Skutki wypadku na krzyżówce al. Zwycięstwa i Stryjskiej w Gdyni 02.06.2018
57790 wyświetleń 2 czerwca 2018 (1581 opinii)Skutki wypadku na krzyżówce al. Zwycięstwa i Stryjskiej w Gdyni.
Więcej na ten temat
Opinie (1581) ponad 200 zablokowanych
-
2018-06-02 19:20
Dramat (15)
Szybcy i wściekli
- 128 11
-
2018-06-02 22:43
Wszyscy świeci się znaleźli (9)
Nikt z was nie był młody? Zawsze tacy odpowiedzialni za kółkiem? Nikt nie przekroczył prędkości? Nikt nie jechał z kumplami? Pewnie zap.. lali, dziadek wyjechał, tragedia gotowa. Nie żyje podobno więcej niż jeden. Łatwo wszystkim oceniać.
- 6 37
-
2018-06-03 09:20
ja nie twierdze, ze oni sa usprawiedliwieni (5)
bo byli młodzi. nie są. sp.. lili strasznie. zachowali się nagannie. ja smiem tylko twierdzić, że taki wypadek mógłby się pewnie przydarzyć większości osób piszących kretyńskie komentarze i wydającym od razu sądy. to mnie wk..wia. wszystkim tak łatwo przychodzi oceniać, jakby nigdy prędkości nie przekroczyli. a wystarczy by wtedy wam też wyjechał jakiś dziadek, i nagle z osoby, która jechała za szybko, stajecie sie mordercą, którwgo też wszyscy będą oceniać. Nie trzeba byc debilem, nie trzeba byc piratem drogowym. Wystarczy, że ten raz się gdzieś spieszycie i macie k..wa pecha. Ktoś wam wyjezdza i wpiep... cie sie w przystanek pelen ludzi. Cięzko sobie wyobrazic? Bardzo łatwo. I tez chcecie by potem o was pisali wsciekli i martwi? Naturalna selekcja?
- 6 12
-
2018-06-03 09:30
Gdyby mi wyjechał "dziadek", a jechałbym nawet 70 to zaliczylibyśmy dzwona (4)
może mieliby robotę tylko lekarze i blacharz. A tak to "Witaj Królowo". Wtedy byłby oczywisty sprawca. Taka różnica.
- 11 1
-
2018-06-03 09:39
ja to rozumiem (3)
racja, prawda. dlatego tak ważna jest wyobraźnia za kółkiem. dlatego tak ważne jest, by taki wypadek na tą wyobraźnię podziałał, by wyciągnąć wnioski. ale nie zmienia to faktu, że wielu, bardzo wielu osobom wrzucającym tu komentarze też mógłby się przydażyć śmiertelny wypadek, może nie tego kalibru. dlatego tak mnie irytują wydawane oceny. jakby każdy piszący był świętoszkiem. a w to nie wierzę.
- 2 3
-
2018-06-03 10:14
dlatego napisałem o 70 na godz. (1)
gdyby wszędzie jeździć 50 to by się miasto zakorkowało, ale dostosuj prędkość do warunków i zawsze pomyśl, że np nawet na skrzyżowaniu silnik może komuś odmówić posłuszeństwa. I co z tego że "miałeś pierwszeństwo".
- 2 2
-
2018-06-04 15:33
Nie byłoby zakorokowane!
Pojedź sobie do Hamburga, Paryża, Wiednia czy Budapesztu - i tam zakozakuj sobie 70 czy więcej na miejskich ulicach - nie pojeździsz za długo.
Jazda w limicie 50 (tam gdzie tyle obowiązuje) nie zakorkuje miasta.
Jakoś dołóż sobie do tej postulowanej "przelotowej" 70 czy 80 km/h (czyli przekroczenie limitu, jazda poza przepisami) - chwilę później odstanie swojego na światłach - jadąc woniej stałbyś krócej - ale czas przejazdu czy przepustowość danej ulicy znacząco by się nie zmieniła. To skrzyżowania, cykle świateł - i sprawność odjeżdżania stojących na światłach samochodów limituje przepustowość.
