Zobacz także (100)

Otwarcie Dworca w Gdyni

41 670
Trojmiasto.TV
Trojmiasto.tv

6 czerwca 2012

Otwarcie wyremontowanego dworca kolejowego Gdynia Głowna.

Opinie (18)

  • dworzec ładny perony do niczego (3)

    Perony sa do niczego.Człowiek moknie i nisko wsiada się do pociągu.!!!! Perony to tandeta ktoś wziął w łapę!!!!!!

    • 13 5

    • stuknij się w ten durny łeb, większość na peronie nie spędzi 5 minut.
      jak ci się niepodobna wyłóż kasę na marmury i wiatę nad cały peron łącznie z torami zęby pociągi nie mokły

      • 0 5

    • nisko sie wsiada, bo przystosowane jest do nowych pociagow a nie do starych zlomow z 60 lat

      • 0 0

    • zEGAR NA PERONIE

      Zegar na peronie to wazny element podrozy - powinien byc widoczny z daleka. A tymczasem na dworcowym peronie umieszczono pod dachem czasomierze wielkosci domowych budzikow - kto to wymyslil i kto ztwierdzil - aignoranci !

      • 0 0

  • WOW

    No po prostu brak słów...coś wspaniałego. Teraz tylko utrzymywać w takim stanie i nie pozwolić na zniszczenie.

    • 20 3

  • Piękny,... a myślałem że da się go tylko rozwalić (1)

    Swoją drogą ciekaw jestem jak szybko zaopiekują sie nim bezdomni i chuligani... zobacyzmy jak bedzie wygkladał za pół roku

    • 11 2

    • gdybys tam byl to bys zauwazyl ze na dworcu przy glownym wejsciu po lewej stronie siedza ochroniarze i jest monitoring na calym obiekcie wiec gdy tylko bedzie problem to odrazu bedzie rozwiazany. BTW. przed remontem tez juz meneli praktycznie nie bylo bo ochrona wypraszala;) teraz jest teraz a dawniej bylo dawniej.Miasto potrafi z takim czyms walczyc;)

      • 1 0

  • najładniejsza sala (1)

    To "sala restauracyjna" czyli była poczekalnia z pięknymi freskami autorstwa Juliusza Studnickiego. Obecnie zamknięta dla gawiedzi, w planach zagospodarowania - McDonald's. Czyli żenada.

    • 17 4

    • ta twoja byla poczekalnia to dawny rossman kto chcial to i tak zauwazal te malowidla w rossmanie, ja zawsze bedac mala dziewczynka zastanawialam sie czemu w rossmanie nie ma zwyklego sufitu tylko jakies malunki na suficie.. teraz gdy to wyremontowano widac jaka piekna historie ma nasze miasto i jak wspaniale jest odtworzyc dawna historie;) jestem pelna podziwu ;))

      • 1 1

  • Piękny bryła z lat 20 i super wykończenie (1)

    • 9 1

    • Bryłą...

      dworzec nawiązuje do modernizmu. W zasadzie to projekt powojenny lata 50. Jedyna przedwojenna cześć to fundamenty, przy których znaleziono i wyeksponowano fragment przedwojennego muru.

      • 1 0

  • a mnie on sie podoba i jestem dumna ze mieszkam w takim wspanialym miescie jakim jest Gdynia, z dnia na dzien coraz sliczniejsza i nowoczesniejsza;)

    • 8 1

  • za rok bedzie tam juz re mąt (1)

    za rok będzie tam już re mąt pracowałem i widziałem jak firmy z Kościerzyny robiły to jakaś masakra. W mrozie szpachlowanie malowanie wszystko robione na odpiernicz aby taniej.

    • 1 1

    • ja tez

      szlak mnuie trafia

      • 0 0

  • POMOCY

    nie moge odtworzyc materialu,zatrrzymuje sie po 5 sekundach,co to moze byc?

    • 0 0

  • Wandale

    po euro Sprey'a w lape i Grafiti :P

    • 0 1

  • Pomocy przyjrzyjcie sie dokładnie temu filmowi (1)

    Pomocy przyjrzyjcie się dokładnie temu filmowi i widać łapki jak wręciła się w zegar mysz jak kobieta wchodzi w drzwi i popatrzcie u góry i może ktoś ją zobaczy -że na dworcu w gdyni goszczą myszy

    • 1 1

    • z tom myszom to faktycznie niezłe jaja

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Dołącz do nas