Zobacz także (100)
Młodzież wszechpolska protestuje przeciwko przyjmowaniu uchodźców
18 listopada 2015
Młodzież wszechpolska protestuje przeciwko przyjmowaniu uchodźców na Długim Targu.
-
ARTYKUŁ18 listopada 2015 (443 opinie)
W najbliższych dniach w Trójmieście odbędzie się kilka manifestacji związanych z piątkowymi zamachami we Francji: będzie marsz dla uczczenia ofiar zamachów, a także...
Opinie (491) 10 zablokowanych
-
2015-11-18 13:34Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(15)
Popieram marsze upamiętniające ofiary zamachów oraz festiwal rodzin.- zgłoś
-
102 /
185
-
2015-11-18 14:35Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantoma marsz przeciwko nieudolności władz europejskich w stosunku do ISIS? przeciwko NATO, które przed niczym nie broni ? przeciwko krajom takim jak Szwajcaria co dostarcza rakiety islamistom , przeciwko innym krajom które kupują ropę od islamistów ? przeciwko Francuzom za to, że szydzili z Boga innego wyznania ? przeciwko Pawłowicz - bo rzygam na jej widok - "jem teraz"
- zgłoś
-
53 /
10
-
2015-11-18 14:42Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Źle pzeczytałeś, to festiwal homoseksualistów. (2)
- zgłoś
-
38 /
36
-
2015-11-18 16:49Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(1)
dobrze przeczytałam. A co w tym szokującego?- zgłoś
-
23 /
14
-
2015-11-18 20:22Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Bo to coś jak Jom Kippur zorganizowane przez esesmanów.
- zgłoś
-
11 /
17
-
2015-11-18 15:46Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
terrorysta wie ze jak się sam nie wysadzi tonie mu nie grozi (4)
dostanie co najwyżej kilka lat.Dlatego się nie boją.Jeśli ktoś pojedzie szpiegowac do islamistów i go rozpoznają dostaje karę śmierci ,ale umiera w męczarniach!!!- zgłoś
-
20 /
1
-
2015-11-18 16:04Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
"prezes Związku Francuzów Zagranicą" (3)
ZA GRANICĄ!
Przywykłem już do językowych cudów p. Moritz.
Do braku korekty jakoś wciąż nie mogę...
Zapewne za chwilę mój niepochlebny komentarz zniknie, a może znowu bana zaliczę?
A fuj!
PS. Czytałem regulamin, mam świadomość rażącego naruszenia pkt. 7 :)- zgłoś
-
19 /
8
-
2015-11-18 16:11Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
A teraz liż stopy Pani redaktor i błagaj o chłostę. (2)
http://bazy.ngo.pl/search/info.asp?id=128656- zgłoś
-
14 /
3
-
2015-11-18 20:50Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(1)
hahahaha to było dobre. Rycerz niestety w tej sprawie ci się nie udało, a blisko było ;).- zgłoś
-
5 /
1
-
2015-11-18 23:30Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomNo i pięknie. Znaczy wykluczacie gremialnie, że ów Związek nie mógł popełnić błędu?
http://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/zagranica-za-granica;7215.html
:P- zgłoś
-
4 /
2
-
2015-11-18 15:57Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(2)
Załóżmy że tylko 1% tzw. imigrantów to autentyczni terroryści, a reszta to zasłona dymna składająca się z przypadkowych ludzi. 1% od miliona to 10 tys.- zgłoś
-
16 /
5
-
2015-11-18 20:12Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
słabo szacujesz (1)
Muzułmanów jest na świecie 1,5 miliarda
to ilu jest wśród nich terrorystów ??- zgłoś
-
9 /
1
-
2015-11-18 21:27Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantommatematyka na poziomie 4 klasy - policz sam :) aj wiem wiem, teraz się matematyki w szkołach nie uczy, bo za trudna
- zgłoś
-
4 /
6
-
2015-11-18 17:21Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(2)
Moj syn specjalnie z Holandii przyjechal zeby wziac udzial w tym marszu. Syn chociaz nie byl w wojsku, to jest gotowy by walczyc za wiare chrzescijanska.- zgłoś
-
31 /
18
-
2015-11-18 20:21Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Ojeja jeja. (1)
Świeczkę mu zapal przy zdjęciu na ołtarzyku.- zgłoś
-
14 /
28
-
2015-11-18 22:37Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
wspolczuje synowi
- zgłoś
-
10 /
18
-
2015-11-18 13:34Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
A czy marsz pt."Nie dla terrorystów europejsko-amerykańskich" również macie w planach? (5)
Ofiarom terroryzmu wszelakiej proweniencji składam głęboki hołd..- zgłoś
-
93 /
118
-
2015-11-18 14:48Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(2)
Co nazywasz terrorystami europejsko-amerykańskimi?- zgłoś
-
16 /
16
-
2015-11-18 20:39Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(1)
podejrzewam, że chodzi mu o tych, wyszkolonych przez amerykańskie służby, a działających na terenie europy - vel Al Kaida i im podobne islamskie barachło.- zgłoś
-
10 /
2
-
2015-11-19 12:23Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Powinien najpierw oglądnąć film
https://www.youtube.com/watch?v=44vzMNG2fZc- zgłoś
-
3 /
0
-
2015-11-19 00:14Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
11 września niewygodne fakty! Polecam gorąco
https://youtu.be/3wkUpr6y3FA
film pokazuje o co chodzi, sprawa uchodźców to ciąg dalszy...- zgłoś
-
5 /
1
-
2015-11-19 16:06Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Pożytek
Pożyteczni idioci ZAWSZE w cenie.- zgłoś
-
0 /
2
-
2015-11-18 13:36Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(45)
No niestety - najgorsze jest to, ze to nie imigranci robia te zamachy tylko "niby obywatele". Wyhodowali ich we wlasnym kraju. Sami sobie sa winni.- zgłoś
-
179 /
52
-
2015-11-18 13:43Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(1)
Ale w naszym spokojnym kraju nie brakuje pajacy którzy są gotowi coś zorganizować - szczególnie politycznie upośledzonych- zgłoś
-
20 /
33
-
2015-11-18 13:57Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
No częściowo masz ich na zdjęciach zamieszczonych powyżej.
- zgłoś
-
20 /
31
-
2015-11-18 14:02Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
"niby obywatele" (1)
to dawni imigranci lub ich potomkowie. Po co kolejni ?- zgłoś
-
40 /
3
-
2015-11-18 19:36Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomWłaśnie. To szeroko zakrojone manipulacja by wybielic problem imigracji i odwrócić uwagę. Tu nic się nie dzieje z przypadku.
- zgłoś
-
12 /
0
-
2015-11-18 14:09Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(3)
Kiedyś przyjechali jako imigranci, teraz są "Francuzami" czy "Belgami" od jednego pokolenia- zgłoś
-
43 /
2
-
2015-11-18 14:34Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
A od ilu pokoleń nazywałbyś ich Belgami i Francuzami i dlaczego akurat od tylu? (2)
- zgłoś
-
9 /
19
-
2015-11-18 14:43Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Zapytajcie ich samych czy czują się Belgami i Francuzami i oddadzą za Belgię życie.
Będziecie mieli odpowiedź kim są.- zgłoś
-
44 /
1
-
2015-11-18 15:51Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomMożna to zmierzyć bardzo prosto: ustalając jak żywa jest pamięć o tym, że przodkowie przyjechali z obcych krajów. Istotne by było też na ile osoby te odstają lub nie, od obyczajów panujących w danym kraju. No i oczywiście kwestia języka domowego/ojczystego. W przypadku różnic w kolorze skóry i typie urody, dodatkowo te musiałyby się zatrzeć (czyli wmieszanie się poprzez pokrewieństwo).
- zgłoś
-
10 /
0
-
2015-11-18 14:38Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
jacy "inni obywatele" wyhodowani we Francji? IMIGRANCI właśnie albo potomkowie (18)
imigrantów MUZUŁMAŃSKIEGO wyznania - czy ty słyszałeś kiedykolwiek, żeby grupa chrześcijańskich imigrantów albo azjatów buddystów owijała się bombami, wysadzała w metrze , pociągach, dworcach czy samolotach ???
to specjalność wyłącznie ISLAMSKA
dlatego uważam, że marsz powinien akcentować, że chodzi tu wyłącznie o imigrantów ISLAMSKICH, którzy zgodnie ze swoją religią nienawidzą nas potomków krzyżowców, nawet jeśli obecnie duża część tych potomków jest ateistami. Znane mi są dwie religie, w których jasno stoi w piśmie co robić należy z niewiernymi chrześcijanami typu GIAUR i GOJ . Wyznawcy jednej z tych religii to fanatyczne dzikusy co by maczetami głowy obcinały a wyznawcy drugiej religii golą nas w bardziej subtelny i wyrafinowany sposób, niektórzy nawet tego nie chcą widzieć mówiąc, że to wszystko to głupie teorie spiskowe- zgłoś
-
39 /
6
-
2015-11-18 14:46Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
ja słyszałem o wyprawach krzyżowych i palonych i gwałconych całych wsiach (2)
- zgłoś
-
13 /
27
-
2015-11-18 15:22Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
tylko kto zaczął? no właśnie tego już nie doczytałeś (1)
- zgłoś
-
20 /
4
-
2015-11-19 10:09Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Rzym zaczął
i teraz zbiera co zasiał- zgłoś
-
4 /
4
-
2015-11-18 15:01Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
A wiesz skad sie ci imigranci wzieli? (12)
cala algiersko-muzulmanska spolecznosc to uchodzcy przed wojna w Algierii w latach 50-60. To, co tam robili Francuzi w ramach proby utrzymania kolonii jest porownywalne z tym co ISIS pokazuje na filmikach.
