Tonie statek w Stoczni Nauta w Gdyni
72786 wyświetleń 27 kwietnia 2017 (545 opinii)Tonie statek w Stoczni Nauta w Gdyni.
Więcej na ten temat
Opinie (545) ponad 20 zablokowanych
-
2017-04-27 14:35
A gdzie BHP ja się pytam. (24)
- 115 46
-
2017-04-27 22:41
A ja się pytam gdzie jest dyrektor produkcji? (2)
Kto pozwolił dokowac statek w doku którego stan wyklucza eksploatację! Pęknięcie na pęknięciu / od lat tuszowane żeby nie ponosić kosztów!
Może teraz ktos się zainteresuje stanem infrastruktury, doków i transportu bliskiego.- 8 0
-
2019-08-28 08:09
Re: A ja się pytam gdzie jest dyrektor produkcji?
Dyrektora już nie ma dał dla że strachu
- 0 0
-
2017-04-27 23:57
Jezeli to prawda
To slabo. Gumis p********ka
- 2 0
-
2017-04-27 16:17
(4)
BHP ma chronić pracowników. Tutaj nikomu się nic nie stało, więc procedury bezpieczeństwa zadziałały prawidłowo. A wypadki zdarzają się każdemu.
- 30 5
-
2017-04-28 13:13
BHP nie jest tylko od redukcji skutków katastrofy,
ale przede wszystkim od unikania sytuacji do katastrofy prowadzących.
Pierwszą rzeczą w obszarze zainteresowań BHP jest prewencja i nie można wykluczyć, że naruszenie zasad BHP doprowadziły do sytuacji zagrażającej ludzkiemu zdrowiu i życiu, ale to określi dopiero specjalna komisja, bo oczywiście jakichś nieprzewidzianych zasadami BHP okoliczności nie da się obecnie wykluczyć.- 0 0
-
2017-04-27 20:04
jasne, coś dużo tych zbiegów okoliczności w PiSie (2)
jak nie samolot rozbiją to kolumne rzadową,
wypadki non stop, opon nie zmieniają,
katastrofa ten PiS, kogo oni zatrudniają,
pachołów z Białegostoku?- 10 13
-
2017-04-27 20:39
Zgadłeś Misiewicze są z Białegostoku (1)
ta partia to zlepek komunistów i misiewiczów
- 6 6
-
2017-04-28 09:47
w brew pozorom
Najbardziej rozrośnięty aparat sb i tw to stolyca i tròjmiasto
- 3 3
-
2017-04-27 14:44
(5)
sprawdza czy masz okulary i pasek zapięty
- 46 6
-
2017-04-28 08:54
ewidentnie dzialanie osob trzecich
- 1 0
-
2017-04-27 14:59
(3)
Okulary i pasek? To nie tu
- 9 8
-
2017-04-27 18:23
Na bombę termobaryczna nie ma mocnych (2)
kolesie dobra zmiana dorwali się do stoczni i statki wywracają : )
- 20 9
-
2017-04-28 08:50
WSIoki juz zaczynaja ? (1)
zbior zastrzezony otwierac
- 1 1
-
2017-04-28 08:52
normalnie sabotaz
swine kwicza i chca skompromitowac Polske
- 6 0
-
2017-04-28 08:18
a co ma piernik do wiatraka? dok był stary i przerdzewiały. BHP nie ma nic do rzeczy.
- 2 0
-
2017-04-27 15:10
Idiota (1)
A ja się pytam....gdzie był nadzór?
- 26 0
-
2017-04-27 21:23
a ja się pytam: gdzie byli rodzice?
- 9 0
-
2017-04-27 19:22
tu bardziej inżynieria morska i wykonanie
- 5 1
-
2017-04-27 17:28
Zemsta Adolfa.
Ten dok wybudowano jeszcze w czasie II wojny światowej. Przyczyna zatonięcia jest bardzo prosta - spójrzcie na gabaryty statku i pomyślcie ile musi ważyć. Dok po prostu nie wytrzymał konstrukcyjnie. Do bagażnika w małym aucie też nie wrzucicie tony żelastwa (choćby się zmieściło), bo wiadomo, ze się rozkraczy.
- 16 3
-
2017-04-27 14:55
(1)
to w stoczni BHP jest od trzymania statków w pionie?
- 60 5
-
2017-04-27 16:13
nie od spania w kanciapie
- 21 7
-
2017-04-27 15:53
BHP to dla pracowników, a nie dla statków.
- 20 4
-
2017-04-27 15:20
TY? ty? Się pytasz?
Myślałem że ja. Głupi ja
- 7 2
-
2017-04-27 14:59
rzecznik prasowy nie udziela informacji?
dobre ...
