Rower Mevo oficjalnie wystartował. Jak go wypożyczyć?
18759 wyświetleń 26 marca 2019 (1426 opinii)14 pomorskich gmin, 660 stacji, 1200 rowerów wspomaganych elektrycznie (docelowo 4080). We wtorek 26 marca oficjalnie wystartował System Roweru Metropolitalnego Mevo. Do Trójmiasta trafiło 900 sztuk.
Więcej na ten temat
Opinie (1426) ponad 50 zablokowanych
-
2019-03-26 17:59
(60)
sorry ale na pewno nie podam swojego pesela jakiejś prywatnej firemce, tylko żeby pojeździć na rowerze...
- 409 118
-
2019-03-29 19:57
szkoda mi Ciebie
przecież i tak każdy ma twój PESEL...
- 0 0
-
2019-03-26 19:19
(10)
Peselu nie podasz Ale rower za 10 tyś chcesz wypożyczyć bardzo to logiczne
- 35 29
-
2019-03-26 19:30
(2)
Za 10 tys to kupisz sobie motocykl nie mówiąc już o motorowerze.
- 46 14
-
2019-03-28 18:43
za 10 kafli to lepiej nie kupować motoru, tylko motorower
- 1 0
-
2019-03-27 08:05
Nie każdy posiada prawo jazdy.
- 3 8
-
2019-03-27 08:03
zwykły miejski rower kosztuje normalnie z 1 tyś złotych (4)
a to jest import masowy z chin... 8 tyś to chyba na amber sycylian city idzie.
- 15 9
-
2019-03-27 08:40
A ten "tyś" to co to takiego? (3)
Waluta jakiegoś bantustanu?
- 9 8
-
2019-03-27 12:02
(2)
A jak ma pisac 1k ?
- 6 5
-
2019-03-27 12:47
(1)
No chyba chodzi Ci skrót od słowa tysiąc (tys.), więc skąd pomysł, żeby pisać 'tyś.'?
Jak się z kimś za 2 godziny to umawiasz to piszesz , że spotykamy się za 2 godź., czy za 2 godz.?- 12 2
-
2019-03-28 11:16
W mowie potocznej tyś = tysiąc , tak jak milion = bańka , niektórzy próbują błysnąć na forach mając się za polonistów, a do mamy w domu zamiast tak odpowiada "jo"
- 2 2
-
2019-03-26 20:45
(1)
Jeśli operator chciałby dochodzić przed sądem zapłaty od użytkownika za zniszczony rower, to pesel do niczego nie jest mu potrzebny. Do złożenia pozwu wymagane jest imię, nazwisko i adres zamieszkania. Po co więc zbierają pesel?
- 47 6
-
2019-03-27 11:10
Nie wiem, ale chyba można pytanie podesłac do PUODO
- 3 0
-
2019-03-26 18:13
Zakop pesel pod drzewem (5)
Nikt go nie pozna
- 83 40
-
2019-03-26 18:37
Podaj mi swoj pesel prosze (4)
- 35 10
-
2019-03-26 20:30
proszę :) (3)
55080608364
- 18 12
-
2019-03-28 15:41
Brakuje imienia i nazwiska
- 0 0
-
2019-03-27 09:01
może wpisze do kalkulatora pesel
aby się dowiedzieć, że ten nr jest nieprawidłowy
- 15 0
-
2019-03-26 20:41
Może
Złoży Ci życzenia hehe i wyśle prezent
- 21 2
-
2019-03-26 18:10
Też nie masz konta w banku? (1)
- 70 45
-
2019-03-28 13:03
konto w banku to co innego, aplikacja niemieckiej firemki to co innego, policji peselu tez nie podajesz?
- 0 0
-
2019-03-26 21:15
Uwielbiam to! (6)
Peselu to nie poda, ale na facebooku historia 3 pokoleń rodziny, zdjęcia dzieci, nagich niemowlaków, sąsiadów, domu, samochodu, numer telefonu i email. Ochrona prywatności w XXI wieku.
- 116 16
-
2019-03-27 09:06
Szczerze to nie wiesz, nawet dzisiaj nie wszyscy mają facebooka (5)
Ja nie mam i dobrze mi z tym.
- 32 0
-
2019-03-27 09:21
A już myślałem, że jestem ostatni, który nie ma facebooka. (4)
- 24 0
-
2019-03-27 15:31
jest nas parę osób (3)
- 11 0
-
2019-03-27 18:08
masa ludzi ma fejsbuki na nieprawdziwe dane (2)
ja też..
