Przemarsz rezydentów w Gdańsku
2072 wyświetlenia 26 października 2017 (375 opinii)Kolejny przemarsz ulicami Gdańska będący wyrazem poparcia postulatów protestu Porozumienia Zawodów Medycznych ruszył w czwartek koło godz. 16.00 spod bramy Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku.
Więcej na ten temat
Opinie (375) 8 zablokowanych
-
2017-10-26 21:38
KOLEJKI (1)
Kolejki na wizytę, zabieg, oddział wynikają z limitowania świadczeń.
limity ustala nfz (a nie lekarz czy pani rejestratorka).
kolejki wynikają z przeznaczania na zdrowie za małych pieniędzy.- 26 4
-
2017-10-26 22:37
A PKB to zawsze 100%
Tylko od polityków zależy jaki procent z tego PKB przeznaczyć na opiekę zdrowotna.
U nas uparcie od lat uznają ze 4,5 procent wystarczy.
To jest żenujący poziom niespotykany w innych krajach Europy-rowniez w bloku postsowieckim- 6 1
-
2017-10-26 21:55
nazwa służba zdrowia nie wzięła się z nikąd (4)
z naciskiem na służba
- 18 15
-
2017-10-26 22:18
Bo chcą służyć lepiej. Dziękuj im za to!! (1)
Służą ale mają prawo w imię naszego dobra walczyć o poprawę jakości służby
- 4 2
-
2017-10-26 22:26
zgadzam sie ze mają
osobiście uważam że co do wynagrodzeń to chcą za dużo
ale na pewno nie powinni pracowac wiecej niz przecietny czlowiek bo niby dlaczego
i dziwie sie ze nie maja w postulatach nic na temat systemu przydzielania miejsc rezydenckich który jest po prostu idiotyczny (mozna aplikowac tylko na jedno !)- 3 1
-
2017-10-26 22:40
Jeśli służba to...
Wcześniejsze emerytury, 100% płatne zwolnienia, emerytury wyłączone z ZUS (znacząco wyższe) żołd juz na studiach, mundurowe, rozłąkowe, mieszkaniowe i Bóg wie co jeszcze...
Aha...i żółte papiery na „chorobę zawodowa”
Nie ośmieszajcie sie juz z ta służba zdrowia obatele- 9 2
-
2017-10-27 09:10
Służba zdrowia to była za komuny
Dzisiaj jest zgodnie z tytułem ustawy jest "Ochrona Zdrowia". Położyłbym nacisk na "ochrona", ale to jawna kpina.
- 4 1
-
2017-10-26 22:16
Popieram protest!!! (2)
A od stawiających negatywne komentarze oczekuję w akcie protestu przeciwko protestowi, by nie chodzili leczyć się do rezydentów i lekarzy w ogóle!!!
- 21 25
-
2017-10-27 14:44
(1)
Do takiego mlokosa rezydenta to ja mogę iść jedynie po kropelki na katar, a leczyć się mogę jedynie u specjalisty...
- 2 1
-
2017-10-27 19:16
Niedlugo sie bedziesz leczyl u znachora
- 0 1
-
2017-10-26 22:59
6,8 % z PKB nic nie załatwi (1)
trzeba prywatyzacji służby zdrowia. Jakość by się o razu poprawiła a lekarze zarabialiby tak jak zasługują.
- 12 9
-
2017-10-26 23:03
Obecny rząd jest przeciwny prywatyzacji z służbie zdrowia
A 6,8% PKB to minimum minimorum
Ponadto naczelny argument hiperliberałow to nie dawać wiecej pieniędzy bo to nic nie da.
Skoro nic nie, to jak sie obetnie o polowe to tez sie nic nie zmieni prawda?- 6 0
-
2017-10-26 23:18
PO-żyteczni idioci na usługach PO-lityków?
Głodówka rotacyjna to lepsze niż dieta i joging razem wzięte.
