Wyjście z Kościoła Mariackiego
21111 wyświetleń 4 kwietnia 2016 (1487 opinii)Wyjście kobiet z Bazyliki Mariackiej, po tym jak rozpoczęło się odczytywanie listu biskupów, którzy chcą całkowitego zakazu aborcji.
Więcej na ten temat
Opinie (1487) ponad 50 zablokowanych
-
2016-04-05 12:30
cały lewacki portal (4)
dwa artykuły: "odratowano piskle pelikana" i pochwała "wyszli z koscioła prowokatorzy, ustawka" ... lewackie reporterzy bardziej o pisklę się martwią niż o dziecko, które można oddać i może żyć. Lewactwo i głupota. piszę dopiero teraz ale was nie czytuję ..
- 5 10
-
2016-04-05 14:36
kilka razy napisałem komentarz przeciwko PO (1)
to od razu został usunięty. Więc wiadomo w czyjej kieszeni siedzą
- 3 1
-
2016-04-05 20:08
no, nie w twojej :D
- 0 0
-
2016-04-05 13:35
jak nie czytasz, to skąd wiesz co napisane ? (1)
Po obrazkach ?
i jak ktoś ma inne zdanie od twojego to lewak albo głupiec ?
gratuluję odwagi
a i jeszcze piszesz "lewackie reporterzy..."
lewaccy reporterzy albo reporterzy o poglądach lewackich
i zamiast ghgjn, wystarczyło napisać
mam 5 lat- 3 0
-
2016-04-05 15:40
drogi reporterze
nie pisz głupot, więcej człowieczeństwa i nie unoś się. Nie czytuję was, to miałem na myśli, bo głupoty piszecie. Nie lubię lewaków i głupców.
- 1 2
-
2016-04-04 15:58
Wszyscy krzyczą! Ale kto wie, jak jest naprawdę? (7)
Rozumiem tę burzliwą rozmowę, sprawa jest bardzo delikatna, w dodatku w niezgodzie z rzekomo dominujaca religia katolicka w naszym kraju. Zastanawiam sie tylko, jesli wprowadzony zostanie calkowity zakaz aborcji, skad nasz rzad wezmie pieniadze na pomoc rodzicom, ktorzy by opiekowac sie swoimi dziecmi, prawdopodobnie beda musieli zrezygnowac z pracy? Kto da im pomoc psychologiczna i zadba o to, ze beda sie cieszyc zyciem jak obywatele, ktorym urodzily sie zdrowe dzieci. Skad wezma pieniadze na rozbudowanie placowek rehabilitacyjnych oraz na refundacje lekow? By dzieci chore mogly rozwijac sie jak inne dzieci, by wspomagac je i ksztaltowac na, w miarę ich mozliwosc, dobrze funkcjonujacych obywateli? Ja rozumiem, ze ciezko jest jednoznacznie ocenic, czy dzieci z glebokimi uposledzeniami oraz dysfunkcjami powinny sie rodzic? Jesli jednak kobieta nie bedzie mogla usunac ciazy, gdy ta okaze sie pozamaciczna, i bedzie zagrażać jej życiu, jestem rowniez za przywroceniem kary smierci za najgorsze przestepstwa.
- 9 2
-
2016-04-04 16:08
czyli co? (5)
nie mamy kasy opiekować się chorymi. Wniosek - zabijajmy je zanim się urodzą.
PS. Ciąża pozamaciczna jest bezpośrednim zagrożeniem życia i tu nawet KK dopuszcza a wręcz zaleca ratowanie życia matki kosztem dziecka.- 1 6
-
2016-04-04 16:22
(3)
Patrzyłeś kiedyś koleś na śmiertelnie chore dziecko? Uważasz, że jest ono szczęśliwe i w pełni cieszy się życiem? A widziałeś jego matkę wycieńczoną psychicznie i fizycznie walczącą z całym światem o to dziecko bo lekarze nie dają mu żadnych szans, a kościół i państwo ma w d...ie? Jak nie to zapraszam na oddział dziecięcy albo do hospicjum dla dzieci to wtedy pogadamy
- 6 0
-
2016-04-04 22:20
(2)
I to ma być argument za czym?