- 1 3
-
2019-03-28 11:21
Co to według ciebie są "nieprawdziwe dane" ? imię i nazwisko ? To akurat jest najmniej potrzebne dla tych co zbierają te dane, z twojego konta wyciągną całą masę prawdziwych danych które są im znacznie bardziej potrzebne.
- 1 0
-
2019-03-27 18:11
Podawanie tam nawet samego imienia i nazwiska to czysta głupota.
- 6 0
-
2019-03-28 08:13
Przymus?
A ktoś Ci karze?
- 0 0
-
2019-03-27 07:41
kup sobie auto za 4 tyś... wyjdzie taniej dla wszystkich (3)
Mniej podatków będzie to kosztować.
- 3 9
-
2019-03-27 08:42
A co to jest ten "tyś"? (2)
Waluta jakiegoś bantustanu?
- 6 4
-
2019-03-27 12:05
(1)
Coś się uczepil, to skoro od tysiące, anal-fabeto.
- 3 5
-
2019-03-27 19:25
chyba od tyśące
widzisz różnicę, prawda?
- 6 0
-
2019-03-27 18:56
sorry,
nie musisz nim jeździć... :P
- 0 0
-
2019-03-27 18:10
Pesel jest potrzebny
do uzyskania tytułu egzekucyjnego i samej egzekucji komorniczej. Np za opłatę 12tys PLN za utratę roweru (np, jak osoba trzecia ci go ukradnie, jest to opisane w regulaminie)
- 2 0
-
2019-03-26 19:24
(6)
Pesel służy do weryfikacji wieku, co według mnie jest nadmiernym pozyskiwaniem danych przez operatora, który i tak go później nie weryfikuje. Więc równie dobrze może wprost zapytać o wiek, a nie jakieś cuda z peselem.
- 59 7
-
2019-03-27 07:22
(5)
Z peselu moich wnuczek nie wyczytasz wieku.
- 3 25
-
2019-03-27 18:07
wyczytasz
jest zakodowany według powszechnie dostępnego algorytmu. Wystarczy mieć skończone 6 klas podstawówki, by to ogarnąć.
- 7 0
-
2019-03-27 09:16
Dziadku
Buerlecithin dobre na kłopoty z głową, tak mówią w telewizorni
- 3 3
-
2019-03-27 07:43
(1)
Masz rację, osoby urodzone po 2000 roku mają "inny" pesel.
- 11 7
-
2019-03-27 08:42
I da się go wyczytać bez najmniejszego wysiłku
- 28 1
-
2019-03-27 08:38
Oczywiście, że wyczytam.
Dla osób urodzonych w latach 2000-2099 do liczby wskazującej miesiąc (poz. 3-4) dodaje się 20. Czyli np. początek numeru PESEL osoby urodzonej 17 lutego 2001 r. będzie wyglądał tak: 012217. Z kolei w przypadku osób, które urodziły się w XIX w. (obecnie problem ten, z przyczyn naturalnych, już zniknął), miesiąc urodzenia (poz. 3-4) wskazywały liczby w zakresie między 81 a 92.
- 21 0
-
2019-03-27 10:18
Słusznie (1)
Polecam przeczytać ich politykę prywatności ;)
- 3 2
-
2019-03-27 15:33
albo bajki braci Grimm
na jedno wyjdzie
- 2 0
-
2019-03-27 15:11
no faktycznie, bo Twój pesel to pewnie
tylko Ty znasz. Człowieku nasze dane już dawno fruwają na prawo i lewo.
- 3 1
-
2019-03-27 12:18
A państwowej firemce?
Dasz?
- 3 2
-
2019-03-27 10:03
prosze imie nazwisko i pesel podaj a wysle ci prezent :) sam tez sobie zrobie kredyt z prowidenta:) (1)
- 5 0
-
2019-03-27 10:27
A to powinien być problem providenta
Żyjemy w chorym kraju, gdzie bank po tym jak go ktoś oszuka, próbuje wyłudzić pieniądze od człowieka w żaden sposób nie związanego z umową między wyłudzającym a bankiem...
- 13 0
-
2019-03-27 10:01
Normalnie narodowa paranoja. Wszyscy czają się tylko aby zdobyć pesel. Pewnie chodzi o zlecenie badań proktologicznych bez wiedzy zainteresowanego.
- 7 4
-
2019-03-27 09:18
nikt nie zmusza (1)
- 1 8
-
2019-03-27 09:56
No wlasnie zmusza
Z moich podatkow miasto zamowilo usluge , chce korzystac a tu dane osobowe jakas firemka za moja kase wyciaga.
