Popis zajeżdżania drogi i blokowania lewego pasa
21896 wyświetleń 21 maja 2018 (291 opinii)Codzienność na obwodnicy, czyli blokowanie lewego pasa i zajeżdżanie drogi.
Więcej na ten temat
Opinie (291) 7 zablokowanych
-
2018-05-21 18:18
Co za patologia
- 64 1
-
2018-05-21 18:19
(5)
wal na tablica-rejestracyjna.pl
- 44 3
-
2018-05-21 19:46
. (4)
Konfidenci. dobrze zrobil. lewy pas nie sluzy do jezdzenia jak pierdoła
- 3 27
-
2018-05-21 20:08
Sygnalisci jak już, popieram takich co pokazują takich co blokują innych.
- 4 1
-
2018-05-21 20:24
Taa jechał 120 ale przecież powinien minimum 180
- 7 1
-
2018-05-21 21:57
Sam jesteś konfident
Śmieszny jesteś. Nie każdy wóz ma 200 kucy i da radę moment się rozpędzić na obwodnicy jest do 120 miejscami jak chcesz szybciej to wypitalaj do Niemiec na autobana
- 7 1
-
2018-05-23 10:51
milcz
- 1 0
-
2018-05-21 18:44
ty w TVN będzie otym o 19 hahaha ale ma lipe
- 27 0
-
2018-05-21 18:51
Nogi przy samej d*pie upier...ić, by takie bydło więcej nigdzie nie pojechało
- 24 0
-
2018-05-21 19:12
Powinien stracić prawo jazdy i tyle.
Może i wie gdzie nacisnąc albo co przekręcić, ale w ruchu nie powinien uczestniczyć dla dobra wszystkich.
- 28 0
-
2018-05-21 19:25
śledź i wszystko jasne
- 8 6
-
2018-05-22 09:20
Zarejestruj się już w końcu... (7)
- 29 5
-
2018-05-23 06:54
Polskie świnie (1)
- 5 7
-
2018-05-23 13:32
wolskie świnie
nie mieszajmy w to normalnych mieszkańców Polski
- 1 1
-
2018-05-23 07:07
(3)
A Ty wideorejestratorze jechałeś z przepisową prędkością??? Zacznij naprawiać świat od siebie a nie od montowania kamerek... Oczywiście zachowanie zajeżdżającego potępiam!
- 14 31
-
2018-05-23 07:30
Popieram . pokazywac jak najwiecej (1)
- 10 2
-
2018-05-23 10:16
mandacik + punkty inaczej nie zrozumie
- 3 0
-
2018-05-23 07:52
Do BuCa
Coś ci się nie podoba nagrywanie chamstwa na drogach bo pewnie sam tak postępujesz.Bardzo dobrze że kierowcy upubliczniają debili a najlepiej gdy przesyłają filmy do drogówki.
- 27 2
-
2018-05-24 06:34
Obwodnica
Kierowca jadący pierwszy jechał z max dozwoloną prędkością, gdyby zjechał między tiry, to by pozwolił pędzącym 150 stworzyć niebezpieczeństwo.Ten z tyłu to powinien oddać prawko, bo dla idiotów nie ma miejsca na drogach.
- 1 1
-
2018-05-22 18:05
(15)
Na tym filmie nie widzę nic tragicznego
- 68 175
-
2018-05-22 18:11
(11)
Ja też. Zmykać szybko w bok bo jakiemuś narwańcowi chce się depnąć a później utkniesz na dobre kilka minut pomiędzy ciężarówkami. Płynnie wyprzedza kolumnę po czym zmienia na prawy, co w tym dziwnego?
- 154 10
-
2018-05-22 18:13
(10)
Janusze... po co jest lewy pas? Zobacz ile aut blokuje.
- 21 92
-
2018-05-22 18:24
A jakby jeszcze ograniczenia prędkości zdjęli, to by dopiero blokady opadły.
- 27 2
-
2018-05-22 18:28
(4)
Bez przesady. Mniejsze auto wyprzedza tiry. Jak wyprzedził to zjechał na prawy. Co w tym dziwnego? A ten niecierpliwy powinien stracić prawko.