- 0 3
-
2016-04-04 22:24
(1)
to znaczy, że nie miałeś do czynienia z cierpiącym człowiekiem.
bo jakbyś miał, to byś w pewnym momencie doszedł do wniosku, że życie za wszelką cenę to niekoniecznie życie.- 2 0
-
2016-04-05 18:06
Miałem do czynienia i podzielam twój pogląd.
Tylko ni jak nie widzę związku.
Nie można zabijania usprawiedliwiać trudnościami w życiu.
Czy jak na nieuleczalną chorobę zapadnie najbliższy, dorosły członek rodziny to pierwsza myśl jaka przyjdzie ci do głowy jako żonie/matce/córce/siostrze, to to, by go dobić, nie pytając o zdanie? Nawet nad psem się człowiek 5 razy zastanawia, a i tak potem żal.- 1 1
-
2016-04-04 16:21
z przyjemnoscia przyniose ci na wychowanie moje uposledzone dziecko, teoretyku.
- 4 1
-
2016-04-04 16:01
Koscioly beda finansowac:)
- 0 0
-
2016-04-05 18:00
trzeba chodzić do prawdziwego kościoła, ja chodzę do Św. Mikołaja, tam są kaznodzieje z prawdziwego zdarzenia, żadnego listu nie czytali
- 3 0
-
2016-04-04 13:56
(8)
Proponuję kompromis doskonały. Zgodzimy się na całkowity zakaz aborcji, jeśli każdy mężczyzna się za tym opowiadający (w tym obowiązkowo wszyscy polscy księża KK) donoszą i urodzoną co najmniej 1 dziecko. Nie przez cesarkę i koniecznie bez znieczulenia, bo przecież Biblia mówi, że masz rodzić w bólach. I przy okazji demografia się poprawi.
- 29 3
-
2016-04-04 20:16
(5)
Zgódźmy się na równe pensje, jeżeli każda kobieta podniesie 100kg.
- 0 4
-
2016-04-05 02:40
(1)
Głupi argument, bo po 1 nie każdy facet podniesie 100kg, a po 2 to nie od facetów zależy ile się płaci kobietom.
- 1 0
-
2016-04-05 17:59
Przecież to była ironia, ręce opadają....
- 0 0
-
2016-04-04 22:25
(1)
no, bo każdy facet podniesie 100 kg, a każda robota sprowadza się do noszenia ciężki rzeczy
- 2 1
-
2016-04-04 23:11
nie jestem facetem :(
ledwo się sam podnoszę z łóżka
może to przez paraliż obu nóg
i niedowład lewej części tułowia
nie podniosę- 1 1
-
2016-04-04 22:20
a o maszynach czytales?
- 0 0
-
2016-04-04 15:39
Jestem facetem i wten sposób wybiłabyś nasz naród.
Gdyby mieli rodzić faceci, w rodzinach byłoby maksymalnie jedno dziecko. Taka prawda.
- 7 0
-
2016-04-04 15:01
O to to!
niech sie na ten temat nie wypowiadaja ci, co rodzić nie mogą, a jak chca, to niech najpierw urodzą. Znam gościa co rodził kamień. Wył z bólu. Ciekawe co by było jakby rodził dziecko.
- 8 1
-
2016-04-04 13:54
Jajko to nie kura. Ile razy to trzeba tłumaczyć. (4)
Płód nie jest człowiekiem. Komórka czy embrion nie jest osobą- czyli podmiotem obdarzonym osobowością, pragnieniami, lękami, doświadczeniami, zdolnymi do odczuwania radości i psychicznego cierpienia. A przede wszystkim obdarzonymi poczuciem własnego istnienia.
i z góry uprzedzam głupie pytanie: tak, gdybym sie nie urodziła to byłoby mi wszystko jedno, tak jak i wszystko mi jedno co się z moim ciałem stanie po śmierci. Wtedy też już nie będę i dczuwać tego wszystkiego co czuje żywa istosta.- 29 6
-
2016-04-04 20:15
(2)
Rozumiem, że w myśl tej logiki, gdy zemdlejesz, lub będziesz w śpiączce po wypadku można cie bezkarnie dobić, bo spełniasz wszystkie warunki nie-bycia osobą które wymieniłaś ?:)
- 1 4
-
2016-04-05 03:11
(1)
Jeżeli mam żyć w śpiączce to życzę sobie, żeby mnie dobić.