Zaraz sprzedadza baze na litwe i nowy spam bedzie- 7 1
-
2019-03-26 18:31
(2)
chyba nikt nie podaje prawdziwego numeru PESEL gdy jest generator online ;)
- 39 5
-
2019-03-26 19:47
(1)
Dobrze wiedzieć. Swojego na pewno nie podam.
- 18 2
-
2019-03-27 08:04
Być może ktoś równie cwany poda gdzieś kiedyś Twój.
- 6 5
-
2019-03-26 22:10
A dowód osobisty nie istnieje już?
- 3 1
-
2019-03-26 19:45
W formularzu jest pytanie o PESEL ale nie pytają czy mój czy zmarłego dziadka.. (2)
- 30 0
-
2019-03-26 20:46
Powodzenia w sądzie (1)
Podajesz fałszywe dane. Jak coś będzie nie tak, A oni Ciebie pozwą to Leżysz i kwiczysz
- 19 23
-
2019-03-26 21:16
Pesel sądowi nie jest potrzebny. A nawet gdyby był, to fałszywy pesel i reszta danych, to problem dla operatora, i to on by leżał i kwiczał.
- 13 5
-
2019-03-26 19:16
Dlatego właśnie to nie dla Ciebie;)
- 10 20
-
2019-03-26 18:31
Dokładnie. Ja też nie podam
- 26 6
-
2019-03-26 18:07
No i nikt cię nie przymusza
Wszyscy zadowoleni.
- 87 43
-
2019-03-29 16:57
Rozladowane
Wszystko fajnie super pomysl ale niestety bardzo duzo z nich nie da sie wypozyczyc poniewaz stoja rozladowane. Teoche slabo. Powinni tez je rozwozik poniewaz bywa ze kolo 100 stoi w jednym miejscu
- 1 0
-
2019-03-29 13:55
Nie działa strona.
Ich strona www praktycznie nie działa. Widać, że to urzędnicy organizowali...
- 2 0
-
2019-03-29 12:35
Gdańsk Warszawa Wspólna Sprawa
Osobiście nie korzystam, więc nie wiem, jak to działa w praktyce, ale w Warszawie jest tak:
"W jaki sposób ładuje się rower elektryczny?
Rower elektryczny jest ładowany na przeznaczonych stacjach w elektrozamkach. Dlatego tak ważny jest zwrot roweru na jednej z 11 stacji elektrycznych."
Może tu jest pies pogrzebany?- 0 0
-
2019-03-28 19:19
Brak aplikacji na smarfony (1)
Wielka ściema. Nie można pobrać aplikacji na smartfony z systemem Symbian. Jest tylko jakiś android i ios.
- 1 3
-
2019-03-29 11:30
na blackberry też nie ma
ale ten pod adrona może zadziała, ledwie ledwie- 0 0
-
2019-03-29 09:47
Słabo zorganizowane
Chciałam teraz wypożyczyć rower i na Zaspie, we Wrzeszczu brak. Za to 54 rowery stoją w Oliwia Center. To jakiś żart, nie ma ograniczeń co do ilości rowerów na jednej stacji????? większość znajomych rozczarowana logistyką i brakiem możliwości wypożyczenia. Brak rowerów. Pozostaje zatem własny rower.
- 2 1
-
2019-03-26 17:59
(46)
Dziwne doświadczenie, przy wyższej kadencji niezależnie od prędkości (tak wiem, że do 25km/h jest wspomaganie) ma się uczucie, że opory mocno wzrastają, jak się zwolni kręcenie, faktycznie czuć, że rower ciągnie. Planuję przetestowanie z jakimś innym elekrykiem, bo ten był mój pierwszy i nie do końca jestem przekonany, że tak powinno być. Wszędzie opisują, że im więcej się daje od siebie tym więcej elektryk dodaj mocy, a tu miałem wrażenie, że jest odwrotnie.
- 153 8
-
2019-03-29 09:23
Masz 100% rację, dopalenie jest ograniczone do minimum, żeby zaoszczędzić baterię, traci to zupełnie sens. Albo niech dadzą tym silniką moc, albo niech dadzą lepiej zwykłe rowery. Nawet najtańsze elektryki z marketów, działają lepiej.
- 0 1
-
2019-03-26 18:10
Ja na początku trochę sie martwiłem jak wchodziło mevo (19)
Bo akurat kupiłem własnego elektryka i byłem przekonany że przepłaciłem skoro i tak będzie rower miejski. Dziś po 10 miniutach jazdy z uśmiechem odstawiłem tego mevovego potworka do stacji. Tutaj wspomagania nie ma prawie wcale.