900 tysiecy ludzi stamtad ucieklo - chrzescijanie, muzulmanie I zydzi sefardyjscy.- zgłoś
-
19 /
6
-
2015-11-18 15:25Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
no co ty? i oni uciekli spod buta francuskiego w Algierii wprost do Paryża i Lyonu? (11)
- zgłoś
-
29 /
1
-
2015-11-18 15:50Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Oczywiscie, przeciez jako kolonia byli obywatelami francuskimi (10)
Przy okazji, w 1962 roku francuska policja zabila okolo 200 osob protestujacych przeciwko wojnie w Algierii. Czesc torturowano.
Naprawde nie zamierzam identyfikowac sie z ani jedna, ani druga strona tego konfliktu - to ich stara nierozwiazana sprawa I nam nic do tego. My kolonii nie mielismy.
No chyba, ze ktos wierzy, ze zamachu dokonali syryjscy uchodzcy bo przeciez znaleziono tam paszport. ;)- zgłoś
-
17 /
3
-
2015-11-18 15:53Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(7)
Ale jaki był sens takiej ucieczki? To tak jakby z Generalnej Guberni uciekać prosto do Berlina!- zgłoś
-
17 /
2
-
2015-11-18 16:04Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(2)
Ludzie poczytajcie czasem cos z historii zamiast tylko ogladac seriale.
Skad sie wzieli Turcy w Niemczech, o koloniach, o polityce USA. Dlaczego USA nie ma az takiego problemu z muzulmanami, dlaczego tam sa bardziej zintegrowani, o polityce Francji zw. z koloniami. Kto wywolal wojne w Syrii i po co? Turcja tez wcale nie jest swieta - co wyprawia z Kurdami.
Tam jest jeden wielki burdel a namieszaly panstwa Zachodu, bo maja chrapke na surowce...
Itd.- zgłoś
-
20 /
0
-
2015-11-18 17:33Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
państwa zachodu? acha, czyli ruskie nic tam nie mieszają? i żydzi z Izraela też (1)
nie mieszają? Zwróć uwage, ze żydki się okopały, w d * p i e mają uchodźców choć mogliby ich przyjąć, Saudowie wywodzący się właśnie od żydów też odcinają się od przyjęcia uchodźców do siebie, są bezwzględni a niech Europa się użera z dzikusami, Putin gotowy był zestrzelić swój samolot nad Synajem i w tydzień przeprowadzić śledztwo które dowiodło, ze zestrzelili go islamiści, to kagiebista rozegrał Paryż bandą islamskich najemników, Francja z e s r * ł a się ze strachu i już zgodnie ramię w ramię będzie razem z Putinem wojować na bliskim wschodzie wybaczając mu to co zrobił z Ukrainą. O to carowi chodziło, zdestabilizować I zastraszyć Europę ale nie swoimi łapami. No i się udało. Nie żałuję głupiej Francji , nie będę żałowac Szwecji i Niemiec - widzialy galy co brały. Dla nich zagrożeniem był kościół katolicki, ksiądz i mohery klepiące zdrowaśki hahaha a tu proszę dla islamskiej dziczy zasiłki, pełne swobody, meczetów od cholery - no to niech mają- zgłoś
-
6 /
3
-
2015-11-18 22:11Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomOczywiscie, mieszaja i Ruscy, Turcy, Izrael, Saudowie, ktorzy sa przeciez skumani z USA. Tam miesza kazdy, bo ROPAAAAAA
Francja w zasadzie sama sie juz zdestabilizowala. W panstwie w ktorym istnieja miasta calkowicie opanowane przez muzulmanow i stosujace wlasne szariackie prawo.... juz nic dobrego nie bedzie. To tylko kwestia czasu.- zgłoś
-
7 /
0
-
2015-11-18 16:12Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Chlopie, wez Ty poczytaj cos spoza lektur "historycznych" polecanych przez nacjonalistow (1)
Przeciez z GG kupa ludzi uciekala do Berlina.
A uchodzcy uciekali przed wojna tam, gdzie wydawalo sie najbezpieczniej. Francja takim miejscem byla.
Przy okazji trzeba tez pamietac, ze tam byli tez terrorysci prokolonialni (OAS) ktorzy planowali nawet zamach na deGaulle'a za polityke dekolonializacji. Oni przeprowadzali zamachy we Francji na Francuzow tak samo jak w Algierii na Algierczykow.
Naprawde, tepe powtarzanie propagandy w dobie powszechnego dostepu do informacji to smutne zjawisko.- zgłoś
-
8 /
5
-
2015-11-18 20:29Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Tak, tak... Np z getta Warszawskiego... Do Berlina...aha...
- zgłoś
-
4 /
4
-
2015-11-18 16:43Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomNiezupełnie - na wiele rzeczy w metropolii nie można się było poważyć. W Algierii francuskie wojsko niemal jawnie torturowało ludzi. Coś takiego nie było możliwe w Paryżu czy Lyonie.
- zgłoś
-
9 /
0
-
2015-11-19 12:16Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Obywatelstwo
Mieszkaniec GG zazwyczaj nie mial obywatelstwa niemieckiego.
W czasach kolonialnych kazdy Algierczyk byl Francuzem.
Czujesz?- zgłoś
-
1 /
0
-
2015-11-18 22:36Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(1)
"My kolonii nie mielismy." a Ukraina- zgłoś
-
1 /
2
-
2015-11-19 13:48Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
A Ukraina nie
- zgłoś
-
2 /
0
-
2015-11-18 20:22Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
historia uczy (1)
wydaje mi się że zarówno I jak i II wojnę światową wywołali chrześcijanie
i oni też palili żydów i innych chrześcijan w piecach
a św. inkwizycja paliła na stosie niewinne kobiety i imię Chrystusa- zgłoś
-
6 /
4
-
2015-11-18 21:31Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomtaaa, jasne, to jeszcze powiedz że chrześcijanie odpowiadają za cesarza Nerona, Hitlera, suszę, gradobicie i dziurę ozonową
- zgłoś
-
6 /
3
-
2015-11-18 14:44Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
skąd się biorą "niby obytwatele" ? To imigranci odpasieni na zasiłkach (1)
- zgłoś
-
25 /
1
-
2015-11-18 20:28Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomSami ich tam zaprosili, wrecz sciagali do siebie w latach 60-70tych, kiedy to byl u nich boom gospodarczy i brakowalo im tanich robotnikow.
- zgłoś
-
6 /
0
-
2015-11-18 14:51Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(8)
Wybacz ale wzięli się z kosmosu? Ci niby obywatele są imigrantami w pierwszym albo drugim pokoleniu i nic tego nie zmieni. Ciągle mówimy imigranci, imigranci zamiast nazywać to wszystko po imieniu muzułmańskie nieroby z potencjałem terrorystycznym. Wykorzystują fakt, że "nasza" europejska poprawność pozwala im na wszystko. Tzn. poprawność polityków, którzy ostatecznie bujają się w limuzynach i na prywatnych osiedlach, a "plebs" mają w d....
Mało zamachów? Mało egzekucji typu ścinanie głów uprowadzonym? Mało rozbojów i burd? To dalej przyjmują, dalej dają prawa większe niż obywatelom UE i jak tylko powiesz prawdę powiedzą, że jesteś nietolerancyjny.
W piątek był zamach - lament, gniew i inne wiadome uczucia. Już w poniedziałek gadki usprawiedliwiające może nie sam zamach ale to czemu tak jest - bo przecież są dyskryminowani przez Francuzów itd. Brednie - taka dyskryminacja, że mają ponad 2500 meczetów, ponad 200 w trakcie budowy w samej Francji! M.in. zburzono katedrę aby w jej miejsce wybudować meczet! Kiedyś mieli obchodzenie świąt: Boże Narodzenie i Wielkanoc teraz mają ferie świąteczne i festiwal zimy... Francuskie stołówki - muzułmańska karta dań dla wszystkich.... Tak lewaki nas załatwiły. W imię "tolerancji" musisz dostosować się do nich. A najgorsze jest to, że władze zachodniej Europy są uległe i pozwoliły wejść sobie na głowę.- zgłoś
-
30 /
2
-
2015-11-18 15:35Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(7)
Oczywiscie wszystko prawda. Ale winne sa wladze w tamtych krajach. Sciagnely tania sile robocze, ktora miala robic najgorsze prace i wyjechac a nie osiedlac sie. Kompleksy wobec dawnych kolonii itd. Nie zajeli sie integracja, bo mysleli, ze robole popracuja 2 lata i wyjada.
Polityka wzgledem tych imigrantow byla beznadziejna. Dodatkowo sa tak zatwardziali w swojej politycznej poprawnosci, ze od lat tolerowali rozroby i szerzaca sie agresje wsrod drugiego pokolenia. Francja niestety zapracowala sobie na to. Belgia tez i Szwecja tez wkrotce podzieli ich los. Maja tzw panstwa w panstwie, gdzie zupelnie nie kontroluja to co sie tam dzieje.