- 29 4
-
2017-04-27 14:45
Tytuł jest zabójczy :) (26)
Wpadł do wody. To ten statek z dokiem wisiał w powietrzu? Nie można napisać, że podczas wprowadzania do suchego doku, albo po wprowadzeniu do suchego doku statek przewrócił się na bok razem z dokiem?
Suche doki też są pływające - to do znawcy poniżej. I może się przewrócić.- 145 17
-
2018-10-24 22:30
Podaj adres stoczni która posiada suchy dok pływający, chetnie pojade i zobaczę.
- 0 0
-
2018-09-22 03:37
Każdy suchy dok musi być najpierw mokry
- 0 0
-
2017-04-29 17:52
he
nie suchy tylko plywajacy-smiejesz się a sam jesteś kretynem
- 0 0
-
2017-04-27 15:42
(2)
W jaki sposób może przewrócić się suchy dok???? Hahaha
- 13 0
-
2017-04-28 06:43
Istatnie slowa przed wypadkiem
Co k. Ja nie dam rady?
Potrzymaj piwo- 4 1
-
2017-04-27 20:32
A no wiesz misiu... po kilku głębszych wszystko się obraca
- 1 0
-
2017-04-27 22:45
Wystarczy złe wybalastowanie doku.
- 0 0
-
2017-04-27 22:05
suche doki są pływające???
a czasami są mokre (po deszczu i podczas wodowania)
- 3 0
-
2017-04-27 18:48
bzdura
nie myl doku suchego z pływającym to 2 różne typy konstrukcji
- 7 0
-
2017-04-27 15:38
Suchy dok (1)
Dla wyjaśnienia - suchy dok - to dok wybudowany jako konstrukcja hydro-techniczna - czyli dziura w ziemi zabezpieczona betonem itp. Dok pływający nie może być suchym dokiem, a suchy dok nie może być pływającym...
Pływający zanurza się (podobnie jak statki heavy lift) i wynurza z ustawionym (zadokowanym) statkiem...
I tyle...- 22 0
-
2017-04-27 18:00
Albo przewraca się na bok i tonie.
- 15 1
-
2017-04-27 17:36
daj link do suchego doku
pływającego 9wg polskiego nazewnictwa)
- 1 0
-
2017-04-27 15:37
Dok (1)
Ale znawca mało wie a poucza innych. Nie odróżnia doku suchego od pływającego.
Dok suchy jest budowany na stałe na suchym lądzie i zalewany wodą po otwaciu bramy a pływający jest jednostką pływającą zatapianą w sposób kontrolowany
przez napełnianie wodą zbiorników doku- 17 0
-
2017-04-27 17:13
Suchy dok
Dok suchy sie zalewa przez tak zawor rurowy i na.doku jest krata przez ktora wplywa woda a brama jest otwierana na samymy koncu
- 3 1
-
2017-04-27 15:44
na burtę, a nie na bok
- 4 0
-
2017-04-27 14:48
Suchy dok ? (2)
Kolego, suchy dok raczej nie ma szans się przewrócić.
- 25 1
-
2017-04-27 15:38
Z wyjatkiem podczas trzesienia ziemi.
- 5 0
-
2017-04-27 14:53
zwłaszcza wykuty w skale :) jak skandynawskiej stoczni
- 11 0
-
2017-04-27 14:48
Komentarz jest zabójczy (3)
To jest dok pływający, znawco.
- 24 1
-
2017-04-27 14:52
suchy dok też może być pływający (2)
znawco mixerze
- 6 14
-
2017-04-27 15:27
ale osioł pozostanie osłem
- 8 0
-
2017-04-27 15:03
Dock
Suchy dok może być pływający w języku angielskim (drydock, drydocking, floating drydock). W języku polskim i polskiej terminologii jest suchy dok i dok pływający.
- 17 0
-
2017-04-27 14:51
Chyba raczej odwrotnie
Wydaje mi się że to chyba raczej dok wraz ze statkiem się przewrócił.
- 8 0
-
2017-04-27 14:48
Nie znasz się
- 3 0
-
2017-04-27 14:47
Można tak napisać, ale trzeba wiedzieć o czym się pisze
- 14 0
-
2017-04-27 14:47
Suchy dok się nie przewraca. Niby jak?
- 18 7
-
2018-03-13 20:59
Dokers
- 0 0
-
2018-03-13 20:59
Dokers
- 0 0
-
2017-05-22 10:40
na moje slepe oko
Dok nr.1 Nośnośc 1200 ton.
Na oko statek wprowadzany chyba przekraczał zdolność Doku.
Można domyslać się że doki Nauty.. są w stanie wskazującym na...
Ciekawi mnie czy Prezez Ubezpieczyciela ..juz został poinformowany co ma zrobić..???- 1 0
-
2017-05-06 07:38
katastrofa
wypadek jaki wydarzył się w Naucie jeszcze raz dowdzi, że należy zatrudniać ludzi mających wiedzę na temat okrętownictwa. Nie przestrzeganie procedur , które przecież istnieją od lat prowadzi do takich wypadków. Ciekawe kto pokryje koszty związane z tym wypadkiem?