- 21 9
-
2017-10-26 23:27
(2)
Państwo łoży na wykształcenie każdego studenta ca o.5 mln złotych. W USA każdy zadłużony absolwent wyjeżdża na 2 lata na Alaskę, gdzie odpracowuje zadłużenie w małych wioskach. Rząd winien wyciągnąć wnioski aby i wprowadzić stosowne przepisy.
- 22 10
-
2017-10-26 23:41
Ale dodałeś teraz pieprzu...
Wiesz ile zarabia lekarz uczący przyszłych lekarzy???
5mln buhahaha...
Chłopie...chyba z tej Alaski sie urwałeś.
2 lata odpracowując piszesz wuja...ehhh
Skąd sie tacy biorą- 4 6
-
2017-10-27 09:31
Jeśli obcokrajowcy płaca kilkadziesiąt tysięcy na rok
I Uniwersytety medyczne zarabiaja na tym krocie, to skąd ci pajacu wyszło 5mln???
A inne pajace plusuja- 2 1
-
2017-10-26 23:31
glodowac do konca!! zobaczymy na ile jestescie twardzi tacy (2)
glodowac do konca.....swojego albo glodowki.
Chce widziec zebra wystajace i padajace blade wyschniete mumie...
A dyrekcja niech usunie ten CYRK . Bo to jest cyrk.
Niech ida glodowac gdzies do baraku, bez dziennikarzyn szybko skoncza.
Hindusi juz sie ksztalca. poczekamy az sie wezma do pracy, a wy glodowac dalej. Do konca.- 27 15
-
2017-10-27 09:13
Czesi też tak myśleli
Wydawało im się, że przyjadą Ukraińcy, a czescy rezydenci szybko zmiękną. Ale okazało się, że jak już się Banderowcy do UE przedarli, to wcale nie chcieli pracować za głodowe stawki w Czechach, tylko jak jeden mąż pojechali zarabiać normalne pieniądze do Niemiec. Efekt jest taki, że w Czechach rezydent zarabia bodaj dwie średnie krajowe. A u nas chcieliby jedną. To chyba nie jest źle.
- 7 2
-
2017-10-27 16:36
Kto pisze ten jad
Chyba weze i zmije
- 1 0
-
2017-10-26 23:31
Ucza sie za nasze pieniadze (9)
A potem myk za granice.............
Odrob te 5 lat.. naucz sie fachu .
kasa to tylko kasa .- 26 10
-
2017-10-26 23:43
6 lat (6)
Studia medyczne trwają 6 lat
Spróbuj sie dostać i skończyć....
Aaaaaa...zapomniałem...państwo za ciebie sie uczy- 3 5
-
2017-10-27 06:23
(3)
Ale państwo płaci czyli my podatnicy.
- 3 2
-
2017-10-27 07:03
Czyli rodzice tych studentów rowniez (2)
Płaca na swoje dzieci na inne dzieci, na studentów Politechniki, Uniwersytetu, AMW, AM itd...Na zawodówki, technika, licea.
Skąd pomysł ze akurat lekarze maja oddawać jakies pieniądze?
To ma byc sposób na poprawę dostępności do lekarzy. Karami, nakazami chcecie ich zmusić do czegoś. Oddawać maja kase? Z tych 2 tysięcy na etacie 16zl/h dyzuru?- 5 1
-
2017-10-27 08:40
ja mam pomysł żeby wszyscy oddawali (1)
po studiach decyzja - czy chcesz przez pierwsze 10 lat pracować w kraju czy dezerterujesz. Jeśli to drugie - ok, ale płacisz za studia. Proste i uczciwe. Analogicznie do umowy lojalnościowej jaką pracodawcy podpisują z pracownikami wysyłanymi na szkolenia. Mało to teraz cwaniaków? Wiadomo że po profity to każdy w kolejce za darmo stoi, a potem uciekają na swoje i tyle ich widzieli. Byle się ustawić i nahapać. A gdzie jakieś obowiązki? Jakaś moralność? Lojalność wobec Ojczyzny? Szacunek dla innych ludzi? Takich oportunistów bez sumienia już lepiej wypuścić za granicę niż żeby nas potem leczyli...