- 50 4
-
2019-03-26 18:36
Przetarg niska cena duza sciema (10)
Mial by elektryk i jest tak jak pendolino...
- 39 12
-
2019-03-27 07:18
(7)
A co ty chcesz od Pendolino?
- 3 4
-
2019-03-27 11:03
Podejrzewam, że chodzi mu o to, że nasze Pendolino są bez pendolo (6)
Niby i tak jest wypas, ale jednak czegoś brakuje...
- 5 0
-
2019-03-27 11:13
(5)
5,15 do Krakowa w dobrych warunkach w wagonie ciszy , czego jeszcze chcieć .
- 5 2
-
2019-03-27 12:36
Mogłoby być maks. 3 gdyby było "pełne" Pendolino. (4)
- 5 6
-
2019-03-27 12:54
A przebudujesz całą trasę na standard 250 km/h? (1)
Nie masz zielonego pojęcia, o czym mówisz...
- 9 1
-
2019-03-28 15:29
W Irlandii pod szybkie IC przebudowano całą trasę.
W końcu za większość płaciła Unia. My przegapiliśmy swą szansę jak zwykle zadowalamy się prowizorką na najważniejszej trasie łączącej północ Polski z południem.
- 0 0
-
2019-03-27 14:04
(1)
Chcesz 3h leć samolotem.
- 2 0
-
2019-03-27 22:16
Chyba godzine, w 3 jesteś w Hiszpanii
- 1 0
-
2019-03-26 20:58
ale bez wi-fi (1)
- 15 2
-
2019-03-26 21:27
i b20
- 6 0
-
2019-03-26 18:14
(5)
no to mnie uspokoiłeś, bo planuję żonie coś wziąć e-MTB, żeby mogła ze mną dłuższe trasy robić po TPK, dzięki
- 11 1
-
2019-03-26 19:01
żonie to weź taki normalny tradycyjny niech za tobą zapindala jak wielbłąd, trochę sadła chociaż zgubi (4)
- 109 35
-
2019-03-27 07:18
(1)
Ty pewnie nie masz sadła , Ty nic nie masz .
- 8 3
-
2019-03-27 17:06
Mózgu też nie ma ;) Buraków lepiej zignorować :)
- 4 1
-
2019-03-27 08:38
I właśnie dzięki takim komentarzom normalni ludzie traktują was jak wrzód na d...
- 13 2
-
2019-03-26 19:38
nie oceniaj innych swoją miarą
- 32 6
-
2019-03-27 13:12
dokładnie - mam ebike i mam 5 poziomów wspomagania.
Na piątym faktycznie tylko trzeba przekręcać pedałami, a rower jedzie praktycznie sam.
Ale wspomaganie na Mevo jest na poziomie jak mój rower przestawię na 1, czyli takie wspomaganie ledwo ledwo.
Mevo wspomaga sam moment ruszenia, powyżej 10km/h siła wspomagania mocno spada.
Przy 20km/h bardziej się męczę na Mevo niż na zwykłym góralu.- 5 0
-
2019-03-27 11:26
Tu chodzi o zrekompensowanie wzrostu wagi roweru przez to oprzyrządowanie zasilanie GPS, system łączności. Tylko tyle pomaga elektryka. Sam nie jedzie.
- 3 1
-
2019-03-26 18:15
(8)
Bo to lewacki projekt, więc premiuje lenistwo.
- 19 58
-
2019-03-26 19:30
(5)
Lewacki? A co to znaczy lewacki? Modne słowo ostatnio a nikt nie potrafi wytłumaczyć co to właściwie znaczy, ot polskie klimaty ale grunt, że wyborcy spod znaku trola mają czym zabłysnąć. Lewacki, sr*cki, prostacki, prawacki. Polacy opamietajcie się, nie dajcie się sterować politycznym baranom i spin doktorom ;-)
- 72 12
-
2019-03-27 19:39
To może łopatologicznie... (1)
Lewactwo to pogląd w którym uważa się że urzędnik lepiej będzie rozporządzał twoją własnością czy zachowaniem niż ty sam. Prawica zaś uważa, że człowiek sam lepiej zadba o siebie.
Przykładowo:
Lewactwo: zachęćmy ludzi żeby rodzili dzieci i wypłacajmy im kasę, żeby te dzieci napełniły w przyszłości kasę żeby było nas stać na zachęcenie kolejnych.
