nie chorującym 50 latkiem. Nie wiem nawet co to grypa czy katar. To dlaczego zmusza się mnie do szczepień. Nie będę się szczepić. Ale oczywiście jako obywatel z bardzo dobrą odpornością, będę pokrzywdzony bo nie dostanę faszystoskiej zielonej karty i nie wejdę np. do kina. Takiego świata chcecie....?
- 18 15
-
2021-05-02 07:34
(3)
Tak będzie bo nie jesteś sam na świecie a życie wśród ludzi wymaga solidarności a nie tylko ja . Czekałem jeszcze że napiszesz że nigdy na nic nie zachorujesz i że zdrowy umrzesz obchodząc 145 urodziny. Napisałeś ze masz 50 lat a piszesz jak 6 letnie dziecko które niewiele wie o życiu..
- 12 11
-
2021-05-02 09:33
To niech ci inny w ramach solidarności zaczną dbać o siebie, a nie oczekują, że inni będą narażać swoje zdrowie i wstrzykiwać sobie eksperymentalne preparaty o niewiadomym działaniu ubocznym.
- 9 4
-
2021-05-02 15:12
tia
dla towarzystwa to sie Cygan dal powiesic
- 1 2
-
2021-05-04 11:27
Oczywiście
Że życie wymaga solidarności z innymi, pomagania innym, współpracy, pomocy, empatii, miłości, dobroci, serca i tak właśnie żyję na codzień. Pomogłem i pomagam niezliczonej ilości osób przez całe życie. Pomoc to moje drugie imię. Jestem także zdrowy i nie zarażam, ale solidarnie z innymi nie przyjmę dawki eksperymentalnej substancji bo tak uważa część lekarzy. Druga część ostrzega.
- 1 0
-
2021-05-02 11:36
Ale
kto Cię zmusza?
- 2 5
-
2021-05-02 19:10
(2)
Zdrowy i silny bo na katar nie chorowałeś i czytasz etykiety? Bliska mi osoba nie zaszczepiła się, jest starsza od ciebie, jest sportowcem, zdrowo się odżywia, zapewne mógłbyś jej buty czyścić. Miesiąc w szpitalu, przeszła sepsę, covida, teraz siedzi w domu, ale czasami, bo większość czasu leży, oczywiście pod tlenem, bo samodzielnie nie oddycha. Żyje pewnie tylko dlatego że dobrze się prowadziła. Nie bądź taki kozak bo nigdy nie wiesz, jak to przejdziesz
- 6 6
-
2021-05-04 11:17
Fakty i akty (polecam film) (1)
Standardowo większość 50 latków ma masę chorób współistniejących, jak nadciśnienie, cukrzyca, kanapowy styl życia i dodatkowo pali papierosy. Nikt nie wie jak przejdzie covid to fakt ale propaganda tv mowi że każdy skończy źle i pod respiratorem. Pamiętajmy jednak że 85 % nieszczepionych ludzi nawet nie odczuje koronawirusa a z dodatkowych 15% większość będzie miała katar lub grypę. Statystycznie bardzo rzadko przechodzi się to ciężko. Widzę po znajomych i czytam naukowe publikacje. Szukam prawdy.
- 1 0
-
2021-05-04 15:11
Szukaj
Szukaj, szukaj bo jak na razie idzie Ci bardzo średnio.
A jakie to badania przytoczyłeś w ramach prawdy o 50 latkach? Co znaczy standardowo większość? To jakaś inna większość niż niestandardowo?
Czytanie tych prawd objawionych od tych "co przejrzeli na oczy" lub nawołujących do ich otworzenia jest już nie do wytrzymania :(- 0 1
-
2021-05-01 15:11
masz fałszywe wiadomości, szczepionka jest przebadana. (7)
może nie jak wszystkie do tej pory ze względu na tempo wdrożenia, ale prace nad nimi toczyły się w trybie zmasowanym i czerpano przy tym że stuletniego doświadczenia. W najgorszym scenariuszu szczepionka przeciw covid może co najwyżej nie być tak skuteczna jak by się chciało. Następne zapewne będą skuteczniejsze. Zdejmij foliówkę lepiej.
