Protest kobiet w Gdańsku
1493 wyświetlenia 3 października 2017 (515 opinii)W ramach akcji "Czarny wtorek" w Gdańsku przy ul. Podwale Grodzkie zbierane są podpisy pod projektem "Ratujmy Kobiety 2017".
Więcej na ten temat
Opinie (515) ponad 50 zablokowanych
-
2017-10-09 23:56
zawsze będą takie marszyki
tak jak zoo
- 0 0
-
2017-10-08 13:14
Janek Wisniewski padl..
na ich widok!
- 1 0
-
2017-10-08 08:58
do roboty
a nie tylko 500plus brac i protestować nie wiadomo czemu i po co
- 0 0
-
2017-10-07 18:59
Fe! Brrr....
- 0 0
-
2017-10-03 18:38
Czytam te komentarze i mam wrażenie (3)
Że żyję w średniowieczu gdzie święta inkwizycja ma wszechwiedzę. A co po niektórych to należałoby porządnie wyedukować a jak się nie da to utyliza umysłowa.
Drogie Panie popieram Was w 100%
Pozdrawiam Wojtek.- 26 62
-
2017-10-06 22:54
a mi się wydaje ze aborcja jest
następstwem niewyedukowania w kwestii antykoncepcji. Czyli ograniczenia umysłowego i kierowania się zwierzęcym instynktem. Z tym ze zwierzęta swoje potomstwo wychowują.
- 1 1
-
2017-10-03 19:11
Pozdrawiam Wojtek - kiedyś Grażyna
- 6 10
-
2017-10-03 18:45
Chcecie praw dla siebie pozbawiając tych praw innych. Poza tym faszystowskie nawoływanie do przymusowej indoktrynacji lub eliminacji przeciwników, w takiej czy innej formie. Pozdrawiam zwolennika hitlera Wojtka.
- 13 11
-
2017-10-03 17:06
Zygota nie jest człowiekiem (8)
Zygota to nie jest człowiek
Plany architektoniczne to nie jest budynek.
Zniszczenie planów architektonicznych to nie jest zburzenie Bazyliki w Licheniu.
Podobnie: Nie jest katedrą wykop. do którego złożono kamień węgielny.
Nie należy mylić projektu z jego realizacją, a jeżeli komuś to się myli, nie należy nazywać bełkotu wiedzą naukową.
Jest bardzo istotna analogia pomiędzy planami architektonicznymi i DNA. - DNA to jest projekt powstania żywego organizmu. Rośliny, zwierzęcia albo człowieka. Projekt, który może, lecz nie musi zostać zrealizowany. Zygota może być porównywana do wykopu pod fundamenty. Zasypanie wykopu to także nie jest zniszczenie budynku.
Analogie idą znacznie głębiej. DNA nie zawiera kompletu informacji o organizmie, który mógłby powstać. Część informacji dziedziczona jest w inny sposób. Podobnie jak projekt architektoniczny nie zawiera wszystkich informacji. Część decyzji zostanie podjęta przez wykonawców w trakcie budowy.
Wiele danych uzyskali embriolodzy.
Danych stanowiących dowody, że zapłodniona komórka bardzo często nie staje się człowiekiem z przyczyn całkowicie naturalnych. Jedną z tych przyczyn jest to, że organizm kobiety po zapłodnieniu przeprowadza selekcję, i odrzuca (zabija, morduje) zygoty posiadające błędy genetyczne.
Przyjście na świat zdeformowanego płodu-potwora czyli tak zwanego „chazana”, jest efektem błędu mechanizmu naturalnej selekcji. Nazwa „chazan” pochodzi od nazwiska polskiego zbrodniarza posiadającego dyplom lekarski.
Komórka jajowa może być też pobudzona do podziału po wymianie materiału genetycznego (DNA). Tak dzieje się w przypadku klonowania. Życie klona rozpoczyna się bez poczęcia.