- 2 2
-
2017-10-27 08:46
Żeby oddawać za studia to trzeba mieć z czego!!!
Z pensji 2500 nie oddasz.
Na Zachodzie na dzień dobry dostajesz 3tys. ale EURO
A poza tym ty tak nie wysylaj ludzi za granice, bo naprawde brakuje ludzi do pracy w szpitalach!!!
skoro jest tak super to czemu jest tak źle?- 3 1
-
2017-10-27 08:31
sr*lymuchy (1)
na poczekaniu mogę Ci wymienić 5 trudniejszych kierunków. Ubzdurali sobie, że po studiach medycznych jest kasa i prestiż. Owszem - jak jesteś pracowity i rzetelny, to po latach pracy zasłużysz sobie na to wszystko, na mercedesy i na wakacje na Malediwach. Ale - litości - nie zaraz po studiach!
- 2 3
-
2017-10-27 08:47
Wymień
- 4 1
-
2017-10-27 07:45
http://izba-lekarska.pl/monitor-lekarski/aktualnosci-2015/pogrom-na-pes-dlaczego-tak-wielu-lekarzy-go-nie-zdaje/
- 0 0
-
2017-10-27 16:37
Chyba
Nie chodziles na lekcje religii
- 0 0
-
2017-10-26 23:36
nie wciagac pacjentow do waszych gierek (13)
nie wycierajcie sobie pacjentami ust.
Nie obchodzili was do tej pory.
Bylem na UCK i widzialem wasze podejscie do chorych ludzi. Zenada.
Zrobiliscie sobie happening w uck, wasza sprawa. Dziwie sie niby profesjonalnej dyrekcji ze pozwala na taki show.- 32 17
-
2017-10-26 23:47
A kogo maja wciągać??? (10)
TIRowcy blokują drogi
Nauczyciele blokują klasy
Górnicy nie zjeżdżają pod ziemie
A lekarze odejdą od łóżek skoro inaczej sie nie da.
I sobie gadaj ile chcesz...masz ich w d.pie wiec sie nie dziw ze oni ciebie tez
Lada moment znachor cie bedzie leczył bo każdy normalny lekarz wyjedzie do kraju gdzie szanuje sie elitę
Tylko u nas k...a robol jest ważniejszy ...taka to juz postsowiecką mentalność- 6 4
-
2017-10-27 09:14
kto kogo pierwszy miał w dpie? (9)
spędzając długie godziny w poczekalniach notorycznie obserwowałem jak wpuszczają akwizytorów i prywatnych pacjentów w godzinach przyjęć na NFZ. Na oddziałach szpitalnych znajomi czekali kilka dni (sic!) na konsultacje bo lekarze nie mieli czasu przyjść z powodu planowych zabiegów (w większości prywatnych). O błędach związanych z dawkowaniem, interakcjami pomiędzy lekami, zignorowaniem przeciwskazań albo o powiłaniach po zabiegach mógłbym napisać książkę albo dwie (gdzie jest ta wiedza z 6 lat studiów jeśli jako pacjent wiem więcej czytając ulotki?). Dostanie się do specjalisty czy na oddział graniczy z cudem, chyba że - uwaga - ktoś z rodziny jest zawodowo "w temacie". Wtedy nagle okazuje się, że nie ma kolejek, nie trzeba czekać, nagle rozmawiają z Tobą jak z człowiekiem, są skierowania, pieniądze na diagnostykę, oczywiście wszystko na kasę chorych albo za "dziękuję", tyle że na cito. Jak możesz mieć czelność twierdzić że pacjenci mają w d.pie lekarzy? Bo nie popierają odejścia od łóżek chorych w imię walki o wyższy prestiż stażystów i rezydentów? Nienawidzę tej dwulicowości, obłudy i elementarnego braku moralności u ludzi, którzy bezinteresownie powinni ratować ludzkie życie i zdrowie, bo takim wartościom ślubowali. I wypraszam sobie, nie jestem żadnym "robolem". Ale niektórym przydałoby się popracować kilka lat fizycznie, żeby nabrać szacunku do innych ludzi i do pieniędzy. Skończyły się już dawno czasy kiedy dożywotnio za wybór odpowiednich studiów należały się dożywotnio odpowiednie zarobki. Zresztą po medycynie nigdy nie było kokosów, więc tym bardziej nie rozumiem tego zdziwienia...
