Manifestacja przed budynkiem Muzeum II Wojny Światowej
2821 wyświetleń 3 listopada 2017 (816 opinii)Prezydent Gdańska, posłanki oraz miejscy radni PO protestowali przed siedzibą Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku przeciwko zastąpienia flagi UE i proporców z herbem Gdańska przez flagi państwowe.
Więcej na ten temat
Opinie (816) ponad 50 zablokowanych
-
2017-11-05 15:39
Czesiek (1)
Budyń do pierdla! Nigdy nie pracował zawsze siedział w radzie miasta i pradziadek dał mu spadek. Jajcaż no nie? !
- 6 2
-
2017-11-05 23:55
@Czesiek
A co to jest praca wg Ciebie.
Kilka lat jako prorektor na UG, to praca?
Z twojej wypowiedzi wynika że praca to jest 8 godzin na łopacie albo miotle(też potrzebna robota) ale zarobku z tego niema.
"Przewodnia siła narodu" to była 28 lat temu, ale ty wtedy staremu na jajkach skakałeś.
Zanim palniesz kolejną głupotę,sprawdź dwa razy.- 0 1
-
2017-11-05 10:19
TVPis kłamie ! (3)
- 4 13
-
2017-11-05 10:27
TVN sobie włącz. Tam to dopiero kłamliwą propagandę uprawiają. Włącz myślenie. To nie boli. Pozdrawiam (1)
- 3 3
-
2017-11-05 23:36
@ElPablo
Jak Ty włączysz myślenie,to przypuszczam że zaboli.
Jak powiedział jeden z PiSuarowskich guru;
ciemny lud kupi wszystko!
Prorok jaki czy co?- 0 0
-
2017-11-05 12:51
TVNPO kłamie !
- 2 3
-
2017-11-03 13:24
(17)
Gdańszczanie to mądrzy ludzie. Nie kupują ten prymitywnej propagandy kupczenia symbolami i szczucia w wykonaniu partii Kaczyńskiego i Kurskiego. PiS niech szuka poparcia na Podkarpaciu.
- 210 420
-
2017-11-03 15:56
(1)
czy ci, którzy minusują, uważają że Gdańszczanie nie są mądrzy? Że kupią "tanią propagandę"? Trzeba się zastanowić nawet negując czyjeś twierdzenie. Ale to świadczy tylko o minusujących. :)
- 7 6
-
2017-11-05 21:16
Nie, gdańszczanie są na tyle mądrzy, że nie dadzą sobie wcisnąć kitu ż a d n e j ze stron
prymitywna propaganda akurat uderza z obu stron i mało kto się nabiera na czystość intencji którejkolwiek ze stron. widać więc, że minusujący są nieco bardziej rezolutni i troszkę bardziej przemyśleli swój stosunek do wypowiedzi :)
- 1 0
-
2017-11-05 12:30
PATRIOCI Z PIS HAHAHAHA
Za kasę sprzedadzą polski paszport smieszni nieudacznicy którzy poza szczuciem tak jak kaczyński i pawłowicz nic nie mają do zaproponowania polakom bo sami są nieudacznikami życiowymi
- 3 2
-
2017-11-03 13:28
ale na Podkarpaciu były wybory dodatkowe do samorządu. (6)
I PiS d przegrał z kretesem. :)
Ja nie wiem gdzie on ma jakieś poparcie, chyba w Toruniu.- 25 30
-
2017-11-03 13:31
(5)
Na wsi i u ludzi z podstawowym wykształceniem.
- 26 26
-
2017-11-03 16:55
cała twoja rodzina razem z tobą nigdy nie osiągniecie tego co pojedyncze osoby z tysięcy mądrych ludzi popierających PiS (3)
- 14 13
-
2017-11-03 20:18
Których? (2)
Konkretnie, nazwiska..
- 8 6
-
2017-11-04 12:22
(1)
ty płatny psie, do budy kundlu i stul pysk za niemieckie euro
- 3 5
-
2017-11-04 22:45
A ty idź już na wódkę, ruble zarobione, dzień skończony, czas chlać
- 2 1
-
2017-11-03 14:06
Niestety tez, ale nie tylko
Jest wiele osob - prostych, nawet jesli wyksztalconych - ktorym imponuje sila i buta.
- 10 21
-
2017-11-03 19:03
Gdańszczanie to mądrzy ludzie. (3)
Nie dadzą się zwieść mydleniem oczu przez Adamowicza.
- 18 9
-
2017-11-04 12:13
(2)
PIS to totalna propaganda i ludzie bez mózgów nie potrafiący myśleć samodzielnie. Partia im narzuca myśl,post komunista holota.
- 2 7
-
2017-11-04 12:24
(1)
odezwał sie folksdojcz samomyslący, buahahahhahahah
- 4 1
-
2017-11-04 14:10
O tym właśnie mówię. Przykład idealny,dawaj dalej. Co kochany prezesik mówi ?