Zygota nie jest człowiekiem, tak jak jajko nie jest kurą, ani tym bardziej kaczorem, a program destabilizacji rosyjskiej elektrowni atomowej przygotowany przez US Army nie jest drugim Czarnobylem.
Przeczytaj również: >>> Nobel z medycyny 2012
Adam Jezierski.- 28 86
-
2017-10-06 22:51
definiuj sobie jak chcesz nazwę
ale Bóg cię z każdej zygoty rozliczy.
- 0 0
-
2017-10-03 19:23
DNA
Proponuję zrobić zygocie test DNA jak każdemu i zobaczyć czy wyjdzie, że to człowiek czy nie. Po co się kłócić.
- 3 1
-
2017-10-03 19:11
Totalnie zryta demagogia i indoktrynacja
- 4 0
-
2017-10-03 17:50
a kto i na jakiej podstawie decyduje kiedy zygota zaczyna być człowiekiem?
- 6 2
-
2017-10-03 17:09
Nobel 2012 (1)
Zacznijmy od John’a Gurdona. Jest prekursorem klonowania tych zwierząt, które w warunkach naturalnych rozmnażają się wyłącznie metodą płciową. Wymienił materiał genetyczny w komórce jajowej żaby. Pobudził tę komórkę do podziałów i wyhodował klona żaby. Było to w 1958 roku. Od samego początku nie było żadnych wątpliwości, że eksperyment zakończył się pełnym sukcesem i zastosowana metoda otwiera szerokie perspektywy dalszych badań.
Dlaczego Komitet Noblowski czekał 54 lata?
Życie sklonowanej żaby nie rozpoczęło się od poczęcia. O to i tylko o to chodziło.
W tym samym czasie talibowie muzułmańscy, katoliccy i inni zapoczątkowali kampanię, której fundamentem było twierdzenie, że DNA zawarte w zapłodnionej komórce jest człowiekiem. Odkrycie Gurdona zadawało temu kłam.
Wszystkie dalsze badania będące kontynuacją prac Gurdona opierały się na założeniu, że życie ssaków może rozwijać się bez poczęcia.
Co stało się obecnie? Jakie są powody, że Gurdon dostał wreszcie pieniądze z nagrody? Na marginesie warto przypomnieć, że Alfred Nobel ufundował w testamencie nagrodę, która miała pomóc finansowo młodym naukowcom, żeby mogli całkowicie poświęcić się prowadzeniu badań. Z tego powodu (ze względu na podeszły wiek) Nagrody Nobla nie otrzymał Dimitrij Mendelejew. Twórca Układu Okresowego pierwiastków chemicznych.
Powód, dla którego Gurdon dostał wreszcie kilka milionów koron szwedzkich jest (DLA MNIE) oczywisty:
Najpierw talibowie muzułmańscy narazili się atakiem na WTC. Potem jeszcze bardziej pokazywanymi w telewizji egzekucjami zakładników. To zraziło do nich nawet zdecydowaną większość muzułmanów. Następnie seria afer pedofilskich skompromitowała talibów katolickich.
W tej sytuacji Komitet Noblowski nabrał odwagi politycznej i uznał, że może ogłosić co następuje: Życie czasami rozpoczyna się od poczęcia, a czasami poczęcie jest zbędne.- 4 10
-
2017-10-03 17:42
chrzest oraz 500+ dla zaśniadu groniastego :-/
- 1 2
-
2017-10-03 17:15
Wiele danych uzyskali embriolodzy.
Danych stanowiących dowody, że zapłodniona komórka bardzo często nie staje się człowiekiem z przyczyn całkowicie naturalnych. Jedną z tych przyczyn jest to, że organizm kobiety po zapłodnieniu przeprowadza selekcję, i odrzuca (zabija, morduje) zygoty posiadające błędy genetyczne.
Zatem jak widzisz pseudo postepowy inteligencie to organizm matki na podstawie nie do końca zrozumianych przez człowieka procesów odrzuca zygoty. Nie człowiek w labolatorium.
