Tłumy protestujących w Gdańsku i Gdyni. Filmy czytelników
27576 wyświetleń 23 października 2020 (2415 opinii)W piątek wieczorem w Trójmieście odbyły się protesty pod biurami poselskimi Prawa i Sprawiedliwości w obronie praw kobiet. Kilkaset osób zgromadziło się w Gdyni na ul. Starowiejskiej. W piątkowy wieczór protestujący zebrali się także na Targu Drzewnym w Gdańsku i pl. Przyjaciół Sopotu.
Więcej na ten temat
Opinie (2415) ponad 500 zablokowanych
-
2020-10-26 16:18
Protest nazisistów
Protest pod nazistowskimi symbolami!!! Gdzie jest Policja!!!!!
- 0 0
-
2020-10-26 12:34
skandal !
za to wszystko ,ze nic nie zrobili x
w sprawie wirusa ,ze tyle ludzi stracilo zycie
za wszystkie k lamstwa premiera
za stworzenie balaganu w sprawie kobiet
powinni byc natychmiast sadzeni z wyrokami
tylko kto ich moze sadzic ? oto jest pytanie ?
ww normalnym demokratycznym kraju nie byloby
problemu , a u nas ?- 0 0
-
2020-10-26 10:39
Kobiety nie poddawajcie się, tylko my możmy obalić ten rząd , nie liczcie na nikogo tylko same na siebie jak przez całe swoje zycie.
- 0 0
-
2020-10-23 19:24
(3)
Takie durne pytanie ale czemu Praw Kobiet jest pisane z wielkiej litery?? To jakas nazwa wlasna jest? Widze, ze redakcja zaczyna isc w te sama strone co amerykanskie gazety czyli black pisane z wielkiej litery, a white zawsze z malej. Ciekawe czy jak by byl marsz mezczyzn tez, by napisano z wielkiej litery?
- 90 63
-
2020-10-26 10:35
Kobiety nie damy się, walczymy bo to my jesteśmy silne a nasi ojcowie, bracia, mężowie , synowie niech zostaną w domu bo Oni nie potrafią zjednoczyć się tak jak kobiety. Oni nas nie doceniają. Nikt z polityków nie umie przeciwstawić się temu rządowi ale my słabe i ponizane damy radę.
- 0 0
-
2020-10-23 19:33
no durne
Nic nie rozumiesz, zacznij faktycznie interesować się tym, co się dzieje na świecie i odrzuć raz na zawsze tzw. chłopski rozum xD
- 3 13
-
2020-10-23 19:27
"Bo tak"
- 2 4
-
2020-10-23 19:15
(3)
Powinnismy tam przyjsc w godzinach pracy tych biur
- 271 76
-
2020-10-26 10:28
Nikt nie wygra z kobietą, jestem dumna że jestem kobietą i decyzje w tej sprawie o co walczą dzisiaj polskie kobiet faceci nie powinni się wypowiadać. Przepraszam , ale kobieta wie co to prawdiwe macierzyństwo bo tak ją Bóg stworzył i jakiś tam polotyk czy ksiądz nie ma prawa wypowiadać się w tej sprawie.
- 0 0
-
2020-10-25 06:33
To może najpierw sobie mózg abortujcie, przecież to tylko zlepek komórek...:D
- 0 0
-
2020-10-24 12:35
I tak ich nigdy tam nie ma. To są biura do wyciągania dodatkowej kasy z budżetu i zatrudniania pociotków. Czy to z jednej czy z drugiej partii
- 2 2
-
2020-10-23 19:12
(102)
Do czego to doszło.
Dopóki dziecko nie będzie idealne, piękne itd zabijajmy te nie idealne bo będą kłopotem dla "mamy"
Wstydzcie się!!- 554 1762
-
2020-10-26 10:21
To nie o to walczą kobiety, jak nie jesteś w temacie to się nie wypowiadaj
- 0 0
-
2020-10-25 22:17
Do wszystkich, ktorzy nie wiedza o co chodzi!
Tu nie chodzi o piekno i ideały! Nikt nie jest za usuwaniem ciazy dla kaprysu. Chodzi o kobiety, ktore beda musialy nosic martwe plody, rodzic je, chowac i co dalej? Ludzie tu chodzi nie o zeapol Downa, czy o tp, czy ktos jeat piekny, tu chodzi o uszkodzone, zmutowane plody, nie wiem jak to opisac! Czy az tacy ciemni jestescie?