- 27 35
-
2021-05-01 15:20
(2)
Zostały tak wspaniale przetestowane, że nie zasłużyły na dopuszczenie pełne, a tylko warunkowe, na rok. Coś się ta twoja teoria nie trzyma kupy.
- 28 19
-
2021-05-01 16:04
Za rok się zaszczepimy przeciw covid. (1)
I będzie ok.
- 2 10
-
2021-05-01 20:26
ileś milionów w skali świata zdechnie ale co tam
- 6 9
-
2021-05-01 16:07
Bredzisz czlowieku, że aż oczy bolą od czytania tych bredni :) (3)
Szczepionka jest przebadana mówisz? :D zatem powiedz jakie są długofalowe skutki uboczne tych szczepionek? Jakie są interakcje szczepionek z innymi lekami? Jaki wpływ mają szczepionki na płodność? Jaki wpływ szczepionki mają na płód w łonie ciężarnej kobiety? Nie wiesz tego, bo sam producent nie wie. Będzie wiedział w 2023 roku, gdy zakończy się ostatni etap testowania tych produktów - o czym można przeczytaj na stronie choćby Pfizera...
- 34 14
-
2021-05-01 23:28
ale przecież w TV mówili...a nie wróć!
- 9 0
-
2021-05-02 11:40
Ciężarnych (1)
się nie szczepi, tylko w wyjątkowych wypadkach, więc nie bredź przynajmniej o tym
- 0 7
-
2021-05-02 19:50
Bzdura. Są szczepione normalnie
A dzieci po urodzeniu mają przeciwciała.
- 2 0
-
2021-05-01 15:43
Świadomy się znalazł. Brawo za taką świadomość.
- 5 2
-
2021-05-01 16:26
(9)
no, a zwłaszcza lekarzy i innych medyków którzy w znakomitej większości są zaszczepieni. twoja "świadomość medyczna" jest niewątpliwie wyższa niż ich. kim jesteś? operatorem wózków widłowych?
- 18 15
-
2021-05-01 16:34
To nie operator wózka, to przegrany antyszczep.
- 11 15
-
2021-05-01 16:36
46% Lekarzy się zaszczepiło i 40% lekarzy dentystów :D (6)
To jest ta większość wg Ciebie? Dane dostępne są na stronie Naczelnej Izby Lekarskiej.
- 19 11
-
2021-05-01 17:13
Nie miej do niego pretensji. Tak mu powiedzieli w telewizji. Za młody jest by wiedzieć, co to jest propaganda i że "telewizja kłamie".
- 13 3
-
2021-05-02 08:56
46% Lekarzy się zaszczepiło i 40% lekarzy dentystów :D (4)
A może podrzucisz link, bo chętnie poczytam.
- 3 1
-
2021-05-02 09:38
(2)
W ogóle próbowałeś znaleźć? Wpisz w google "naczelna izba lekarska 46% zaszczepionych". Pierwszy link prowadzi do strony Naczelnej Izby Lekarskiej.
nil org pl aktualnosci 5359-szczepienia-lekarzy-i-lekarzy-dentystow-p-covid-19-w-liczbach- 3 1
-
2021-05-02 16:09
Odp. Wpisz w google "naczelna izba lekarska 46% zaszczepionych". (1)
Znalazłem, wkleiłem, przeczytałem i teraz mam wątpliwość czy ty to przeczytałeś, bo że nie zrozumiałeś to mam pewność.
Ja za to mam już wiedzę z kim piszę ;)- 1 2
-
2021-05-02 16:50
To może napisz, jak to rozumiesz. Trudno, abym zgadywał, co sobie wymyśliłeś, i dyskutował ze swoimi domysłami.