- 1 4
-
2017-11-03 13:26
Adamowicz czuje koniec (2)
Demokracja zagrożona hehehe. PO to ma tyle wspolnego z Polską co kał z witaminami
- 65 32
-
2017-11-03 13:29
(1)
Nie musisz wszystkich informować o swoich fetyszach.
- 24 28
-
2017-11-03 13:43
Jak tam asesorzy PiS?
Legitymacje dostali?
- 14 19
-
2017-11-03 13:21
Gdańsk się obroni. (63)
O tak, trzeba walczyć ze wszystkim co PiS dzielcze.
- 341 550
-
2017-11-03 14:37
PO jest partią która Gdańsk traktuje bardzo olewczo (1)
Nie zapobiegli budowie spalarni odpadów niebezpiecznych - Port Service niemieckiej grupy Blum.
Tusk i jego ekipa nie dość, że specustawą zamknęli przemysł stoczniowy w PL (zostawili małe stocznie a zamknęli te, które zarabiały grube mln dla gospodarki), to jeszcze nie potrafili w Komisji Europejskiej załatwić, aby Stocznia Gdańska - ostatnia Polska duża stocznia - mogła wykorzystywać wszystkie swoje 10 pochylni.
W MIIWŚ mocno ograniczono polski punkt widzenia tej wojny, co może szokować, skoro tak nie wiele się na świecie mówi o PL w kontekście II WŚ, a przecież PL została przez tą wojnę najmocniej doświadczona. To tu Niemcy zbudowali obozy koncentracyjne, to stąd Sowieci wywozili ludzi na Syberię. Trzeba o tym przypominać tak długo jak PL istnieje aby to się nie powtórzyło.
Co do miasta to flagi przed Muzeum są bardzo symboliczne - wisiały dwie falgi muzeum, jedna flaga UE i ANI JEDNEJ FLAGI MIASTA! Dlaczego - czerwona flaga z koroną i dwoma krzyżami - co takiego wstydliwego że zbrakło miejsca na tę flagę...- 38 28
-
2017-11-05 20:23
SG
Stocznia Gdańska nigdy nie zarabiała, a zasysała pieniądze, nasze pieniądze.
W ostatnich dniach swojej agonii,robiła tylko kadłuby,które były wyposażane na zachodzie.
Zawsze miała problem z dotrzymaniem terminów dostawy, co skutkowało naliczaniem kar umownych.
Ot cała prawda o Stoczni Gdańskiej.
Pracowałem w tym kołchozie w okresie studiów na K5 a był to najnowocześniejszy wydział w tamtym czasie.
Jaka była organizacja pracy to podam tylko jeden anegdotyczny przykład;
Gdybym mógł pozbierać walające się elektrody to od roku 1981 nie musiałbym pracować ja i moje dzieci.- 2 0
-
2017-11-03 13:26
Czyli w ramach niechęci do PiS-u zwalczamy flagi Polski? (31)
- 121 44
-
2017-11-03 18:16
to ta co na rowerze nie moze jechac jak jest Procesja? (4)
- 21 9
-
2017-11-03 18:44
No, trudno się przebić przez zabobon. (3)
Zabobon mógłby się chyba trochę przesunąć? Wszak nie należy do istoty zabobonu, żeby stał na ścieżce rowerowej?
- 9 13
-
2017-11-03 20:47
przez zabobon to ty zostales POczety (2)
dlatego do ojca nie jesters POdobny
- 14 8
-
2017-11-05 00:34
Oto błyskotiwość g... kręcącego się w kiblu przed spłynięciem do utylizacji. (1)
- 1 1
-
2017-11-05 09:57
zabolalo?
- 0 4
-
2017-11-03 13:35
Nie, (23)
walczymy o powieszenie flagi Gdańska.
- 62 86
-
2017-11-03 13:39
jest tylko jeden probelm (20)
flagi Gdańska tam nigdy nie było, również przez 1 sierpnia. Chyba, że ktoś mysli flagę czy herb Gdańska z logo urzędu miejskiego...
- 99 28
-
2017-11-03 13:43
A komu przeszkadzała w Gdańsku flaga z herbem Gdańska i logo UM ? (18)
- 41 54
-
2017-11-03 13:49
Bokserowi na posyłki (2)
- 17 12
-
2017-11-04 20:29
Mnmnn (1)
Pajacu,bokser to rasa psa.Pięściarz jak coś.
- 4 6
-
2017-11-05 00:28
.Pięściarz
Tak prawidłowo ,tak mu pięściami tłukli po łbie ,że nastąpiło całkowite odmóżdżenie a w puste miejsce wmontowali mu odtwarzacz z nagranymi poleceniami z Nowogrodzkiej.
- 3 0
-
2017-11-03 13:57
Mi przeszkadza. (8)
Muzeum ma swojego właściciela i niech on wiesza takie flagi jakie chce i wara działaczom partyjnym od decydowania gdzie co ma wisieć.