Podejście prawicowe: Sam w rodzinie wiem na co mnie stać i zaplanuję powiększenie rodziny jak będę na to gotowy i spodziewam się że dzięki temu nie będę na starość potrzebował lewackiej emerytury, tylko moja rodzina mi pomoże.
Lewactwo: Zakażmy ludziom wycinać drzewa na ich prywatnej własności.
Podejście prawicowe: sam na swojej własności wytnę te drzewa, które chcę ale też zasadzę takie jakie chcę bez obaw że później będę mógł je wyciąć.- 1 7
-
2019-03-28 06:45
Z drzewami to nie jest dobry przykład. Bo drzewa mają wpływ na działki sąsiednie, między innymi regulują stan wody, oczyszczają powietrze itp. W interesie praktycznie każdego jest ochrona drzew. Przed Lex Szyszko w zasadzie nie było problemu z wycinką drzew jednakże zazwyczaj trzeba było zrobić kompensację polegającą na zasadzeniu nowego drzewa w zamian za to ścięte.
- 3 0
-
2019-03-26 21:06
(1)
Lewacki to określenie wszystkiego, co się prawilnemu chłoptasiowi nie podoba.
- 60 6
-
2019-03-27 12:39
Ha ha - to samo można powiedzieć o określeniach "prawaki", "prawilni".
To takie określenie wszystkiego co się tęczowym zboczkom nie podoba.
- 5 3
-
2019-03-27 11:59
Jakim doktorom? O czym ty mowisz, u mnie w przychodni nie ma takiego doktora, jak spin.
- 0 2
-
2019-03-26 21:59
Bozia dała wam gorzałę, porno i koty. Dlaczego więc gadacie ciągle o polityce? (1)
- 17 3
-
2019-03-27 05:29
Bo czytamy wyborczą
I oglądamy TVN
- 14 11
-
2019-03-27 15:52
rowery MEVO
dzisiaj rano.trasa Zaspa-Gdynia zjazd z górki ,mx v to ok.25/godz,przy mocniejszy kręceniu na 3
czułem raczej KERS nie pojechałem ponad 30, ponadto jakby przeskakiwał łańcuch, czy to nie jest czasami tak ustawione, może rower był nie bardzo sprawny. przy jeździe od zera początkowo przyśpieszał ale w miarę kręcenia jechałem własnymi siłami, wspomagania nie czułem, pod górkę czułem wspomaganie, rower ciężki i szczególnie kobietom będzie go trudno unieść aby zestawić z nóżek , dzisiaj wieczorem powrót może będą inne wrażenia, w sumie duży pozytyw.- 4 0
-
2019-03-27 15:11
Miałem dokładnie to samo odczucie wczoraj.
- 0 0
-
2019-03-27 07:16
(2)
Mam takiego "elektryka ", nie jest to rower do jazdy wyczynowej ale ja 65 latek jestem z niego zadowolony. Już po ruszeniu czuję że rower mi pomaga , bezcenne przy podjazdach. Opory większe są po rozładowaniu akumulatora bo w piascie przedniej wraz z silnikiem jest przekładnia i pedałujacy musi pokonać jej opory. Trzy stopnie wspomagania i trzy przekładnie dają to o co mi chodziło . Wadą mojego roweru jest cięzar ok 25 kg oraz pojemność baterii która pozwala na przejechanie ok 35 km , mogłoby być wiecej . Rower mam 2 lata i za cenę 4200 zł mam frajdę z kazdego spaceru.
- 24 0
-
2019-03-27 12:00
(1)
Ale mi spacer na rowerze...
- 0 9
-
2019-03-27 14:06
Dla mnie spacer.Do lasu podjadę na bulwar nadmorski podjadę a i drobne zakupy zrobie i przewiozę.Pozdrawiam.
- 13 0
-
2019-03-27 00:18
Tesla (1)
Lepiej kupić Tesla lub leafa
- 6 2
-
2019-03-27 11:06
a jeszcze lepiej lektykę
- 2 0
-
2019-03-27 10:46
U mnie takie samo odczucie.
- 2 0
-
2019-03-27 08:18
!
Czym szybciej pedałujesz tym mniejsze wspomaganie. Jak ktoś jeździ rowerem bez wspomagania to doceni. Jak ktoś nie jeździł wogóle i zacznie na Mevo będzie marudził, że sam nie jedzie - bo nie jedzie. Jak narazie zrobiłem dwa kursy i całkiem spoko. . GPS trochę się gubi ale wszystko się naprostuje.