- 0 1
-
2021-05-03 16:37
Wpisz: '' 90% lekarzy nie chce szczepić się na covid-19 '' w wyszukiwarkę duckduckgo, swisscows lub yandex. Przez google tego nie znajdziesz, bo całe big-tech jest w rękach globalistów, którzy zaplanowali pandemię. Na google cenzura jak za Stalina...
- 3 1
-
2021-05-01 23:30
teraz mało który lekarz jest nawet kompetentny w swojej dziedzinie, a co dopiero w innych. Ciekawe skąd lekarze wiedzą o szczepionkach mRNA skoro nigdy nie było stosowane na ludziach.
- 8 1
-
2021-05-01 20:05
u nas szczepienia idą powoli na świecie już jest 600 milionów zaszczepionych - normalnie do rejestracji wystarczy 60 tysięcy (1)
jak coś jest nie tak ze szczepionkami to mieszkańcy Izraela dowiedzą się pierwsi :P
- 8 3
-
2021-05-02 02:05
Właśnie już się dowiadują i mają co niektórzy problem...
- 2 5
-
2021-05-02 10:46
Tragikomedia to tyle
Kciuków w górę... Ciemnogród. Zdolnosci analityczne zerowe. Ale zauwazylem, ze im ktoś madrzejszy to sie szczepi.
- 2 5
-
2021-05-02 15:34
nie bądż taki delikatny !
- 0 0
-
2021-05-02 18:47
Wraca PZPR
W czasach PZPR, aby otrzymać paszport podpisywali lojalkę, teraz za paszport szczepionkowy dają sobie wszczepić GMO.
- 3 2
-
2021-05-02 23:55
Wyłącz youtube
Włącz myslenie
- 1 3
-
2021-05-04 06:05
Znalazł się ekspert na poziomie dr.Google
- 0 0
-
2021-05-01 13:57
Fajnie, że ludzie sie szczepią ...tylko po co stać w kolejce ??? (12)
Szczepionek jest tyle, że można dostać szczepionkę praktycznie z dnia na dzień bez czekania w długich kolejkach ...
- 164 47
-
2021-05-01 14:20
Dokładnie
Przed chwilą znalazłem wolny termin na dziś wieczór
- 14 5
-
2021-05-01 14:29
Po co ryzykować?
Może się coś okazać, że np. są zbyt niebezpieczne i zostaną wstrzymane szczepienia, a tak siup i pozamiatane.
- 5 21
-
2021-05-01 15:07
Chodzi o PR. To jest zagrywka socjologiczna żeby wywrzec u ludzi wrażenie ze skoro szczepią się nawet 1 maja to znaczy ze jest bardzo duży popyt a sprawa jest poważna.
Klasyczna zagrywka z psychologii społecznej stąd najbardziej ruchliwe miejsce w Gdyni szczegolnie w świeto czyli droga na plaze miejską i bulwar. Ma być widac. Taki jest cel tego przedstawienia.- 26 15
-
2021-05-01 15:38
fajnie to miejsce wygląda bez samochodów (1)
- 4 7
-
2021-05-01 15:57
ja widzę tam kilka aut, pozostaje pytanie dlaczego tam są
- 3 3
-
2021-05-01 15:49
To Johnson (2)
To szczepionka jednodwakowa. Od dziś odporność do dwóch tygodni a "paszport" już dziś.
- 9 3
-
2021-05-01 18:15
Co to za słowo "jednowakowa"? Może chodzi o jednodawkową?
- 2 7
-
2021-05-02 07:31
tylko co po 'paszporcie' jak na lotnisku nadal wymagają testu nie szczepionki
- 3 2
-
2021-05-01 15:51
to jest szczepionka jednodawkowa Johnson &Johnson niedostępna w systemie (1)
- 2 7
-
2021-05-01 15:58
oczywiście, że dostępna
- 11 1
-
2021-05-01 15:59
Może ktoś ma ochotę na jednodawkową
Chcesz ludzi na siłę uszczęśliwiać? Zajmij się sobą.
- 2 4
-
2021-05-03 13:40
fajnie?
a slyszales co ten temat powiedzial byly wiceprezes firmy Pfizer ?