W tej chwili maja juz taka mase imigrantow, ktorzy maja ich obywatelstwo, ze beda musieli sie z nimi liczyc, bo przyjda wybory i w koncu muzulmanie wybiora jakiegos Ahmeda i wtedy to juz bedzie naprawde "nowa europa":(- zgłoś
-
15 /
1
-
2015-11-18 16:25Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(6)
Zgodzę się z Tobą, że nie dbano o ich integrację. Albo inaczej - nie trzymano ich krótko bo wiemy, że integracja i islam nie idą w parze. Nie wymagano, nie przypominano o zasadach, które panują w kraju przyjmujących. Zamiasy burzących się stawiać do pionu to dawano im więcej i więcej. Zresztą nagle wszyscy nie poszli na socjal, problem był dość szybko wiadomy. Mimo tego, że większość miała roszczeniową postawę dalej ich przyjmują. Faktycznie to ich problem, sęk w tym, że problem "szaraków" bo to oni z nimi żyją dzień w dzień. Problem również taki, że szarzy ludzie boją się mówić stop aby nie być "nietolerancyjnym", a teraz to jest ich już tyle, że wszelkie protesty ludzi pewnie skończyłyby się zamieszkami.
Kolonie to również jeden z ich problemów to fakt.
Natomiast ciągle nie mówi się o tym co ci ludzie wyprawiają tylko ciągle gada o tym, że trzeba im pomóc i bezsensownie wmawia nam się strach bo przecież to ludzie chcący żyć z nami w zgodzie i nas miłujący. To nic, że ktoś się wysadził, inni nie są tacy. Sęk w tym, że nawet jeśli się nie wysadzą to ostatecznie staną po stronie tych, którzy z chęcią to zrobią. Szczególnie dobijają mnie kobiety, które tak ochoczo bronią religii pokoju i to pare dni po tym co wydarzyło się w piątek.
Ludzie, nie ma co walić ściem tylko suche fakty:
- młoda Szwedka napadnięta przez - jak to ładnie nazywają - imigrantów o nieeuropejskiej urodzie -rabunek, brutalny gwałt oraz pobicie (miasteczko Bollnäs 2012)
- Szwedka, która wyjechała do Bostonu i poszła z jakimś Amerykaninem (oczywiście kolor skóry przemilczany) na dyskotekę nie wróciła - znaleziona w śmietniku poćwiartowana. Media niezbyt chętnie o tym pisały oraz wspominają (lata 90')
- Szwedka Elin Krantz - dziewczyna promująca multi-kulti - nie będę się rozpisywać bo to co jej zrobiono jest masakryczne. Została brutalnie zgwałcona, pobita i później roztrzaskano jej głowę aby mieć 100% pewność, że na bank nie przeżyje. Zresztą w internecie są nawet zdjęcia z miejsca zbrodni. Masakra!
Takich przykładów jest tysiące ale oczywiście nie mówi się o nich głośno w mediach bo to burzy obraz biednej ludności napływowej o urodzie nieeuropejskiej...- zgłoś
-
11 /
1
-
2015-11-18 16:32Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
"Suche fakty" tego typu to ja Ci moge podac dla kazdego kraju i kultury (2)
Wiesz, co Polak Katolik innemu Polakowi potrafil zrobic od lat 90 we wlasnym kraju?
Pewnie nie pamietasz np. sprawy dziewczyny wielokrotnie zgwalconej przez ojca, braci I kolegow jak sie dowiedzieli, ze jest lesbijka I postanowili temu zaradzic bo na ich rozum to dlatego, ze "chlopa nie miala"?
Lata 90, Polska.
Chcesz sie tak caly dzien przerzucac?- zgłoś
-
5 /
11
-
2015-11-18 16:54Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomSpokojnie mogę się przerzucać. Mamy swoich zwyroli to mamy brać jeszcze innych? I to takich którzy uważają, że wszystko wolno i mają tendencję do większej ilości przestępstw szczególnie na kobietach.
Poczytaj statystyki np. Szwecji a nie pieprzysz tutaj głupoty. Mówimy teraz o multi-kulti, które jest promowane mimo tego co się dzieje w Europie.
Oczywiście możesz sobie ich przyjąć do domu. Jak Tobie wpit... i brutalnie zgwałcą Ciebie lub Twoją żonę (bo nie wiem kim jesteś) to ciekawe czy będziesz tak ochoczo chciał/a ich u siebie. Idąc Twoim tokiem domniemam, ze uważasz, że robią tyle samo przestępstw jak swoi? Tu muszę Ciebie zmartwić.... Imigranci o nieeuropejskiej urodzie miłują się w rozbojach na tubylcach. Nikt nie mówi, ze u nas nie ma świrów. Nie znaczy to jednak, że mamy przyjmować osoby, które otwarcie mówią co z nami, a w szczególności z białymi kobietami mogą zrobić jak najdzie ich ochota. Poczytaj, pooglądaj inne media, filmiki itd. Prawdę zwykłych ludzi, a nie amerykańskie teledyski i specjalistów od multi, którzy żyją innym świecie to wtedy pogadamy.- zgłoś
-
10 /
2
-
2015-11-18 17:28Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomPolak katolik nie obetnie Ci łba, bo nie jesteś katolikiem. Muzułmanin ma taki obowiązek. Na razie tego nie robi bo mają za małą siłę w stosunku do Europejczyków - siłę liczebną oczywiście. Ale już niedługo. A tych zwyroli powinni powiesić, koniec kropka. Jak muzułmanin muzułmaninowi robi kuku mam to gdzieś, niech robi, ale czemu mamy ich problemy przenosić na nasz teren, jak mamy dosyć swoich?
- zgłoś
-
7 /
0
-
2015-11-18 16:54Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(2)
Ciagle sie gada... - tak mowia i pisza tylko mainstreamowe media. Leja propagandowa papke dla tlumow, przyszlych bezmyslnych zolnierzy.
Sa tez bardziej niezalezne zrodla, ale oczywiscie blokowane przez rzady. Warto jednak wlozyc troche wysilku i poczytac cos szerzej. Bardzo duzo artykulow jest po angielsku. Ale oczywiscie nie na BBC, bo oni pisza tylko to co im rzad kaze.
Wiem co sie dzieje w Szwecji, wiem tez, ze jest zakaz mowienia o tym w mediach, istne tabu.
Poniewaz znam niemiecki czytam tez na forach co sie dzieje w Bawarii i jak tuszowane sa wszelkie napasci, gwalty i wybryki "uchodzcow".
To straszne co sie dzieje, ale winne sa rzady, politycy, koncerny, ktore zacieraja rece, bo w uchodzcach widza kolejnych klientow oraz niewolnikow do pracy za psie pieniadze, a przeciez stale gonimy za chorym wzrostem gospodarczym (co jest b. glupie).
Polityka USA to jakis horror, celowo wywoluja wojny, zupelnie bezkarnie a potem sieja ta swoja propagande w szkolach, mediach, filmach (przeciez prawie kazdy holywoodzki film robi wode z mozgu Amerykanom, jacy to oni patrioci - jada mordowac innych ludzi w krajach). A celem jest tylko ropa i ropa. O to tylko kreci sie na tym swiecie. Reszta to pionki, nic nie znaczace.
I jeszcze niedlugo ludzie beda sie mordowac o wode.... z przeludnienia.- zgłoś
-
9 /
2
-
2015-11-18 16:57Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(1)
Niewolników do pracy? Przecież oni już od dawno nie pracują tylko ciągną socjal.- zgłoś
-
7 /
1
-
2015-11-18 22:05Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomTo jest wina rzadu, ktory rozdaje wysoki socjal!! Jakby w Polsce kazdemu dawali socjal to kazdy by sie pchal i nikt nie bylby lepszy.
- zgłoś
-
2 /
0
-
2015-11-18 17:29Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomA skąd są ci niby obywatele, dzieci byłych imigrantów, czyli kółko się zamyka. Będziemy ich przyjmować to nasze dzieci albo może jeszcze i my będziemy oglądać obrazki jak te z Paryża i u nas.
- zgłoś
-
4 /
0
-
2015-11-18 17:30Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(3)
Wybacz, ale dwóch z nich było zarejestrowanych w Grecji jako uchodźcy, jeden miał nawet syryjski paszport (nieważne, prawdziwy czy fałszywy, jak fałszywy to jeszcze gorzej), więc nie bredź, że nie imigranci.- zgłoś
-
7 /
2
-
2015-11-18 20:39Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(2)
Warto patrzec na to z dwoch stron.
To Zachod rozp.... Bliski Wschod, bo nie potrafi sobie odpuscic ich surowcow. USA wolalo rozpetac kolejne wojny. W Syrii poszlo o rope, oraz gazociag, ktory mial isc przez Turcje do Europy i omijac Rosje. Ktos mysli, ze Rosja by odpuscila taki temat?? Assad nie chcial byc z kolei kolejnym chloptasiem na uslugach USA, wiec postanowili go obalic i zrobili z niego terroryste. I tak to wyglada.
Przeciez to juz kolejne pokolenie zyjace na Bliskim Wschodzie stale w wojnie - oni sa juz totalnie wypaczeni.
Ale czyja to wina, no czyja?? Kto te wojny tam wywoluje?
Sami byscie potem szli po socjal tych co wam rozwalili kraj. Albo wysylali kamikadze z bomba.
Inna kwestia jest to, ze Niemcy w latach 70tych zaprosili Turkow do pracy. Sciagneli ich. Tak samo Szwecja. Tylko, ze mieli na chwile przyjechac, pozamiatac ulice i wyjechac. Tymczasem zaczeli osiadac i sciagac rodziny. Ale kraje Zachodnie dalej uwazaly, ze absolutnie nie nalezy im pomagac w integracji, wrecz celowo budowali specjalne osiedla, getta dla swoich robotnikow. We Francji jest jeszcze kwestia kolonializmu.
Generalnie sami sie doigrali.