- 4 1
-
2019-03-26 21:40
wspomaganie jest uzaleznione od predkosci
czym szybciej jedziesz tym wspomaganie coraz mniejsze jest. tak to działa. Wspomaganie jest głównie na wzniesienia i do ruszania potrzebne. powyżej 25kmh nie masz juz wcale wspomagania. taki naturalny ogranicznik predkosci.
- 8 0
-
2019-03-26 20:50
(2)
czy som przerzutki ?
- 6 3
-
2019-03-26 21:14
som czy
- 20 0
-
2019-03-26 21:04
tak, przerzuca z miasta do miasta
- 24 2
-
2019-03-26 19:12
Im wolniej tym szybciej
Chodzi o to że im wolniej pedałujesz tym w teorii jest większe nachylenie drogi, więc daje więcej energii do wspomagania
- 6 1
-
2019-03-26 18:15
(1)
Wspomaganie działa tylko do 20 Km/h. Potem jesteś zdany na własne nogi. Przepisy to narzucają niestety.
- 12 12
-
2019-03-26 18:32
przepisy limitują na 25km/h
- 35 0
-
2019-03-29 08:23
Dajcie więcej rowerów!!!
Dajcie więcej rowerów!!!
- 2 0
-
2019-03-28 22:38
Gdzie są rowery ????? (1)
Gdzie się podziały ? Dlaczego, te co są, nie są doładowane ?
- 0 0
-
2019-03-28 23:10
Akumulatory się rozładowały i zgodnie z regulaminem - rowery nie są dostępne, a rozładowane aku mają być podobno wymieniane na naładowane przez obsługę całego przedsięwzięcia. Życzę powodzenia ;-)
- 0 0
-
2019-03-26 17:53
(62)
Jechałem. Szału ni ma.
- 141 289
-
2019-03-26 18:33
(28)
Tu nie ma być szału. Chodzi o tanie przemieszczanie się z punktu A do B bez samochodu i bez ograniczenia rozkładem jazdy zbiorkomu.
- 114 7
-
2019-03-26 18:46
Opinia wyróżniona
No właśnie (26)
Chyba niektórzy nie zrozumieli idei tego toweru. To ma slużyc do przemieszczenia sie po miescie a nie rajdach po ulicach i ścieźkach. Imo bardzo dobrze ze nie jest to zbyt wypasiony i szybki rower. Ma byc tanio i szybko z punktu a do b w obrebie dzielnicy czy miasta
- 83 8
-
2019-03-26 18:55
Ty chyba też nie zrozumiałeś. Trójmiasto lezy na wzgórzach... (16)
morenowych, przewyższenia maja ok 100m pomiędzy dolnym a górnym tarasem. Podjazd pod Jaśkową czy Rakoczego wymaga dociśnięcia na pedały. Te rowery miały m.in. ułatwić takie podjazdy.
- 61 28
-
2019-03-27 07:59
przecież są skutery elektryczne na minuty (5)
więc jeżeli potrzebujesz bez wysiłkowego podjazdu Jaśkową Doliną lub ogólnie na morenowe wzgórza to przecież zamiast narzekać na Mevo wypożycz skuter.
Jak idziesz do restauracji to też narzekasz że nikt ci nie przeżuł posiłku tylko sam musisz się męczyć?- 60 7
-
2019-03-28 14:49
Nie zgadzam się Mevo to także pieniądze podatników. (1)
Powinny być dobrze wydawane.
- 1 2
-
2019-03-28 22:35
To zajmij się tym
Nie wiesz, ze ilu ludzi, tyle opinii? Kurka, czemu Polak musi narzekać?Moze ucieszmy się, że jest i najpierw sami wypróbujmy, co?
- 0 1
-
2019-03-27 13:51
Najpopularniejsza sieć to blinkee
Blinkee nie można jeździć na morenę.
- 3 1
-
2019-03-27 11:47
Tak
- 0 1
-
2019-03-27 10:48
:)
Tą restauracją rozwaliłeś system ;)
Moje gratulacje!- 37 3
-
2019-03-26 19:07
(6)
To jest rower. Na tym właśnie polega jazda. Na przemianstronnym naciskaniu na pedały. Czego jeszcze nie rozumiesz?