Ale i to nie pomoże gdy np. za skrzyżowaniem już tłok i nie ma gdzie z niego odjechać :(
A jeszcze niektórzy mimo to próbują i - masz zakorkowane kierunki poprzeczne na których w ogóle korka nie powinno być!
PS.
Tak tak - wiem, że zielona fala itp często nie działa albo wręcz prowokuje jazdę zbyt szybką - żeby na zielone zdążyć - ale to już przypadki indywidualne i może należy z nimi walczyć - może ale nie przez coraz więcej km/h...- 2 1
-
2018-06-03 12:44
Świętoszkiem
Nie jestem. Ale 130km w mieście nie jeżdżę. Kropka!
- 7 0
-
2018-06-03 00:39
(1)
Widzisz, tym "młodym, przekraczającym prędkość, z kumplami" to się jakoś tak wydaje, że wszyscy inni będą dostosowywać swoje zachowanie do ich prędkości. To jest takie trudne do wyobrażenia, że jak jedziesz za szybko to ci inni mogą po prostu źle obliczyć, zakładając że poruszasz się z przepisową prędkością wykonają manewr który nie stanowiłby zagrożenia gdybyś jechał przepisowo?
- 27 2
-
2018-06-03 06:34
Szybcy i wściekli myślą że jak w grze komputerowej maja po 3 życia.Nie mają .
- 16 1
-
2018-06-03 06:32
Gdyby jechał 50 to tylko blacharz mial robotę , teraz ma grabarz i lekarze.Ale wybór należy do Ciebie. Czy zawsze musimy uczyć się na własnych błędach????
- 19 1
-
2018-06-02 20:52
Odjechał z miejsca zdarzenia (2)
bo czego się spodziewać po patologii drogowej
- 18 1
-
2018-06-02 22:36
(1)
Szybcy i durni...
- 13 0
-
2018-06-03 18:50
Szybcy i martwi....
- 3 0
-
2018-06-03 13:52
"No dno. Po prosu jest Polska"- Adam Leszczyński. Wstali z kolan, przybywa pieniędzy, a rozumu ani, ani.
- 3 0
-
2018-06-03 06:29
..i martwi...
- 5 3
-
2018-06-04 09:25
a ja napiszę jak zwykle kontrowersyjnie (3)
Jesli głupek się ścigał, to powinna być jego wina. Koleś merasiem skręcał, zapewne Audi pojawił się jak błyskawica i tragedia gotowa. Powinna być możliwość zmierzenia prędkości przez monitoring ( może jest ), sorry ale jak zap*lasz powyżej 60km/h to wina Twoja. Młody, głupi i niedoświadczony kierowca. Nie wiem, nie widziałem ale wygląda jakby ponad 100km/h jechał.Nie wiem czy żałuję.... niby dlaczego? Druga sprawa to skrzyżowanie powinno być zmodernizowane na lewoskręcie.
- 26 5
-
2018-06-04 15:25
Swiadek
Ścigał się skąd masz takie informacje ? Od tych zakłamanych pismaków ?
- 3 6
-
2018-06-04 10:03
Ktos,kto tyle gna w miescie nie nadaje sie na kierowce. Przeciez to logiczne,ze nie da sie go zauwazyc wyjezdzajac z podporzadkowanej i jest duze prawdopodobienstwo,ze bedzie dzwon.
- 11 1
-
2018-06-04 09:57
Podobno
Licznik zatrzymał się na 140, więc ze 160 mógł grzać
- 5 1
-
2018-06-04 08:59
(2)
Nie żal mi ich.
Nie maja szacunku do innych kierowcow, pieszych. Nie mysla o tym, ze stanowia zagrozenie dla innych.