Tym bardziej nie wiadomo co decyduje o kształtowaniu się wielu cech przekazywanych dziedzicznie w kolejnych pokoleniach a tu nauka nic nie wie bo wiedzieć nie może.- 3 5
-
2017-10-03 17:12
przyjacielu to co bierzesz to na prawdę mocna rzecz.czy nie za dużo tego ostatnio??dla własnego dobra zmniejsz dawkę.pozdrawiam:)
- 11 4
-
2017-10-03 16:44
Panowie (8)
nie Wy rodzicie, nie Wy decydujcie o tym czy urodzimy, czy nie. Wam raczej widać wszystko jedno kogo zapłodnicie i co z tego będzie.
mówię tu o osobach negujących aborcję i gwałcicielach, zboczeńcach wszelkich.- 33 100
-
2017-10-03 19:21
Wolność (3)
Twoja wolność konczy się tam, gdzie zaczyna się wolność dziecka.
- 12 8
-
2017-10-03 19:49
(2)
no to jak jest takie wolne, to niech się wyprowadzi z brzuszka i radzi sobie samo :-) nie da rady? ojejku....
- 5 11
-
2017-10-06 22:49
ktoś cię pozbawi powietrza
nie da rady? ojejku....
- 0 0
-
2017-10-04 07:53
Przyjdzie pora to się wyprowadzi i poradzi sobie bez ciebie. Nie bój żaby.
- 3 1
-
2017-10-04 07:32
A sama zrobisz sobie dziecko przepraszam zlepek tkanek spoobuj bez spermy ....
- 3 0
-
2017-10-03 16:59
Jak ktos idzie do bałaganu to nie robi dzieci
A z moja dziewczyną decydujemy wspolnie.
Ty decyduj ze swoim ogórkiem bo raczej amantów nie masz.- 20 5
-
2017-10-03 16:50
Ty miałaś kiedyś normalnego faceta który Cię kocha i tak samo kocha swoje dziecko w łonie matki? Czytając Twoją opinię o facetach zastanawiam się w jakim środowisku się obracasz bo nikogo normalnego widocznie w okół siebie nie masz.
- 36 6
-
2017-10-03 16:45
Wiele feministek jest zboczonych
- 20 9
-
2017-10-03 16:17
(13)
Sukienkowi co w życiu kobiety nie dotknęli (w założeniu) wiedzą lepiej, co kobieta czuje i co ma robić... Dość tego!
- 265 424
-
2017-10-06 22:46
tak bo przekazują Dekalog
- 0 0
-
2017-10-03 22:48
PIS i Kościół jest przeciw antykoncepcji bo (3)
im głupszy elektorat tym łatwiej nim manipulować. Za PRLu też wóda była wszędzie bo łatwiej było rządzić pijanymi. Jak zabrakło wódy to system się załamał....
- 13 10
-
2017-10-05 22:06
no... a tera majom tvn i polsat zamiast wódy.... też ogłupio i dajo się ciemnoty manipulić
- 0 0
-
2017-10-04 09:56
A teraz są jakieś braki wódki?
Masz jej ile chcesz w wielu sklepach. Czyżby z tego powodu w Polsce panował komunizm?
- 5 1
-
2017-10-04 06:33
Burak jesteś (po)paprancu .
- 5 6
-
2017-10-04 11:44
Ciekawe..
jak to jest,że najbardziej krzyczą i się bulwersują Lesbijki,same się gwałcicie na wzajem czy co?
To trzeba mieć nie równo pod kopułką- 3 1
-
2017-10-03 19:40
ale o co Tobie chodzi?po co te wrzaski?
faceci was chyba zaniedbują- tak sobie myślę...
no bo jaki cel ma wasze stanie na ul. z tabliczką.... to moje....
przecież każdy 5-latek wie jak wygląda kobieta...- 18 8
-
2017-10-03 16:19
Dość dyktatury kobiet! (4)
- 72 38
-
2017-10-03 16:38
(3)
A czy kobieta Ci każe rodzić??? Zastanów się co za bzdury powtarzasz!