- 90 22
-
2019-03-27 15:35
Tego (4)
że skoro dali rowery ze wspomaganiem elektrycznym, ok. trzy razy droższe od takich samych, bez tego wspomagania (licząc także koszt obsługi takiego roweru), to one powinny umożliwić podjazd pod gdańskie górki nawet osobie z beznadziejną kondycją. Skoro pod górkę i tak się trzeba napedałować, to jaki jest sens wypożyczenia takiego roweru? Można pojechać własnym. Mogli dać zwykłe rowery w tej sytuacji - na jedno by wyszło, a koszty utrzymania dużo niższe. Kolejny raz bezsensownie się w tym mieście przepłaca, jak za ECS, Tristar, a wkrótce Obwodnicę Metropolitarnę, a można było coś zrobić równie dobrze, jak nie lepiej, a taniej.
Taki rower miejski to jest super sprawa, ale trzeba go dostosować do warunków geograficznych. W płaskiej Wawie można sobie śmigać bez wspomagania. W Gdańsku, gdzie połowa ludzi mieszka na górnym tarasie, nikt nikogo nie zachęci do wynajmowania rowerów, którymi nie da się chociaż trochę łatwiej podjechać pod górkę. I piszę to jako rowerzysta, który sam jeździ regularnie do pracy 13 km, mając do podjechania czy to górki typu Jaśkowa Dolina, czy Łostowicka. Dla mnie to nie problem podjechać pod te górki, ale 80% rowerzystów się na nich zwyczajnie morduje.- 14 10
-
2019-03-28 14:46
Nie wiem za co dostałeś minusy. Napisałeś prawdę.
Widać trole jedynej słusznej drogi wolnego miasta gdańska (specjalnie napisane z małej litery) walczą o byt dla siebie i swoich rodzin.
- 2 2
-
2019-03-28 09:42
Przy okazji wiele osób stopniowo podniesie swoją kondycję, wydolność itd
- 0 1
-
2019-03-27 18:42
odp. dla sobmar (1)
Ile razy trzeba ci powtarzać abyś zrozumiał sedno sprawy? To jest rower. owszem, ze wspomaganiem, ale to nie jest ani motocykl, ani auto, ani autobus. Rower, jak pewnie wiesz, jest przeznaczony raczej do rekreacji lub sportu, a nie do przywożenia zakupów do domu, a już na pewno nie na półwyczynowe wspinanie się na Wzgórza Morenowe przez "osoby z beznadziejną kondycją". Takie osoby nie powinny wsiadać nie tylko na rower, ale nawet na motocykl! :P Aha, a już biadolenie o przepłacaniu w tym mieście... Typ narzekacza... Masakra...
- 3 17
-
2019-03-28 08:16
nie wprowadzają 4k rowerów miejskich do rekreacji, by ludzie mogli sobie pojezdzic chwile dla przyjemności. te rowery maja slozyc komunikacji miejskiej a tu nie do końca spelniaja swoja role. dokładnie tak jak napisał sobmar
- 6 0
-
2019-03-27 11:46
Sam sobie naciskaj pedaly...
- 5 18
-
2019-03-26 20:15
(1)
No i ułatwiają. Bez wspomagania byłoby trudniej. Nigdzie nie było napisane że będzie bezwysiłkowo.
- 64 5
-
2019-03-27 11:45
Czyli bez sensu..
- 2 11
-
2019-03-27 08:39
Musisz sobie wynajmować samochód , rower nie jest dla Ciebie .
- 21 2
-
2019-03-26 20:07
"Imo" - co to za słowo ? w Słowniku Języka Polskiego PWN nie istnieje!! (7)
- 17 19
-
2019-03-26 23:28
(2)
Imo - in my opinion
- 14 4
-
2019-03-27 11:49
(1)
Ponglisz jakis, czy co?
- 7 2
-
2019-03-28 15:40
pologłupolo
- 1 0
-
2019-03-26 21:42
Skrót z angielskiego, znaczy mniej więcej "według mnie" (3)
- 13 4
-
2019-03-27 11:48
A po polsku nie mozna napisac?
- 9 0
-
2019-03-26 23:34
(1)
a imho? a wtf? a fyi? a u2? 4U? a coca-cola?... jest gdzieś słownik tych słów? he?
- 15 5
-
2019-03-27 10:20
Te słowa nazywają się akronimy
I tak, jest słownik :)
- 3 0
-
2019-03-26 19:47
Tu trzeba wciaz pedalowac a nie narzekac z bebonem na kierownicy.
- 42 5
-
2019-03-27 11:43
Czyli bzdura na dwóch kółkach..