Liczy sie tylko ich zabawa! Tyle, ze uzywaja do tego smiercionosnej maszyny.
Cholerni egoisci.
Jak chca sie wyzyc, bo maja za duzo energii to niech ida kopac rowy, albo wejda na jakas gore itd.- 31 21
-
2018-06-04 15:23
Ja
Mam nadzieje ze Ciebie i cała twoja rodzine przejedzie ciężarówka
- 0 18
-
2018-06-04 09:26
dokładnie.
- 5 2
-
2018-06-04 14:24
(1)
Kierowca miał prawie 22 lata prawo jazdy od skończonych 18 i od tego momentu też posiadał własny samochód, nie kupiony przez tatusia jak to niektórzy stwierdzają.
Bez względu na to czyja to wina, co kto powinien a co nie, opini jest tyle ile ludzi na świecie ale to nikogo nie upoważnia to pisania takich rzeczy o drugim człowieku i cieszenia się ze śmierci. Autobus uratował życie wielu osobom ale każdy chyba o tym wie i nie trzeba o tym pisać 300 razy. Przestańcie sobie wymyślać swoje teorie skoro g*wno wiecie- 21 8
-
2018-06-04 15:14
Wystarczy,ze wiemy o predkosci,ktora znacznie zostala przekroczona. Skutek jest oplakany. Szkoda,ze nie skonczylo sie na zabraniu prawa jazdy kilka skrzyzowan wczesniej. Co z tego,ze pj mial od 2 lat. Raz sie udalo,drugi,dziesiaty,a wczoraj nie,bo watpie,zeby jezdzil przepisowo od tych 2 lat,a to byl pierwszy wyskok z "ciezka noga".
- 10 3
-
2018-06-04 15:12
Totalny bałagan.
Jest to jedno z wielu skrzyżowań a Gdyni gdzie każdy jedzie jak chce. wiele samochodów skręcających w lewo z wszystkich kierunków plus krótko trwające światła i każdy chce zdążyć zjechać. Niektórzy zjeżdżają już na czerwonym. Odpowiedzialnych za ten bajz.l do koszenia trawników na stałe.
- 5 0
-
2018-06-02 21:59
Wyrazy współczucia dla rodziny i najblizszych (2)
Mam nadzieje ze kierowca mercedesa zostanie zatrzymany i surowo osadzony
- 11 109
-
2018-06-04 13:03
Za to że g*wniak w audi nie jechał przepisowo, tylko dwa razy szybciej? Ja nie chciałabym być ukarana za coś, czego przewidzieć nie mogłam. Kierowca merca mógł się upewnić nawet i 3 razy czy nic nie jedzie, ale takiej prędkości audi nie mógł brać pod uwagę..
- 6 1
-
2018-06-02 22:26
Ale za co? Że ktoś inny przekroczył prędkość?
- 32 3
-
2018-06-03 14:36
... a jednak wiekszość winy za wypadek spada na kierowcę Audi (24)
Widziałem wypadek z okna mojego mieszkania przy tym skrzyżowaniu. Rozegrał się dosłownie "na moich oczach". Patrzyłem w tamtej chwili przez okno, czekając na zaparzenie się herbaty.