- 1 0
-
2021-05-01 13:59
tzw. antyszczepki chcieli się sprytnie wcześniej zaszczepić poprzez zniechęcanie innych (24)
ale na szczęście nie udało się, widać wielkie zainteresowanie :)
- 80 134
-
2021-05-01 14:09
Baju baju naganiaczu zobaczymy nopy po 4 latach (4)
- 36 22
-
2021-05-01 14:19
ej no.....przekaz jest, że po 2 latach, nie pisz że 4 bo nie dostaniesz ani kopiejki za taki wpis
Putin
- 24 14
-
2021-05-01 14:55
Co tam słychać w piwnicy? Ściany uszczelnione przed śmiercionośnym 5G? (1)
- 17 22
-
2021-05-01 14:59
Co tam słychać w internetach? Jakieś nowe rewelacje z nonstop?
- 6 12
-
2021-05-02 09:28
Myślę
że szybciej, ale biorąc pod uwagę stan umysłowy społeczeństwa nie będzie ono wiązać NOPów z tym że rok czy półtora temu przyjęło się jakiś tam preparat.
- 5 0
-
2021-05-01 15:55
(18)
W Gdyni jest 245 tys. mieszkańców. Tam stoi może 500 . Faktycznie kosmiczne zainteresowanie
- 26 6
-
2021-05-01 16:36
(17)
To szczepienie jest dla roczników od bodaj '83 i poniżej. Starsi - ci co chcieli - już się zaszczepili, a ci uprawnieni i trochę młodsi już po pierwszej dawce i w oczekiwaniu na drugą. Stoją więc głównie 30parolatkowie i 40-latkowie, którzy chcą jednodawkową i szybką szczepionkę, m.in. żeby móc bez testów wyjechać na wakacje. Uwierz, jest sukces frekwencyjny.
- 12 13
-
2021-05-01 17:22
Ehe (16)
Wg GUS w Gdyni jest 140 958 mieszkańców w wieku produkcyjnym. Czysto teoretycznie jest to 3064 osób z danego rocznika między 18 a 64 rokiem życia. Biorąc pod uwagę roczniki '80 i '70 daje nam 61286 osób. W kolejce stoi 500 co daje nam 0.82%. Sukces co nie miara
- 13 6
-
2021-05-01 17:31
(15)
Reszta wyszczepia się w normalnych punktach szczepień. Tutaj przyszli pewnie ci którym się spieszy, wyjazd na wakacje, do pracy na zachodzie. I tak oto psychologia wygrywa, dla chęci wyjazdu na urlop wstrzyknę sobie cokolwiek, i w ten sposób pokazujecie że można z wami zrobić wszystko. Wystarczy strach, bo żadne statystyki nie wskazują na to, że mamy do czynienia ze śmiertelnym wirusem. Mimo wszystko milej majówki.
- 13 9
-
2021-05-01 19:04
jeżeli to jest jedyna motywacja (11)
to gratuluję serdecznie. Wziąć udział w eksperymencie medycznym, żeby do "huragandy" pojechać. szok
- 20 3
-
2021-05-01 19:13
(10)
nie dla wszystkich szczepionka jest eksperymentem medycznym. nie rozumiem dlaczego tak trudno wam to pojąć? to że nie chcecie się szczepić to wasza sprawa, ale są ludzie którzy ufają bardziej epidemiologom, profesorom medycyny i na własne oczy widzą choćby po izraelu czy uk efekty szczepień, niż stronom na fb i akwizytorkom czy celebrytkom.
- 7 20
-
2021-05-01 21:34
Nie ma znaczenia, że ktoś uważa, że nie bierze udziału w eksperymencie. To tak, jakby zamykać oczy i mówić, że czegoś tam nie ma, bo przy zamkniętych oczach się tego nie widzi.