Tylko nie powinni w to mieszac krajow takich jak Polska, Wegry, Czechy i nawolywac do solidarnosci. Bo to juz jest totalnie obludne.- zgłoś
-
7 /
0
-
2015-11-18 22:53Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(1)
Przecież dołączyliśmy się do zbójeckiego zachodu i razem z nim napadliśmy na Irak i potem Afganistan. Jesteśmy współwinni. dla nich jesteśny zachód.- zgłoś
-
2 /
0
-
2015-11-19 09:12Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomOczywiste, ze byla to idiotyczna decyzja. Zapewne zostaly Polakom obiecane jakies udzialy w zyskach.
Tak czy siak za wybuch ekstremizmow i wzrost radykalow jest winny glownie Zachod, ktory od lat destabilizuje tam region. Czego sie spodziewac po kolejnych pokoleniach zyjacych w wojnie? Totalnie ich zdemoralizowali.
Dla USA to wygodne, bo Bliski Wschod jest daleko. Moze bezkarnie mieszac do woli.- zgłoś
-
4 /
0
-
2015-11-19 07:22Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Ciekawe stwierdzenie (1)
Jakoś zanim Europa stała się taka "otwarta" dla wszelkiej maści "uchodźców" (bo przecież określenie imigrant socjalny z krajów nieogarniętych wojną jest niepoprawne politycznie) to takiego zaangażowania w zamachy w Europie nie było. Pomijam już w tej chwili fakt tego, że ci wszyscy "uchodźcy" powinni trafić do stanów bo to głównie ich polityka destabilizuje bliski wschód, ale Europa w żadnym wypadku nie powinna brać do siebie tej masy ludzi. Przestańcie być ślepi. W Polsce nie ma zamachów z prostej przyczyny - w Polsce nie ma muzułmanów z bliskiego wschodu. Boicie się "polskiego narodowca" a domagacie się "islamskiego faszysty".
Proponuje posłuchać ludzi co mają jakieś pojęcie o tej religii i zacząć myśleć, a nie tępo oglądać TV. Niemcy walczą z uchodźcami, Francja walczy z uchodźcami i niech mnie pokręci, ale nawet Szwedzi zaczynają z nimi walczyć.
Po 1: Uchodźcom można pomagać w ośrodkach wokół terenu objętego wojną i w ten sposób pomagać tym co tego potrzebują a nie dawać socjal każdemu kto się nawinie. Po zweryfikowaniu osób można je stamtąd ściągnąć a nie czekać aż przyjdą. Ci najbardziej potrzebujący przeważnie nie są w stanie przejść całej europy. Zresztą po 5 latach nagle Europa dostrzegła, że w Syrii jest wojna... W tej sytuacji popieram nawet Rosję, która weszła tam uporządkować bałagan za który Unia i USA powinni się wstydzić.
Po2: To nie są biedni uchodźcy. Mają telefony, zapłacili przemytnikom za przerzucenie ich do Europy i tylko dokumentów nie mają? Człowiek jak ucieka z domu to pierwsze co poza rodziną bierze, to dokumenty i pieniądze, a nie sprzedaje wszystko co ma.
Po 3: Gdyby uchodźcy byli tacy cenni dla Europy jak twierdza EuroDyktatorzy, to Niemcy, Francja, Anglia czy Szwecja nikomu by ich na siłę nie wciskała?
Po 4: Niemcy dali d*py i dzięki słowom Angeli do Europy trafili ludzie niesprawdzeni i niekontrolowani. Teraz kiedy ktoś zwrócił na to uwagę to kraje które tych "niebezpiecznych uchodźców" sprowadziły starają się ich wypchnąć do innych państw.
Ludzie kiedy wy się obudzicie, że unia to nie jest dobry wujek rozdający kasę, tylko firma której musi się zgadzać bilans. Nie pompuje kasy w Polskę by żyło się nam lepiej, tylko by uzależnić ją od siebie. Unia Europejska miała być unia gospodarczą, która miała ułatwić handel i turystykę a nie kreatorem kultury.- zgłoś
-
8 /
0
-
2015-11-19 17:47Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomPragnę zauważyć, była to informacja na stronach informacyjnych, że może i ładują w nas trochę kasy ale... większość zysków idzie do Niemiec. Z 1euro 65 centów idzie do do niemieckich biznesmenów. Tak jak mówisz - z UE nic bezinteresownie do nas nie idzie.
- zgłoś
-
1 /
0
-
2015-11-18 13:37Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(5)
I dlaczego Młodzież Wszechpolska dala przenieść marsz z Placu na Długą... Budyń zagrał to tak zatanczyliscie :(- zgłoś
-
43 /
89
-
2015-11-18 13:43Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(3)
Młodzież Wszechpolska czyli nacjonaliści ze zrytym beretem (wcale nie patrioci) wraz ze zwerbowanymi za piwko dresami mają manifestować.... ?! :(- zgłoś
-
36 /
54
-
2015-11-18 14:09Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomSkoro w słusznej sprawie, to tak.
- zgłoś
-
28 /
15
-
2015-11-19 04:34Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Faszyzm lewacki nienawidzi patriotów polskich (1)
Nienawidzi, czyli lewacy żyją nienawiścią do wszystkiego, co Boże i polskie.- zgłoś
-
11 /
6
-
2015-11-19 09:04Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Za to z Twojego postu
aż bucha prawicową miłością do bliźniego i narodu- zgłoś
-
6 /
8
-
2015-11-18 20:21Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomA coś jest nie tak z tą lokalizacją? Przecież to samo centrum, zabytki, miejsce kojarzone przez turystów lepiej niż okolice stoczni, i nie wkurzą współmieszkańców tamowaniem ruchu.
- zgłoś
-
5 /
0
-
2015-11-18 13:37Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(38)
Komuś się coś pomyliło w nazwie marszu. Powinien być chyba przeciwko terrorystom, a nie przeciwko imigrantom. Polacy też są imigrantami.- zgłoś
-
150 /
195
-
2015-11-18 14:11Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(16)
Tak? To wskaż mi jakieś zagrożenia dla np. brytyjskiego społeczeństwa ze strony polskich imigrantów. Może Polacy na wyspach zasłaniają twarze kobietom albo próbują narzucić swoją seksualność?- zgłoś
-
39 /
18
-
2015-11-18 14:21Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Jasne że próbują (2)
czytałem ostatnio, że najwięcej dzieci na Wyspach teraz rodzą Polki- zgłoś
-
18 /
21
-
2015-11-18 15:41Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomI jak to niby wpływa na Brytyjczyków? Bo zabrzmiało to tak jakby Polacy na wyspach zabierali dzieci Brytyjczykom.
- zgłoś
-
19 /
3
-
2015-11-19 15:39Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Kolo, doucz się trochę!
Od czasu gdy nas przyjęto do UE i do strefy Schengen możemy mieszkać gdzie chcemy w Europie. To oznacza, że gdziekolwiek w EU jesteśmy u siebie.
Sorry, takie przepisy- zgłoś
-
2 /
2
-
2015-11-18 14:37Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
to posłuchaj lub poczytaj o (3)
emigrantach z polski, co robili i jak się zachowywali zresztą niektórzy do dziś gdy po 1945 roku przybyli do Gdańsk- zgłoś
-
12 /
16
-
2015-11-18 14:50Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(2)
No co robili?- zgłoś
-
15 /
3
-
2015-11-18 15:33Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
no właśnie (1)
o tym napisałem- zgłoś
-
1 /
10
-
2015-11-18 15:43Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomTo że zabugajce biedne, chamowate i niewykształcone, owszem świniaka w wannie trzymali, ale krzywdy nikomu nie robili (pomijając niesławne przypadki prześladowań Kaszubów Nadłebskich, tzw. Słowińców, ale to był margines i na dodatek prowokowany przez milicję)
- zgłoś
-
11 /
4
-
2015-11-18 14:46Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(8)
To co piszesz nie zmienia to definicji słowa "imigrant". Po za tym wśród katolików też są radykałowie, vide Pan bodajże Nowak co to ze swoją "antysekciarską" organizacją zablokował koncert Mansona w Polsce. Kościół katolicki też potępia skąpy ubiór i szeroko pojęte cudzołóstwo. Co do Polaków w UK to część z nich też jest problematyczna bo nie chca sie asymilowac i uczyc angielskiego, przyjezdzaja na wieloletnie saksy i nie chca poznawac kultury kraju do ktorego przyjechali. Nic nie jest tylko czarne albo tylko biale.- zgłoś
-
15 /
10
-
2015-11-18 15:45Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(5)
Ale Kościół za to ani nie kamieniuje, ani nie batoży, a jedynie potępia i każe się spowiadać. Jak nie chcesz być w tym Kościele, to zapisujesz się do innego.- zgłoś
-
14 /
6
-
2015-11-18 17:38Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
teraz potepia
wczesniej palil na stosie...- zgłoś
-
8 /
5
-
2015-11-18 17:39Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Islam robi to co kilkaset lat temu robiło chrześcijaństwo (3)
tyle są zresztą opóźnieni w rozwoju.
Prawdę powiedziawszy obie te religie wywodzą się z tego samego źródła i bynajmniej nie mają cokolwiek wspólnego z Europejczykami.- zgłoś
-
9 /
3
-
2015-11-18 21:39Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(2)
O przepraszam, chrześcijaństwo wrosło w nasze pogańskie tradycje europejskie dość mocno, np. noc świętojańska, Dziady, termin Bożego Narodzenia i Wielkiej Nocy i ich forma (zwłaszcza jajko, śmigus-dyngus i deguse), kult Matki Boskiej jakoś też się "dziwnie" pokrywa z dawnym zasięgiem kultu Magna Mater (taktak, tej bogini o ogromnych biodrach).