- 3 3
-
2017-10-27 09:36
Ales sie ponapinal. (8)
Ulżyło ci? Jestes madry bo jedna ulotkę przeczytałeś.
Moze robolem nie jestes, ale za madryteż nie.
Pokrzycz, potup, nie daj, zabierz...bedzie lepiej.- 3 3
-
2017-10-27 15:00
(7)
Co, zabolało że napisał prawdę? Nie bez powodu"białe kitle" nazywa się lapowkarzami, bo większość są jak tanie prostytutki. Zapłacisz obojętnie w jakiej formie, jesteś traktowany tak jak powinieneś, nie zapłacisz lub idziesz na fundusz, jesteś złem koniecznym...
- 1 2
-
2017-10-27 16:55
hehehe (6)
teraz mnie rozśmieszyłeś...
odważny mis
a jak wchodzisz do gabinetu, to "panie doktorze i włażenie w tyłeczek co?"
Przy opkazji musisz być strasznym człowiekiem...i nieszczęśliwym zarazem- 1 2
-
2017-10-27 17:23
(5)
Coś ci się młodzieńcze pomyliło. To lekarz jest dla mnie a nie odwrotnie, więc nie ma powodu aby mu wlazic w tyłek. Na jednej z prywatnych wizyt taki as po zainkasowaniu opłaty za wizytę, kazał mi samemu sobie wypisać receptę, a on chciał się tylko podpisać i przystawic pieczątkę, ale stanowczo i grzecznie uświadomiłem mu, że jednak on to zrobi. Jak myślisz, wypisal czy nie?:)
- 1 1
-
2017-10-27 19:17
Macho jestes hehehe (4)
Zal mi ciebie
- 0 1
-
2017-10-27 20:04
(3)
Żeby być grzecznym a zarazem stanowczym i swiadomym swoich praw, wcale nie trzeba być macho:) Ale co ty o tym możesz wiedzieć młody człowieku...
- 1 1
-
2017-10-27 20:17
Rozumiem ze „młody człowieku” to taka obelga (2)
Jeżeli głównym argumentem w dyskusji ma byc wiek, to nie mamy o czym pisać.
Szach mat.- 0 2
-
2017-10-28 13:39
(1)
Ostatnim komentarzem tylko mnie utwierdziles w przekonaniu, że jesteś młodym człowiekiem, który w życiu przeżył i widział jeszcze niewiele, a już ci się wydaje, że pozjadales wszystkie rozumy. Na to, że określenie młody człowiek może być obelga, nawet bym nie wpadł:)
- 1 1
-
2017-10-29 14:53
To ze nie pomyślałeś o tym jeszcze gorzej o tobie swiadczy
Nawet w tym ostatnim poście używasz argumentu wieku jako próby zdeprecjonowania adwersarza niezależnie od poglądów jakie prezentuje samemu nic nie wnosząc do dyskusji.
To jest po prostu słabe ojciec- 0 0
-
2017-10-27 09:17
To nie jest gierka lekarzy, tylko opozycji.
- 1 3
-
2017-10-27 16:30
Roszczeniowiec
Wstyd jestem pacjentem i uwazam cie za osobe nieciekawa
- 0 1
-
2017-10-27 05:45
Bardzo witalni są (1)
jak na sześć dni niejedzenia. Też głodówka rotacyjna?
- 24 6
-
2017-10-27 16:38
Za
Kto osmiela sie saczyc to zlo chyba nie katolicy
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.