Działacze partyjni niech wyjaśnią sprawę majątku pana Adamowicza. Bo w to nawet sąd 1 instancji nie uwierzył.- 85 37
-
2017-11-04 18:02
Zajmij się lepiej majątkiem prezesa zamiast modlić się do niego.
- 5 6
-
2017-11-03 14:03
wspolwlascicielem (6)
muzeum jest miasto Gdansk!.Nie jest to instytucja polityczna a tak ja widza pisowcy ktorzy dokonali okupacji ,mam nadzieje ze czasowej,tego obiekti
- 32 59
-
2017-11-03 14:23
a kto jest właścicielem miasta Gdańska, misiu? (3)
I owszem, władze Gdańska są tak apolityczne, że spotkać je można na każdej apolitycznej manifie KOD-u czy innych UB-ywateli.
- 58 18
-
2017-11-03 16:11
na szczęście na (1)
tych manifestacjach nie spotka sie tak wiernych synów dobrej zmiany jak Piotrowicz czy Kryże...
- 16 25
-
2017-11-04 09:08
i towarzysz Bartoszewski
- 4 6
-
2017-11-03 18:23
Gdańszczanie!-prosiaczku
- 8 1
-
2017-11-03 14:21
Miasto nie jest współwłaścicielem baranie!
To jest w całości instytucja państwowa. Miasto tylko dało grunt pod budowę ale miało w tym swój interes. Wszyscy wiedzą jaki.
- 41 19
-
2017-11-03 14:19
Mniejszościowym
Jeżeli nawet to mniejszościowym.
Pełnię władzy w tej sprawie ma min. Kultury RP i jego nominaci decydują. Gdańsk może sobie przemalować tramwaje bo ich jest właścicielem.- 41 17
-
2017-11-03 13:58
mi przeszkadzała (4)
a jestem gdańszczaninem w 5 pokoleniu
- 35 4
-
2017-11-03 14:03
wow, serio - az 5 pokolen. (1)
Na tle 1000 letniej historii miasta wygląda to niezwykle...
Z ciekawości - czym w te 5 pokoleń Pana rodzina się zasłużyła dla Gdańska?- 13 39
-
2017-11-03 18:39
Przestań się tak onanizować tysiącletnią historią.
Dzisiejszy Gdańsk najlepiej z niej przechował pretensjonalną drobnomieszczańską duchowość. Najlepszym przykładem zresztą naczelny kamienicznik.
- 13 6
-
2017-11-03 14:39
Mnie też
Wolę flagę miasta, a nie urzędu.
- 27 0
-
2017-11-03 14:04
na pewno 5 ???
jeśli byłaby to prawda to byś chciał aby wisiała, a tak wychodzi na to , że jestes tylko pisowskim trollem...
- 14 32
-
2017-11-03 18:36
Pewnie tym, którym przeszkadza Adamowicz jako symbol obalania komunizmu.
Jak w tym muzealnym filmie. Kto sądzi, że takie rzeczy są przypadkiem nie rozumie bagnistych układów na których stoi Gdańsk.
- 22 4
-
2017-11-03 18:14
tePOta
- 19 9
-
2017-11-03 18:14
przeciez jej tam wczesniej nie bylo
to o co ten kwik p.o Maski?
- 18 5
-
2017-11-03 14:30
tej ktorej nigdy nie było?
- 15 1
-
2017-11-03 18:12
polskosc to nienorma
- 14 3
-
2017-11-03 18:12
p.o.Maska i wszyst k.o. jasne
- 22 5
-
2017-11-04 22:54
(1)
Niestety, za dużo nam wsi zjechało do Gdańska i zanim się to ucywilizuje klaszczą pis-owi.
- 4 2
-
2017-11-05 08:11
Z polskimi chłopami zadzierasz
ci*lu niemyty ?
- 0 3
-
2017-11-03 14:17
Jasne. Wybierzcie sobie po raz szósty Adamowicza. (10)
Niech Was dalej robi w trąbę. Niech Wam pluje na głowy a Wy będziecie mówić, że deszcz pada. Jesteście tyle warci co ten Wasz Budyń. Miał rację Latkowski mówiąc, że Gdańsk to mała Sycylia.
- 65 21
-
2017-11-03 14:35
Latkowski to ten co odsiadywał wyrok w więźniu ? (8)
- 20 19
-
2017-11-03 15:00
Adamowicz to ten który będzie odsiadywał? (7)
- 42 13
-
2017-11-03 16:35
Od dwóch lat z górką słyszę, że będzie siedział i nic. (5)
Sądy Ziobry, policja Błaszczaka, a Adamowicz dalej wolny.
- 17 12
-
2017-11-03 18:19
Poczekaj, poczekaj. Co się odwlecze to nie uciecze. (4)
- 15 11
-
2017-11-05 00:37
Poczekaj, poczekaj. Co się odwlecze to nie uciecze (1)
I hołota cuchnąca moczem psychoprezia z pisuaru, skończy tam gdzie jej miejsce czyli na wysypisku.