- 0 0
-
2020-10-25 08:21
Agnes
No właśnie dla" mamy" bo tata w takiej sytuacji daje najczęściej nogę gdzie pieprz rośnie. ( uogólniam ale przypadków znam bez liku)
- 0 0
-
2020-10-23 20:13
Strajk kobiet (6)
Pytam.jakie prawa im zabrano trzeba się nie bzykać i po sprawie
W t ych protestach to sami feministki.Lewackie które chcą zniszczyć rolnictwo 5.konusa.- 9 72
-
2020-10-24 00:50
Nie żal mi lewackich kobiet. (1)
Wpierw lewicowi .... poparli piątkę Kaczyńskiego, która może zniszczyć polskie rolnictwo a teraz płaczecie bo PiS wam podziękował w Trybunale Konstytucyjnym? Nie jest mi was żal. Jesteście tacy sami jak PiS i PO. Polacy są bezmyślnym narodem. Przez kilkanaście lat głosują na ludzi których celem jest zniszczenie Polski.
- 1 14
-
2020-10-25 01:53
co nazywasz niszczeniem rolnictwa?
...że nie można hodować zwierząt dla futerek? czy to, że rolnik nie może już znęcać się nad psem trzymając go na łańcuchu? Co te rzeczy mają wspólnego z rolnictwem?
- 0 0
-
2020-10-24 23:19
Zenuś - jaki Ty głupi jesteś
Strajkuję- nie jestem lewakiem..strajkuję dla córek, innych kobiet i mężczyzn, dla dzieci- żeby bezsensowne cierpienie stało się przeszłością ociemniałych narodów.
- 1 0
-
2020-10-23 20:59
Żebyś ciebie pierwszego było wyskrobać (1)
Rodzina byłaby szczesliwsza
- 14 1
-
2020-10-23 21:30
Zenuś, coś tekst nie wyszedł.
Zamotałeś się biedaku. Widać trudne potologiczne dzieciństwo.
- 12 1
-
2020-10-23 20:37
Zenuś, jakby tatuś wiedział jakiego psychola zmajstruje
toby z mamusią nie figlował. Ale trudno poczęli pieniacką ciemnotę i się na tym bożym świecie męczysz.
- 26 5
-
2020-10-25 01:19
nie wiem czy jesteś kobietą czy facetem...
... ale gdybyś był/była kobietą, to chciałabyś rodzić po kilka razy martwe dziecko? Albo dziecko bez czaszki? Zastanowiłeś/aś się co przeżywają takie kobiety? To koniec ich życia. A dzieci? Dlaczego chcesz skazywać je na cierpienie do końca życia? Kto dał Tobie takie prawo?
- 0 0
-
2020-10-23 19:16
W takim razie życzę ci roślinki bez kontaktu. (15)
- 86 25
-
2020-10-23 19:23
Każde wyskrobane dziecko to roślinka? (11)
- 21 58
-
2020-10-23 19:29
(4)
Skrobie się płód, który dzieckiem jeszcze nie jest.
- 56 36
-
2020-10-24 12:57
Proszę o wskazanie chociaż jednego (1)
szanowanego podręcznika psychologii/biologii, który stwierdza, że człowiek zaczyna się później niż w momencie poczęcia. Chociaż jednego szanowanego...
- 1 3
-
2020-10-24 23:16
Całe wszystkie - mówią o tym - poza broszurą od księdza
- 2 0
-
2020-10-24 16:47
Wyskrobany to masz mózg.
Do nauki, i to szybko!
ps. Straciłem przez ciebie 30 sekund życia, doceń to.- 1 0
-
2020-10-24 10:30
xxx
"Skrobie sie płód".......Adolf H byłby z ciebie dumny.
- 3 7
-
2020-10-24 12:34
Już dawno nikogo się nie skrobie, w tym wypadku chodzi wyłącznie o prawo do terminacji ciąży, co oznacza wywołanie porodu/poronienia, kiedy płód jest niezdolny do życia poza organizmem matki lub to życie ( w cierpieniu, bólu, często z żywieniem pozajelitowym, mechaniczną wentylacją) trwało będzie bardzo krótko. Chodzi o prawo wyboru, prawo do podjęcia decyzji. Nie rozumiesz o co chodzi w tym proteście?
- 9 0
-
2020-10-24 00:39
Największa walka jest o chore płody a nie zdrowe ludzie wy tego nie umiecie zrozumieć o co jest walka?
- 15 1
-
2020-10-23 22:21
Wiesz co komentujesz? Przeczytaj najpierw a potem komentuj
- 1 3
-
2020-10-23 20:40
nie, mniej niż roślinka
- 6 1
-
2020-10-23 19:57
Nie każde
ale np. Ty owszem. Widać po pisowskim poziomie wypowiedzi
- 25 12
-
2020-10-23 19:45
Tak, bo w Polsce tylko takie można było wyskrobać, z wadami genetycznymi.
- 41 1
-
2020-10-23 19:56
(2)
Obyś ty nie był roślinka i rodzinka tobie eutanazji nie sprawiła
- 8 28
-
2020-10-23 20:32
A dlaczego? Jak miał bym być roślinka to wolał bym uwolnić bliskich od ciężaru. Moja sprawa.