Odkąd zaś pewien średniowieczny kronikarz na zachodnim Pomorzu przetłumaczył Trnoglavi (Czarnogłowy) jako Cierniogłowy i wyciągnął z tego "właściwe" wnioski; a inni doszli do wniosku że trójca bogów słowiańskich ma też "głębszy sens" no to sam rozumiesz :) :) :)
A ci co wiedzą więcej niż gazety piszą, mogą się szczerze uśmiechnąć, jak kaszubskie dzieciaki śpiewają Welewetkę w kościele (Weles - słowiański bóg m.in. bydła).- zgłoś
-
6 /
1
-
2015-11-18 23:39Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Myślisz "XXI wiekiem"
Święta, o których wspomniałeś były zastępowane świętami chrześcijańskimi w tych samych dniach aby nie obchodzić świąt pogańskich. Kiedy Mieszko przyjął chrzest to tylko ze względów politycznych, było to podyktowane czystym pragmatyzmem. Nazwijmy to X-cio wieczną modą. Moda XXI wieku to niszczenie wszystkiego co ma krzyż i zachwycaniem się islamem - dlaczego tak jest? Niech Ci co to czynią zastanowią się czy im będzie lepiej jak religią "panującą" będzie islam czy zróbmy wszystko aby na Święta Bożego Narodzenia można będzie, jak dotychczas, kupić choinkę, zjeść karpia, iść do kościoła na pasterkę i rozpakować prezenty 25 grudnia. Życzę wszystkim zdrowego rozsądku.- zgłoś
-
5 /
0
-
2015-11-19 10:43Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Powiem przewrotnie: rodzimowierstwo Lechitów wrosło w chrześcijaństwo
by kiedyś się odrodzić. Nie musimy czcić semickich bogów, skoro mamy swoich.- zgłoś
-
4 /
0
-
2015-11-18 16:42Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantompodpisz się żebyśmy wiedzieli kogo unikać przy jakichkolwiek próbach negocjacji oddania islamistow Niemcom.
Porównanie godne politowania.- zgłoś
-
0 /
1
-
2015-11-18 23:41Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
ale jakiej kultury mają się tam uczyć, od narodu, który oszukuje na równi z żydami gdy zwącha interes
zaś w kradzieżach zabytków z innych państw nie ma sobie równych- zgłoś
-
2 /
2
-
2015-11-18 14:13Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
w takim ukladzie nalezy wyrzucic Polskich emigrantow z UK, Niemiec i Holandii . (5)
jak jestesmy przeciw emigrantom to niech emigranci Polscy tez sie wynosza z UK , Niemiec etc etc. ..........!- zgłoś
-
24 /
29
-
2015-11-18 14:45Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Czyli tylko polska dla polaków. Jestem za !!!
- zgłoś
-
15 /
12
-
2015-11-18 15:46Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomDobrze by było, aby wrócili. Tym niemniej są europejczykami nie tylko z paszportu, ale z pochodzenia, więc mogą do innych europejczyków jechać. Tak samo jak jeden arab do drugiego araba.
- zgłoś
-
16 /
2
-
2015-11-18 15:52Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomno właśnie, Polska tylko dla Polaków, a Wielka Brytania, Irlandia, Niemcy, Holandia dla Anglików, Irlandczyków, Niemców, Holendrów I POLAKÓW?? Gdzie tu logika?
- zgłoś
-
11 /
15
-
2015-11-18 19:01Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
To nieporozumienie
Polacy są częścią UE i to ich sprawa, w jakiej z tych części mieszkają i układają sobie życie. Nie są zatem emigrantami, są u siebie zarówno w Polsce, jak i w Wielkiej Brytanii czy Francji.
Natomiast ci barbarzyńcy, cofnięci kilkaset lat w rozwoju w porównaniu do naszej cywilizacji stanowią dla nas zagrożenie, realne - jak to widać ostatnio.
Europa dla Europejczyka, a muslim niech wróci tam, gdzie jego korzenie - na Półwysep Arabski- zgłoś
-
12 /
5
-
2015-11-19 10:05Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
niemcy kradli w imieniu swojego furrera jakby nie bylo konca swiata.
moralnie zdziczeli I moze mina jeszcze ze 3 pokolenia zanim zrozumia ze to co zrobili to powinno byc dopisane do biblii wszystkich religii w rozdziale co stanie sie z czlowiekiem gdy czlowieczenstwo zrowna sie ze zwierzacym prawem silniejszego. Dla mnie Niemcy robia tylko wiertarki I innerzeczy z kolkiem zebatym ale jak tylko probuja robic cos jeszcze to istna tragedia.- zgłoś
-
4 /
1
-
2015-11-18 14:20Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(6)
Faktem jest, że tak duża emigracja zarobkowa Polaków na Zachód jest realnym problemem społecznym. Zostali wygnani przez PO fatalnymi warunkami życia i rynku pracy w kraju. Powinniśmy zrobić wszystko aby wrócili.- zgłoś
-
25 /
13
-
2015-11-18 14:22Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
prezydent powinien ich uniewinnić (1)
ponoć to pomaga- zgłoś
-
19 /
8
-
2015-11-18 15:47Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantoma ty się powinieneś w łeb p_erdolnąć tłuczkiem do ziemniaków. Na rozum już ci nic nie pomoże, ale przynajmniej przestaniesz bełkotać w sieci
- zgłoś
-
16 /
8
-
2015-11-18 14:49Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
z tego co się orientuje to zaczęli wyjeżdżać za rządów pis czy historia po obięcu władzy sie zmieniła? (3)
- zgłoś
-
10 /
11
-
2015-11-18 17:14Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Przed :) (2)
Dokładnie w momencie wejścia Polski do Unii. PiS objął władzę dopiero pół roku później.- zgłoś
-
8 /
2
-
2015-11-18 20:57Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(1)
Czyli widać że "h" sie nie orientuje, tylko powtarza zasłyszane głupoty. Jak zresztą większość społeczeństwa.- zgłoś
-
4 /
1
-
2015-11-18 23:03Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom"Czyli widać że "h" sie nie orientuje, tylko powtarza zasłyszane głupoty. Jak zresztą większość społeczeństwa." i dlatego wygrało pis
- zgłoś
-
0 /
1
-
2015-11-18 14:39Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
powinien być przeciwko imigrantom islamskiego wyznania (1)
- zgłoś
-
10 /
3
-
2015-11-18 20:59Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomOj to wtedy dopiero byli by wyzwani od ksenofobów i uprzedzonych na tle wyznaniowym :)
- zgłoś
-
5 /
1
-
2015-11-18 17:06Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Ale manifestować będą też imigranci i ich potomkowie ;-) (3)
Z Gedanopedii:
"Lata 19452010. W pierwszych latach po II wojnie światowej za wzrostem liczby ludności stały głównie migracje. Szacunki z 1948 roku wskazują, że większość nowych mieszkańców Gdańska przybyła z Polski centralnej (62%). Przesiedleńcy z terenów ZSRR stanowili 16%, a z innych krajów 3%. Jedynie 9% populacji gdańszczan to ludność, którą można było zakwalifikować jako autochtonów. "
http://www.gedanopedia.pl/gdansk/?title=LUDNO%C5%9A%C4%86- zgłoś
-
6 /
3
-
2015-11-18 17:36Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(2)
Nie wiadomo, płakać czy śmiać się. Ale to Polacy byli debilu. Nikogo tutaj nie wyrzynali. Nie dziwię się, że w Polsce jest jak jest skoro idioci mają prawo głosowania.- zgłoś
-
9 /
4
-
2015-11-18 18:36Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(1)
Nie będę się zniżał do Twojego poziomu ale dla nas, mieszkających tu od pokoleń to byli i są imigranci i ich potomkowie, ludzie o znacząco różnej kulturze i zwyczajach. Powinieneś zrozumieć, że ten stan który Ci się wydaje "odwieczny" trwa zaledwie kilkadziesiąt lat. Przed II wojną mieszkali tu zupełnie inni ludzie a ponad 1000 lat temu to nawet żadnego chrześcijanina byś tu nie uświadczył. Strasznie mnie denerwuje, że najbardziej się w tym temacie rzucają Ci co ledwie kilkadziesiąt lat temu tu przyjechali i to ci chcą decydować kto następny może tu przyjechać a kto nie.
PS A może byś się zastanowił co by było jakby jedni Europejczycy - Polacy uciekali przed innymi Europejczykami, Rosjanami lub Niemcami do USA a Amerykanie by stwierdzili, że żadnych Europejczyków nie przyjmują bo to totalitarni mordercy? Ale to może jednak za trudne jest zadanie dla Ciebie.
Pozdrawiam i idź w pokoju.- zgłoś
-
6 /
4
-
2015-11-18 21:42Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Ale jedni i drudzy byli swoi. To tak jak z sąsiadem się o miedzę pobijesz, a on nadal twój sąsiad. A nie obcy
- zgłoś
-
6 /
3
-
2015-11-19 13:17Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
MAX Kolonko MA RACJĘ !!! (1)
Mariusz Max Kolonko: W haśle "Polska dla Polaków" nie ma nic złego
http://www.youtube.com- zgłoś
-
3 /
3
-
2015-11-19 15:51Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
racje to on ma chyba zywnosciowe, z "food stampsow"
- zgłoś
-
2 /
1
-
2015-11-18 13:38Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
"tymi, które mają mamę i mamę i tymi, które mają mamę i tatę" (5)
A co z tymi, które mają tatę i tatę?- zgłoś
-
119 /
11
-
2015-11-18 13:54Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Klasyczny przykład realnej dyskryminacji mężczyzn,
nie teoretycznej dyskryminacji kobiet.- zgłoś
-
35 /
0
-
2015-11-18 14:12Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(2)
Partenogeneza - to rozumiem, przyroda zna takie zjawisko, ale dwóch tatów to niby jak?- zgłoś
-
15 /
7
-
2015-11-18 14:22Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
końcówkami (1)
- zgłoś
-
18 /
1
-
2015-11-19 15:49Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Ale jak końcówkami...?