- 3 0
-
2017-11-05 07:20
Bardzo merytorycznie z dużym taktem.
- 0 0
-
2017-11-03 18:44
No właśnie czekam i jedyne co słyszę to puste slogany. (1)
W czym PiS ma problem? Żaden pisowski sędzia Ziobry nie chce się skompromitować i posadzić "winnego" Adamowicza?
- 15 15
-
2017-11-04 20:20
otóż w państwie prawa każdy oskarżony ma prawo do wyczerpania całej drogi sądowej.
może się odwoływać, wnosić o kasację, warunkowe umorzenie, wykorzystywać kruczki prawne. tak też się dzieje i to musi trwać. na koniec decyzję podejmuje sędzia ( i przypominam, że już raz sędzia był zdziwiony postępowaniem prokuratury, która źle przygotowała śledztwo). myślałem, że wiesz jako zwolennik państwa demokratycznego?
- 7 0
-
2017-11-03 16:23
Senne mary
- 4 10
-
2017-11-04 18:06
Nie podoba się w Gdańsku -spadaj z powrotem na wschód.
- 5 3
-
2017-11-04 18:22
Bo, bo flagi państwowe tak nieodpowiednie... Weź się puknij.
- 1 4
-
2017-11-04 11:27
Trzeba powiesić sfaetykę albo sierp i młot - to pisiorów zadowoli bo to są ich symbole. (1)
- 4 5
-
2017-11-04 15:06
Oba to symbole
.nsdaPO
- 2 3
-
2017-11-03 16:57
Ooooooo... ile tu płatnych klakierów PiSowskich. Musiał pójść mail z wytycznymi od kuwetowego. (1)
To jak PiSackie trolle, jaka dzisiaj stawka od wPiSu? 50gr, 1zł, 1.50zł? Ile dzisiaj kuwetowy daje?
Ale ja was rozumiem, Jakubowska zabiera jałmużnę plus, to jakoś musicie na mamrota zarobić.- 24 34
-
2017-11-04 09:17
zaPOmniales cos o fekaliach napisać i wtrącić
- 7 6
-
2017-11-04 09:02
POdobno juz 2 miliony osób POpiera PO Maskę
- 2 3
-
2017-11-03 13:32
Gdansk tak. ty Sloiczku nie (2)
bye bye
- 18 5
-
2017-11-03 13:35
Polska tak, SBcy z PiSu nie. (1)
czeeeeść.
- 23 54
-
2017-11-03 20:00
Polska tak
SBecy z PO nie
- 18 10
-
2017-11-03 18:16
PO Maska
- 17 10
-
2017-11-03 17:33
co robiła przez 3 m-ce?
może jednak niewiele ją obchodzi ten prowincjonalny grajdołek
- 16 3
-
2017-11-03 17:18
Gdańsk się obroni.
O tak,trzeba walczyć ze wszystkim co POszlamskie
- 21 13
-
2017-11-03 13:58
Piwo jak zwykle na miejscu - piąteczek
- 7 2
-
2017-11-03 13:56
oznaczcie flagami wszystkie swoje 17 mieszkań
- 61 14
-
2017-11-03 13:55
kodziarze - przestańcie ośmieszać nas w Polsce
- 57 26
-
2017-11-03 13:34
Było se zaparkować w tym miejscu Harleyem z lisią kitą, ośmioma cwiekiwanymi kuframi i żółtymi flagami Kaszebe na dwóch antenach.
- 15 6
-
2017-11-03 13:23
) (21)
Też się widać nudza...flagi mają być polskie i tyle w temacie.Zajmijcie się w końcu mieszkańcami a nie POlitycxne gierki.
- 467 147
-
2017-11-03 13:51
Flagi mają być Unijne i Gdańskie bo tu jest Unia i Gdańsk (18)
- 11 51
-
2017-11-03 14:15
tu jest Polska - wypier lewaki jak się nie podoba, niemieckie kundle (9)
- 36 16
-
2017-11-03 17:09
Tu się mylisz (6)
W sierpniu 1945 roku,na konferencji w Poczdamie,Gdańsk prawem kaduka został oddany pod administrację polakom ,przez Stalina na 50 lat.
Jeżeli nic w matematyce się nie zmieniło, to od roku 1995 jesteśmy pod okupacją polską.
W świetle prawa międzynarodowego WMG istnieje cały czas,od roku 1920 nikt nie zmienił postanowień Ligii Narodów będących konsekwencją Traktatu Wersalskiego.- 8 13
-
2017-11-04 23:36
Mustie wypad do Niemiec ale już (1)
Gdańsk jest polski, nie ma już tworu zwanego "wolne.." Zawsze był polski, tylko przez 200 lat w swej 1000 letniej historii był okupowany przez Niemców.
Twoje marzenie nigdy się nie spełni, matole. Adolf kaupt, a Niemcy właśnie zakładają burkę.