- 37 5
-
2020-10-23 20:01
oczywiście, bo każdy marzy o tym, żeby wegetować na chwałę boga ;) swoją drogą czemu w katolikach takich strach przed śmiercią? podskórnie czujecie, że pójdziecie prosto do piekła?
- 54 8
-
2020-10-23 19:14
Napisala stara bezdzietna panna (19)
- 151 45
-
2020-10-23 20:28
Ta beznadziejna panna jest już od dawna w wieku poprodukcyjnym. (16)
- 41 5
-
2020-10-23 23:54
(6)
Ja mam już dzieci i nie wyobrażam sobie bym mogła jakieś zabić, tylko dlatego że mogłoby być chore...a wy się oburzacie, czym? Że zabronili wam zabijac ot tak?
- 15 40
-
2020-10-24 23:14
Co Ty bredzisz
Chodzi o humanitaryzm wobec matki i dziecka bez szans na życie
- 2 0
-
2020-10-24 23:01
To jest przedłużanie cierpienia tego dziecka które się urodzi. A do tego matka będzie cierpieć patrząc na nie jak ono cierpi. A poza tym nie każda matka jest "święta" i chce mieć chore dziecko
- 3 0
-
2020-10-24 00:46
(3)
Czy ty naprawdę nie rozumiesz, że nie chodzi o zabijanie to tak, chodzi o skazania medyczne do aborcji, ale tobie ciężko to ogarnąć:(
- 30 10
-
2020-10-24 09:55
Poronisz dziecko, abortujesz płód.... (2)
Ot wasza logika. Zero myślenia, propaganda zrobiła swoje i ludzie dumnie głoszą że człowiekiem, lub dzieckiem, staje się wtedy kiedy wam wygodnie.
- 4 8
-
2020-10-24 11:52
Poronienie, po prostu. Nie dziecka, nie płodu, to sobie sam dodałeś. (1)
- 0 2
-
2020-10-24 12:56
No tak. W tęczowym świecie
kobita nosi "brzuch", a po 9 miesiącach bocian podmienia jej "brzuch" na człowieka. Neomarksistowska "nauka".
- 0 3
-
2020-10-23 20:32
(6)
dlatego taka zajadła wobec tych, co w nim są...
- 28 6
-
2020-10-23 22:20
(5)
Ej No, ja już też w wieku poprodukcyjnym, ale całym sercem jestem z kobietami, jest mi ich żal, że nie mogą decydować same o sobie, że za moją córkę i synową ma decydować rząd :(
- 36 7
-
2020-10-23 23:57
(3)
Że co? Że kobiety nie mogą decydować o sobie? Przecież tu chodzi o nienarodzone dzieci! I o ich nie zabijanie! Co z wami ludzie?
- 12 37
-
2020-10-24 23:13
No chyba raczej o zdeformowane istoty - często bez świadomości
Cierpiące każdego dnia ból , ktory im PiS funduje za partyjne głosy
- 4 0
-
2020-10-24 08:58
płody nie dzieci, peselu nie mają
- 10 4
-
2020-10-24 00:45
Ona
Kobieto, daruj sobie te głupie wpisy
- 16 7
-
2020-10-24 17:01
twoja corka raczej nie ma szans na zapłodnienie
- 1 0
-
2020-10-24 12:27
(1)
Tez jestem w wieku poprodukcyjnym, urodziłam troje dzieci, Popieram protest, bo każdy ma rozsądzać we własnym sumieniu, co jest dobre dla niego i jego dziecka. Jakim prawem ktokolwiek ma zmuszać kobietę do noszenia pod sercem istoty niezdolnej do życia? Proszę nie szafować tekstami typu: Nie chcą rodzić brzydkich dzieci, proszę zapoznać się z literaturą na temat wad genetycznych, a potem przestać pisać bzdury. Jestem przeciwna aborcji, ale to ja, a nie matka, która skaże swoje dziecko na cierpienie, jeśli je urodzi. I nie wiem, jak postąpiłabym, będąc w jej sytuacji. Jeśli czytanie jest zbyt trudne, zapraszam do przedszkoli dla dzieci niepełnosprawnych, a jeszcze lepiej do hospicjów, albo domów dziecka dla takich dzieci. Tam wciąż potrzeba rąk do pracy, można też dziecko adoptować, a wtedy proszę o komentarz
- 8 0
-
2020-10-24 17:02
biedne te twoje dzieci
- 0 5
-
2020-10-24 00:38
Albo stary dziad oni najwięcej mają do powiedzenia a ch.. się znają
- 11 4
-
2020-10-23 19:16
szambo nic więcej...
gratuluje poziomu wypowiedzi- 24 68
-
2020-10-24 18:53
Tu nie chodzi o idealne - tu chodzi o takie wady płodu ze dziecko umiera krotko po porodzie w strasznych męczarniach. Ludzie czytajcie ze zrozumieniem.
