Mikołaje na motocyklach po raz kolejny przejechali przez Trójmiasto
33033 wyświetlenia 1 grudnia 2019 (213 opinii)Już po raz 17. orszak mikołajów na motocyklach przejechał ulicami Trójmiasta. Trasę sprzed Stadionu Energa na skwer Kościuszki pokonało 1,8 tys. uczestników na 1,3 tys. maszynach. Na samym starcie z cegiełek udało się uzbierać 25 tys. zł. Kwoty z przedsprzedaży i mikołajowych puszek poznamy 2 grudnia. Pieniądze te pozwolą ufundować potrzebującym dzieciom świąteczne paczki i ciepłe posiłki.
Więcej na ten temat
Opinie (213) ponad 50 zablokowanych
-
2019-12-01 15:58
Opinia wyróżniona
(4)
Każdą aktywność niosącą dobro, wymierną pomoc finansową warto wspierać i pochwalać. Tylu wszak narzekaczy nie wysuwających nosa poza klawiaturę kompa, telewizor i lodówkę mamy wokół na co dzień. Piękny widok tylu motocykli z mikołajową obsadą. A może rowerzyści też zrobili by swoją mikołajową paradę? Potrafią przecież tłumnie brać udział w rowerowych przejazdach, ale z nich nic nie wynika.
- 195 28
-
2019-12-01 18:50
z masowych przejazdów rowerowych wynika między innymi uznanie, że poprawa komfortu
i bezpieczeństwa rowerzystów i pieszych leży na sercu wielu mieszkańców trójmiasta. Nie wszyscy decydenci to rozumieją, wśród internautów także jest wiele osób sądzących, że działania na rzecz podniesienia rangi aktywnych form mobilności (jazdy rowerem, w tym także wspomaganym elektrycznie) i chodzenie pieszo ) w myśleniu o przyszlości naszej
i bezpieczeństwa rowerzystów i pieszych leży na sercu wielu mieszkańców trójmiasta. Nie wszyscy decydenci to rozumieją, wśród internautów także jest wiele osób sądzących, że działania na rzecz podniesienia rangi aktywnych form mobilności (jazdy rowerem, w tym także wspomaganym elektrycznie) i chodzenie pieszo ) w myśleniu o przyszlości naszej aglomeracji nie mają znaczenia. Próby przeciwstawiania sobie różnych grup uzytkowników przestrzeni miejskiej maja na tym portalu długą tradycję. Właściwe działania dają się streścić w dwóch słowach: kierunek szacunek.
- 7 4
-
2019-12-01 18:02
to nic nowego ze hejjterskie opinie są wyróżniają
- 8 0
-
2019-12-01 17:23
rowerowy przejazd charytatywny również istnieje (1)
tylko nie każdy chce się pokazywać z organizatorem
- 6 6
-
2019-12-01 17:45
Dobro pptrzebujacych powinno stać wyżej od sympati politycznych. Współczuję Ci skoro tego nie rozumiesz.
- 9 4
-
2019-12-01 15:58
Opinia wyróżniona
Super wydarzenie. Będzie kasa na paczki dla potrzebujących dzieciaków. (7)
Proszę kierowców samochodów: nie piszcie, że Trójmiasto z tego powodu zostało zablokowane.
Nie było zablokowane, akcja była przeprowadzona profesjonalnie. Obserwowałem przejazd we Wrzeszczu z autobusu 115. Autobus stał na skrzyżowaniu Grunwaldzka/Dmowskiego 3 minuty.
Popieram tę cykliczną akcję ! ! !- 199 24
-
2019-12-02 15:35
a ile zatruli tych dzieci po drodze! (1)
czemu mikołaje ??
To d**ilizm ...wsszystko pod plaszczykiem dobroczynnosci ,a chodzi tu tylko o lans i kostium za 10 zł!
niech to bedą Elfy!
Bo mikołaj jest jeden!
I robicie dzieciom pape z bani!- 0 4
-
2019-12-03 06:41
Nie wiem czy nie zniszczę Ci życia, ale wyjawię mały sekret: tak naprawdę to Mikołaja nie ma...
- 3 0
-
2019-12-01 16:15
(3)
W tvp podawali codziennie że piszlikwidowal ubustwo
- 10 3
-
2019-12-01 19:41
(2)
Dzissssasss kupcie sobie słowniki albo wroccie do podstawówki bo tego czytac sie nie da.