Audi pędząc na pewno min. ok. 90-100 km/godz. prawym pasem , w kierunku Sopotu uderzyło (już z boku) w przód, skręcającego w lewo Mercedesa (chyba A Klasse). W skutek uderzenia Mercedesa obróciło o ponad 90 stopni i zatrzymał się pozycji przodem w stronę Sopotu. Audi impet uderzenia "wyrzucił" na sąsiedni pas (zatoka autobusowa) i uderzył w tył stojącego tam autobusu. Kierowca Marcedesa zaraz wysiadł z auta. To rzeczywiście był starszy, siwy pan. Jeżeli Audi wjechało na skrzyżowanie rzeczywiście na zielonym ( a nie pomarańczowym lub tzw. póznym pomarańczowym) to zgodnie z przepisami winien wypadku może być kierowca Mercedesa. Ale to przy założeniu, że kierowca Audi jechał "przepisowo"A tak nie było. Przyjmując, że jechał z nadmierną prędkością, to on jest tu winien. Poruszając się z taką szybkością przejeżdżał w czasie jednej sekundy ok. 270-280 metrów! Nawet, jak gość z Merca spojrzał w prawo i nic nie widział, to zanim ruszył to Audi przejechało w jego stronę prawie 300 metrów! A przypominam, że uderzyło z boku w jego przód, czyli praktycznie dopiero co zaczął on manewr skrętu i wjazdu w poprzek pasa ruchu Audi. Tak obiektywnie, według nie, to wyglądało. Szkoda ludzi, którzy zginęli, ale obwinianie za to kierowcy Merca nie jest sprawiedliwą oceną tego zdarzenia.- 136 10
-
2018-06-04 12:25
Nie szalej tak kolego ;) 25-30 metrów pokonuje auto z prędkością średnio 100km/h... Pokonując 300 metrów w sekundę to masz kilometr w 3s to w ponad 300s pokonujesz 100 km ;)
Mimo wszystko bardzo współczuję rodzinom... Sam niedawno przechodzilem przez podobna traume, z tym że wypadek miał miejsce przejscie wcześniej- 0 0
-
2018-06-04 07:43
jesteś mistrzem fizyki
- 1 0
-
2018-06-03 16:12
Chyba przesadziłeś ~ 300m/s to prędkość dźwięku ;) (1)
- 13 1
-
2018-06-04 02:05
i właśnie dlatego gosc z mercedesa nie slyszał wesołej młodzieży z audi
- 1 2
-
2018-06-04 02:03
przecinek źle postawiłeś przy tych prędkościach
Ale oczywiście każdy ma prawa przejechać jeśli widzi zbliżającego się daleko. Ale juz prędkości tego zbliżającego nie musi mierzyć. Jeśli nadjezdzający pędzi jak samolot to jego wina.
- 4 0
-
2018-06-03 20:54
Jesteś naocznym świadkiem, wszystko dobrze, ale prędkość pomyliłeś 10-krotnie (1)
Tę, którą podałeś w metrach na sekundę. Podałeś prędkość odrzutowca pasażerskiego lecącego nieco ponad 900 km/h ! Samochód jadący 90 km/h w sekundę przejeżdża 25 metrów, w dwie - 50 m. Odrzutowiec lecący 900 km/h przelatuje w minutę 15 kilometrów, a w sekundę - 250 metrów. Ale dzięki za klarowny opis zdarzenia.
- 15 0
-
2018-06-03 23:57
"Świadek" jest osobą bez wyobraźni
Skoro lekką ręką pisze, nie myśląc że to nie ma sensu, o przejeżdżaniu przez Audi blisko 300 metrów na sekundę. Taki "świadek" nie ma prawa oceniać, że auto jechało 90-100 czy ile tam km/h. Skoro nie ma wyobraźni w tych kwestiach, to jak ma ocenić prędkość? Tym bardziej patrząc z oddali. Dlatego mówię - zostawmy to specjalistom.
- 0 7
-
2018-06-03 14:52
(5)
Wina kierowcy mercedesa .Powinien ustąpić pierwszeństwa wszystkim uczestnikom ruchu. Prędkość audi nie ma tu żadnego znaczenia. Takie są przepisy PORD.
Możemy oczywiście się z tym nie zgadzać , ale takie jest prawo.- 8 67
-
2018-06-03 16:05
Doucz się i wtedy wypowiadaj (2)
Strzelam w ciemno że prędkość audi będzie w 100% przemawiało na niekorzyść sprawcy.