- 1 0
-
2017-04-28 07:03
(1)
Nauta to zwykły grajdołek dla związkowców, przechowalnia dla zwykłych nierobów i znajomych posła z Pisu.
- 9 1
-
2017-05-05 06:52
I kumpli Krzysia z remontowej co to u piotrusia kiedyś w niełaskę popadł
- 0 0
-
2017-04-27 14:48
i po co Ci to był (10)
Sławek, i po co Ci to było... mam nadzieję że nikomu nic się nie stało.
- 40 5
-
2017-04-27 16:06
hehe, pewnie teraz kupa w majtach :P (5)
- 10 0
-
2017-04-27 18:26
juz prokurator ziobro w drodze (4)
ktos bedzie siedzaił
- 2 4
-
2017-04-27 20:20
zarzad pisowski (3)
wiec sie upiecze
- 7 3
-
2017-04-27 21:47
no raczej (2)
znajdą rosyjska torpedę
zarzad widzial w okolicy putina
wiec wszystko jasne- 6 2
-
2017-04-28 22:46
torpedę z tłumikiem oczywiście (1)
bo wybuchu nikt nie słyszał
- 1 0
-
2017-05-04 19:54
taa
to brzoza gatunek podwodny straacila samolot 40 ton .Witamy w bajlandi platfuskiej
- 0 0
-
2017-04-27 20:47
Mówisz o Sławomirze B dawnym spawalnikiem w jednej ze spółek??? (3)
Sławek pamiętamy:)))
- 0 2
-
2017-04-27 20:52
raczej chodzi o Sławomira L ;) (2)
- 2 3
-
2017-04-27 21:35
Zostaw Slawka (1)
To pistolet ale porzadny facet
- 0 3
-
2017-04-27 22:45
Slawek LU, slawek LA to gniot
- 2 1
-
2017-04-29 22:10
czy na Zachodzie także sa zakazy fotografowania (1)
obowiązujące w stoczniach?
- 0 0
-
2017-05-03 11:16
oczywiście. jeśli są do tego projekty specjalne to tym bardziej
- 0 0
-
2017-04-27 19:36
Zaklad budowy kadlubow w Gdansku (10)
Ma realnie 90 mln PLN w plecy za rok 2016. Teraz ten kataklizm , to minimum 50 mln strat. Tylko tak dalej Nauto....
P.S. Oczywiscie wszystkie straty pokryje podatnik.- 9 6
-
2017-04-27 20:17
a Ty byś wolał, aby straty pokrywał spawacz, inżynier i dyrektor? (7)
?
- 1 0
-
2017-04-27 22:01
A co? Zwykly podatnik bardziej zawinil? (1)
- 3 0
-
2017-05-02 00:11
zwykły podatnik płaci za wszystko i nawet nie wie za co -
za zbrojenia, za rząd i jego mądre lub głupsze decyzje, za darmowe szkolnictwo i opiekę zdrowotną i za setki innych spraw. Jedna w tę...
- 0 0
-
2017-04-28 00:10
A spawacz to nie podatnik? Tak w pierwszej kolejności powinien pokryć wydatki dyrektor (2)
- 1 0
-
2017-05-02 00:08
oczywiście, że podatnik, ale jako polski podatnik zapłaci kilkanaście groszy,
a jako pracownik Stoczni zapłaciłby kilkaset zł.
Jeśli marynarz zatopi statek pasażerski, to kapitan płaci za straty?
Przy okazji - ile zapłacił nasz kapitan, którego prom wjechał w dźwig? Znane są przykłady na zapłatę? A włoski kpt. Schettino za Concordię zapłacił?- 0 0
-
2017-04-28 07:56
nie odrzuciło tekstu?
normalnie system odrzuca powtarzany tekst.
- 1 0
-
2017-04-28 00:10
A spawacz to nie podatnik? Tak w pierwszej kolejności powinien pokryć wydatki dyrektor
- 1 0
-
2017-04-27 20:58
prezes i zarząd stoczni z własnej kieszeni oraz partia rządząca która tak zarządza
- 5 1
-
2017-05-01 22:04
Baranie
Jackie 90 Milionòw, Tyler Gdańsk nie zarobił przez czły rock a ty mòwisz o Strachey ekonomisto z koziej wòlk
- 0 0
-
2017-04-28 08:35
Brednie !
Bredzisz Ggościu o stratach z Zakładzie w Gdańsku.
Tak się składa, że ten zakład utrzymuje całą resztę Nauty.
Ta stocznia żyje z kolejnych wpływów jakie generuje gdański zakład.
Ale w sumie to fakt, ze ta katastrofa może cały interes sprowadzić na dno.- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.