- 7 4
-
2019-12-01 20:08
A w jakim słowniku znajdę słowo(?) "Dzissssasss"? (1)
- 4 5
-
2019-12-01 21:13
W słowniku slangu
- 5 2
-
2019-12-01 16:04
Przecież maja 500 plus wyprawke
Jescze coś? Lepiej na służbę zdrowia
- 9 30
-
2019-12-01 15:04
Opinia wyróżniona
Moto (4)
Chyba nie każdy zna ideę tego wydarzenia. Nie chodzi tylko o przejechanie się motocyklem. Motocykliści, aby wziąć udział w paradzie wykupują cegiełki, oprócz tego są licytacje, zbierane pieniądze i podarunki, które są następnie dowozone do domow dziecka, szpitali i hospicjów. Jest to przede wszystkim wydarzenie charetatywne, organizowane bezinteresownie, aby sprawić przyjemność potrzebującym dzieciom. Uwierzcie, że jazda moto w tych warunkach to żadna przyjemność. Wszystko dla dzieciaków.
- 311 21
-
2019-12-01 16:07
Popieram akcję motocyklistów. (3)
Będą pieniądze dla potrzebujących dzieci.
A dzisiaj wzdłuż trasy przejazdu obok rodziców stały dzieciaki. Pozdrawiały motocyklistów.- 30 2
-
2019-12-01 16:56
Potrzebujących dzieci? To na co ich rodzice wydają 500+? (2)
- 6 28
-
2019-12-02 10:55
A myślisz że 500+ wystarczy na...
...leczenie poza księgowaniem NFZ, np.500tys?
- 4 0
-
2019-12-01 19:38
Serio jestes az tak głupi/a ?????
- 14 3
-
2019-12-04 08:28
Bylem
To jest głupie ze trzeba płacić za jakieś głupie cegiełki szkoda kasy
- 0 0
-
2019-12-03 16:33
???
Toć to przerośnięte krasnale . . .
- 0 2
-
2019-12-02 06:27
Gratulacje (2)
Gratulacje za tekst po wydarzeniu .
- 2 2
-
2019-12-02 11:02
Co roku jezdza.
- 0 0
-
2019-12-02 07:56
były informacje przed też, trudno było poczytać?
- 3 0
Wszystkie opinie
-
2019-12-04 08:28
Bylem
To jest głupie ze trzeba płacić za jakieś głupie cegiełki szkoda kasy
- 0 0
-
2019-12-03 23:44
Do malkontentów, którzy liczą i im nie wychodzi.
Mam już 60 lat. Uczestniczę w Imprezie od 2008 r. prawie zawsze. Prawie, ponieważ mam do pokonania tego dnia łącznie ponad 200 km. Bywało, że ze względu na warunki pogodowe po prostu nie mogłem, bo nie jestem samobójcą.
Odnośnie wpłat, większość Kolegów z którymi jeżdżę i ja sam wpłacamy po 50 zł. Czasami zdarza się, że ktoś zapomni gotówki, więc podwójnej wpłaty dokonuje kolega na swoje nazwisko, bo i tak bywa. I co z tego wynika? Na liście jest jedna osoba wpłacająca a faktycznie wpłaty dokonują dwie lub trzy osoby, które później się między sobą rozliczą. Nie interesuje mnie w jaki sposób liczona jest liczba motocykli, quadów i liczba uczestników. Część ludzi wykupuje przecież cegiełki przed imprezą. Dla mnie nie ma to znaczenia. Ufam i wierzę Organizatorom MnM.
Pozdrawiam wszystkie Koleżanki i Kolegów motocyklistów pozytywnie zakręconych. LWG!- 1 0
-
2019-12-01 14:42
Byłem (3)
Było super
- 119 30
-
2019-12-03 22:32
I nikomu nie przeszkadzało, że znowu blokują ulice? Że panowie w skórzanych legginsach szpanują i wożą się po mieście?
Nagle nikt nie ma chorej babci w szpitalu albo obiadu rodzinnego, że przez blokadę miasta nie może tam dotrzeć samochodem?
Czyli jeżeli blokowane jest miasto na rzecz zbiórki dla dzieciaków to jest ok ?- 0 0
-
2019-12-01 15:42
Jaką tam macie pogodę? (1)
Bo my w Tajlandii mamy upały i deszcze niespokojne.