Bo weź na przykład taki magnetowid: jak końcówkę "in" włożysz do gniazda "out" to nic z tego nie będzie i urządzenie nie działa:(- zgłoś
-
1 /
1
-
2015-11-18 20:23Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Są zjadane.
W samym centrum piaskownicy.- zgłoś
-
5 /
0
-
2015-11-18 13:39Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Zakaz jedzenia w miejscach publicznych szynki, zakaz stawiania choinek-to jest prawdziwy rasizm i ksenofobia. (10)
Nie dla sprowadzania bliskowschodnich rasistów!- zgłoś
-
261 /
29
-
2015-11-18 13:43Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(9)
Kto ci tego zakaże ?- zgłoś
-
6 /
43
-
2015-11-18 13:47Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Subway w UK-zakaz szynki w kanapkach, (8)
Dania-zakaz choinki w jednym z miast, Niemcy, niektóre miasta we Francji-zakaz wieprzowiny na szkolnych stołówkach, UK-zakaz jedzenia batonów i picia coca czoło przez białych urzędników w urzędach w czasie ramadanu. To jest antybiały rasizm.- zgłoś
-
71 /
2
-
2015-11-18 14:00Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
To podobnie jak u nas
Zakaz zdejnowania krzyżyków w urzędach i szkołach, zakaz niechodzenia na religię (bo etyka jest nauczana przez katechetów), itd.- zgłoś
-
15 /
42
-
2015-11-18 14:00Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
a co z nakazem wieszania krzyzy gdzie popadnie ?
- zgłoś
-
11 /
33
-
2015-11-18 14:24Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
u nas też w szkole masz prawo zgłsić że dziecko jest wegetarianinem (5)
i nie dostanie kotleta na obiad
(inna sprawa, że zupa jest gotowana na mięsie i kucharki dziwi, że można bez)- zgłoś
-
16 /
10
-
2015-11-18 14:27Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
U nas masz prawo, na Zschodzie zabronią Ci jeść wieprzowinę w miejscach publicznych. (4)
Nie widzisz różnicy?- zgłoś
-
33 /
4
-
2015-11-18 14:36Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
U nich zabraniają z tego samego powodu co u nas wiele rzeczy jest zabronione. (2)
"obraza uczuć religijnych". Ale twój punkt widzenia zależy od punktu siedzenia - wychowany przez katolicką indoktrynację lub prawdziwie wierzący nie dostrzegasz, że są w tym kraju ludzie niewierzący, którym też wielu rzeczy się zabrania - tak jak chrześcijanom jedzenia wieprzowiny. Pomyśl czasem.- zgłoś
-
10 /
29
-
2015-11-18 14:55Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(1)
Co Ty bredzisz? Francja - zakaz wieprzowiny w stołówkach dla WSZYSTKICH. Mniejszość mówi co mają jeść inni w swoim kraju. Nie widzisz subtelnej różnicy? Ciesz się, że u nas krzyż niż bicie pokłonów na środku głównej ulicy. A twoje "nie wierzę" szybko wybiliby Tobie z głowy lub z głową...- zgłoś
-
33 /
3
-
2015-11-18 15:40Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomDokładnie... i to jest ta drobna różnica...
- zgłoś
-
17 /
0
-
2015-11-19 09:52Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Pierwsze słyszę
Bywam czasem na tzw. zachodzie i o tych rzekomych zakazach czytam jak o bajkach prezesa o szwedzkim szariacie. Milion razy jadam tam m.in. wieprzowinę w miejscach publicznych. Na święta wszędzie są choinki i żłóbki. Może gdzieś, ktoś... w jakimś miasteczku nie postawili np. choinki. Jak żyć! Klęska po prostu... U nas nie można sprzedawać alkoholu w pobliżu kościołów i co? Nawiasem mówiąc, chodziłem z otwartym browarem w ramadan po centrum Istambułu i tylko jeden gość zwrócił uwagę, zresztą niegroźnie - więc nie demonizujmy.- zgłoś
-
2 /
6
-
2015-11-18 13:39Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
11.10.2001 - WTC ...? (zdjęcie pod nagłówkiem) (30)
A to nie było 11 września? Haha, żenada- zgłoś
-
207 /
8
-
2015-11-18 13:55Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Patrze na te twarze i błąd już mnie nie dziwi. :) (1)
- zgłoś
-
34 /
19
-
2015-11-19 00:12Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Takie coś to zauważysz ale zagrożenia nie widzisz.
- zgłoś
-
3 /
6
-
2015-11-18 13:56Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Kto by to zauważył, spójrz tylko na te twarze nieskalane myśleniem (17)
- zgłoś
-
36 /
21
-
2015-11-18 14:01Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Oj tam od razu nieskalane.
Oni myślą, jak przy dzisiejszych dobry dla nazistów wiatrach zrobić karierę polityczną bazując na zastraszonym plebsie.- zgłoś
-
23 /
20
-
2015-11-18 14:04Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
wystarczy że lewaki "skalani" myśleniem stali na Długim Targu z tabliczkami "przyjmę uchodźcę do swojego domu" (15)
ciekawe czy propozycja nadal aktualna- zgłoś
-
32 /
15
-
2015-11-18 14:09Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
lewaki tu lewaki tam (13)
ale kto to sa ci lewacy ? bo ciagle gdzies o nich slysze ale nigdzie ich nei widze i nei wiem o co chodzi ? lewacy czyli co ? komunisci ? geje i lesbijki czy co ? czy ludzie ktorzy glosowali na platforme tez ? czy mzoe jednak teraz sie okaze ze ci co glosowali na PIS bo PIS wszystkim rozdaje jak za komuny (tylko na papierze)- zgłoś
-
24 /
17
-
2015-11-18 14:14Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(1)
To takie słowo-wytrych na przeidelogizowanych idiotów. Tak jak kiedyś się mówiło "komuchy". Jako osoba o lewicowych (socjalistycznych) poglądach, nie znajduję za dużo punktów wspólnych z poglądami tzw. "lewaków".- zgłoś
-
15 /
14
-
2015-11-18 14:25Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
dzieki
chociaz liczylem ze odpowie mi ktos kto sie tym slowem wytrychem posluguje w co drugim zdaniu- zgłoś
-
8 /
7
-
2015-11-18 14:56Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
lewaki czyli osoby ktorym przesadna empatia wypalila ostatnie szare komorki... (9)
ofiary politycznie poprawnej schizofrenii; ameby ktore chca sie bronic kwiatkami i wpisami na fejsie przed AK 47 i wybuchami bomb; krotkowzroczni ignoranci dla ktorych sprawy trzeciorzedne typu legalizacja zwiazkow homoseksualnych sa wazniejsze niz bezpieczenstwo wlasnego kraju (w tym ich samych); osoby ktore walcza z chrzescijanstwem nie widziac tym samym zagrozenia radykalnego islamu; "oświecone i oczytane" osoby typu K. Szczuka ze slynnym cytatem: "Jak sie okaze, że większosc z nich jest terrorystami, to wtedy bedziemy się martwic" - nawet 5 letnie dziecko wie ze to skrajna glupota; osoby ktore wysmiewaja ruchy narodowe czego przykladem jest ten watek - "nieskalanie mysleniem"... spojrz gimbusie jeden z drugim na swoja Szczuke- lewicowa idealistke lub na dowolny marsz rownosci tam dopiero znajdziesz skalanie umyslowe; osoby dla ktorych obywatel idacy z flaga narodowa jest wrecz nazista! to sa wlasnie lewaki! palikociarnia, partia razem, organizacja nigdy wiecej - pierwsze lepsze przyklady lewactwa. Dalej nie wiesz o kim mowa? Zmien status na fejsie i "walcz" dalej- zgłoś
-
28 /
13
-
2015-11-18 15:57Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Prawaki nie rozumieją otaczającej ich rzeczywistości i nigdy nie nadążają (8)
za zmieniającym się światem. Dowodem wpis powyżej. Otóż lewaki nie walczą z chrześcijaństwem. Oni nie nakazują innym jak mają żyć. Przeciwnie. Sami lewicowcy są często katolikami. Lewicowcy nie wyśmiewają ruchów narodowych jeno widzą i mają szeroko oczy otwarte i rozróżniają patriotę machającego flagą z dzieckiem na rękach od łysego karka w dresie, bezrobotnego nie skalanego myśleniem podatnego na wpływy typka, trzymającego transparent z napisem "Polska dla Polaków". Rozróżniają nazizm i rasizm od patriotyzmu. Więc koleś zupełnie nie rozumiesz co się w około ciebie dzieje.- zgłoś
-
19 /
21
-
2015-11-18 16:13Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
no z tych dwoch wpisow to pozostane przy tym drugim lewaka :)
- zgłoś
-
8 /
10
-
2015-11-18 17:33Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
karka w dresie widzicie a zagrożenia z masowego napływu islamistów bez żadnej kontroli granicznej już nie (6)