- 8 2
-
2021-05-01 22:12
Ale ta szczepionka jest eksperymentem medycznym (8)
I zaciemnianie rzeczywistości nic tu nie da. Jak można ufać epodemiologom i profesorom medycyny skoro nawet oni nie mają zielonego pojęcia jakie ta szczepionka przyniesie długofalowe skutki w przyszłości? Bo skąd niby mają wiedzieć? W Izraelu już mówią że szczepionka działa max 3 miesiące. Ale kto by ich słuchał. Hajs ma się zgadzać
- 15 4
-
2021-05-01 22:31
(3)
Bzdura. Na tyle zasługuje ten komentarz, nawet nie chce mi się przytaczać danych przeczących tym bzdurom wyciągniętym z wiadomych portali
- 0 8
-
2021-05-01 22:41
(2)
Merytoryka bardzo rozbudowana. Jak na covidiana przystało
- 7 1
-
2021-05-01 22:46
(1)
Szkoda na was czasu po prostu. I merytoryka nie ma nic do rzeczy bo na fakty jesteście teflonowi. Stek bredni które wypisujecie tu dzień po dniu mówi sam za siebie. Ciekawe że o amantadynie nagle tak tu ucichło
- 1 4
-
2021-05-01 23:48
I nadal nic merytorycznego. Nie masz takiego autorytetu, by uznawać Twoją opinię za niepodważalną. Niechęć przytaczania danych i ich źródeł w Twoim przypadku oznacza tylko i wyłącznie ich nieistnienie.
Co do amantadyny, to bardzo dobrze, że wreszcie zaczęto sprawdzać doniesienia o niej. Nawet, jeśli okazują się wątpliwe. Tak się to robi naukowo, tj. bada się i sprawdza, a nie ignoruje, blokuje lub ośmiesza.- 4 2
-
2021-05-01 23:27
Sprecyzuj która szczepionka jest eksperymentem (3)
Są 4 szczepionki, wszystkie zatwierdzone w UE, przeszły niezbędne badania, do każdej są ulotki. Inteligentny człowiek zapozna się z wszystkimi, porówna ich skuteczność, oszacuje jakie pozytywne i negatywne skutki się z nimi wiążą, oszacuje ryzygo zgonu z tytułu Covid 19 oraz powikłań jakie pozostawia ta choroba. Dzięki temu świadomie może podjąć decyzję o szczepieniu bądź nie. Nic Ci do tego, wolna wola. Nie chcesz, nie szczep się ale w takim wypadku nie narzekaj, że musisz nosić maseczkę, że masz coś pozamykane. Świadomie podejmując decyzję powinieneś liczyć się z konsekwencjami. Ja podejmując decyzję o szczepieniu podjęłam ją licząc się z ryzykiem. Nie ma 100% ochrony, ale mogę zmniejszyć ryzyko zgonu, powikłań, choroby wśród bliskich. Ty zrób jak uważasz.
- 7 10
-
2021-05-02 00:07
Szczepionki (1)
Dopuszczone są warunkowo, a ich trzecia faza testów ma zakończyć się w 2022r. Testów na Was. Jak więc bardziej można zdefiniować pojęcie "eksperyment medyczny"? Inteligentny człowiek zastanowi się i oszacuje ryzyko. Tu się zgodzę, ale ilu jest takich, którzy przeczytali ulotkę, a ilu takich, którzy poszli "bo w telewizji mówili" ? Strach się bać. Nie, nie chce się szczepić i żadnej maseczki też nosić nie muszę. Sądy już wiele razy to udowodniły. Ryzyko zgonu na covid jest niewspółmiernie niskie do ewentualnych nieznanych jeszcze powikłań długofalowych po szczepionkach
- 10 1
-
2021-05-02 00:32
W 2023, w zależności od szczepionki na początku lub pod koniec - maksymalnie 3 lata od pierwszego warunkowego dopuszczenia.
- 5 0
-
2021-05-02 07:43
Jesteś naiwna
Ale masz, rację. To Twoja sprawa.
- 1 1
-
2021-05-01 21:59
Przeciez wyjechac na wakacje mozna
bez szczepienia. Czyzby ludzie nie ogarniali rzeczywistosci?
