Zobacz także (100)

Patasy będą miały nowy dom

2 642
Trojmiasto.TV
Trojmiasto.tv

17 września 2016

Wprawdzie patasy z gdańskiego zoo mają niemały wybieg, ale w czasie zimniejszych miesięcy muszą przebywać w ciasnym pomieszczeniu. Dlatego też - po kontroli Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska - zdecydowano się na budowę nowego pawilonu zobacz na mapie Gdańska.

Miejsce
  • ZOO (4 opinie)

Opinie (88) ponad 10 zablokowanych

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

    (6)

    Podczas mojej, ostatniej wizyty w zoo, jeden z patasów wykonywał w moim kierunku dość śmiałe gesty. Jak mam to rozumieć?

    • 17 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      moze spojrzal na ciebie i uznał cie za ojca? (3)

      • 15 0

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

        Mam dobra nazwe dla tego pawilonu! (2)

        im. L. Kaczynskiego.

        • 18 7

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

          (1)

          sorryy ale pawilon dla małp juz ma swojego patrona - tego buraka co skakał po krzesłach i czytał z kartki wypociny d*pogłowego chama... był wg ciebie na pewno lepszy i bardzie reprezentacyjny - jako burak i niedouk oczywiście.

          • 0 1

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

            nie zapomnij też o bigosowaniu głową

            • 0 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      Jesteś w jego typie, Remigiuszu

      Macie szansę stworzyć szczęśliwy związek ;)

      • 12 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      Normalnie.

      Podwalał się do ciebie.

      • 5 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

    Czlowiek pochodzi od malpy . Tak wiec musi byc pawilon malp (5)

    Choc moze jakies osiedle z wielkiej chemicznej plyty wystarczy ogrodzic to bedzie podobna atrakcja. Malpy to nasi przodkowie i jak sie spojrzymy w lustro to widac ze tak jest a juz wychodzac na ulice i sluchaja wulgaryzmow , prymitywnego zachowania jest pewne ze pochodzimy od malp. Malpy sa nawet bardziej kulturalne bo sa trzezwe i sie nie upijaja , nie sa wulgarne , nie niszcza swoch klatek schodowych , sa czyste i nie sa chamskie czyli maply to wyzszy intelekt od ludzkiego. Moze gdyby ludzi potrzymac w klatkach to tez by stali sie kulturalni ? moze.....Jedno co pewne ze Malpy sa madrzejsze dzis od ludzi wiec jak widac ewolucja wcale nie przyczynia sie do madrosci ludzkiej.

    • 15 9

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      (1)

      To, że przegrałeś/aś z szympansem w warcaby nie sprawia, że szympansy są bardziej inteligentne od ludzi.

      • 3 6

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

        nigdy nie widzialem u szympansow butelek po piwie i petow czy smieci walajacych sie !

        a u ludzi ciagle to widac wiec jednak szympansy sa madrzejsze . O intelekcie swiadczy kultura i zachowanie wiec skoro ludzie rzucaja pety na swojej klatce schodowej i butelki po piwie na swoje trawniki to znaczy ze sa na nizszym poziomie rozwoju umyslowego niz maply.

        • 7 4

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      Członkowie KOD nawet dzisiaj nie różnią się od naszych przodków...

      • 6 9

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      Nie pochodzi od małpy.

      TEORIA Darwina to ściema diabła.

      • 1 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      To Polacy i narody na wschód od łaby ... zachodnie narody jakoś potrafią się u siebie zachowywać.

      • 1 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

    (2)

    Małpy są super!

    • 19 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      szczególnie te z sejmu ... (1)

      • 3 0

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

        Haha te akurat nie, szpilek co jak co, ale zwierzętom nie ubliżajmy..

        • 3 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

    (1)

    Kolejne inwestycje w Gdańsku a w Gdyni kolejny rok planowania i analiz..

    • 13 11

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      no pewnie

      Acha chcesz inwestycji w swoim domu czyli masz ZOO

      • 4 1

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

    Tam polaków powinni zamknąć (6)

    • 10 17

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      (1)

      Niektórych,zapomniałeś dodać,niektórych.

      • 5 2

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

        Tylko kodomitow

        Petru sam się zamknie

        • 1 12

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      tylko pisowców i peowców (1)

      • 4 1

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

        i Milicjantów

        • 2 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      Szpilka i ForumRadunię

      • 2 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      Tam polaków powinni zamknąć ?

      nie polaków tylko PIS, chociaż może z dala od zwierząt. Szkoda małpek !

      • 3 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

    (6)

    Kiedy pawilon dla Lemingów?dam na ten zbożny cel parę złotych.

    • 19 26

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      masz jeszcze pare złotych? (4)

      a mowiles ze wszystko mi wyslales, nieładnie tak kłamac

      • 9 0

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

        (3)

        Jasne że mam,zapłacę również chętnie za korepetycje dla ciebie z języka polskiego.tylko się pośpiesz zanim dojdziesz do skarpy.Masz problem z określeniem swojej tożsamości,jak typowy produkt cywilizacji tandety życia oraz bycia.Takie ni to ni tamto,czyli nic.

        • 1 8

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

          wydaje ci sie ze jestes inteligentny, ale tylko ci sie wydaje (2)

          • 8 2

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

            (1)

            A tobie co się wydaje?

            • 0 1

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

              że jestem lepszy

              bo głosowałem na peło - a w wsi24 mówili że to jest to.

              • 1 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      klatkę dostaniesz, a nie pawilon.

      Wiec się nie martw, szybko się doczekasz.

      • 3 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

    A na dom dziecka ... nie ma. (1)

    Podobnie z uchodźcami ... im niektórzy chcą pomagać, a swoich bliskich zostawiają bez wsparcia.

    • 6 29

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      To niech pomagają na własną rękę :)

      • 0 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

    czyżby jedną z klatek ? (2)

    zagospodaruje sam gdański prezydent wraz z ,,towarzystwem"? moze dla spockiego prezydenta też miejsce by się znalazło ?

    • 22 20

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      dla ciebie tez bedzie (1)

      • 3 5

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

        pan juz tam jest..

        szukasz pan sąsiada...? nie ten adres..

        • 1 2

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

    Mam kilku kandydatów z obecnie rządzącyh (3)

    do tego pawilonu :)

    • 23 7

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      GDAŃSK to matecznik PLATFORMY.. (1)

      PIS z tym nie ma nic wspólnego..to platformerskie rewiry..

      • 2 4

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

        boże czy wy cokolwiek rozumiecie głaby?

        • 0 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      Mr szcz*w und Mirabelken? Czy może Sroni vel Plaskacz w kłamliwe ryło?

      • 1 1

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

    Pod nagłówkiem wypisz wymaluj Antoni. (3)

    • 30 12

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      przeciez to nie jest koza ;)

      • 3 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      Opinia konsylium o A.

      Prawdopodobnie idiota!

      • 8 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Nowy pawilon dla małp powstaje w zoo

      a co ma z tym wspólnego ANTEK ???

      Gdańsk to matecznik platformy..i tam jeśli już to najwyżej szef PO na pomorskie albo taki Lewandowski..

      • 4 7

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Dołącz do nas