- 3 7
-
2019-12-01 16:14
Piszesz z Polski. Fantazja ciebie ponosi.
- 5 0
-
2019-12-01 15:11
Matematyka mi się tu nie spina (28)
1,3 tys pojazdów, każdy min 25 PLN za cegiełkę a wyszło 25 tys. PLN czyli ok 300 pojechało na tzw "krzywy ryj"
- 78 63
-
2019-12-03 18:24
Nie wiesz nie pisz
To jest suma na starcie cegiełki można było kupić przed wydarzeniem i dużo ludzi z tego korzystało a tu podali tylko w dniu motomikolajow
- 0 0
-
2019-12-03 14:43
25 tys to kwota z cegiełek opłacanych na starcie, a jeszcze można było opłacić swoje uczestnictwo w przejeździe wcześniej w tzw. przedpłatach, suma tych środków ma być poznana na dniach, więc poczekaj Matematyku ze swoimi obliczeniami jeszcze chwilę, proponuję wskoczyć w przyszłym roku na moto i się dorzucić do akcji, a nie krytykować, bo to jak zwykle jest najłatwiejsze
- 0 0
-
2019-12-02 12:02
Naucz się czytać ze zrozumieniem , 25 tys zebrane pod samym stadionem , do tego cegiełki kupować można było wcześniej w wyznaczonych punktach
- 1 0
-
2019-12-02 10:33
Sprawdz czy Ci sie d...pa SPINA !!!! a nie czepiaj sie matematyki .
- 1 0
-
2019-12-02 09:55
Matematyk ale nieczytaty ;)
A czytać umiesz tak jak liczyć??? :) Wiem, że z przedsprzedaży cegielek jest minimum 37 tyś.zł, do tego naklejki na bramkach 25 tyś. Zł . Jeszcze dojdą aukcje, puszki ..Teraz ćwicz wzrok i licz ! .. ;)
- 0 0
-
2019-12-02 09:31
Połowa pojazdów miała wykupione cegiełki wczesniej, w innych punktach.
- 2 0
-
2019-12-02 08:30
Dorzuć brakującą część zamiast mędrkować.
- 0 0
-
2019-12-02 05:59
brak matematyki
proszę czytać z zrozumieniem
na samym starcie zebrano 25 tyś
dochodzą jeszcze cegiełki kupione w przedsprzedaży. pozdrawiam :)- 2 0
-
2019-12-02 01:25
Czytanie ze zrozumieniem
Z samych cegiełek na starcie tyle wyszło. Bilety z przedsprzedaży nie były w to wliczone.
- 2 0
-
2019-12-01 23:16
Jaki krzywy ryj?
Podana kwota dotyczy cegiełek że sprzedaży stadionowej.... Przedsprzedaż nie policzona....
- 2 0
-
2019-12-01 23:12
Trzeba uważniej czytać
Jest napisane, że w tej kwocie nie ma sumy cegieĺek z przedsprzedaży.
- 4 0
-
2019-12-01 23:03
Spina się,
tobie d...
- 0 3
-
2019-12-01 21:07
Wystarczy że byłem, niech inni kupują cegiełki (1)
- 4 11
-
2019-12-01 23:01
Wiadomo,
Harley Gdynia i wszystko jasne... :P
- 7 0
-
2019-12-01 22:07
Matematyk się znalazł...
Nie wiesz, nie znasz tematu to nie komentuj. Kwota 25 tys. to zbiórka z dzisiejszych cegiełek. Ale można było też wykupić cegiełkę wcześniej. Dlatego też ostateczna kwota będzie znana dopiero jutro.
- 2 0
-
2019-12-01 21:32
Warto czytać ze zrozumieniem
W treści artykułu jest napisane, że zebrano 25 000 zł na samym starcie a kwotę z przedsprzedaży poznamy 2 grudnia. Pozdrawiam szukających dziury w całym.
- 4 1
-
2019-12-01 21:12
Anonim (1)
Nieeeee cegiełkę można bylo nabyć wcześniej i te pieniądze nie sa jeszcze zliczone proponuje przeczytać jeszcze raz artykul
- 2 0
-
2019-12-01 21:21
A ja proponuję przeczytać poprzednie komentarze
Bo od godziny pojawiają się takie same wpisy. 10 raz to samo...
- 4 0
-
2019-12-01 21:01
Odpowiedz .