- 1 0
-
2020-10-24 15:02
Nie rozumiesz
To się nie wypowiadaj
- 1 0
-
2020-10-24 11:50
Co Ty za bzdury piszesz.
- 0 0
-
2020-10-24 09:43
?? (2)
Jaki ty jesteś głupi...
Chodzi o dużo innych sytuacji.
Gdy kobieta zostanie zgwałcona i musi urodzić dziecko, które z jednej strony będzie kochała a z drugiej nienawidziła.
Całe życie musi patrzeć na to dziecko i sobie przypominać jak się ono poczęlo.- 1 0
-
2020-10-24 10:31
Takie jest życie (1)
- 0 2
-
2020-10-24 11:41
odpowiedzial milosierny katolik...
do czasu az sie tobie w rodzinie przdazy, wtedy zacznie sue szukanie obejscia
- 0 0
-
2020-10-24 10:43
Zakładasz rodzinę to z miłości czy tylko po to aby płodzić dzieci????? i nie ważne dla ciebie jest zdrowie żony !!!!!typowy samiec !!!
- 2 0
-
2020-10-24 10:24
...what?
....nie wiesz co piszesz.......kłopotem jest Ty ze swoją myśleniówką...
- 0 0
-
2020-10-24 10:19
#ToJestWojna
Jakie szansę ma na przeżycie dziecko które rodzi się z bezmózgowiem lub bez czaszki? Trzeba być niezłym popaprańcem żeby skazywać ba to kobiety
- 4 0
-
2020-10-24 10:06
Nie chodzi tutaj nawet o mamę, tylko o to dziecko właśnie. Skazywanie dziecka na ciągły ból i cierpienie jest humanitarne?
- 4 0
-
2020-10-24 10:06
Takim chujkom jak ty mowię sp...j
Nikt nie będzie skazywał mojej żony na takie tortury. Nikt.
- 3 0
-
2020-10-24 09:56
Proszę doedukowac
Proszę się doedukować odnośnie tego czego dotyczyła cała sprawa. Nie ma u nas i nie było aborcji ze względu tego że dziecko jest brzydkie. Natomiast była możliwość zakończenia ciąży jeśli płód miał wady uniemożliwiające jego przeżycie po porodzie
- 3 0
-
2020-10-24 09:47
Adopcje
Witam dobrze ze znalazla sie pierwsza chetna osoba ktora podejmie sie adipcji dzieci z gwaltow bez kregoslupa, z porazeniem mozgowym i innymi schorzeniami z ktorymi dziecko bedzie warzywem
- 2 0
-
2020-10-24 07:40
Ty się wstydź (2)
To Ty się wstydź takiego komentarza. Sfinansuj opiekę nad takim dzieckiem i matką, która popadnie w depresję, nie dając rady psychicznie i fizycznie
- 11 1
-
2020-10-24 07:43
(1)
Mam chore dziecko i żyje. Nie przesadzaj z tą depresją. Jak się dziecko kocha to nie jest ono ciężarem.
- 1 9
-
2020-10-24 08:53
dysleksja to nie choroba
- 3 0
-
2020-10-24 08:24
(1)
przeciez to nie o to chodzi polglowku.jakie piekne?chodzi o uszkodzone dziecko genetycznie, i tez nawet nie mowimy o dzieciach zvzespolem dauwna.tu chodzi o wybor !
- 7 0
-
2020-10-24 08:52
on jest po prostu brzydki i matka mu to wypomina, stąd ta frustracja ;)
- 0 0
-
2020-10-23 22:37
a co potem (1)
Czy kazdy wie co dzieje sie z takim chorym dzieckiem gdy zabraknie rodzicow?Otoz taka osoba laduje w osrodku gdzie nikt o nich nie dba!chodza brudni.glodni ,nekani przez lokatorrow i pielegniarzy i bardzo czesto gwalceni gdzie potem po cichu sa robione aborcje i wy to nazywacie zyciem!!!!Niech kazdy idzie do takiego osrodka i zobaczy co tam sie dzieje!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 19 2
-
2020-10-24 07:44
Nie wiem
Jaki ośrodek widziałeś, żeby tak było jak twierdzisz
- 0 10
-
2020-10-24 00:26
Kobieto, zastanów się, co piszesz.
Myślę, że nie ma matki czy ojca, który by z łatwością, o jakiej piszesz zabił swoje nienarodzone dziecko, to jest niedorzeczne, że w ogóle kobieta podaje taki argument...