- 167 6
-
2018-05-23 07:32
(3)
No tak "blocker" zjechał, ale widzę że jakieś pole magnetyczne znów jego na ten lewy pas ściągnęło, stąd szeryf zrobił swoje.
- 3 37
-
2018-05-23 09:51
Ściągnęło, bo idiota szeryf (1)
stwierdził, że będzie nauczał hamując przed maską. Różne są sytuacje na drodze ale od stwierdzania wykroczenia i pouczania jest policja, czasy ORMO minęły. Jeżeli uważasz, że ktoś cię na drodze krzywdzi to zakup i zamontuj kamerkę, nagrywaj i zgłaszaj na policję a nie własnoręcznie wymierzaj „sprawiedliwość”.
- 14 2
-
2018-05-23 10:53
racja..
debilowi,który "tańcował"tuż przed maską pojazdu wyprzedzonego prawdopodobnie z V> niż100tka powinno się zakazać wjazdu na drogi publiczne z nakazem korzystania z dróg polnych i leśnych..
- 14 1
-
2018-05-23 09:54
nie pole magnetyczne a uciekał przed furiatem zajeżdżającym drogi.
- 10 1
-
2018-05-22 19:24
Janusze to w sznureczku się gotują (2)
Bo ktoś ich zmusił do jazdy zgodnie z przepisami, a nie wypada
- 77 5
-
2018-05-23 07:57
sorry, ale sam sobie jezdzij tam 100km/h! (1)
na bocznych drogach np na Koleczkowo, masz limit 90 .... gdzie tu sens i logika, ta 100 miala byc tylko tymczasowa!
- 2 24
-
2018-05-23 09:53
Kolejny, który wie lepiej
Pełno takich na OIT-ach, rechabilitacjach i cmentarzach.
- 13 1
-
2018-05-23 08:12
Andrzeju
Lewy pas jest do wyprzedzania. A co gość robił? Wyprzedzał.
Czy na obwodnicy jedyne słuszne wyprzedzanie, to 140-150 km/h?- 37 1
-
2018-05-23 07:45
dokładnie tragedii nie ma do tego co naprawdę się spotyka na obwodowej
- 4 1
-
2018-05-23 10:03
Bydle
Do kamieniołomu z nim. 25 lat ciężkich robót. A później niech zapłaci za pobyt w więzieniu. A najlepiej kara śmierci
- 0 1
-
2018-05-24 06:30
Też nic nie widzę.
Człowiek samochodem wyprzedzał kolumnę tirów i nie miał obowiązku zjechać. Skończył manewr wyprzedzania i dopiero zjechał. Kierowcy, który zaś zajeżdżał drogę powinno się z urzędu zabrać prawo jazdy z powodu usiłowania doprowadzenia do katastrofy w ruchu lądowym. Autorowi artykułu też przydałby się jakiś kurs doszkalający już wysłałem zapytanie do KWP, żeby przyjrzeli się całemu artykułowi, gdyż nosi on znamiona nawoływania do czynów karalnych.
- 1 0
-
2018-05-22 18:08
Pasje i Emocje
dobry dział dla artykułu;)
- 59 1
-
2018-05-22 18:12
(18)
Typ nie chciał zjechać, po potem jadąc zgodnie z ograniczeniem nie dałby rady się wcisnąć na lewy pas, żeby wyprzedzić ciężarówkę, tylu tam szybkich i bezpiecznych. A zajeżdżający bandyta powinien stracić prawko za próbę spowodowania katastrofy.
- 427 63
-
2018-05-22 21:07
(17)
bo te typy utrudniające innym życie tak są zarąbiście wyszkoleni , podłachoceni Januszami za klawiaturą, a za chwilę wspierani przez dyktatorów ustalających prawo odgórnie: kierunek w prawo to powinien dać jeszcze w połowie pierwszej ciężarówki (by ci z tyłu mogli go dynamicznie wyprzedzić) , i oczyiwście powinien zostać płynnie wpuszczony przy dojeździe do drugiej .Poza tym, przy wyprzedzaniu można chwilowo przyspieszyć osiągając prędkość wyższą niż dozwolona..