25 tyś zł z samego startu, czyt. Cegielek sprzedanych pod stadionem w Gdańsku.. Do tego zostaną doliczone cegielki z przedsprzedaży, które można było zakupić w sklepach motocyklowych w całym trójmieście, różnych barach, restauracjach itd itp ..
- 2 3
-
2019-12-01 19:15
Spina się.
Mnówstwo "cegiełek" kupiliśmy w przedsprzedaży; wynik po podsumowaniu powinien być znacznie wyższy. Pozdro.
- 10 3
-
2019-12-01 15:23
(1)
Czytać ze zrozumieniem, w przedsprzedaży płacili 25 zł a na starcie 30 zł i z tych ze startu uzbierali 25 tyś.
- 25 4
-
2019-12-01 15:57
Tyś? Ale tyś głupi.
- 4 12
-
2019-12-01 15:46
Matematyk
Dlaczego tak dokładnie lic,też cud,e pieniądze lepiej byś, robił jak byś wypłacił kasę, a nie liczył cudze
- 19 3
-
2019-12-01 15:25
Czytanie ze zrozumieniem
A co jeśli 1299 motocykli zapłaciło w przedsprzedaży za cegiełkę, a 1 zdecydował się na zakup cegiełki na starcie? Wychodzi, że jedna osoba zapłaciła 25 tys. PLN. Oczywiście tak nie jest, ale oficjalne dane, jak bilety z przedsprzedaży poznamy jutro. Dzisiaj są tylko dane z bramy na starcie.
- 11 3
-
2019-12-01 15:24
Jest też wielu co kupuje a nie jedzie, jest wielu co daje 50, 100, 200 itd.. 25/30 to minimum
- 23 5
-
2019-12-01 15:23
Matematyka.....
Cegiełki mogły być nabywane wcześniej przed startem w różnych miejscach zlokalizowanych w całym Trójmieście. Te 25 tys. PLN o których mowa w artykule to cegiełki nabyte przez Mikołajów jedynie na miejscu przed samym wyjazdem spod Energa Stadionu.
- 18 0
-
2019-12-01 15:22
Matematyka się zgadza
Spora cześć uczestników decyduje się zakupić cegiełkę przed imprezą. Są one sprzedawane w wielu miejscach w Trójmieście związanych z motocyklami już od początku listopada.
- 35 3
-
2019-12-01 15:18
Na wjeździe a sporo kupiło cegiełki wcześniej.. Matematyk kuźwa
- 39 4
-
2019-12-03 16:33
???
Toć to przerośnięte krasnale . . .
- 0 2
-
2019-12-01 19:08
matematyka (13)
Część mikołajów przejechała bez opłaty.
1300 maszyn X 25zł daje 32 500. Co najmniej bo część cegiełek było po 30zł.
Gdyby każdy uczestnik ( 1800osób) wykupił cegiełkę to w kasie byłoby 45 000 zł.
Zebrano 25 tyś. z opłat cegiełek . Gdzie co najmniej 7500zł?
Znowu któś przytulił lub co najmniej 300 maszyn pojechało na sępa. Wstyd.- 7 31
-
2019-12-03 09:22
Matematyka
Czytaj ze zrozumieniem to dowiesz się gdzie reszta kasy.
- 0 0
-
2019-12-03 07:22
Nie wiesz nie wypowiadaj się
Człowieku co ty bredzisz bez podstawy to pieniądze zebrane na miejscu część chłopaków już miała wykupione cegiełki więc nie drugi raz na starcie nie kupiła bo nie miała potrzeby Zrozumiałeś Człowieku
- 0 0
-
2019-12-02 12:10
Czytaj że zrozumieniem gamoniu
- 0 0
-
2019-12-01 21:37
Cegiełka
Była płatna od maszyny a nie osoby
- 0 1
-
2019-12-01 20:38
Czytaj artykuł że zrozumieniem
- 2 1
-
2019-12-01 20:37
Czytaj ze zrozumieniem
Jak ktoś nie potrafi czytać to niech się nie wypowiada. Te 25000 od tych "Mikołajów " którzy kupili cegiełki dzisiaj na stadionie, a nie wcześniej w przedsprzedaży.
Zawsze się znajdzie "ktoś " liczący cudze pieniądze.
Pozdrawiam wszystkich "Mikołajów "- 6 0
-
2019-12-01 20:32
Przygłupie, czytaj ze zrozumieniem.
- 3 0
-
2019-12-01 19:58
To zabłysnąłeś inteligencją.