To, że ktoś nie zdecyduje się na aborcję i postanowi urodzić chore, nierozwinięte dziecko lub być w ciąży do momentu gdy to dziecko po prostu z powodu tych wad, umrze, nie oznacza, że trzeba zabierać prawo do podjęcia takiej decyzji rodzicom, którzy właśnie tak będą woleli postąpić.
I, nigdy, nawet nie śmiem podejrzewać, że będzie osoba, która do tematu własnej aborcji podejdzie na chłodno i na luzie. Dla każdej matki (nawet tej matki niechcianego dziecka) to jest dramat życiowy, po którym ślad zostanie na zawsze.
Wiec proszę sobie odpuścić gadanie o zabijaniu dzieci z własnego widzimisie, bo to po prostu obraża człowieczeństwo innych osób, które może są lub nie są wierzące, ale należy im się równy szacunek.- 17 1
-
2020-10-24 00:13
Państwo nie pomaga osobom , które wychowują niepełnosprawne dzieci.Strajk kobiet w Sejmie o podwyżki pielęgnacyjne zakończył się niczym. PIS dawał zdrowym dzieciom 500+ a osobom potrzebującym nic , choć wiadomo ,że te osoby na same pieluchy czy lekarstwa nie mówiąc o rehabilitacji wydaja krocie. Wie przemyśl co piszesz.
A najwazniejsza sprawa : każdy jest odpowiedzialny za siebie. Ani państwo ani kościół ani Godek nie mogą mówic nikomu co oni mają robić. Jeden chce usunąc ciąże a drugi mówi o wstydzie.- 13 0
-
2020-10-23 19:43
Dramat (2)
To zamień się z kobietą, która ma urodzić takie dziecko, które za chwilę pochowa , w koło inne kobiety będą wybierać wózki, ubranka , łóżeczka , a Ona będzie wybierać trumienkę dla swojego dziecka . Zamień się z tą kobietą
Przemyśl co taka kobieta czuje nosząc przez 9 miesięcy dziecko , które chwile po porodzie umrze, zamień się z rodzicami dziecka , które od urodzenia będzie roślinką , zajmij się takim dzieckiem, pomóż takim rodzicom. Pomyśl w jaki sposób rząd pomaga rodzicom dzieci niepełnosprawnych , na pewno pieniążki , które są na to przeznaczone są ogromne i takim rodzinom wystarczają na wszystko !:)
Zanim cokolwiek kiedyś napiszesz - pomyśl dwa razy !- 128 10
-
2020-10-23 23:54
Podbijam
- 8 1
-
2020-10-23 23:08
Podbijam. Niech będzie na górze.
- 12 1
-
2020-10-23 23:52
O czym ty piszesz?
Nikt ma nie byc idealny! Dzieci rodza sie martw a my kobiety bedziemy zmuszone nosic ciąże poki płód sam nie umrze. Jesteśmy obecnym prawem zmuszane do rodzenia mimoze wiemy ze dziecko umrze. Tyle cierpienia kobiety i jej rodziny bo rak chce jarek?
- 11 2
-
2020-10-23 20:22
Dla Mamy? (1)
Kłopotem dla rodziny. Gdzie są ojcowie ?
- 11 2
-
2020-10-23 23:46
niestety to nie tu
Nie ten kraj, zeby wymagac od ojcow rownego udzialu w zyciu dziecka/rodziny. Nie ta mentalnosc, nie to spoleczenstwo. Od matki wymaga sie wszystkiego. Calkowitego poswiecenia dziecku, bo inaczej nie matka (wyrodna/zla/wygodna wg uznania). Od zajscia w ciaze jestes inkubatorem (rady co robic a czego nie, zeby dziecku nie zaszkodzic; ty sie juz przestajesz liczyc), a potem powinnas pozostac do wylacznej dyspozycji dzieci (bo nie beda obcy ludzie wychowywac moich dzieci, skoro one maja matke). Rodzic naturalnie (po cc to nie matka), bez znieczulenia (bo to wygoda), najlepiej miedzy obowiazkami - garami a praniem i sprzataniem (bo nasze babki w polu rodzily i zaraz wracaly do tych wykopkow a wam teraz sie zachcialo zwolnien/macierzynskiego), karmic piersia (bo to naturalne i na pstrykniecie palca przychodzi i przeciez dziala...bo tak; jesli twierdzisz ze masz problemy/bol to wymyslasz bo pewnie z wygody nie chcesz probowac), depresje i polog to wymysl terazniejszych paniusiek (bo kiedys tego nie bylo). Czego sie wymaga od tatusiow? Ilu ojcow zostaje w domu z dzieckiem, zeby mama mogla wrocic do pracy (nie od razu po urodzeniu)? Przeciez tu nie ma i nigdy nie bylo zadnej rownosci. Ilu tatusiow dzielnie spiernicza jak tylko sie o ciazy dowie albo w jej trakcie (bo mu sie z koncepcja zycia nie zgadza, bo on nie jest gotowy). Ilu tatusiow zostawia rodziny? Ilu tatusiow na swoje dzieci nie placi i nic im sie z tego powodu nie dzieje? A gdzie odpowiedzialnosc i poswiecenie (to poswiecenie i przewartosciowanie calego dotychczasowego zycia) w przypadku chorego dziecka. Takiego, ktore opieki potrzebuje 24/7, krore nigdy nie bedzie samodzielne, wymaga specjalistycznej opieki/sprzetu/lekow. Ktos (zazwyczaj matka) musi po prostu zrezygnowac z pracy, rodzina zyje z jednej pensji (nie wspominam o zabawnych kwotach zasilkow). I to jest dobry scenariusz. Caly czas obawa i strach (choroba rodzica/utrata pracy/smierc rodzica). Gdzie sa wtedy ci gorliwi obroncy, gdzie pomoc?