Niestety droga młodzieży! Wolniej przepisowo i bezpiecznie.- 39 2
-
2018-06-03 21:46
Bzdury. Kierowca Audi dostałby mandat za przekroczenie prędkości, ale za sprawcę zdarzenia na 100% zostanie uznany kierowca Mercedesa
- 2 13
-
2018-06-03 16:20
Poczytaj Prawo o ruchu drogowym.
- 5 19
-
2018-06-03 21:15
Wiele osób, w tym ci młodzi, nie zna prostego wzoru. I ci dwaj go już nie poznają.
Wzoru na energię, że prędkość jest "w kwadracie". Jeśli samochód ma masę 1, to jadąc 70 km/h, ma energię 4900. Jeśli jedzie jednak 100 km/h, energię ma 10000. Dwa razy większą. Może ten wzór znali, ale nie potrafili zastosować w praktyce.
- 14 0
-
2018-06-03 16:51
Kolego tych z audi
Bardzo charakterystyczne piszesz.
- 20 2
-
2018-06-03 15:54
Tyle warta ta opowieść, co (1)
"minimum 90-100 km/h" "prawie 300 metrów na sekundę"
Zostawmy to do oceny specjalistom.
Niezłe... Audi z prędkością bliską prędkości dźwięku! Ludzie, myślcie.
Ta herbata w upalny dzień tak wpływa na myślenie?- 7 12
-
2018-06-03 21:09
No pomylił się w liczeniu tego jednego detalu 10 razy, wszystko.
Ale całość warta przeczytania.
- 8 1
-
2018-06-03 20:18
Hahahaha Co za kretyn pisze ten komentarz kłania się matematyka pomysl nastepnym razem zanim dodasz komentarz
- 2 9
-
2018-06-03 19:19
27-28 m/s a nie 270. To i tak za szybko.
- 7 2
-
2018-06-03 19:06
Dokładnie
Gdyby Audi jechało z przepisową prędkością mogło obyć się bez jakichkolwiek ofiar. Młodym królom szos jednak noga ciężka.
- 16 1
-
2018-06-03 18:54
kilka lat temu był podobny wypadek
Legionów - Piłsudskieg. Skoda wyjeżdża z legionów ( od III LO) a drugi pruł ostro z bulwaru. Legionów wtedy bez świateł podporządkowana. Wyszło ze ten z legionów bez winy - nie mógł ocenić odległości jeśli tamten leciał ponad stówę. Właśnie dlatego to zapamiętałem.
- 19 1
-
2018-06-03 17:59
36 km/h to 10 m/s
więc audi jadąc około 100km/h przejeżdzało na sekundę odcinek około 30m.
- 6 0
-
2018-06-03 17:32
Aaa
Z tymi tymi metrami trochę przesadziles... 10 razy...
- 6 0
-
2018-06-03 16:17
czlowieku czy wiesz ile kmh wynosi 300 m na sek.?
To ponad 1000kmh!!!
- 9 1
-
2018-06-03 15:07
270m/s?! Wez Pan przelicz jeszce raz i napisz jaki wyszedl wynik dobra?:)
Jadać 60km/h w ciagu minuty przejezdza sie 1000m, wiec przez sekunde to ok 17m :)ale mimo wszytko i tak jechal za szybko... :)- 13 1
-
2018-06-03 15:06
ile?
270 metrów na sekundę? przeliczyłeś ile to kilometrów na godzinę?