- 4 1
-
2019-03-26 21:06
Chroń swoje dane (10)
Kolejny bank danych pesel, nr. dowodu
- 25 9
-
2019-03-26 22:02
klechy mają twoje dane od urodzenia... (6)
- 34 8
-
2019-03-27 05:25
Od chrztu (5)
Jak twoja rodzina komusza to chrztu i "problemu" nie masz
- 11 15
-
2019-03-27 07:04
(4)
Jeżeli jak piszesz "rodzina komusza "i dziecko nieochrzczone to i innych problemów nie masz . Obejrzyj "Kler"lub "Spotlight"to będziesz wiedział coś więcej.
- 13 5
-
2019-03-27 12:33
Jeśli życiową wiedzę czerpiesz z filmów to życzę powodzenia! (3)
Obejrzyj "Batmana" i skocz z dachu.
- 9 8
-
2019-03-27 14:01
(1)
No to niewiele masz argumentów.Tak niewiele jak niewiele mają ich hierarachowie polskiego Kk.
- 7 5
-
2019-03-28 14:51
Kościół, szkoła, Parlament to lustrzane odbicie Polaków.
- 0 1
-
2019-03-27 18:03
komentarz dnia :D
- 2 1
-
2019-03-27 19:20
Pesel generator i już
i kredytu nie będzie ;-)
- 2 2
-
2019-03-27 18:49
A czego się spodziewałeś?
Że wypożyczysz rower elektryczny wart kilkanaście tysięcy za parę złotych, nie podasz swoich danych, i zawiniesz go? Wszędzie musisz podawać swoje dane, nawet w bibliotece w której pożyczasz książkę za 5 zeta! :P
- 4 3
-
2019-03-26 21:47
pesel tak ale kto ci naopowiadal glupot o dowodzie ??
- 16 5
-
2019-03-26 18:15
A jakiego szału się spodziewałeś? (12)
- 97 7
-
2019-03-28 07:20
myślał ,że po drodze piwo bedą rozdawać
- 3 0
-
2019-03-26 18:29
(10)
ja, większego wspomagania, takiego jak w "prawdziwych" rowerach wspomaganych elektrycznie
- 32 29
-
2019-03-27 08:38
(4)
Ja tez chciałbym jeździć Ferrari i to najlepiej darmo.
- 12 3
-
2019-03-27 22:05
T55
Temu brzydactwu bliżej do roweru marki Ukraina niż do Ferrari.
- 1 0
-
2019-03-27 11:43
(2)
A kto ci broni?
- 4 0
-
2019-03-27 13:57
(1)
Nie kto tylko co .
- 1 1
-
2019-03-27 18:32
Si
- 1 1
-
2019-03-26 18:31
Niestety te "prawdziwe" są w Polsce nielegalne (4)
Ale pod lekką górkę jak z górki, więc nie jest źle.
- 11 30
-
2019-03-27 20:03
również nielegalna jest manetka
Silnik ma tylko wspomagać pedałowanie. Nie może działać bez.
- 2 2
-
2019-03-27 06:58
(2)
Mam taki "prawdziwy" , dlaczego piszesz ze jest nielegalny?
- 23 3
-
2019-03-27 08:47
Przepisy mówią 250W i płynny spadek do 0 przy 25km/h (1)
Łatwiej się rusza itp, ale niestety kopa to to nie ma, szczególnie jak chcesz pojechać trochę szybciej pod górkę.
Chińskie zestawy do konwersji mają 3kW, a i gotowe rowery w sklepach rzadko spełniają wymagania przepisów i mają dużo więcej mocy :)- 9 2
-
2019-03-27 13:57
I taki polski który spełnia te warunki rower mam więc nie uogólniaj.
- 3 0
-
2019-03-27 00:12
V8 (3)
Tylko V8
- 8 7
-
2019-03-27 08:32
V6 boxer też (2)
- 2 2
-
2019-03-27 13:07
jak V (1)
to nie bokser
- 2 3
-
2019-03-27 15:16
Damski boxer
- 4 1
-
2019-03-27 14:59
Dzisasss toz to rower i tyle. Jezdzisz a nie pitolisz.
- 8 2
-
2019-03-27 08:12
94 Cię poparło , ciekawe ilu z tych 94 pojechało wczoraj takim rowerem i juz wiedzą że "szału ni ma ". Myślę że większość z nich to ludzie ktorzy sami siebie nie lubią więc wszystko skrytykują . Brawo zuchy!
- 16 5
-
2019-03-27 07:50
Jechałem. Przyjemnie przy niskich i średnich prędkościach.
- 8 0
-
2019-03-27 06:28
A na jaki szał liczyleś??
- 9 0
-
2019-03-26 19:46
Siodełka na tory
- 23 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.