- 6 1
-
2016-04-05 17:58
Ale to nie ma znaczenia co TY sobie życzysz. Można cie dobić, nawet, jeśli jest 99,9% pewności, że po jutrze się obudzisz :) Twoje zdanie nie będzie brane pod uwagę, bo przecież nie jesteś osobą- podmiotem :)
- 0 0
-
2016-04-04 14:56
Ciekawe, że ci prawicowi barbarzyńcy dużo mówią o tym, że każdy ma prawo do życia, ale zmuszając kobiety do noszenia ciąży i urodzenia, de facto decydują o tym jak mają żyć inni, czyli odbierają kobietom prawo do życia, tak jak one chcą żyć. Na szczeście są kliniki za granicą, gdzie można wykonac aborcję na życzenie. Nie będzie na to stać najbiedniejszych, ale oni i tak w większości głosowali na PiS, więc mi ich nie szkoda.
- 7 1
-
2016-04-05 17:47
mysle ze kosciolowi nie sa potrzebni wierni z tej demonstracji
piate przykazane jest jasne. nie zabijaj. creligia jest bezkompromsowa. Ci ktorzy sadz inaczej powinni sie zastanowic. jaka jest roznica pomiedzy dzickiem z zespolem Downa, ktore zostanie usuniete przez matke bo nie pasuje do jej wizji rodziny a zdrowym dzickiem z podworza. Wiekszosc usuwanych obecnie dzieci to dzieci z lekkim niedorozwojem takim jak zespol Downa. Wszytkim tym zwollennikom aborci polecam zapoznanie sie z dzicmi z zespolem downa- powinni zastanowic sie dlaczego te dzici sa gorsze od grubasow z tej demonstracji lub innyh jkalek
- 0 3
-
2016-04-05 17:45
Uczniowie Jezusa Chrystusa?
Jezus Chrystus nauczał o Bogu, o jego Miłosierdziu dla wiernych. Jezus Chrystus nie gwałcił dzieci, nie jeździł najlepszymi wówczas dostępnymi rumakami, nie wtrącał się do polityki... Chodził w sandałach, w ludziach zaszczepiał dobro, głosił Słowo Boże. I to jest moja Wiara, Boga kocham całym sercem, wiarę czuję całą duszą - nie to, co obecni księża przekazują w kościołach. Nie wiem czy swoim żywotem zasłużę na Raj obiecany, nie wiem czy na czyściec. Ale jeśli nawet nie, to mam nadzieję, że wszystkich tych szarlatanów przebranych w sutannę spotkam w Piekle!!
- 1 3
-
2016-04-04 10:22
(33)
Zwykła ustawka,przypadkiem były kamery.
- 736 630
-
2016-04-04 11:19
Cały PIS jedna wielka ustawka. (5)
A 30% wyborców na to głosuje, chodzi na miesięcznice i wierzy w Macierewicza. Episkopat to partia polityczna i można krytykować jego poglądy.
- 42 15
-
2016-04-04 12:16
Bzzzzzzzz....błąd! (4)
PiS zdobył w wyborach 38% głosów osób które do wyborów poszły (czyli realnie 19% uprawnionych do głosowania), reszta głosów która dała im większość w sejmie, to głosy oddane na partię które nie przekroczyły progu wyborczego - taki bonus dla partii która zdobyła największą liczbę głosów. Oczywiście Prezes Polski i jego pacynki w postaci pRezydenta i Premier powtarzają, że wybrała ich większość Polaków. Co się oczywiście kłóci z rzeczywistością, bo 38 nigdy nie będzie większe niż 62, a tym bardziej 19 nie będzie większe niż 81...
- 20 13
-
2016-04-05 17:13
ale 50 % niegłosujących popiera tego co wygrał
bo taka ta nasza ordynacja. Więc niech nie płaczą. A po drugie to nie PiS wymyślił zmianę tego prawa.
- 0 2
-
2016-04-04 13:28
(2)
Poprzednie rządy miały jeszcze mniejszą legitymację. Dla czego wtedy nie wyciągano tego argumentu?