- 16 1
-
2018-06-02 19:34
POLAK nie jest w stanie zrozumieć słowa ZWOLNIJ!!! To jest niemożliwe. To co już wyprawiają na świeżo (13)
otwartej ulicy Sopockiej między Gdynią a Sopotem, woła o pomste! Policji praktycznie zero, incydentalnie się pojawiają, agresja na drogach rośnie każdego dnia, wielu kierowców nie liczy się z nikim i z niczym, nawałnica turystów i tak jest w całym 3mieście! Zakładam że tak jest w całej Polsce ale póki co jesteśmy na Trójmiasto.pl. Totalne szaleństwa zaczynają się wieczorem. Samochody z gazem do dechy, ryczące silniki motocykli i tak jest od Gdyni do Sopotu. Do Gdańska pewnie też. Chwilę później wracają w stronę Gdyni i znowu w stronę Sopotu. Mieszkam na Kasztanowej w Gdyni i mimo ze jestem osłonięty innymi domami, huk jest potężny. Tak było w zeszłym roku, dwa lata temu, trzy lata temu......a gdzie jest policja?? Co oni robią? Udają że nic się nie dzieje? Ten wypadek to efekt przyzwolenia na takie szaleństwa a o następnych tragediach, wkrótce usłyszymy, przeczytamy, zobaczymy.......
- 171 5
-
2018-06-04 11:32
.
policja od lat stoi w gdyni w tych samych jedynych miejscach -czyli pod komisariatami.
a nieoznakowani z octavi GKW po staremu teroryzuja przechodniow i centrum gdyni aby zarobic kwita.
bmw lata po s6
i tyle- 1 0
-
2018-06-02 19:57
Wolniej i dodać fotoradary (5)
Aleja Zwycięstwa pod Wzgórza św. Maksymiliana do Wielkopolskiej w obie strony wieczorami zwłaszcza w weekendy, zamienia się tor wyścigów motocyklowych. Pytasz gdzie policja, w domu.
- 24 0
-
2018-06-02 20:10
Fotoradar na motocykl?? Proszę Ciebie........ (4)
Praktycznie od najmłodszych lat jeżdżę na motocyklu i przechodziłem już wiele fascynacji rodzajami motocykli i wiem co dzieje się w głowie „jeźdźca” dosiadającego ponad 200 KM maszynę, bo i takie motocykle miałem. Dziś jeżdżę HD a właściwie pykam sobie na nim nieśpiesznie ale czasem spotykam się z ludźmi albo widzę ich na ulicy podczas jazdy, że tablice rejestracyjne mają albo podgięty albo jak co poniektórzy, mają wymyślne patenty na składanie i rozkładanie takich tablic więc co ma rejestrować fotoradar? Tył motocykla i plecy na nim jadącego? A co mają zarejestrować z przodu, gdzie nie ma tablic? Przednią lampę? Lagi?
- 10 6
-
2018-06-03 20:35
Tak motocykle też, proszę Ciebie
Jak fotoradary to tylko na odjazd, jak na Zachodzie.
- 0 1
-
2018-06-02 20:15
Na motocyklistów (1)
Tylko fotoradar sprzężony z CKM
- 13 3
-
2018-06-03 12:00
Na kierowców samochodów dodatkowo RMG
- 2 1
-
2018-06-03 09:49
Wprowadzić obowiązkowe nalepki z przodu pilarzom!
- 2 0
-
2018-06-02 20:14
tak się zastanawiam jaka była by reakcja motocyklisty (1)
jakby na kasku rozpaćkała by się kulka z paintballa, jadąc normalnie pewnie wyszedł by z tego, ale jak będzie jechał klasycznie 150 to pewnie nawinie się na jakiś słup - ku przestrodze
- 12 4
-
2018-06-03 12:01
A ty zostałbyś mordercą.
- 1 4
-
2018-06-03 09:09
Najgorsze jest to
że wszyscy o tym wiedzą, a Policja robi se jaja. Niestety, ale bedzie coraz gorzej.
- 4 0
-
2018-06-02 23:16
W kwestii ul. Sopockiej, zgadzam sie w 100%. Policja powinna sobie stanąć w połowie tej
ulicy i w ciągu jednego wieczora, zarobiliby tyle, co za miesiąc stania na Brodwinie. Może tez jeździć radiowóz z wideorejestratorem. Policjanci nie uwierzyliby w to co sie tam dzieje, szczególnie wieczorem. Tam 95% kierowców rażąco łamie przepisy.