Ta kwota uzyskana została tylko z dzisiejszych cegiełek. Wszystkie kupione przed imprezą i licytacje będą zliczone jutro.- 5 0
-
2019-12-01 19:41
Czytaj ze zrozumieniem a potem licz.
- 5 0
-
2019-12-01 19:34
Matematyka i czytanie ze zrozumieniem nie jest twoja mocna strona dlatego zamilcz a nie ferment siejesz
- 9 0
-
2019-12-01 19:14
(2)
A tojtoje, scena, pozwolenia, za darmo to?
- 1 2
-
2019-12-01 19:16
no nie (1)
Wyciągneli kasę z puszek i zaplacili od ręki.
- 3 0
-
2019-12-01 19:22
Byles widziales? Nie.
Piszesz zza klawiatury bedac anonimem co nawet rodziny nie ma a moto soe boi bo glosne....- 6 0
-
2019-12-01 15:58
Opinia wyróżniona
Super wydarzenie. Będzie kasa na paczki dla potrzebujących dzieciaków. (7)
Proszę kierowców samochodów: nie piszcie, że Trójmiasto z tego powodu zostało zablokowane.
Nie było zablokowane, akcja była przeprowadzona profesjonalnie. Obserwowałem przejazd we Wrzeszczu z autobusu 115. Autobus stał na skrzyżowaniu Grunwaldzka/Dmowskiego 3 minuty.
Popieram tę cykliczną akcję ! ! !- 199 24
-
2019-12-02 15:35
a ile zatruli tych dzieci po drodze! (1)
czemu mikołaje ??
To d**ilizm ...wsszystko pod plaszczykiem dobroczynnosci ,a chodzi tu tylko o lans i kostium za 10 zł!
niech to bedą Elfy!
Bo mikołaj jest jeden!
I robicie dzieciom pape z bani!- 0 4
-
2019-12-03 06:41
Nie wiem czy nie zniszczę Ci życia, ale wyjawię mały sekret: tak naprawdę to Mikołaja nie ma...
- 3 0
-
2019-12-01 16:15
(3)
W tvp podawali codziennie że piszlikwidowal ubustwo
- 10 3
-
2019-12-01 19:41
(2)
Dzissssasss kupcie sobie słowniki albo wroccie do podstawówki bo tego czytac sie nie da.
- 7 4
-
2019-12-01 20:08
A w jakim słowniku znajdę słowo(?) "Dzissssasss"? (1)
- 4 5
-
2019-12-01 21:13
W słowniku slangu
- 5 2
-
2019-12-01 16:04
Przecież maja 500 plus wyprawke
Jescze coś? Lepiej na służbę zdrowia
- 9 30
-
2019-12-02 22:00
Hm..
Idea super, wykonanie super. Można pomóc finansowo ale również swoją osobą, nie tylko wziąć udział w przejeździe ale wielu motocyklistów rozwiozło w ramach akcji później paczki dzieciom. Trochę prawdy jest że może trochę głośno było ale dzieciaki stojące na trasie przejazdu i ich radość jak motocykl zawył.... to tych kilka maruderów, że za głośno, że w korku stoi bo przejazd motocyklistów. To tak mi się wydaje że te 15 min(raz w roku) - mogą łaskawie wytrzymać to uniedogodnienie w ich wygodnym i bezproblemowym życiu. Bo chyba nie rozumieją po co to jest organizowane. A propo temperatury, jak ktoś jest odpowiednio przygotowany/ubrany do pogody to ta temperatura była ok. Nawet dzieci brały udział w przejeździe.
W przyszłym roku jak da radę to znowu pojadę, pozdrawiam wszystkich hejterów.
LwG- 2 0
-
2019-12-02 17:58
fajna akcja popieram jestem ZA
ale wiem że jazda samym motocyklem przy kilku stopniach powyżej zera to ŻADNA przyjemność
- 5 0
-
2019-12-01 14:56
Powinni Mevo przejechac (4)
- 64 30
-
2019-12-01 16:22
prawicowe trolle nie przepuszczą żadnej okazji (3)
- 10 13
-
2019-12-01 16:59
Przecież to są ludzie od Hoffmana, za ich usługi płaci PiS z naszych podatków. (2)
- 7 8
-
2019-12-02 15:32
nie!!
- 0 0
-
2019-12-01 17:02
a nie! mi placi donald
- 8 6
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.