Podwójna moralność?- 12 13
-
2016-04-04 16:28
Poprzednie rządy rządziły w koalicjach
- 6 2
-
2016-04-04 13:40
Nie po prostu inne rządy nie wywlekały co chwila ,że wybrała ich większość
nie były tak zakompleksione
- 19 10
-
2016-04-05 10:32
ustawka
Ustawka i co z tego? Popieram to co Ci ludzie zrobili! A ty co? bogobojny cichy pedofil?
- 2 2
-
2016-04-04 10:26
(2)
Kamery nie były przypadkiem. To ustawka Aarona Szech
tera i jego kszernej GW oraz FEMINAZISTEK.- 65 95
-
2016-04-05 01:54
heu heu heu, Szkoda że takich ustawek nie było jak kolesie z PO okradali na tysiące mld biednych polaków
przykry widok z tej ustawki... eh ludzie się nigdy nie nauczą i chyba nigdy nie obudzą z tego snu... Mydlenie i temat zastępczy ;-)
- 5 8
-
2016-04-04 17:06
Dokładnie. Szechterówka w akcji.
- 15 9
-
2016-04-04 15:05
Szok (1)
Zadna ustawka media wiedzialy ze list bedzie czytany w kosciolach dlatego tam sie znalezli w ten sposob przekazuje sie informacje dla publicznosci.Nie wydaje mi sie zeby w kazdym kosciele ludzie wychodzili tak sobie bo sa kamery Moim zdaniem maja racje Koscioly powinny glosic slowo Boze a nie aborcyjne Jak mamy przekazac swoja wiare naszym dzieciom ze trzeba wierzy obojetnie czy jest tam cos u gory czy tez nie widzac co sie dzieje a przeciez to od rodzicow biora przyklad. Jestesmy narodem katolickim i powinny byc jakies zasady Co po takiej mszy mozna odpowiedziec dziecku kiedy zapyta Cie tato co to jest aborcja majac 8 lat
- 7 7
-
2016-04-04 20:11
Wow,
to masz problem z wytłumaczeniem dziecku, skąd się wzięło na świecie? Jeśli tak, to powiedz, że sęp (lub inny drapieżnik) wyrywa bocianowi tobołek z niemowlakiem i to jest aborcja.
A zupełnie serio - uważam, że "w tym temacie" powinny ŚWIADOMIE decydować kobiety w wieku rozrodczym, bo to ich psychika będzie narażona (ciało często też) na różnego rodzaju przykre następstwa. Aborcja była, jest i będzie niezależnie od nawoływań etyków czy księży. Katolicy zaś, deklarując wiarę, zobowiązują się do przestrzegania 10 przykazań. Nie da się "trochę wierzyć", tak jak nie da się zjeść ciastka i mieć to ciastko...- 4 0
-
2016-04-04 12:23
Tak, osoby kóre nie chodzą do kościoła umówiły się przez portale na akcję (5)
W sieci widac ślady - na portalach społecznościowych - jak montowano akcję która ma wyglądać jak "spontaniczna reakcja wiernych".
Wierni popierają stanowisko Kościoła - zabójstwo dziecka to zabójstwo. A lewica niech nie kłamie i nie podszywa się pod katolików.- 18 32
-
2016-04-04 13:19
Nie, wierni nie popierają (3)
Jestem wierną i też planowałam wyjść jeśli tylko zaczną czytać te polityczne wypociny. Całe szczęście na młodych osiedlach księża więdzą, że ludzie by wyszli i tego nie czytali.
I proszę, żeby starzy kawalerowie w sukienkach nie decydowali o tym co mi wolno a czego nie wolno.- 29 9
-
2016-04-04 19:59
To nie oni decydują,
nie zdawałaś egzaminu z 10 przykazań do I Komunii? Czy zapomniałaś o ich istnieniu?
- 9 4
-
2016-04-04 15:08
(1)
Dobre. Naprawdę chodzisz do kościoła?? Po co?? jeśli podważasz podstawowe zasady wiary chrześcijańskiej dot. zabijania nienarodzonych dzieci, a kapłanów nazywasz kawalerami w sukienkach???
- 10 19
-
2016-04-04 16:09
Akurate bez kawalerów w sukienkach
to wiara by się spokojnie obeszła.