- 10 0
-
2021-05-02 08:18
"żadne statystyki nie wskazują na to, że mamy do czynienia ze śmiertelnym wirusem." (1)
Współczuje Ci odporności na wiedzę szczerze! Ty pewnie twierdzisz tak jak ta znana pisarka że w szpitalach leżą statyści i w kostnicy też zapewne.
- 1 2
-
2021-05-02 09:41
Wirusem o wysokiej śmiertelności to była np. hiszpanka. Przy niej covid to nawet nie jest katar.
- 3 0
-
2021-05-01 14:00
(4)
Dajcie ludziom spokój chociaż w ten dzień. Skoro maltretujecie ludzi szczepieniami nawet podczas majówki to znaczy że jest presja i nie chodzi tu o chorobę. Proste
- 105 74
-
2021-05-01 14:29
(2)
Dokładnie! Przecież nie zwiększyli dostaw ponad to co było zakontraktowane na początku. A z pierwszych informacji wynikało, że ogólnodostępna szczepionka to będzie dopiero pod koniec roku. A skoro jest już teraz, to znaczy że nie ma chetnych.
- 15 5
-
2021-05-01 23:30
Ostatnio były dostawy (1)
Jak ktoś się nie interesuje to nie wie
- 1 2
-
2021-05-01 23:49
Ostatnio to były informacje o ograniczaniu dostaw wszystkich szczepionek w najbliższym czasie.
- 0 0
-
2021-05-01 14:42
"maltretujecie ludzi"?
Szczepi sie kto chce. Tylko niektorzy jecza w opiniach, ze ludzie poszli sie zaszczepic
- 7 13
-
2021-05-01 14:02
Albo antykowodowcy
Albo tłumy stojace godzinami po szczepionke.
- 23 14
-
2021-05-01 14:10
1,5 roku trabia o szczepionkach (4)
Czemu przez te miesiące nikt nic nie mówi jak leczyć tego wirusa
- 114 25
-
2021-05-01 14:14
Mówią, ale nie w TV. Mówią nawet jedni z największych epidemiologów światowych, jakoś dziwnie zbanowanych z powodu tej konkretnej epidemii.
- 20 6
-
2021-05-01 15:16
Reklamuje się to co przynosi największy dochód
Na opantentowanych produktach można zarobić o wiele więcej niż na witaminach.
- 17 5
-
2021-05-01 17:58
Dobry biznes
Tylko szczepionka może zagwarantować bilionowe zyski i wprowadzą nowe paszporty QR do represji społeczeństw.
- 17 3
-
2021-05-02 08:22
Leczenie polega na pozostawieniu chorego jak najdłużej przy życiu
i albo organizm zwalczy wirusa :) albo nie :(
- 4 0
-
2021-05-01 14:10
(4)
Zamiast powiedziec ludziom:
Idz na spacer z dziecmi
Odetchnij
Odpocznij psychicznie i fizycznie
Oderwij sie
Zrelaksuj sie
Wyłącz telewizor
To piorą im nadal mózgi szczepieniami.
To jest polski rząd czy jakaś wroga okupacja?
Spojrzcie prawdzie w oczy. Polacy sie nie beda szczepic tak jak kartele farmaceutyczne i rządy by tego chciały. Zadna propaganda i socjotechnika tu nic nie da.- 135 64
-
2021-05-01 14:44
Ale ty masz ten mozg wyprany. Tyle wpisow
- 6 17
-
2021-05-01 14:51
(1)
Po co dbać o zdrowie. Po co ograniczać cukier a zwiększać aktywność fizyczną. Lepiej przyjąć bezwysiłkowo szczepa i już jest się "bezpiecznym" xD.
- 18 9
-
2021-05-01 14:56
Szczep na cukier? Kto to pisal
- 4 11
-
2021-05-01 17:01
Sam masz mózg wyprany. Rzeczywistość przeczy twoim dyrdymałom
- 1 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.