I teraz dochodząc do dyktatorków w rządzie ,powstaje pewne "ale" ,ponieważ istnieje prawdopodobieństwo że kierowca/kierownica już przyzwyczaja się do nowego prawa które zakłada by trzymać dystans równy połowie prędkośći (slowa kluczowe: koniec z jazdą na zderzaku).Czyli: na prawy pas nie opłaca się zjeżdzać bądź nie wolno! O tym że jest to wynik PRZELUDNIENIA (1-zbyt duża liczba kursantów = słabe wyszkolenie, 2-zbyt dużo kierowców na drogach,3-przerośnięta infrastruktura i problemy zarządzania wielkimi aglomeracjami i wszelkie komplikacje z tym związane, itd itp) nikt nawet nie wspomni.- 5 47
-
2018-05-22 21:18
(13)
W punkt! Brawo!
- 4 21
-
2018-05-22 21:59
Taaa, zwłaszcza o przyspieszaniu w trakcie wyprzedzania (12)
Pokaż mi punkt PORD, który mówi, że możesz w trakcie tego manewru osiągnąć prędkość wyższą niż dozwolona!!! Jak nie znajdziesz to udaj się natychmiast do odpowiedniego urzędu i oddaj swoje prawo jazdy. Mit przekazywany z pokolenia na pokolenie a "inteligenci" bardziej wierzą w słowa niż zapisane na papierze prawo.
- 68 2
-
2018-05-22 23:06
(11)
Z praktycznego punktu widzenia można (a czasem trzeba).Tego nie zrozumieją
półinteligentne tępomaty i teoretycy ruchu drogowego. Prawko oddać ? ha ha , kocie ...,
zginałbym przez takich tępo trzymających się przepisów "profesorów" prawa posiadających tylko "jedną "parę oczu", rozum..... ? ach przecież i tak nie pojmiesz- 2 64
-
2018-05-22 23:24
Nooo, widzę, że Ty z tych mądrych i sprawnych (9)
co to uważają, że jako jedyni jeżdżą i szybko i bezpiecznie. Kochaniutki, jeżeli musisz przekroczyć dozwoloną prędkość aby wyprzedzić to oznacza jedynie, że nie masz prawa wyprzedzać bo złamałbyś przepisy. Nie ma czegoś takiego jak "praktyczny punkt widzenia", to jest tylko Twoje widzimisię.
No i najlepsze, "zginałbym przez takich tępo trzymających się przepisów". Kolejny yntelygent uważający, że to przestrzegający przepisów stwarzają zagrożenie na drodze a nie ci co jeżdżą za szybko, na czerwonym czy po chodniku bo tak im mówi "praktyczny punkt widzenia". Proponuję abyś się udał ze swoją "wiedzą" gdzieś do cywilizowanego kraju i tam ją spróbował zastosować. A jak zostaniesz złapany to wytłumacz policjantom swój "praktyczny punkt widzenia".- 70 1
-
2018-05-23 01:56
(8)
Nie ,"nie jedynie" - sytuacja na drodze zmienia się czasami tak dynamicznie że prawidłowo trwający manewr trzeba dokończyć łąmiąc ten czy inny przepis by nie doprowadzić do wypadku(nie wspominając o skróceniu czasu potrzebnego na wykonanie manewru do minimum) Generalnie Wodę lejesz i dopowiadasz . Nic o czerwonym czy chodnikach nie pisałem. Co twierdzę ująłem w pierwszym komentarzu. Przykład był wzięty z życia. Pisałem następnie o kierowcach z "jedną parą oczu"(tu uwaga_1: do jazdy potrzeba "czterech par/oczy do okoła głowy") oraz o teoretykach ruchu trzymających się "tępo" przepisów (tu uwaga_2: jakby były takie idealne to by nie wprowadzano zmian! (tu przykładem IMO dobrej(!) zmiany są prace nad "nakazem jazdy na zamek").I takie połączenie jest obok "Frogowców" największym utrapieniem na drogach. Tak więc jak do czasu zmiany chcesz się "tępo" trzymać niektórych(!) durnych przepisów (bo np. na autostradzie wolno z prawej wyprzedzać...) to przynajmniej nie zachowuj się jak pies ogrodnika bo może ktoś przez Ciebie jeszcze zginąć! Jedyne co można było dodać wcześniej to odnośnie tego niepotrzebnego i złośliwego manewru z zajeżdżaniem w dalszej części filmu (raczej nikogo to niczego nie nauczy, podniosło niepotrzebnie i tak już wysokie ciśnienie, a mogło doprowadzić do wypadku).