Zachodnią granice ustalono na Odrze, więc Gdańsk jest w PL. Traktat Wersalski NIE OBOWIĄZUJE. Nie ma WMG, choś kilku palantów próbuje. Tak jak kilku chciało obudzić spółkę Giesche.- 0 3
-
2017-11-05 19:12
WMG
Idąc Twoim tropem myślenia,Niemcy miały taka fanaberie,spłacając reparacje narzucone Traktatem wersalskim do 2010 roku.
Wg Ciebie przecież nie obowiązywał.
WMG istniało od 15,11,1920 do 1,09,1939 i było pod protektoratem Ligii Narodów, z wybuchem IIWW zostało zajęte przez Niemcy i przyłączone do III Rzeszy, podobnie jak 1938 Zaolzie do Polski.
Gdańszczanie narodowości polskiej jakoś nigdy do Adolfa miłością nie pałali. Zakładam ze wiesz co to jest obywatelstwo i narodowość.
Używając inwektyw obnażasz swoje ubóstwo intelektualne i kompletny brak wiedzy w temacie WMG.- 1 0
-
2017-11-04 00:06
(2)
Traktat Wersalki i Liga Narodów stały się nieważne w dniu 01.09.1939 r. wraz z najazdem Trzeciej Rzeszy Niemieckiej na Rzeczpospolitą Polską. Konferencja w Poczdamie de facto zniosła postanowienia Traktatu wersalskiego, nie mówiąc już o konferencji 4+2 z 1990 r. Jeżeli mowa o administracji - to niech Gdańsk zwróci nakłady poniesione przez państwo polskie na odbudowę po zniszczeniach wojennych i wybudowanie całej nowej infrastruktury. Pamiętaj, że w myśl niedawnego precedensu - Katalonia - po odłączeniu się od Polski WMG nie byłoby członkiem UE. Nadal chcesz "niepodległości" kmieciu?
- 5 2
-
2017-11-04 11:43
(1)
Wg postanowień Traktatu Wersalskiego, Niemcy spłacały kontrybucje do roku 2010.
W 1945 roku powstało ONZ, będące następca i kontynuatorem Ligii Narodów.
Jak widzisz W jednym zdaniu popełniłeś dwa błędy.
Konferencja w Poczdamie postanowiła że ustalenia Traktatu Wersalskiego będą obowiązywać po 2 wojnie światowej.
Konferencja 4+2 ustaliła granice zachodnie Polski co było konieczne do zjednoczenia Niemiec. Na temat Gdańska nie ma tam słowa.
Komunistyczny rząd Polski podjął się odbudowy Gdańska na własne ryzyko, bazując na postanowieniu czy tez obietnicy Stalina co do przyszłości WMG.
Słowem nie wspominam o dążeniu Gdańska do niepodległości.
Nazywając kogoś kmieciem, wystawiasz sobie niezbyt pochlebne świadectwo.
Tak jak widzisz , cały Twój wpis to stek bzdur i pokaz braku wiedzy i kultury.- 2 1
-
2017-11-04 14:45
A przepraszam, gdzie niby było dążenie Gdańska do niepodległości?
Bo przed wojną to wszyscy chcieli do Niemiec, a po wojnie to nie słyszałem o jakichkolwiek poważnych dążeniach do niepodległości. Poza np. twoim myśleniem życzeniowym opartym na pretensjonalnym drobnomieszczańskim snobiźmie.
- 3 0
-
2017-11-04 00:07
Idąc tym tokiem myślenia Polska i Niemcy są nadal w stanie wojny bo nigdy nie podpisano traktatu pokojowego.
- 4 0
-
2017-11-03 20:21
Kundlem to jesteś ty przybłędo. My gdańszcznie zawsze byliśmy dumni z wielokulturowości. Jak ci się to nie podoba to spadaj na podlasie albo do kaczygrodu.
- 5 14
-
2017-11-03 14:21
Tu jest Gdańsk i Unia potem długo długo nic i Polska dopiero
- 8 29
-
2017-11-03 15:30
Takiego wała. Tu jest Polska! (2)
- 10 8
-
2017-11-04 12:16
(1)
Masa debili bez własnej myśli oto właśnie wyborcy PiS.
- 2 3
-
2017-11-05 06:50
Masa debili nez wlasnej myśli
Oto wyborcy PO
- 1 4
-
2017-11-03 14:16
O tym niech zdecyduje WŁAŚCICIEL. (4)
UNIA niech swoje szmatki zawiesza na swoich inwestycjach.
Gdańsk na samorządowych.
A właściciel Muzeum państwo Polskie Wywiesi swoje flagi.- 29 10
-
2017-11-03 20:24
(1)
Czytaj ze zrozumieniem. Muzeum leży na terenach miasta i był to wkład miasta w muzeum. To gdańszczanie wpadli na pomysł stworzenia muzeum, dotacje poprzedni rząd, a kaczory jak zwykle wszystko sobie przywłaszczają.