jak to mówią: "źdźbło w oku bliźniego widzisz, a belki w swoim nie dostrzegasz"... tak rozróżniacie patriotyzm od nazizmu że zaprosiliście niemiecką antifę na marsz niepodległości z 3 lata temu, która zaatakowała i pobiła jedna z grup rekonstrukcyjnych. Lewaki nie nakazują innym jak żyć? Większość w parlamencie EU to jedna wielka socjalistyczna rodzina o tęczowo-poprawnych poglądach. Socjalizm ma to do siebie że ingeruje w największym stopniu w życie obywatela. O absurdzie większości ustaw, które oni tworzą to chyba nie muszę pisać? Jedni chcą Polski dla Polaków a drudzy chaosu multikulti w którym człowiek we własnym kraju nie może się bronić przed obcymi kulturowo najeźdźcami bo zaraz zostanie oskarżony o rasizm, ksenofobie i nie wiadomo co jeszcze. Pisz sobie co chcesz ale Polska dla Polaków jest nieporównywalnie bezpieczniejszym hasłem od Allah Akbar. Przykład choćby Francji, gdzie dzień po zamachu manifestacja antyislamska została spacyfikowana przez policję przy tłumie gapiów skandujących: rasiści i faszyści, chyba jasno pokazuje to że coś tu jest nie tak. Niestety piękny sen o tolerancyjnej multikulturowej Europie się nie sprawdził. My jesteśmy dla nich zbyt tolerancyjni a oni nam się odwdzięczają w iście "wybuchowy" sposób.Arab pluje nam europejczykom w twarz a lewak powie że deszcz pada - i kto tu nie rozumie otaczającej rzeczywistości? O zmieniającym się świecie to już nawet się nie wypowiadaj mentalnie tkwisz pewnie w latach 80 na zasadzie: co o nas powiedzą na zachodzie - bo to przecież wyrocznia a my tylko zacofany PRL... wtedy to może i miało sens ale jak sam zauważyłeś świat się zmienia... to już nie jest ta sama Europa a i zagrożenia są inne w tym masowe sprowadzanie muzułmanów na własne zresztą życzenie. Dlatego niemieckie czy francuskie media i ich zdanie na temat polskiej polityki powinno nas coraz mniej interesować bo każdy kraj ma swoje cele strategiczne, np. nasi kochani sąsiedzi Niemcy chcą silnej gospodarczo Rosji z którą mają największą wymianę handlową, co za tym idzie nie chcą zbyt silnej gospodarczo i militarnie Polski ani wpływów amerykańskich w Europie ponieważ zagraża to ich interesom gospodarczym. My wręcz przeciwnie z uwagi na zagrożenie ze wschodu oraz fakt że USA jest jedynym gwarantem suwerenności Polski w obecnym układzie. Układ ten również może ulec zmianie na skutek utracenia hegemonii USA na rzecz Chin dlatego należy planować wiele różnych scenariuszy w długiej i krótkiej perspektywie czasowej. Lewica natomiast woli tkwić w mrzonkach o niekończącej się europejskiej solidarności i ślepym wierzeniom w gwarancje NATO. Lewica zamiast zajmowania się zupełnie marginalnymi sprawami typu gender czy związki partnerskie homoseksualistów powinna dyskutować przede wszystkim o bezpieczeństwie wewnętrznym i zewnętrznym Europy! Zamiast tego woli wyzywając inaczej myślących od bezrobotnych nie skalanych myśleniem prawaków. Oby za 30 lat Warszawa nie była drugim Paryżem przez waszą ignorancję i zamiatanie pod dywan realnych zagrożeń. Planowanie w geopolityce powinno sięgać minimum 50 lat do przodu, to tyle odnośnie tego kto i co rozumie o zmieniającym się świecie. Tkwijcie dalej w świecie Tinky Winky zamiast otworzyć oczy na zmieniającą się sytuację w Europie i na świecie. Kończę tą dyskusję bo szkoda zarówno nerwów jak i prądu.- zgłoś
-
15 /
8
-
2015-11-18 19:06Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Red is bad!
Zgadzam się i podpisuję pod tym tekstem. CWP!- zgłoś
-
9 /
5
-
2015-11-18 20:21Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Za długie, nie czytałem
- zgłoś
-
4 /
8
-
2015-11-18 23:26Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(2)
"Lewica zamiast zajmowania się zupełnie marginalnymi sprawami typu gender czy związki partnerskie homoseksualistów" jeżeli to jest dla prawaków takie marginalne to ustanówmy wreszcie stosowne ustawy kończące dyskryminację i będzie po sprawie. Póki co bronicie praw do upokarzania np homoseksualistów jak niepodległości.- zgłoś
-
4 /
7
-
2015-11-18 23:47Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
uchwała nr 1 - przymusowe leceznie pe.dalstwa i pedofilii
uchwała nr 2 - powszechne wykształcenie zgodne z naturą - bez genderów i innych zboczeń
uchwała nr 3 - ...za jazdę rowerem po chodniku kula w łeb- zgłoś
-
3 /
5
-
2015-11-19 09:05Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Głupszej rzeczy nie mogłeś/aś napisać!
Nic żadnymi zakichanymi ustawami nie zmienisz! Lewaki rządziły tyle lat i jakoś ustaw nie uchwaliły - i bardzo dobrze. Potrzebna jest konsekwencja w egzekwowaniu prawa, a nie ustawy. To człowiek ma być równy wobec prawa, a nie jeden ma ich mieć więcej, a drugi mniej. Żadne tam prawa gejów, kobiet, dzieci itp nic nie pomogą. Mamy prawo, które jak w innych krajach chroni godność człowieka (tylko nie potrafimy egzekwować). Nie wolno krzywdzić drugiego człowieka!!! Nie ważne że jest dzieckiem, gejem, kobietą. staruszkiem itd. więc nie dodawajmy im specjalnych praw, które i tak już mają, bo to stanie się paranoją. Bezsensowne dorabianie ideologii. Jak mówił Kisiel "walczą z problemami, które sami wymyślają, nieznanymi w innych ustrojach".
Nie tędy droga. Ważne jest, by prawo było jasne, czytelne i egzekwowane, równość i bezpieczeństwo zapewnia wszystkim konstytucja i jej przestrzeganie, a nie jakieś zakichane ustawy. A jeśli nie zapewnia... to trzeba ją zmienić.- zgłoś
-
4 /
2
-
2015-11-19 00:09Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
100/100
Te leniwe lewki nie zrozumieją tego.- zgłoś
-
6 /
4
-
2015-11-19 08:44Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
wyznawcy marksizmu kulturowego
- zgłoś
-
3 /
1
-
2015-11-18 14:09Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomtrzeba było podejść i zapytać!
- zgłoś
-
4 /
2
-
2015-11-18 14:01Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
To jest najlepszy babol, nawet tak oczywistej daty nie porafią bezbłędnie napisać.
Liczby dotyczące ofiar też w dużej mierze z pupy wzięte.- zgłoś
-
20 /
10
-
2015-11-18 14:15Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Czego się czepiacie ? (3)
Jesteście tacy mądrzy przed komputerem, wasza "walka" to pewnie zmiana zdjęcia na fejsie i lajkowanie różnych gó@#en.
Może jeszcze przyjdzie nam wszystkim podziękować za takie akcje ludziom jak mówicie "nieskalanym myśleniem" Narodowcy, kibice - chociaż oni mają dosyć ikry żeby wyjść na ulicę i zaprotestować. Oni tam są w naszej wspólnej sprawie, również w waszej komputerowe pipki.- zgłoś
-
19 /
21
-
2015-11-18 14:44Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
"mają dosyć ikry żeby wyjść na ulicę i zaprotestować" (1)
Po prostu są bezrobotni, pewnie mieszkający z matkami, więc mają na to czas.- zgłoś
-
13 /
19
-
2015-11-18 16:33Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
a ty, klepiąc w internecie, nie jesteś bezrobotny ?
- zgłoś
-
9 /
8
-
2015-11-18 16:32Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Walczyć trzeba na wszystkich frontach i wszystkimi środkami
i na placu i w internecie. Jedni wolą tak, inni tak.- zgłoś
-
4 /
2
-
2015-11-18 14:22Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomA czego się spodziewałeś po narodowcach?
- zgłoś
-
8 /
16
-
2015-11-18 16:21Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Brawo za spostrzegawczość :-)
- zgłoś
-
3 /
1
-
2015-11-18 16:45Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Szczegóły
Gimby nie znają- zgłoś
-
5 /
2
-
2015-11-18 19:38Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
u
D- zgłoś
-
0 /
0
-
2015-11-22 11:17Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Tak, latwiej zlecić przygotowanie materiałów agencji PRowej za nasze pieniądze jak robiło do tej pory PO
- zgłoś
-
0 /
0
-
2015-11-18 13:41Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(27)
Często protestują osoby które same , bądz ich znajomi zapieprzają na zmywaku w Niemczech czy na Wyspach ! Ciekawe jak by się czuli gdyby wszystkich rodaków poniżali na ulicach by w końcu odesłać do Polski . Francuzi mimo tragedii nie protestują w ten sposób !- zgłoś
-
99 /
199
-
2015-11-18 14:05Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
nie jestem za tymi marszami ale.. (8)
ale nei mozna porownywac naszych polskich imigrantow jadacych do krajow UE do ludzi z Syrii.Po to jestesmy w UE i placimy za czlonkowstwo w niej aby nasi obywatele mieli te same prawa co inni obywatele w Uni..a co do uchodzcow z poza Uni..uwazam ze jest przesada przyjmowac wszystkich bez zadnych granic...tak na dluzsza mete sie nei da.optuje za tmy aby przyjac tylko katolikow z syrii i nara..przynajmniej masz pewnosc, ze szybko sie dostosuja do naszych realiow i nei beda zagrozeniem.a co do wyznawcow islamu jest masa krajow wyznaniowych w ktorych sie swietnie odnajda.Arabia Saudyjska, Iran itd..dlaczego akurat do Niemiec i skandynawii zyc za darmo ?- zgłoś
-
49 /
4
-
2015-11-18 14:57Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Mozna mozna (7)
A jakby ktos pamietal co Francuzi robili Algierczykom toby te zamachy nikogo tak nie dziwily.