- 16 30
-
2017-10-03 17:22
Precz z dyktaturą kobiet (2)
Sorry nie kobieta tylko jakiś potwór który to pisał myślisz że jeżeli jesteś kobietą to możesz takie rzeczy pisać zgodzę się na aborcję ale tylko jeżeli nosiciel który chce usunąć też się jej podda razem z dzieckiem
- 29 17
-
2017-10-03 17:35
tak, to jest sprawiedliwe (1)
tylko babska ciemnota traktuje aborcję jako antykoncepcję.
Obudźcie się kobiety jest XXI wiek i antykoncepcja jest dostępna dla każdego !!!- 38 12
-
2017-10-03 17:47
Masz rację ale one tego nie dostrzegają
Że antykoncepcja jest dostępna i nie trzeba usuwać dziecka wolą iść na łatwiznę i oczekiwać od reszty społeczeństwa akceptacji i usprawiedliwienie decyzję usunięcia dziecka na szczęście większość kobiet nie podchodzi do ciąży tak jak one nie potrzebuję do śmietnika
- 34 13
-
2017-10-03 16:34
Ale prymitywny komentarz....
- 11 23
-
2017-10-03 16:11
idźcie protestować w Katalonii (24)
tam podobno nie ma zagrożonej demokracji :-)
- 605 137
-
2017-10-03 21:27
protest (2)
Helmuty się wykosztowali , a was tak malutko
- 33 12
-
2017-10-03 23:23
tylko frajer łazi na takie coś jeśli nie ma listy obecności (1)
takie niedopatrzenie organizatorek
- 18 6
-
2017-10-06 14:22
Taką opinię mógł dodać tylko onan potencjalny lub już rzeczywisty gwałciciel
- 0 0
-
2017-10-03 16:14
a nie lepiej na Nowogrodzkiej? (13)
- 26 56
-
2017-10-03 20:55
naliczylem 23 macice i 40 jajnikow (3)
- 10 19
-
2017-10-04 09:02
naucz się liczyć! (2)
Tzw. kontrmanifestacja liczyła zaś 10 osób plus pan w czarnej sukience. :-)
- 4 3
-
2017-10-04 09:06
Adamowicz byl? (1)
- 10 3
-
2017-10-04 17:05
PO co, jak tam same kobiety były.
- 0 2
-
2017-10-03 17:53
Soros zaplacil macicom? (7)
- 73 22
-
2017-10-03 22:50
Kościół i skoki oraz Rydzyk na pewno nie zapłacił (4)
bo oni umieją tylko zbierać...
- 13 17
-
2017-10-04 06:16
(1)
Chyba nie skok przez plot tow. konfidenta dyzmy bolka.
- 18 7
-
2017-10-04 09:04
czyli wysypalas sie
zaplacil wam Soros
- 8 3
-
2017-10-04 09:03
a ty wiesz macici co to Kpscio
- 0 1
-
2017-10-04 09:02
a Skok w bok?
- 1 1
-
2017-10-03 17:58
Pojedzcie do Turcji
tam macie wiper. .. gwarantowany
- 50 20
-
2017-10-03 17:56
najlepsze ze wrocily studentki to mozna zaplacic za glupote
- 46 14
-
2017-10-03 18:00
niech POjada do Berlina do parku
tam sie ubogaca kulturowo
- 59 27
-
2017-10-04 08:41
a jaki to ma związek?
- 0 0
-
2017-10-04 07:27
Muj bosze co się stało z homo erectus?
Cofka do neandertala...
- 5 3
-
2017-10-03 16:14
(2)
Polki w Polsce jeszcze na razie muszą żyć pod władzą ciemnych ćwoków. Nie ma wyjścia, trzeba się zająć własnym grajdołkiem żeby to zmienić.