- 13 6
-
2016-04-04 12:41
Pytanie
A jak nazwiesz skazanie na śmierć matki, której zdrowiu zagraża ciąża w obronie której walczysz?
- 27 5
-
2016-04-04 10:59
Reporter przechodził przypadkiem (2)
Z tragarzami ....
- 26 14
-
2016-04-04 12:29
ja też mam nagrywanie w telefonie filmów (1)
czy więc też jestem reporterem?
- 18 7
-
2016-04-04 16:07
Nie
Ktoś musi być tragarzem.
- 7 4
-
2016-04-04 15:30
ZDF wystąpił oficjalnie do episkopatu.
ZDF = Zweites Deutsches Fernsehen, ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości?- 3 3
-
2016-04-04 11:19
i przypadkiem kamery HD :) (2)
- 10 21
-
2016-04-04 13:17
Mój tel nagrywa w 4K i ma optyuczną stabilizację obrazu
wyjdź ze średniowiecza.
- 9 6
-
2016-04-04 12:17
Nie każdy ma Nokię 3310 pradziadku
Teraz rządzą ajfony i inne galaxy s7...
- 20 5
-
2016-04-04 12:44
Widać że była to ustawka, ale miała słuszny cel, ponieważ kościół wpycha się buciorami w życie Polaków.
- 25 7
-
2016-04-04 10:59
najgorsze ze tam jakies kobieciny zostaly zamiast wyjsc ! (2)
to jest smutne ze sa i kobieciny ktore sa omamione tymi koscielnymi paranojami.. Powinno sie ogolnie przestac chodzic do kosciola w takiej sytuacji. Wiara w Boga nie ma nic wspolnego z kosciolem .
- 55 28
-
2016-04-04 11:15
(1)
Ty podobno masz mózg ale nie ma on nic wspólnego z myśleniem
- 15 35
-
2016-04-04 11:22
od kiedy benc..le
wiara i religia pozwala na myślenie i analizowanie ???
- 25 7
-
2016-04-04 11:10
Przypadkiem kamerę...
... to ma teraz każdy w kieszeni. Jakbyś nie zauważył...
- 24 6
-
2016-04-04 10:57
akurat włączyłem kamerę....znaczy się przechodziłem z tragarzami...
- 25 12
-
2016-04-04 10:34
zwykły telefon a nie kamera :)
- 37 4
-
2016-04-04 10:27
przeczytaj tekst, później komentuj. Tak była to ustawka o czym napisano w tekście...
- 61 8
-
2016-04-05 16:35
(1)
HM............... wierny, który zna Ewangelię nie wyjdzie z Kościoła..... bo nie chodzi na mszę z powodu księży, polityki itd., to jest pierwsza sprawa, ludzie mogą wierzyć w co/ Kogo chcą, każdy odpowiada za swoje czyny, też za aborcje, przeszkadzanie innym na mszy św., gnojenie katolików, kapłanów, ja nie wyzywam ateistów bo są ateistami, ale............ oczekuję też od nich, jak i niepraktykujących uszanowania mojej godności, wiary, dlaczego tylko od katolików się wymaga takich postaw a od innych już nie? bo ........... nie wierzą, nie praktykują? to mają prawo gnoić katolików, okradać, oszukiwać? polityka Kalego?, inna sprawa- jak trwoga to do Boga - najlepszy przykład śp.Przybylska wyśmiewająca kapłanów, KK no i co? w obliczu choroby nagle Bóg był potrzebny?
trzecia rzecz: zlaicyzowane państwa europejskie gdzie odeszło się od wartości chrześcijańskich i co? jak im nie fundują zamachów to inne problemy z powodu multikulti, życia 'róbca co chceta', i to nie Polska jest zacofana, zaściankowa .......... bo broni wartości moralnych.- 4 6
-
2016-04-05 17:06
wy, katolicy, i wasze wartości moralne... można je spuścić w ustępie, bo tylko gadać o nich umiecie, a w domu wolna amerykanka. dulszczyzna i hipokryzja, szkoda gadać...
- 2 0
-
2016-04-05 17:01
ja chodzę do kościoła bo wierzę w dekalog
a to się chyba jeszcze nie zmieniło. Przychodziły feministki przypadkiem z tragarzami ?
- 1 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.