- 5 1
-
2018-06-02 19:40
Jakiej świeżo otwartej Sopockiej ? (1)
Ze sto lat juz istnieje.
- 2 28
-
2018-06-02 19:44
Ale kładli asfalt łosiu. Nawet ja o tym wiem choć mieszkam w Oliwie. Czego się czepiasz?
Nie zrozumiałeś tekstu?
- 33 1
-
2018-06-02 19:30
(5)
A gdyby jechał połowę tego co miał na budziku, to by dojechał 10 minut pózniej i teraz wszyscy, w komplecie pili by piwko ciesząc się uroczym wieczorem.
Ale nie.
Trzeba zapier...
Ludzie wolniej!!!- 288 8
-
2018-06-04 11:29
.
gdyby jechal polowe wolniej to by dojechal 2 minuty pozniej... :(
- 5 0
-
2018-06-03 01:19
Gdybanie
To zostawmy na boku , jeszcze raz się powtórzę , nie prędkość , bo limity które są były ustalane za czasów dużego fiata Nysy Wołgi etc , tylko rozkojarzenie , chwila nieuwagi , ale przede wszystkim brak świadomości doprowadza do tragedii na drogach , ludzie nie zdają sobie sprawy ze wciskanie się na "trzeciego " albo wymuszanie "przecież zdążę " jest po pierwsze aroganckie , gdyż nie jesteśmy sami na drogach , a po drugie jak widać niestety doprowadza do sytuacji krytycznych , kierujący audi zrobił to co każdy w takiej sytuacji , odbił zeby uniknąć , niestety wyszło jak wyszło , a to wszystko przez to ze osoba kierująca pojazdem marki mercedes nie zachowała bezpieczeństwa podczas manewru lewoskrętu na skrzyżowaniu , wiec jeszcze raz , prędkość czy nieuwaga ? Pozostawiam do opinii i życzę rozwagi .
- 3 29
-
2018-06-02 21:10
a dziadek z mercedesa zabiłby kogoś innego wymuszając jak nie tu , to gdzie indziej ... (1)
- 7 56
-
2018-06-02 21:15
Dziadek jechał prawidłowo
Po prostu skręcał a ten debil wyskoczył i się nadział na dziadka i jeszcze w R przywalił. Gdyby siła pierdykniecia w autobus okaleczyla kogos z Rki lub nie daj Boże zabiła np dziecko to ofiar w audi byłoby więcej niz jedna. Ktoś by podpalił to ście*wo pozostałe po szybkich i wsciekłych...
- 44 6
-
2018-06-02 20:19
Piwko najlepiej smakuje
za kierą
- 8 15
-
2018-06-02 20:42
Tego bedzie coraz wiecej (3)
Policja jest bezuzyteczna. Kierowca jest pewnie na tyle glupi, ze nawet nie zdaje sobie sprawy co zrobil. Konsekwencje powinny poniesc sluzby odpowiedzialne za bezpieczenstwo
- 24 15
-
2018-06-03 11:55
Na tyle głupi? (2)
Skąd możesz wiedzieć co czuje teraz kierowca? Każdy był kiedyś młody i każdy zasuwał, każdy był głupi, dopóki nie nauczył się na własnych błędach! Sądzę, że kierowca teraz się zadręcza z myślami, że jego kolega zginął przez podwójną prędkość. Każdy mógł być w tej sytuacji, Ty, ja, wszyscy komentatorzy, KAŻDY! Więc nie oceniaj, bo nie wiesz co spotka Cię jutro.
- 1 4
-
2018-06-04 10:46
kierowca
Kierowca także nie żyje wiec ludzie opanujcie sie !
- 0 0
-
2018-06-03 12:00
Haha... Każdy?
Człowieku, nie każdy jest debilem mającym w d*pie przepisy i zdrowy rozsądek.- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.