- 5 7
-
2017-11-04 00:09
Żadnych dotacji nie było. Muzeum powstało ze środków budżetu państwa. Teren obecnie należy do Skarbu Państwa przekazany darowizną przez Gminę Gdańsk. Pomysł był Tuska nie gdańszczan.
- 7 0
-
2017-11-03 14:22
Przecież UE to nie jest byt zewnętrzny (1)
- 8 15
-
2017-11-03 16:13
Nie jest też gospodarzem tego miejsca.
A skoro tak to nie ma powodu zawieszać niebieskiej szmatki.
Gdańskowi też "wisiało" czy będzie tam flaga Gdańska i nie dogadał tego z poprzednimi szefami instytucji. Teraz lokalna "sitewka" próbuje no właśnie czego? Którą flagę chcieli by zdjąć by swoja zawiesić?- 13 8
-
2017-11-04 23:01
(1)
Co nie tak jest z flaga Gdańska?
Rozumiem ściągnięcie flagi UE ale miasta?- 2 2
-
2017-11-04 23:37
Nie było flagi Gdańska - a tylko urzędu miasta...
- 3 2
-
2017-11-05 16:10
flagi
ale was prusaków wschodnich robią w bqambuko budyń chce na siłę być forsterem i dajcie mu forsterowkę w sobieszewie i dawną szkołę SS na przeciwko jako ośrodek wypoczynkowy platwormy obywatelskiej będzie co zwiedzać ri robić zdjęcia aktywowi po .po co szczerba ma robić zadymy na plażach niech robi w forsterowce i do kompletu niech dobierze hanie waltz
- 6 2
-
2017-11-05 13:25
(1)
WYWALIĆ Z GDAŃSKA TĄ BANDE IDIOTÓW PISOWSKICH
- 4 13
-
2017-11-05 14:02
Jest problem. Akurat w tej sytuacji to budyń siebie i PO kompromituje kolego. Ciężko skumać?
- 6 2
-
2017-11-03 13:21
Ja pier... jakie ludzie problemy maja. Chcialbym miec takie (22)
- 516 56
-
2017-11-05 13:28
To nie problem. To powód do sh*tstormu.
- 1 0
-
2017-11-03 13:31
Dokładnie. (8)
jednak z tymi pomnikami Kaczorów w każdym powiecie to nie żartowali. Wszędzie to g..o wciskają. Teraz znowu flagi im się nie podobają. A dlaczego im się flaga Unii nie podoba? Przecież PiS oszołomski twierdzi że Unię kocha ;) Czuję kolejne kłamstwo z mord zdradzieckich PiS.
- 28 54
-
2017-11-03 16:00
Unia europejska to po której stronie stała w czasie II wojny światowej? (7)
Twoja morda to reklama PROPORCZYKA budynia? Czy może unii ewropejskiej?
- 32 11
-
2017-11-03 16:28
Z WIki.Jeżeli ktoś twierdzi że UE nie ma nic wspólnego z wojną to jest niedouczony (6)
Celem Europejskiej Wspólnoty Węgla i Stali było utworzenie wspólnej puli produkcji węgla i stali, aby zapobiec wojnie gospodarczej. Było to urzeczywistnienie planu opracowanego przez Jeana Monneta, a upowszechnionego przez francuskiego ministra spraw zagranicznych Roberta Schumana. W dniu 9 maja 1950, który później został ustanowiony Dniem Europy, Schuman przedstawił propozycję utworzenia organizacji europejskiej, twierdząc, że jest to niezbędne do utrzymania pokojowych stosunków. Propozycja ta, znana jako deklaracja Schumana, jest uważana za początek dzisiejszej Unii Europejskiej
- 17 6
-
2017-11-03 18:25
co ma unia do II wojny światowej w okresie 1939 -1945?????? Jakie wojska walczyły pod jej flagą? (5)
do douczonego. Pomiędzy 1939 rokiem a 1950 to tylko 11 lat. ale matematyka lewaka zawsze jest poprawna politycznie i zawsze popiera szwabów i innych morderców z niemieckiej armii.
- 10 9
-
2017-11-03 20:03
Czytanie ze zrozumieniem leży co ? (2)
UE jako koncept jest konsekwencją lat 39-45.
- 9 1
-
2017-11-05 08:25
Może jakieś dokumenty przedstawisz
na poparcie tej tezy?
Mnie uczyli, że zjazd gnieźnieński w 1000 r. był zaczynem UE:)- 2 2
-
2017-11-04 10:10
Rosja sowiecka była koncepcją Marksa i Engelsa!
Hitler tez chciał 1000 letnia rzeszę. Czytaj ze zrozumieniem i nie trolluj. Co by to było gdyby Hitler wygrał wojnę? Konsekwencją tego byłbyś niewolnikiem rasy panów.