- 41 96
-
2017-10-03 17:54
ale konkretnie kto? (1)
Mlynarska, Wellman, Molek czy POdpaska?
- 62 19
-
2017-10-04 06:18
I do tego (po)dpaska zużyta.
- 11 5
-
2017-10-03 21:26
ojciec
Żądam równouprawnienia w zakresie wychowania dzieci, w tym opieki naprzemiennej.
- 38 2
-
2017-10-03 16:17
dziękuję Wam Katalończycy,dzięki Wam wiem czym jest demokracja w UE
- 91 14
-
2017-10-03 16:17
Brzuch kobiety jest jej własnością, a nie władzy i Kościoła. (58)
Etyka obowiązuje, ale nie może przekształcić się w dogmat i stereotyp. Popieram prawa kobiet do ich wolności w granicach prawa, etyki i logiki, przeciwstawiam się przemocy domowej stosowanej przez moich pobratymców.
- 329 546
-
2017-10-03 17:16
(17)
W granicach prawa, etyki i logiki, zabijanie innego człowieka jest w naszej cywilizacji niedopuszczalne.
A dziecko, bez względu na stopień jego rozwoju, jest innym człowiekiem, o DNA odmiennym od matki - nie jest zatem naroślą na jej ciele, o której może ona swobodnie decydować.- 94 39
-
2017-10-03 20:50
Od kiedy zlepek komorek zaczyna byc dzieckiem? (7)
Zabijanie czlowieka jest zle a zabijanie zygoty? Moze sie z niej rozwinac czlowiek ale nie musi. W calej Europie z wyjatkiem Polski Irlandii Płn. I Malty aborcja jest dozwolona do 12 tygodnia ciazy a w Szwecji nawet do 16 tygodnia ciazy. Nie zycia czlowieka. W dowodach mamy daty urodzin a nie poczecia czy zagniezdzenia.
- 26 39
-
2017-10-04 08:39
"Moze sie z niej rozwinac czlowiek ale nie musi" (1)
Że co??? Sugerujesz, że jak kobieta zajdzie w ciąże to zamiast człowieka może urodzić, krowę, albo psa!!!
- 6 5
-
2017-10-06 12:03
xxx
jak widać, na zamieszczonych fotkach, krowy tez sie zdarzają;)
- 1 0
-
2017-10-03 20:58
xxx (4)
"wiadomo, ze z zygoty, może urodzić się człowiek", a czasem rodzi antylopa lub zebra.....-głupie gadanie.Zabijacie dzieciaka i już.
- 39 16
-
2017-10-03 21:16
W takim razie (3)
Powinnismy organizowac pogrzeby po kazdej miesiaczce....tyle 'zyc' jest zabijanych! Szkoda tylko, ze na pomnikach bedzie tylko data smierci bez daty narodzin
- 14 26
-
2017-10-06 12:02
xxx
żeby narodził się sie człowiek, potrzeba zapłodnione jajko, miesiączką, to samoistne usuniecie z ciała kobiety NIEZAPŁODNIONEGO jajeczka, czy to jest jasne?;)
- 0 0
-
2017-10-04 08:50
Z takim pojęciem życia to obciętym paznokciom i włosom robisz pogrzeby, co???
- 2 0
-
2017-10-03 21:35
Skonczysz gimnazjum...
... to zrozumiesz jak to dziala tak naprawde i moze zmadrzejesz na tyle, zeby nie powtarzac glupich i bezpodstawnych haselek.
- 31 8
-
2017-10-03 20:15
(6)
póki jest na jej "utrzymaniu" biologicznym - jest jej własnością :)
- 18 44
-
2017-10-03 21:45
(4)
Wlasnosc mozna zniszczyc i wyrzucic. Dziecko nie jest wlasnoscia tylko osoba.
- 39 5
-
2017-10-03 22:55
(3)
to skoro jest odrębną sobą, innym człowiekiem, powinien poradzić sobie poza organizmem matki, czyż nie?