- 0 43
-
2018-05-23 03:15
No tak, wiesz lepiej
które przepisy "nie są idealne" i nie trzeba się ich "tępo trzymać". Gratuluję mniemania o sobie.
Nic o czerwonym ani chodniku nie pisałeś ale przecież jak "sytuacja będzie się bardzo dynamicznie zmieniała" i "manewr trzeba dokończyć łamiąc ten czy inny przepis" to dlaczego nie mam pisać, przecież ty w swoim widzimisię uznasz, że możesz bo wymaga tego sytuacja.- 30 1
-
2018-05-23 07:26
No to o tych przykładach z życia (6)
- na części obwodnicy jest ograniczenie 120, na części 100 km/h. Zapewne wszyscy, którzy lecą 150 i więcej są tymi elastycznymi i mądrymi kierowcami, którzy w ten sposób unikają groźnych sytuacji i ratują sobie i innym życie. Ich bohaterska postawa z pewnością spowoduje, że na obwodnicy w końcu poprawią przepisy... postawią znak 70 km/h, zrobią garby przed zjazdami.
BTW, ciekawe jak wygląda z "praktycznego punktu widzenia" dynamiczne wpuszczenie na lewy pas chcącego wyprzedzić ciężarówkę. Jedzie on jakieś 90, a dynamiczni, elastyczni jakiej 140. Różnica 50 km powoduje, że owo dynamiczne wpuszczanie w praktyce nie istnieje.- 31 2
-
2018-05-23 08:03
Aston, Lambo czy takie inne pomogą Ci się płynnie włączyć :D
- 2 2
-
2018-05-23 11:10
(4)
a weż ty jeden z drugim polemizujcie sami ze sobą ,Podopowiadali połowę i klasycznie powpadali w skrajności. Tak, tych z tyłu to również dotyczy by dać wjechać kierowcy któremu kończy się pas. tylko ten kierowca pierw musi chcieć w ogóle zjechać na prawy - a tego nie robi bo jako jedną z wymówek jest :"zabraknie mu umiejętności by włączyć się z powrotem na lewy" - z tego co zrozumiałęm z twojej wypowiedzi .Powtórzę "jak mu się kończy /zbliża do następnego auta na prawym" a nie bezpardonowo kilkadziesiąt metrów wcześniej wyjeżdza na lewy by inni musieli zheblowac (też nie 2 metry tuż przed następnym autem) Dlaczego? patrz pierwszy komentarz. Nie napisałem że ma się zrównać prędkością z ciężarówką ani że ma wszystkich wyczekać. O prędkości to się tyczyło sytuacji które nas "zastaną" - a nie że zawsze i wszędzie .
- 0 8
-
2018-05-23 12:08
Panie Macieju (2)
kierowca mógł zjechać ok. 10 sekundy filmiku. Mógł, ale nie musiał, szczególnie że szajbus od hamowania ten pas mu zajął i zwiększał prędkość - może to była bezpośrednia przyczyna nieustąpienia z lewego pasa szybszym kierowcom.
Pytam, jakie to są te sytuacje, gdy można albo trzeba złamać przepisy? No jak dziecko wybiegnie na drogę, to pewnie nikt nie będzie patrzył, czy przypadkiem nie najechał na ciągłą linię przy omijaniu.
Ale czy zap...jechanie po obwodnicy przy ograniczeniu do 100 (120) to jest wykonywanie tych koniecznych manewrów wynikających z dynamicznych sytuacji? Obrona pirata przez atak na ludzi, którzy świadomi swych ograniczeń jadą zgodnie z przepisami lub mają umiejętności, ale nie czują potrzeby ich demonstrowania przez łamanie przepisów, to dopiero jest skrajność.