- 3 1
-
2017-11-03 18:29
11 lat i dziesiątki milionów pomordowanych w czasie wojny (1)
co wtedy ( w czasie wojny) robiła Europejska Wspólnota Węgla i Stali ?
- 4 5
-
2017-11-03 20:08
Nie istniała.
- 8 0
-
2017-11-03 18:17
to nie ludzie (1)
ludzie nie kwicza
- 7 2
-
2017-11-04 07:10
Fakt ,ludzie nie kwiczą,ale świnek obrażać nie będę.
- 1 1
-
2017-11-03 13:53
PROBLEM (4)
Nic dziwnego PO walczy o stołki robiąc ludziom wodę w mózgu aby był szum o byle co a gdzie oni byli przez tyle lat
- 47 9
-
2017-11-03 16:37
PiS nie robi wody z mózgu. Ich wyborcy mózgu nie posiadają. (3)
- 7 24
-
2017-11-03 18:16
(1)
I po co ten jezyk nienawisci
- 8 0
-
2017-11-04 07:08
W języku nienawiści prym wiedzie PO i jej elektorat,ich interesy są zagrożone.
- 8 4
-
2017-11-03 16:44
Woda
Dodałeś ten komentarz do swojej osoby super
- 6 3
-
2017-11-03 17:01
a co z pomnikami
Mialo byc tyle pomnikow i co? Oszukali!!! MLODZIE, Z SAMOTNE MATKI I STARCY CZEKAJA NA NIE. A tu jakies tunele i estakady buduja.
- 11 2
-
2017-11-03 16:18
Flga niesiona. (1)
Jak panu ADAMOWICZOWI tak zależy na tym by w tym miejscu była flaga Gdańska niech wysyła tam rotacyjnie swoich zastępców z dużą flagą na drzewcu z która będą chodzili dookoła Muzeum. Flaga będzie a otyli wice prezydenci Gdańska będą mogli na świeżym powietrzu promować Gdańsk i zdrowy tryb życia.
- 31 5
-
2017-11-03 16:59
Ale to mądre.
- 7 1
-
2017-11-03 13:53
i jak tu się dziwić gdy ludzie z nożami latają
Jak w ten sposób na siłę robią problemy z niczego...
- 21 1
-
2017-11-03 13:48
Zamiast się zająć poważnymi problemami, zawracają gitarę pierdołami.
W tym kraju nigdy nie będzie dobrze... Nie mogę znieść takich żałosnych chwytów pod publiczkę z obu stron politycznej sceny. To oznaka słabości naszego państwa i cementowania dwupartyjnego, zgniłego układu politycznego w Polsce.
- 46 4
-
2017-11-03 13:21
odwracanie kota ogonem (26)
I bardzo dobrze. Budyń niech się zajmie dziurawymi ulicami, np. Szeroką!
- 521 150
-
2017-11-04 22:55
(1)
Dla Ciebie lumpie - Pan Prezydent!
- 2 3
-
2017-11-05 12:01
Na szacunek to trzeba sobie zasłużyć.
Rozumiem, że ty czujesz silny związek bytowy z szefem, ale nie każdy jest urzędnikiem i mają wyższe standardy
- 1 1
-
2017-11-04 19:45
zaprasza na Żabi Kruk - tam to dopiero są dziury
- 1 3
-
2017-11-03 14:25
i tunel niech wybuduje pod Martwą Wisłą, to odciąży wiecznie zakorkowane Podwale w Gdańsku (13)
ups - już to zrobił? To go rozliczyć za aferę przy budowie tunelu!
ups - nie ma afery? To ją znaleźć!
ups - nie można znaleźć? To przyczepić się, że nie jest pomalowany na Biało-Czerwono, albo, że nie nosi imienia Lecha (tego "największego" tytana z Żoliborza)- 22 33
-
2017-11-03 18:50
Ups, ale powstaje za**any kloc handlowy w centrum miasta (3)
I korki powróciły. Teraz są i w centrum i na zaspie. Ups.
- 9 6
-
2017-11-04 17:28
jest budowa, są korki (1)
takie jest odwieczne prawo "natury"
- 3 3
-
2017-11-04 19:30
człowieku, co ty chrzanisz? największa galeria handlowa w całym mieście i korków ma nie być?
to ciekawe dlaczego dobudowali dodatkowe wiadukty na trzy pasy, wcisnęli kolejną ulicę od dworca i robią parking na 1000 miejsc. wzrost ruchu samochodowego (jakby teraz był mały) w tym miejscu jest tak oczywisty i tak niekwestionowany przez kogokolwiek, że wypada się martwić o to, czy masz jeszcze kontakt z "rzeczywistością".
- 4 1
-
2017-11-03 20:11
I w Tczewie!
W 2007 roku w Tczewie nie było korków!!
- 7 3
-
2017-11-03 15:23
A poza tym wszystko w porządku czy pogotowie potrzebne? (6)
- 21 6
-
2017-11-03 15:53
(5)
depisizacja potrzebna od zaraz
- 5 14
-
2017-11-04 09:24
komu ?