- 10 29
-
2017-10-04 00:27
Wtf (2)
To roczne dziecko zostawisz bez opieki bo przeciez sobie poradzi? Lecz sie na glowe idioto!
- 25 4
-
2017-10-04 11:49
(1)
rocznym dzieckiem idioto może zająć się ktoś inny. szok, nie?
- 2 6
-
2017-10-04 13:06
Czy to oznacza, że ten ktoś inny przejmuje go na własność?
I np. mógłby go zabić, bo nie ma ochoty dłużej nim się zajmować?
- 3 1
-
2017-10-04 10:42
ty też jesteś na utrzymaniu bo bez żywnosci i powietrza
nie pojedziesz.
- 2 2
-
2017-10-04 10:21
Zabijanie tak, tylko nie wiadomo, czy zarodek już jest człowiekiem. Może plemnik też nim jest.
To problem filozofów. A czy zmuszanie kobiety, aby urodziła coś bez mózgu jest logiczne? Bo nazwanie tego człowiekiem to nadużycie. Można mieć nie w pełni ukształtowane inne narządy, ale mózg? - on decyduje o naszym istnieniu. Nawet debile i wariaci go mają...
- 4 3
-
2017-10-04 01:40
Zgadzam sie
Dokładnie,dobrze powiedziane!
- 2 2
-
2017-10-05 16:15
seks wam nie grozi więc o co tyle chałasu?
- 0 0
-
2017-10-05 16:11
dziecko nie rozwija się w brzuchu cymbale tylko w macicy
- 1 0
-
2017-10-03 16:26
to zdelegalizujmy alimenty... (5)
Jej własność to niech płaci
- 142 41
-
2017-10-03 17:22
Zgoda (1)
o ile się facet zrzeknie wszelkich praw do dziecka :D
- 46 24
-
2017-10-04 12:06
W 90% jak najbardziej się zrzekną. Zrobili tu, zrobią i gdzie indziej.
- 2 3
-
2017-10-03 17:49
(2)
Popieram
- 54 5
-
2017-10-03 17:51
Też popieram, bo nie chcę płacić na syna Bartka. (1)
Jacek K.
- 27 26
-
2017-10-04 06:20
To płać za wnuków bolka.
- 15 4
-
2017-10-04 11:00
Nie dosyć , że brzydkie
to jeszcze głupie..
- 2 2
-
2017-10-04 10:59
Brrrrrr !!!!
Nie jestem zainteresowany takimi brzuchami.
- 1 1
-
2017-10-03 21:35
(4)
Żyjesz w kraju katolickim wiec i postępuj wg chrześcijaństwa a jak ci sie nie podoba to wyprowadź sie do naszych sąsiadów zza zachodniej granicy,bezbożnico
- 8 28
-
2017-10-04 10:25
A skąd się biorą dzieci księży? Z księżyca?
Kościelne sutenerstwo jest powszechne, więc niech ci księża, co płodzą dzieci, niech wyjadą za granicę. Przecież żyjemy w chrześcijańskim kraju.
- 2 4
-
2017-10-04 08:28
Heh
Postępować według jakiejś książki, zwanej Biblią, wierzyć, że jakiś gościu po kilku dniach od śmierci nagle ożył, uważać, że jakaś nadprzyrodzona istota stworzyła człowieka, że świat powstał w kilka dni i ..... i można tak wymieniać bez końca. Nieźle trzeba mieć zrytą banię, żeby wierzyć w takie bzdety i jeszcze dostosowywać do nich swoje życie
- 5 10
-
2017-10-04 08:24
Hmmm
A ja myślałem, że w wolnym kraju.
- 3 1
-
2017-10-03 21:44
Oho, zajechało talibanem.
- 16 7
-
2017-10-03 16:51
(10)
Ja jestem za aborcja o ile o aborcji beda mogli decydowac tez mezczyzni. Oni czesto nie chca tych dzieci a musza potem placic alimenty.