Może pora pogodzić się z tym, że znak ograniczenia prędkości, to nie jest znak drugiej, czy trzeciej kategorii.- 7 0
-
2018-05-23 13:38
(1)
Oprócz dziecka można wymienieć np. kiedy podczas wyprzedzania na "jezdni dwukierunkowej z dwoma pasami" kierowca auta wyprzedzanego "zauważa" że jedzie o te 5-10kmh mniej niż znak pozwala i przyspiesza - nie bacząc że jest już zawansowanie wyprzedzany a z przodu zbliża się niebezpiecznie inne auto ,wysepka czy inna przeszkoda .Próba hamowania auta wyprzedzającego zajmie dłużej(poza tym można mieć kogoś na ogonie) niż powrót poprzez depnięcie ponad dozwoloną prędkość. Nie tłumacze piratów. Nie jestem za "popychaniem" kierowców, zajeżdżaniem im dróg ale z obserwacji widzę że kierowcy często zachowują się jakby im się należał jeden pusty pas.Co sie dzieje z tyłu/z boku ich nie obchodzi.I jedni i drudzy powinni zacząć myśleć że nie są sami na drodze a nie tępo trzymać się przepisów (no właśnie to "zjechać (...)mógł ale nie musiał").
Ludzie z ograniczeniami powinni się zastanowić czy w jest sens by prowadzili samochody w ogóle.
Jeszcze raz, dynamicznie wyprzedzać mogą ci co zapie.szają , a ci co się nie czują niech sobie jadą, tylko niech nie układają życia innym.
Wystarczy że zademonstrowaliby swe umiejętności przez odpowiednio wcześniejsza sygnalizację zmiany pasa - tak bez łamania przepisów, Pani/Panie W&W ?
Ale to wszystko to czcza gadania, i żadna plątanina przepisów czy kar nie wyeliminują różnych chorych zachowań, agresywności na drogach,braku kultury drogowej czy korków przy tak ogromnej liczbie pojazdów spowodowanych PRZELUDNIENIEM.- 1 6
-
2018-05-23 14:45
"Jeszcze raz, dynamicznie wyprzedzać mogą ci co zapie.szają , a ci co się nie czują niech sobie jadą, tylko niech nie układają życia innym."
Bo wyprzedzanie z dozwoloną prędkością to wobec "dynamicznych" przejaw układania im życia, wchodzenie do łóżka, zaglądanie do macicy i łamanie konstytucji, nieprawdaż?
Ehh... .- 4 0
-
2018-05-23 12:14
maciej m - jesteś gupi
- 3 0
-
2018-05-23 04:44
"Z praktycznego punktu widzenia "
powinno sie eliminowac z drog takich kierowcow jak Ty.
- 31 0
-
2018-05-23 07:54
hahaha...
osiągnij prędkość wyższą niż dozwoloną w jakimś cywilizowanym kraju, to na mandaty nie zarobisz ;)))
Proponuje np. Szwajcarię gdzie znaki to prawdziwe ograniczenia i jak gdzieś jest 30, 50, 70, 100 to wszyscy wiedzą, że to jest maksymalna, dopuszczalna prędkość na tej drodze i wszyscy jadą wolniej! Przekroczenie o 1 km/h to już mandat, nie ma żadnych magicznych 10% tolerancji, tłumaczenia itd.
U nas niestety takie znaki traktowane są jak nakaz jazdy z określoną prędkością, a jak widać to nawet co poniektórzy z "wyższą niż dozwoloną". Sami szybcy i wściekli, mistrzowie prostej, którzy w sytuacji podbramkowej tracą głowę i mamy potem statystyki wypadków ranni, zabici...- 16 2
-
2018-05-23 08:42
(1)
wytłumacz mi jak mozna przy wyprzedzaniu przekraczać dozwoloną predkosc jak 50 to nie mozna przekraczać 50 jak 100 to nie mozna przekraczać 100 120 to 120 jak przekroczysz i cie złapią co powiesz miskowi ze wyprzedzałes on cie siknie ciepłym moczem
- 7 0
-
2018-05-23 10:06
Powiem jeszcze więcej,
jeżeli się spowoduje jakikolwiek wypadek wyprzedzając i jednocześnie przekraczając dozwoloną prędkość to będzie to dodatkowym czynnikiem obciążającym dla sądu.
- 5 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.