- 21 3
-
2020-10-23 23:38
a masz takie dziecko ????????
wiec zryzgowno jak nie znasz smaku delikatnie piszac !!!!!
- 0 2
-
2020-10-23 23:20
Trafnie
Rozsądne.
- 2 1
-
2020-10-23 20:11
Jesteś facetem, co? (4)
I nie masz pojęcia z jakim bólem fizycznym i psychicznym, wiąże się wychowywanie chorego dziecka. A Ty co? Odwrócisz się na piecie i będziesz miał w d*pie, jak większość facetów odchodzących od kobiet z chorym dzieckiem, bo sytuacja ich "przerosła"? Żałosny jesteś.
- 61 8
-
2020-10-23 21:26
(2)
Ale kto Ci każe to dziecko wychować?
- 6 36
-
2020-10-23 23:05
Wychować?
Okaleczony płod bez mózgu, który pożyje parę dni chcesz wychować? My nie mówimy tu o dzieciach mniej lub bardziej upośledzonych. Mówimy o okaleczonych płodach niezdolnych do przeżycia fo rodzenia których chcecie zmuszać kobiety. Życzę by Was to spotkało. Lub Wasze córki....
- 27 7
-
2020-10-23 21:43
Nieważne...
Karzą mi je rodzic. I to już jest absurd.
- 28 8
-
2020-10-23 21:42
Zenuś co ty za głupoty piszesz
- 1 0
-
2020-10-23 22:54
Lecz się
- 1 0
-
2020-10-23 22:54
ale prowo to jest
Nie dajcie się takim żałosnym prowokacjom xdd
- 3 0
-
2020-10-23 22:51
Aaaaaaa
Chciałbyś przez 9 mcy nosic w brzuchu dziecko i urodzić, np. bez mózgu? I prawie umrzeć przy porodzie? Bo ja prawie umarłam rodząc i do końca życia będę ponosić konsekwencje porodu
- 19 1
-
2020-10-23 22:17
A co będzie z tym dzieckiem po twojej śmierci, co się z nim stanie, pomyślałaś o tym?
- 15 1
-
2020-10-23 22:13
Kłopotem mamy, bo tata ucieknie.
- 19 1
-
2020-10-23 21:44
Tu nie chodzi o to , czy dziecko będzie piękne, czy idealne tylko o to, że to rodzice mają wyłączne prawo decydować o życiu swoim i ich dziecka a nie urzędnicy czy pożal się Boże politycy, bo to nie oni będą rodzić, cierpieć czy wychowywać to dziecko. Nie rozumiesz tego???
- 19 5
-
2020-10-23 21:42
Mamy przykład choćby w Piszkowicach
Jak wygląda potem pomoc dla dzieci niepełnosprawnych. Swego czasu ś.p. Trójka - obecnie trup, prowadziła akcję pomocy dla tego ośrodka ciężko chorych dzieci. Ośrodek bez wsparcia państwowego działający tylko dzięki wsparciu społeczeństwa. Niestety tak wygląda zakłamana walka o życie człowieka. Kobieta za wszelką cenę ma urodzić, a narodzony potem człowiek i jego rodzina żyje w upodleniu. Politycy mający pełne usta frazesów o cudzie życia od poczęcia i decydują de facto o jego losie, mają go głęboko w dudzie (patrz niedawny protest niepełnosprawnych w Sejmie). Nie jestem za aborcją na życzenie, ale w jestem za pozostawieniem kobietom wyboru jak było dotychczas.
- 40 2
-
2020-10-23 21:35
proponuje wpisac w google "wady letalne plodu" to wlasnie te kwalifikowaly sie do aborci i potem moze nie bedzie sie wypisywac bzdur typu "idealne dziecko"
- 30 1
-
2020-10-23 21:05
Pełno niepełnosprawnych dzieci oraz 'roślinek' czeka na adopcję.