Nasza UB to przy ich numerach nieskalane rycerstwo.- zgłoś
-
14 /
12
-
2015-11-18 18:58Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
to było kiedyś i już nie ma dawno miejsca. to była wojna (6)
a to co robią muzułmanie w krajach gdzie ich chciano pomóc, to przechodzi wszelkie pojęcie. są gorszymi rasistami niż kiedykolwiek byli biali- zgłoś
-
9 /
4
-
2015-11-18 20:30Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
historia się kłania (5)
masz chyba słabą pamięć lub zamiast na historię chodziłaś na wagary
poczytaj o czasach niewolnictwa, o apartheidzie w RPA
o polowaniach na czarownice- zgłoś
-
8 /
5
-
2015-11-18 21:45Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(4)
O apartheidzie w RPA? To raczej ty poczytaj... Kto się tam osiedlił na pustkach osadniczych, i kto tam przylazł jak szarańcza? Hę?- zgłoś
-
4 /
3
-
2015-11-18 23:30Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(2)
No kto?- zgłoś
-
1 /
1
-
2015-11-18 23:57Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Byłem w RPA za rządów białych. (1)
Wtedy można było przejść się ulicą bez obawy że ci łba nie ukręcą. Teraz spróbuj to zobaczysz tę wolność. Jeśli chodzi o to kto pierwszy tam był to byli biali osadnicy i handlarze obsługujący statki (XV wiek), potem przyjechali poszukiwacze diamentów, którzy potrzebowali siły roboczej i przywieźli statkami niewolniczymi z pólnocy(to samo robią teraz poniekąd Niemcy), potem przyszli czarni afrykanie z głebi lądu. Nie chce mi się już pisać, uważam ten spór za jałowy, jak druga osoba nie ma pojęcia o czym pisze.- zgłoś
-
11 /
4
-
2015-11-19 13:54Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Biali osadnicy byli tam pierwsi wedlug siebie
Ci sami biali osadnicy w Australii do lat 60 uwazali, ze Australia jest niezamieszkala, bo Aborygeni nie byli ludzmi.
Przykro mi, ze Twoja przygoda z RPA sie skonczyla ale na szczescie rasista mozesz byc na calym swiecie wiec jakos sobie poradzisz.- zgłoś
-
6 /
6
-
2015-11-19 13:50Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Jedni i ci sami - Burowie
- zgłoś
-
0 /
1
-
2015-11-18 14:12Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(1)
nikt w Polsce nie protestuje przeciwko Wietnamczykom i innym nacjom, które mieszkają i pracują u nas. Ludzie protestują przeciwko kulturze i przeciwko rzeczą, które widza zagranicą.- zgłoś
-
38 /
4
-
2015-11-18 14:14Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
rzeczom...blagam slownik jezyka polskiego....
- zgłoś
-
15 /
7
-
2015-11-18 14:17Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(4)
Jakoś ani Polacy w Anglii, USA czy gdziekolwiek nie robią żadnych problemów. Podobnie emigranci z każdego jednego kraju europejskiego. Wietnamczycy i Chińczycy również są bezkonfliktowi i można powiedzieć że nawet ubogacają. Problem nie jest w migracjach jako takich, ale w islamie. Gdzie tylko pojawiają się muzułmanie - zaczynają się problemy. I dlatego ich nie chcemy.- zgłoś
-
44 /
3
-
2015-11-18 14:31Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
to poczytaj statystyki (3)
jak wzrosla przestepczosc w krajach Europy Zachodniej po 2 rozszerzeniach na wschod- zgłoś
-
8 /
22
-
2015-11-18 14:54Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomPoczytaj też statystyki ze Szwecji jak zwiększyła się przestępczość po otwarciu się granic na imigrantów.
- zgłoś
-
23 /
2
-
2015-11-18 14:55Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Ja jem kapustę, mój szef je mięso (1)
czyli statystycznie oboje jemy gołąbki.- zgłoś
-
17 /
2
-
2015-11-18 19:01Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomJesteś kobietą?
- zgłoś
-
4 /
2
-
2015-11-18 15:02Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Co z tego że moi znajomi zapieprzają na zmywaku ?
Pół Polski tam zapieprza, czy jak znam kogoś takiego, a trudno nie znać, to znaczy że się utożsamiam z jeżdżeniem do UK na zmywak i jestem hipokrytą bo nie chcę tu Arabów ?- zgłoś
-
22 /
1
-
2015-11-18 15:39Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomSpytaj Brytoli czy mają coś przeciwko Polakom. Poza ewentualnym odbieraniem pracy, Polacy Brytolom nie przeszkadzają.
- zgłoś
-
17 /
3
-
2015-11-18 15:42Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomCo innego jest jechac do pracy, a co innego wpuszczac bez zadnej kontroli tysiace ludzi niewiadomego pochodzenia i zapewniac im dach, jedzenie i pieniadze.
Jak ja lece samolotem to sprawdzaja mnie od stop do glow.
A tu wpuscili bez zadnej kontroli kilkaset tysiecy ludzi. Tak nie powinno byc.- zgłoś
-
27 /
1
-
2015-11-18 16:37Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Słuchaj
Polak za granicą u sąsiada się nie wysadzi w powietrze tak jak ta banda , i polak pracujący za granicą pracuje płaci podatki a te leniwe świnie nic nie zrobią tylko myślą jak wysadzić coś- zgłoś
-
24 /
2
-
2015-11-18 17:34Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomKiedy ostatnio jakiś Polak wysadził się w zachodniej Europie, bo jakoś nie mogę sobie przypomnieć?
- zgłoś
-
21 /
0
-
2015-11-18 19:01Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
ale porównanie! ile masz lat? 10?
Inteligencją nie grzeszysz. Porównujesz misia koalę z dziką bestią- zgłoś
-
11 /
2
-
2015-11-18 23:47Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Marta - a napisz kobieto ile tych Francuzów zostało?
Nie wiem czy wiesz ale muzułmanie stanowią 30% społeczeństwa francuskiego jeśli chodzi o wiek do 20 lat. Kto ma wyjść na ulicę? - emeryt i gryzipiórek na których wystarczy krzyknąć i już kładą się plackiem na chodniku jak barany do golenia?- zgłoś
-
7 /
1
-
2015-11-19 00:14Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
lila li
Głosowałes za wejsciem polski do UE .TO JAKIM JESTES EMIGRANTEM W EUROPIE CZASAMI ZASTANÓWCIE SIE CO PISZECIE- zgłoś
-
2 /
4
-
2015-11-19 10:15Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(...) odróznij uchodzce ktorego statystycznie bedzie trzeba pilnowac bo to bandyta
od polaka ktory tyra po 14godzin na zmywaku i wraca do mieszkania wynajmowanego we 2 - 3 osoby bo taniej bo tak sie dorabia na starcie, ktoremu nie w głowie branie socjalu tylko praca- zgłoś
-
10 /
4
-
2015-11-19 10:53Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantomróżnica jest taka, że Polacy nie są islamistami
- zgłoś
-
8 /
2
-
2015-11-19 15:15Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Subtelna różnica
A czy Polacy na zmywaku chcą wprowadzać szariat w miejscu, w którym się znajdują. I dlaczego są na zmywaku ergo - pracują i uczą się języka- zgłoś
-
1 /
1
-
2015-11-18 13:42Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
Marsze, marsze ... (4)
Takie marsze to trzeba pod ambasada amyrakonska robic, bo tam jest osrodek realnej wladzy zwlaszcza jesli chodzi o polityke zagraniczna.- zgłoś
-
68 /
33
-
2015-11-18 16:02Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
... (3)
Po co robić marsz pod ambasadą jakiekolwiek kraju, jak pierwszy problem leży we władzach polskich? Najpierw ich trzeba naprostować.
A później można sobie iść pod ambasady, żeby manifestować sprzeciw wobec mordowaniu ludzi i kultur.- zgłoś
-
7 /
4
-
2015-11-18 18:52Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
nie karmić trolla politycznego!
- zgłoś
-
2 /
7
-
2015-11-18 21:31Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
(1)
właśnie o to chodzi, że stamtąd są sterowane te polskie władze- zgłoś
-
6 /
1
-
2015-11-19 00:23Opinia do artykułu Zobacz artykuł Marsze solidarności z ofiarami terroryzmu oraz przeciw imigrantom
11 września niewygodne fakty! można zobaczyć kto za tym stał i kto jest terrorystą w imię prawa
https://youtu.be/3wkUpr6y3FA
nasi żołnierze poszli z USA na wojnę w Iraku.... za nasze podatki...
z 6 mld USD Offsetu-obiecanych przez Wuja Sama zainwestowano ok 1 mld. ...
jakoś nie widać ciągu dalszego,
dajemy się wkręcać cudzym interesom, kolejne władze trzymają z USA, media robią z narodem co chcą..., wszyscy jak pelikany łykają medialną papkę...- zgłoś
-
9 /
1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.