- 0 0
-
2017-11-04 07:12
Na razie trzeba ciebie zdekomunizować,resorciaku od trzech pokoleń.
- 2 2
-
2017-11-03 16:02
Tu Cię boli. Oj długo będzie bolało bo tu nadchodzi deplatformeryzacja. (2)
- 13 5
-
2017-11-03 16:39
Wasze niedoczekanie. Nawet jak platforma kota wystawi... (1)
To będę wolał na niego zagłosować, niż oddać głos na pislamistę.
- 7 14
-
2017-11-03 18:53
To jak już jesteś taki beton, to choć namów PO, żeby wystawiła tego kota.
Albo osła, albo ucho od śledzia. Będzie lepiej niż teraz.
- 11 4
-
2017-11-04 09:23
Lech jest z Poznania
- 0 0
-
2017-11-03 16:09
"ups - już to zrobił? To go rozliczyć za aferę przy budowie tunelu!"
Zdaje się że w nie do końca jasny sposób wykonawca tunelu zrezygnował z roszczenia na około 200 milionów zł. Ale że w Gdańsku wszystko dzieje się w nie do końca jasny sposób bo to przecież mała Sycylia więc afery nie ma.- 13 7
-
2017-11-03 14:50
Co prawda to prawda (5)
W budyńlandii POgrobowcy czepiają się już byle czego,aby tylko zaistnieć.Zaprawdę POwiadam wam już niedługo spotkamy ich w pierdlu.
- 25 11
-
2017-11-03 16:43
Hmmmmmm... (3)
pis dzielce rządzą ponad dwa lata. Sądy w rekach Zero... tzn. Ziobry, Kiszcz.. sorry, Błaszczak trzęsie policją i nic? Adamowicz dalej nie siedzi? Nie daje ci to do myślenia pelikanie #dojnej zmiany?
A w pierdlu spotkacie, całą #dojną zmianę, z Adrianem, Sołtysową i pierwszym karłem RP na czele.- 4 14
-
2017-11-03 20:11
Sołtysowa to jakaś znajoma Bufetowej? Czy ma
- 0 1
-
2017-11-03 20:11
Sołtysowa to jakaś znajoma Bufetowej? Czy ma pr
- 3 1
-
2017-11-03 18:56
Nawet nie musi siedzieć.
Wystarczy ile się nachapał zasiadając w zarządach spółek komunalnych. Zgodne z prawem? Owszem. Jednocześnie kompromitujące i dyskwalifikujące.
- 13 2
-
2017-11-03 15:30
nie wiem kogo tam w pierdlu spotkacie, raczej kogoś z aktualnych towarzyszy
- 2 8
-
2017-11-03 13:27
Przecież Szeroka będzie remontowana za chwilę. Przetarg już jest w przygotowaniu. (1)
Przecież Szeroka będzie remontowana za chwilę. Przetarg już jest w przygotowaniu.
- 21 20
-
2017-11-03 15:29
do troll-centrali na nowogrodzkiej takie informacje docierają z opóźnieniem...
- 10 10
-
2017-11-03 13:59
i Aleją
- 2 3
-
2017-11-03 13:29
PO to partia antygdańska, a jeszcze bardziej antypolska. (9)
Bawią się Budynie w "Wolne Miasto", a potem w płacz. Ci ministrowie z Katalonii to nawet nie musieli mieszkań akumulować, a i tak w kozie siedzą.
- 134 45
-
2017-11-03 13:44
PiS to partias antypolska. (8)
Kierunek wschód nam proponują. Powrót do ziemniaków na polu.
- 17 21
-
2017-11-03 14:27
PiS zawsze ostrzegł przed Rosją, a w trakcie ataku na Gruzję prezyzydent Kaczyński ostro działał przeciwko agresji (6)
Ostatnie działania rządu - przyciągnięcie wojsk USA do PL - przeczą Twoim słowom.
- 14 9
-
2017-11-03 14:58
Co PiS przyciągnął ? (2)
- 5 6
-
2017-11-03 20:28
Wojska, (1)
Które ostatnio zgubiły się w drodze do Powidza. Nie wierzycie, przeczytajcie sami.. smiech na sali. Nie dziwota że na IIWś spóźnili się kilka lat.. ;-)
- 1 2
-
2017-11-05 10:21
Z tego co pamietam z historii to nie spoznili sie o kilka lat, tylko dolaczyli do aliantow w momencie zaatakowania ich bazy na Pacyfiku przez Japonczykow.
- 2 0
-
2017-11-03 19:07
A twoim słowom przeczy osoba będąca ministrem MON
- 1 0
-
2017-11-03 19:07
A twoim słowom przeczy osoba będąca ministrem MON
- 1 0
-
2017-11-03 14:57
hahahahhahaha
- 5 8
-
2017-11-04 09:03
PO to partia antypolska
Kierunek na wschód nam proponują
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.