Zapraszamy- 21 1
-
2020-10-23 20:48
Ty się nie wstydź, wspomóż hospicjum, każde ręce przydadzą sie do pomocy
- 13 1
-
2020-10-23 20:27
chodzi o płody z wadami
- 16 2
-
2020-10-23 20:21
a
a gdzie tata ?
- 7 0
-
2020-10-23 20:12
M
Dla mamy nie dla ojca który pójdzie szukac nowego życia
- 21 1
-
2020-10-23 19:52
mówimy o zniekształconym płodzie a nie dziecku, fanatyku!
- 50 10
-
2020-10-23 19:46
Widać że nawet nie stales/ stalas obok ideału i może dlatego tak to popierasz. To nie jest kłopot, tylko dramat całej rodziny bo nie mówimy tu o lekkich wadach a państwo wogole Ci nie pomoże. Dotarło?
- 52 6
-
2020-10-23 19:32
Hej
nie wypowiadaj się bo jesteś przygłup jak ten Pis
- 25 11
-
2020-10-23 19:18
nie o to chodzi! (1)
- 6 0
-
2020-10-23 19:26
nie bo nie!
- 1 1
-
2020-10-23 19:21
To jest przerażające jak głupi ludzie żyją wśród nas i mają takie same prawa wyborcze. Efekty widzimy w komentarzu powyżej. Nie pozdrawiam.
- 21 7
-
2020-10-23 19:19
masz jakiś uraz do swojej matki? bo mam wrażenie, że najwięcej tutaj pyszczą prawaczki którym mamusie wypominały zniszczenie życia.
- 30 9
-
2020-10-23 19:14
Walczą o wolność do zabijania swoich dzieci. (16)
Najważniejsze jest mieć jakiś cel w życiu.
- 296 648
-
2020-10-23 21:34
Zaopiekujesz się moim dzieckiem? (3)
Wystarczy 3 razy w tygodniu, wyjdę wtedy na spacer albo do kina. Wystarczy zmienić mu pieluchy, odessać flegmę z płuc, wyklepać plecy, podać jedzenie przez sondę. Pestka, w końcu to tylko czternastolatek
- 18 4
-
2020-10-26 09:50
to twoj obowiazek nadany od Boga
mialas sile na sex bez zabezpieczenia wiec teraz mniej sile na to jaką dostała dorge zycia a nie pozbawiaj syna smierci dopoki Pan nie zdecyduje by go zabrac
- 0 0
-
2020-10-24 09:05
(1)
to zbij je - przecież dla ciebie to żadna różnica, czy zabijesz teraz, czy w łonie matki
- 2 9
-
2020-10-24 09:26
Jesteś d**ilem
Nie zabiłam go choć mogłam, zapytałam czy się nim czasem zaopiekujesz? Czy jednak boisz się pobrudzić ręce?
- 8 2
-
2020-10-26 09:49
dokładnie brawo !
walcza by zabijac , szatan wcielony prawa Mojzesza mowia kto moze odbierac komus zycie ,opentane zlo jestescie niestety, i nie wasza macica tylko Stworcy Boga ktory dal prawa stosowane od 2000 lat w chrzescijanstwie a jak wam sie nie podoba to won do turcji i muzulmanow tam dopiero przy 7 mezow zobaczycie co to jest rodzenie !
- 0 0
-
2020-10-23 19:44
A jak ten płód okaże się gejem ? (1)
To co wtedy ?
- 18 4
-
2020-10-24 12:01
Hehe to wtedy jest jeszcze inny wojak w peruce i też powalczy
- 0 0
-
2020-10-23 22:56
Można egzystować bez celu
- 2 0
-
2020-10-23 22:43
Skoro to ich dzieci.
To ich sprawa czy je zabija czy nie.
- 3 8
-
2020-10-23 19:26
(3)
Widzę że twoim celem jest nienawiść do ludzi. Lubisz patrzeć na cudze cierpienie i nieszczęście, co?
- 33 11
-
2020-10-23 21:53
Cierpienie to prywatna sprawa, ale nie
może być usprawiedliwiem do pozbawiania innej ludzkiej istoty prawa do życia
- 9 13
-
2020-10-23 20:42
Nie, nie lubię. (1)
Ale zwolennikiem eutanazji też nie jestem
- 8 24
-
2020-10-23 21:39
oczywiście, że lubisz. często googlasz zdeformowane płody?
- 16 6
-
2020-10-23 19:59
Madagaskar
I cyk 60 gr wpadło. Może postawię Ci obiad żebyś chociaż do końca weekendu nic nie pisał?
- 5 1
-
2020-10-23 19:35
No rzeczywiście, doskonale Pan wie o co walczymy. Cieplutko pozdrawiam!!!!!!!!!!
- 16 5
-
2020-10-23 19:14
kręcą cię zdeformowane płody?