- 40 38
-
2017-10-03 20:24
Jak mężczyźni nie chcą mieć dzieci to niech trzymają węża w gaciach (5)
- 31 21
-
2017-10-04 09:08
dwie sytuacje. w obu dwie pary. on i ona chca uprawiac seks dobrowolnie. po pewnym czasie okazuje sie ze kobiety zachodza w ciaze:
1. w pierwszej parze kobieta chce usuna ciaze bo kariera, nie chce dziecka. i to jest w porzadku
2. w drugiej parze on chce usuniecia ciazy bo kariera itp itd. UUUUU szowinistyczna swinia. nie jego brzuch! jak bedzie w ciazy to niech usuwa! ma placic alimenty!- 7 2
-
2017-10-03 20:44
To nie rozkładajcie nóg z byle powodu (3)
- 46 18
-
2017-10-03 21:12
No tak (2)
Przeciez waz sam powedrowal do gniazdka bez wiedzy i wbrew woli męSZczyzny. O takich to nawet chłopaczek nie wypada mowic....
- 7 17
-
2017-10-03 23:06
SAMIEC TWÓJ WRÓG @@@@ (1)
- 17 4
-
2017-10-04 04:17
Liga Broni! liga Radzi! Liga nigdy cie nie zdradzi!
- 20 3
-
2017-10-03 22:23
Ty sk..... (2)
A wsadzac ci się chce ,???
- 6 17
-
2017-10-04 09:08
jak patrze na Wasze zdjecia to mi sie odechcialo
- 8 2
-
2017-10-04 06:22
Ale zawsze wyciągać i NIGDY go tam nie zostawiać.I (po)problemie.
- 9 2
-
2017-10-03 17:29
To chyba jasne, że
jak mężczyzna zajdzie w ciążę to będzie mógł zadecydować o zabiegu
- 41 32
-
2017-10-03 21:38
Ja (1)
Jest jej własnością o ile nie woła na niego pieniędzy z moich podatków!
- 4 5
-
2017-10-04 08:24
Ona też płaci podatki
- 2 1
-
2017-10-04 08:23
Popieram w 100%
- 0 1
-
2017-10-03 20:55
(2)
Księża uwielbiają wpychać łapska w kobiece majtki. Dosłownie i w przenośni.
- 16 24
-
2017-10-04 06:28
Oby były ZAWSZE CZYSTE bo wtedy to kara A NIE przyjemność.
- 4 4
-
2017-10-03 23:08
a jeśli Laski uwielbiają te łapska ?
ach te kobiece fantazje :-D
- 7 11
-
2017-10-03 18:56
(3)
O jakim brzuchu piszesz ? Tu chodzi o odrębny genetycznie byt który ma takie prawo do istnienia jak ty i ja.
A jeżeli masz problem z rodzeniem to zmień płeć- 44 23
-
2017-10-03 19:59
(2)
Wystarczy trzymać nogi złączone... ;)
- 31 15
-
2017-10-03 21:18
Ja widze (1)
Wypowiedzi niektorych samcow, to odnosze wrazenie, ze to miedzy ich nogami istnieje jakis genetycznie odrebny byt, w dodatku o wiekszym intelekcie od wlasciciela skoro tak latwo go przechytrza
- 15 18
-
2017-10-04 06:26
Chyba ty masz w mózgu nie byt a odbyt.
- 5 5
-
2017-10-03 20:22
a w ramach rownouprawnienia smolujecie ulice (1)
czy wam piersi przeszkadzaja?
- 15 11
-
2017-10-03 23:07
to przecież przebierańcy :-) coś a'la Michnikowski z Seksmisji :-)
- 9 5
-
2017-10-03 21:38
Brzuch jak najbardziej jest własnością kobiety. Ale gdy rozwija się w nim Nowe zycie to już chyba nie do końca
- 23 9
-
2017-10-03 20:23
a woeszakow w IKEI juz nie bylo?
- 7 8
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.