- 60 24
-
2020-10-23 19:34
Protesty (2)
...tyle branż jak i osób fizycznych w tym tygodniu skomlala....a tam tylko jedna grupa
- 21 25
-
2020-10-26 01:21
Podsunoles im pomysł
Dziś się skumali
- 0 0
-
2020-10-24 09:20
Skomlało ?
Wypowiedz się szerzej proszę.
- 0 0
-
2020-10-23 19:55
Polska to kraj pseudokatolików (5)
którzy przykazań wiary nie chcą lub nie potrafią zrozumieć. A jedno z najważniejszych mówi, że przerywanie każdego życia to morderstwo, ciężki grzech, czyn głęboko niemoralny. Przykre, że w odniesieniu do wyroku Trybunału Konstytucyjnego mówi się wyłącznie o prawach kobiet a nie o najważniejszym prawie człowieka - prawie do życia, które jest zagwarantowane przez Konstytucję. To całe gadanie o uszkodzonych płodach, to tylko przykrywka. Ci ludzie chcieliby zapewne, żeby aborcja mogła być dokonywana zawsze i wszędzie. Usuwasz dziecko, masz problem z głowy i przyjemniejsze, wygodniejsze życie...
- 43 70
-
2020-10-26 00:56
Nie wszyscy wierzą w Boga!
- 1 0
-
2020-10-24 00:22
Kogo obchodzą przykazania wiary?
Bajki dla wystraszonych dzieci. Ogień piekielny i męczarnie duszy... bla bla bla... Co za bełkot,
śmierć to koniec.- 2 2
-
2020-10-23 21:51
A życie matki,w której tkwi kaleczny płód, nie jest ważne ? Jej życie z takim płodem jest zagrożone. (1)
Ale o tym pisowsy "obrońcy życia milczą.
- 8 2
-
2020-10-23 23:56
Ratowanie matki jest w pełni legalne, to inny zapis prawny.
Czy serio nikt nie przeczytał z tego towarzystwa o co i z czym w ogóle walczy?
Lewacki amok, część 345345- 1 2
-
2020-10-23 21:37
Tak wali mnie twoj katolicyzm.
Możeś sobie dyndać kremówką
- 6 3
-
2020-10-23 19:51
Brawo brawo (11)
Popieram decyzję Trybunału, życie jest wartością najcenniejszą.
Nie wiem dlaczego ale wcześniejsze moje poparcie nie pokazało się na liście opinii, czyżby nie pasowało komuś????
Wstydzę się za te kobiety, które protestują. To kobiety? Matki?- 77 137
-
2020-10-26 00:54
Oczywiście,że życie jest wartością najcenniejszą ale dlaczego matka ma przeżywać traumę gdy i tak wie że dziecko urodzi się martwe? Nie każdy jest w stanie utrzymać dziecko z niepełnosprawnościami, owszem mogłaby urodzić ale co później? Nie będzie w stanie go utrzymać, brak leków, brak rehabilitacji to wszystko prowadzi do rozwoju choroby dziecka w konsekwencji do jego cierpienia fizycznego i jak pewnie psychicznego.Nie każda kobieta jest na to gotowa, sama wie najlepiej czy da radę urodzić i zająć się dzieckiem, niestety rząd nie pomaga. To jest sprawa kobiety, niczyja inna!
- 0 0
-
2020-10-23 23:20
zapraszam
zapraszam do Hospicjum dla dzieci, albo na porodówkę na poród dziecka które umiera przy porodzie
- 14 2
-
2020-10-23 21:33
Bawisz mnie (1)
to nie jest żaden trybunał tylko zbieranina bandytów i nieudaczników nie licząc Kieresa.
- 14 4
-
2020-10-23 23:17
I - jak się okazało - Pszczółkowskiego.
- 2 0
-
2020-10-23 21:55
Życie nie jest wartością najcenniejsza!!!
Gdyby tak było jak mówisz, to by nikt za wolna Polskę życia nie oddał...
- 6 1
-
2020-10-23 21:49
To lewaki
- 5 4
-
2020-10-23 20:32
pomyśl zanim coś powiesz (1)
Myślisz człowieku czy czytać nie potrafisz? Nosić w łonie "życie" które nawet nie jest w stanie godziny po porodzie przeżyć to jest wg ciebie warte cierpień matki i całego otoczenia?
- 21 1
-
2020-10-23 21:46
A też często ten płód zabiera matkę starszym dzieciom.
- 18 0
-
2020-10-23 20:03
zgadnij gdzie kobiety mają twój "wstyd" ;)
- 23 2
-
2020-10-23 19:56
Kobieta też człowiek, czyli prawa człowieka się nie liczą?
- 19 1
-
2020-10-23 19:55
tak każda ma przynajmniej jednego kota:)
- 8 6
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.